პოლიტიკა

4

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

4 ივნისი, ოთხშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 14:30-ზე, მთვარე სასწორში გადავა 17:41-ზე – დღის ენერგია უარყოფითად მოქმედებს ადამიანებზე. პროვოკაციების დღეა, უფრთხილდით მოტყუებას და ცდუნებებს, იყავით მოკრძალებული. ცოტა დაისვენეთ, აღიდგინეთ ძალა. მოუფრთხილდით პირად ნივთებს. იყავით თავშეკავებული და ტოლერანტული სამსახურში, კომუნიკაციაში, ეცადეთ არავის ანაწყენოთ. არ მიიღოთ მონაწილეობა სარისკო საქმიანობაში. არ არის რეკომენდებული ბიზნესის დაწყება, პრეზენტაციებსა და გასართობ ღონისძიებებზე დასწრება, ხელშეკრულებების გაფორმება. საბუთების შედგენა. აქტიური ორგანოებია: თირკმელები, შარდის ბუშტი, გამომყოფი სისტემა.
სამართალი
მოზაიკა
სპორტი
მსოფლიო
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
BPI-ი და სავაჭრო ნიშანი "აირჩიე ქართული" ქართული პროდუქციის მხარდამჭერი სავაჭრო ქსელების რეიტინგს აქვეყნებენ
BPI-ი და სავაჭრო ნიშანი "აირჩიე ქართული" ქართული პროდუქციის მხარდამჭერი სავაჭრო ქსელების რეიტინგს აქვეყნებენ

BPI-ი და სა­ვაჭ­რო ნი­შა­ნი "აირ­ჩიე ქარ­თუ­ლი" ქარ­თუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ის მხარ­დამ­ჭე­რი სა­ვაჭ­რო ქსე­ლე­ბის რე­ი­ტინგს აქ­ვეყ­ნე­ბენ.

მე­წარ­მე­ე­ბის­თვის გან­კუთ­ვნილ კი­თხვარ­ში სულ 13 ქსე­ლუ­რი მა­ღა­ზია მო­ნა­წი­ლე­ობ­და - "გუდ­ვი­ლი", "კარ­ფუ­რი", "სმარ­ტი", "ნი­კო­რა", "ორი ნა­ბი­ჯი", "ექ­სე­ლი", "ვე­ჯი­ნი", "ფრეს­კო", "ფურ­შე­ტი", "ბიგ ბენი", "ნუ­გე­ში", "პო­პუ­ლი" და "იოლი".

მე­წარ­მე­ე­ბის შე­ფა­სე­ბით, ქარ­თუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ის წარ­მო­ჩე­ნას და მხარ­და­ჭე­რას სა­კუ­თარ ქსელ­ში ყვე­ლა­ზე აქ­ტი­უ­რად "გუდ­ვი­ლი", ყვე­ლა­ზე ნაკ­ლე­ბად კი "კარ­ფუ­რი" ახორ­ცი­ე­ლე­ბენ. მათი შე­ფა­სე­ბით, "კარ­ფურ­ში" და "სმარ­ტის" ქსელ­ში შეღ­წე­ვა ყვე­ლა­ზე დიდ სირ­თუ­ლეს წარ­მო­ად­გენს, მა­ღა­ლი ბი­უ­როკ­რა­ტი­ის და მე­წა­რა­მე­ე­ბის­თვის არა­ხელ­საყ­რე­ლი პი­რო­ბე­ბის გამო.

მე­წარ­მე­ე­ბის მიერ ქარ­თუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ის ყვე­ლა­ზე აქ­ტი­უ­რი მხარ­დამ­ჭე­რი სა­ვაჭ­რო ქსე­ლე­ბის რე­ი­ტინ­გი კი ასე გა­მო­ი­ყუ­რე­ბა: 1. გუდ­ვი­ლი, 2. ნი­კო­რა, 3. ფრეს­კო, 4. ორი ნა­ბი­ჯი, 5. ვე­ჯი­ნი, 6. ექ­სე­ლი, 7. ფურ­შე­ტი, 8. ნუ­გე­ში, 9. ბიგ ბენი, 10. იოლი, 11. პო­პუ­ლი, 12. სმარ­ტი, 13. კარ­ფუ­რი.

რე­ი­ტინ­გი მცი­რე და სა­შუ­ა­ლო მე­წარ­მე­ე­ბის გა­მო­კი­თხვის შე­დე­გად შე­ად­გი­ნეს. გა­მო­კი­თხვა 26-28 აპ­რილს ჩა­ტარ­და და მას­ში კვე­ბის, უალ­კოჰო­ლო და ალ­კოჰო­ლუ­რი პრო­დუქ­ცი­ის 38 მწარ­მო­ე­ბე­ლი მო­ნა­წი­ლე­ობ­და.

სა­ვაჭ­რო ნი­შა­ნი "აირ­ჩიე ქარ­თუ­ლი" შექ­მნი­ლია "გა­ყიდ­ვე­ბის მარ­თვის კომ­პა­ნი­ის" მიერ. "გა­ყიდ­ვე­ბის მარ­თვის კომ­პა­ნია" რე­გი­ო­ნა­ლურ აგ­რო­კომ­პა­ნი­ებს და ფერ­მე­რებს მარ­კე­ტინგს, მე­ნე­ჯმენტს და გა­ყიდ­ვე­ბის მარ­თვის სერ­ვისს სთა­ვა­ზობს. ამ დრო­ის­თვის მის პორ­ტფელ­ში არის ქარ­თუ­ლი წარ­მო­ე­ბის თაფ­ლის, ჩაის და ნა­ტუ­რა­ლუ­რი წვე­ნე­ბის პრო­დუქ­ცია.

რა? სად? რა ფა­სად?

გა­ი­გეთ "რა­დიო მარ­კეტ­ში"

ყო­ველ სა­მუ­შაო დღეს 10:50 და 11:50 სა­ათ­ზე

რა­დიო "პა­ლიტ­რის" ეთერ­ში - FM 103.9

BPI-ი და სავაჭრო ნიშანი "აირჩიე ქართული" ქართული პროდუქციის მხარდამჭერი სავაჭრო ქსელების რეიტინგს აქვეყნებენ

BPI-ი და სავაჭრო ნიშანი "აირჩიე ქართული" ქართული პროდუქციის მხარდამჭერი სავაჭრო ქსელების რეიტინგს აქვეყნებენ

BPI-ი და სავაჭრო ნიშანი "აირჩიე ქართული" ქართული პროდუქციის მხარდამჭერი სავაჭრო ქსელების რეიტინგს აქვეყნებენ.

მეწარმეებისთვის განკუთვნილ კითხვარში სულ 13 ქსელური მაღაზია მონაწილეობდა - "გუდვილი", "კარფური", "სმარტი", "ნიკორა", "ორი ნაბიჯი", "ექსელი", "ვეჯინი", "ფრესკო", "ფურშეტი", "ბიგ ბენი", "ნუგეში", "პოპული" და "იოლი".

მეწარმეების შეფასებით, ქართული პროდუქციის წარმოჩენას და მხარდაჭერას საკუთარ ქსელში ყველაზე აქტიურად "გუდვილი", ყველაზე ნაკლებად კი "კარფური" ახორციელებენ. მათი შეფასებით, "კარფურში" და "სმარტის" ქსელში შეღწევა ყველაზე დიდ სირთულეს წარმოადგენს, მაღალი ბიუროკრატიის და მეწარამეებისთვის არახელსაყრელი პირობების გამო.

მეწარმეების მიერ ქართული პროდუქციის ყველაზე აქტიური მხარდამჭერი სავაჭრო ქსელების რეიტინგი კი ასე გამოიყურება: 1. გუდვილი, 2. ნიკორა, 3. ფრესკო, 4. ორი ნაბიჯი, 5. ვეჯინი, 6. ექსელი, 7. ფურშეტი, 8. ნუგეში, 9. ბიგ ბენი, 10. იოლი, 11. პოპული, 12. სმარტი, 13. კარფური.

რეიტინგი მცირე და საშუალო მეწარმეების გამოკითხვის შედეგად შეადგინეს. გამოკითხვა 26-28 აპრილს ჩატარდა და მასში კვების, უალკოჰოლო და ალკოჰოლური პროდუქციის 38 მწარმოებელი მონაწილეობდა.

სავაჭრო ნიშანი "აირჩიე ქართული" შექმნილია "გაყიდვების მართვის კომპანიის" მიერ. "გაყიდვების მართვის კომპანია" რეგიონალურ აგროკომპანიებს და ფერმერებს მარკეტინგს, მენეჯმენტს და გაყიდვების მართვის სერვისს სთავაზობს. ამ დროისთვის მის პორტფელში არის ქართული წარმოების თაფლის, ჩაის და ნატურალური წვენების პროდუქცია.

რა? სად? რა ფასად?

გაიგეთ ”რადიო მარკეტში”

ყოველ სამუშაო დღეს 10:50 და 11:50 საათზე

რადიო ”პალიტრის” ეთერში - FM 103.9

დაარეგულირებს თუ არა მერია ტაქსით მგზავრობის გაზრდილ საფასურს - ირაკლი ხმალაძის კომენტარი

თქვენი თანხმობის გარეშე სარეკლამო SMS-ებს აღარ მიიღებთ - რამდენი იქნება დარღვევაზე ჯარიმა

როგორ გავხადოთ პრეზენტაცია უფრო ეფექტიანი - 10 რჩევა, რომელიც უნდა გაითვალისწინოთ