მარკეტინგულმა კომპანიამ Global Idea და გაზეთმა The FINANCIAL ყოველწლიურ დაჯილდოვების ცერემონიალს "Golden Brand 2012"-ს უმასპინძლეს. Golden Brand 2012-ზე საქართველოს ბაზარზე არსებული ყველაზე წარმატებული კომპანიები გამოავლინეს და დააჯილდოვეს.
"ნაბეღლავი" იყო არაალკოჰოლური სასმელების ერთადერთი მწარმოებელი კომპანია, რომელმაც რჩეული ბრენდის ტიტული მიიღო. "ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში არაერთხელ გავხდით Golden Brand-ის ჯილდოს მფლობელები მინერალური წყლის ნომინაციაში, რაც იმის მანიშნებელია, რომ "ნაბეღლავი" სტაბილურად ინარჩუნებს პოპულარული და რჩეული ბრენდის სახელს. კმაყოფილები ვართ შედეგითა და ერთგული მომხმარებლის მხარდაჭერით, რაც, რა თქმა უნდა, განპირობებულია "ნაბეღლავის" სტაბილურად მაღალი ხარისხითა და გამორჩეული გემოთი", - აღნიშნა "წყალი მარგებელის" დირექტორმა, გია გოგოლაძემ.
საუკეთესო ბრენდების ყოველწლიური, რიგით მერვე დაჯილდოვების ცერემონიალი 17 აპრილს, სასტუმრო "რედისონ ბლუ ივერიაში" გაიმართა. უკვე მერვე წელია პროექტი Global Idea, გაზეთ The FINANCIAL-ის, საქართველოს სავაჭრო-სამრეწველო პალატისა და ამერიკის სავაჭრო პალატის მხარდაჭერით ხორციელდება. პროექტი სავაჭრო ნიშნის ცნობადობის ამაღლებასა და მის პოპულარიზაციას უწყობს ხელს. მნიშვნელოვანია, რომ წელს ბრენდების საქმიანობასა და მიღწეულ წარმატებებს ბაზარზე 200-მდე ექსპერტი აფასებდა.
რა? სად? რა ფასად?
გაიგეთ "რადიო მარკეტში"
ყოველ სამუშაო დღეს 10:50 და 11:50 საათზე
რადიო "პალიტრის" ეთერში - FM 103.9