სამართალი
პოლიტიკა
საზოგადოება
მსოფლიო
Faceამბები
სამხედრო
მოზაიკა
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
AXE APOLLO ახალი სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში 22 გამარჯვებულს კოსმოსში გაუშვებს
AXE APOLLO ახალი სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში 22 გამარჯვებულს კოსმოსში გაუშვებს

2013 - AXE Apollo აძ­ლევს შანსს მის მომ­ხმა­რე­ბელს იმოგ­ზა­უ­როს კოს­მოს­ში. მო­ნა­წი­ლე­ე­ბის მო­სამ­ზა­დებ­ლად აშშ-ში და­არ­სდა "აქს აპო­ლოს" კოს­მო­სუ­რი აკა­დე­მია (A.A.S.A), რო­მელ­საც ხელ­მძღვა­ნე­ლობს ბაზ ოლდრე­ნი, ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი ადა­მი­ა­ნი, რო­მელ­მაც მთვა­რე­ზე ფეხი დად­გა.

დღე­ი­დან 30 ივ­ნი­სამ­დე 18-30 წლამ­დე სა­ქარ­თვე­ლო­ში მცხოვ­რებ მა­მა­კა­ცებს შე­უძ­ლი­ათ გა­წევ­რი­ან­დნენ "აქ­სის" კოს­მო­სურ შე­ჯიბ­რე­ბა­ში მი­სა­მარ­თზე Facebook/Axeapollogeorgia და მი­ი­ღონ მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა კონ­კურ­სში, სა­დაც გა­თა­მაშ­დე­ბა ბი­ლე­თი კოს­მო­სურ ფრე­ნა­ზე სა­ერ­თა­შო­რი­სო კოს­მო­სუ­რი სა­ა­გენ­ტო, Space Expedition Corporation-ის ორ­გა­ნი­ზე­ბით (SXC).

არ არ­სე­ბობს კოს­მო­ნავტზე დიდი გმი­რი, ამი­ტომ "აქსი" აძ­ლევს მის მომ­ხმა­რე­ბელს შანსს, გა­ნი­ცა­დოს უნი­კა­ლუ­რი თავ­გა­და­სა­ვა­ლი: ის იწ­ვევს მო­ნა­წი­ლე­ებს 60 ქვეყ­ნი­დან, ჩა­ერ­თონ "აქ­სის" შე­ჯიბ­რე­ბა­ში და გა­აც­ნონ მსოფ­ლი­ოს თუ რა­ტომ იმ­სა­ხუ­რე­ბენ მხო­ლოდ ისი­ნი კოს­მოს­ში გამ­გზავ­რე­ბას. სა­ქარ­თვე­ლო­დან შე­ირ­ჩე­ვა ის მო­ნა­წი­ლე, რო­მე­ლიც ყვე­ლა­ზე მეტ ხმას და­აგ­რო­ვებს კონ­კურ­სში Facebook/Axeapollogeorgia.

გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი გა­ემ­გზავ­რე­ბა "აქ­სის" სა­ერ­თა­შო­რი­სო კოს­მო­სურ ბა­ნაკ­ში (ფლო­რი­დის შტა­ტი, ქა­ლა­ქი ორ­ლან­დო), სა­დაც ის და სხვა ქვეყ­ნე­ბის ფი­ნა­ლის­ტე­ბი შე­ე­ჯიბ­რე­ბი­ან ერ­თმა­ნეთს სხვა­დას­ხვა კოს­მო­სურ წვრთნა­ში. 22 სა­უ­კე­თე­სო მი­ი­ღებს ბი­ლეთს კოს­მოს­ში.

"აქსმა" კოს­მო­სურ სა­ა­გენ­ტო SXC-თან ერ­თად და­ჯავ­შნა 22 ად­გი­ლი ქვე­ორ­ბი­ტა­ლურ კოს­მო­სურ ხო­მალ­დზე, რო­მე­ლიც 22 გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი მგზავ­რით დე­და­მი­წის ზე­და­პირს 100 კი­ლო­მეტ­რით ას­ცდე­ბა და ყვე­ლა მგზავრს კოს­მო­ნავ­ტის სტა­ტუსს მი­ა­ნი­ჭებს.

"აქს აპო­ლოს" კამ­პა­ნია ყვე­ლა­ზე დიდი და ამ­ბი­ცი­უ­რია "აქ­სის" 30 წლი­ან ის­ტო­რი­ა­ში. ჩვენ პირ­ვე­ლად ვმარ­თავთ შე­ჯიბ­რე­ბას ერ­თდრო­უ­ლად 60-ზე მეტი ქვე­ყა­ნა­ში, რო­მე­ლიც მი­ლი­ო­ნო­ბით ადა­მი­ანს აძ­ლევს შანსს, მო­ი­გონ აქამ­დე არ­ნა­ხუ­ლი პრი­ზი. მოგ­ზა­უ­რო­ბა კოს­მოს­ში, დიახ, ნამ­დვილ კოს­მოს­ში!" - გა­ნა­ცხა­და ტო­მას მარ­სე­ნა­რომ, "აქ­სის" გლო­ბა­ლურ­მა ვიცე პრე­ზი­დენ­ტმა.

გა­წევ­რი­ან­დით "აქს აპო­ლოს" კოს­მო­სურ აკა­დე­მი­ა­ში შემ­დეგ მი­სა­მარ­თზე: Facebook/Axeapollogeorgia და მი­ი­ღეთ შან­სი წახ­ვი­დეთ კოს­მოს­ში.

"აქსი", ლი­დე­რი მა­მა­კა­ცის თა­ვის მოვ­ლის პრო­დუქ­ცი­ა­ში, უკვე 30 წე­ლია სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს მა­მა­კა­ცებს, გა­მო­ი­ყე­ნონ ამ ბრენ­დის სხვა­დას­ხვა პრო­დუქ­ცია, რათა უკეთ გა­მო­ი­ყუ­რე­ბოდ­ნენ და თავი თვით­და­ჯე­რე­ბუ­ლად იგ­რძნონ.

უნი­ლე­ვე­რის ეს ბრენ­დი აწარ­მო­ებს დე­ო­დო­რან­ტებს, შხა­პის გე­ლებს, თმის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებს და ასე შემ­დეგ. სა­ქარ­თვე­ლოს ბა­ზარ­ზე "აქსი" 2007 წლი­დან არის გა­ყიდ­ვა­ში და ამ­ჟა­მად ეს ბრენ­დი წარ­მოდ­გე­ნი­ლია 10 სა­ხე­ო­ბით, მათ შო­რის ყვე­ლა­ზე პო­პუ­ლა­რუ­ლია: AXE Africa, AXE Excite, AXE Temptation . 2013 წლი­დან კი ამ სიას AXE Apollo შე­ე­მა­ტა.

კოს­მო­სუ­რი ექ­სპე­დი­ცი­ე­ბის კორ­პო­რა­ცია (SXC) კომ­პა­ნია SXC-ს მი­ზა­ნია 2014 წლი­დან, ქვე­ორ­ბი­ტა­ლუ­რი თვითმფრი­ნა­ვით კო­მერ­ცი­უ­ლი ფრე­ნე­ბი შეს­თა­ვა­ზოს მგზავ­რებს. მგზავ­რე­ბი მი­ი­ღე­ბენ გა­ნუ­მე­ო­რე­ბელ შთა­ბეჭ­დი­ლე­ბას, რო­დე­საც გად­მო­ხე­და­ვენ დე­და­მი­წას ასი კი­ლო­მეტ­რის სი­მაღ­ლი­დან. SXC არის 22 ად­გი­ლი­ა­ნი შატ­ლი, რო­მე­ლიც XCOR Aerospace-მა შექ­მნა. ამ თვითმფრი­ნავს თა­ვი­სუფ­ლად შე­უძ­ლია აფ­რინ­დეს და დაჯ­დეს ნე­ბის­მი­ერ კო­მერ­ცი­ულ აე­რო­პორ­ტში. კომ­პა­ნი­ამ უკვე 200 ბი­ლე­თი გა­ყი­და კოს­მო­სუ­რი ფრე­ნე­ბის­თვის.

შეხ­ვედ­რამ­დე კოს­მოს­ში AXE Apollo-თან ერ­თად!

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გიორგი ბაჩიაშვილი - საქართველოს წარმომადგენლებმა, ივანიშვილის დავალებით, მიმართეს ბანდიტურ გზას და მოტაცებით ჩამომიყვანეს საქართველოში

AXE APOLLO ახალი სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში 22 გამარჯვებულს კოსმოსში გაუშვებს

AXE APOLLO ახალი სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში 22 გამარჯვებულს კოსმოსში გაუშვებს

2013 - AXE Apollo აძლევს შანსს მის მომხმარებელს იმოგზაუროს კოსმოსში. მონაწილეების მოსამზადებლად აშშ-ში დაარსდა "აქს აპოლოს" კოსმოსური აკადემია (A.A.S.A), რომელსაც ხელმძღვანელობს ბაზ ოლდრენი, ერთ-ერთი პირველი ადამიანი, რომელმაც მთვარეზე ფეხი დადგა.

დღეიდან 30 ივნისამდე 18-30 წლამდე საქართველოში მცხოვრებ მამაკაცებს შეუძლიათ გაწევრიანდნენ "აქსის" კოსმოსურ შეჯიბრებაში მისამართზე Facebook/Axeapollogeorgia და მიიღონ მონაწილეობა კონკურსში, სადაც გათამაშდება ბილეთი კოსმოსურ ფრენაზე საერთაშორისო კოსმოსური სააგენტო, Space Expedition Corporation-ის ორგანიზებით (SXC).

არ არსებობს კოსმონავტზე დიდი გმირი, ამიტომ "აქსი" აძლევს მის მომხმარებელს შანსს, განიცადოს უნიკალური თავგადასავალი: ის იწვევს მონაწილეებს 60 ქვეყნიდან, ჩაერთონ "აქსის" შეჯიბრებაში და გააცნონ მსოფლიოს თუ რატომ იმსახურებენ მხოლოდ ისინი კოსმოსში გამგზავრებას. საქართველოდან შეირჩევა ის მონაწილე, რომელიც ყველაზე მეტ ხმას დააგროვებს კონკურსში Facebook/Axeapollogeorgia.

გამარჯვებული გაემგზავრება "აქსის" საერთაშორისო კოსმოსურ ბანაკში (ფლორიდის შტატი, ქალაქი ორლანდო), სადაც ის და სხვა ქვეყნების ფინალისტები შეეჯიბრებიან ერთმანეთს სხვადასხვა კოსმოსურ წვრთნაში. 22 საუკეთესო მიიღებს ბილეთს კოსმოსში.

"აქსმა" კოსმოსურ სააგენტო SXC-თან ერთად დაჯავშნა 22 ადგილი ქვეორბიტალურ კოსმოსურ ხომალდზე, რომელიც 22 გამარჯვებული მგზავრით დედამიწის ზედაპირს 100 კილომეტრით ასცდება და ყველა მგზავრს კოსმონავტის სტატუსს მიანიჭებს.

"აქს აპოლოს" კამპანია ყველაზე დიდი და ამბიციურია "აქსის" 30 წლიან ისტორიაში. ჩვენ პირველად ვმართავთ შეჯიბრებას ერთდროულად 60-ზე მეტი ქვეყანაში, რომელიც მილიონობით ადამიანს აძლევს შანსს, მოიგონ აქამდე არნახული პრიზი. მოგზაურობა კოსმოსში, დიახ, ნამდვილ კოსმოსში!" - განაცხადა ტომას მარსენარომ, "აქსის" გლობალურმა ვიცე პრეზიდენტმა.

გაწევრიანდით "აქს აპოლოს" კოსმოსურ აკადემიაში შემდეგ მისამართზე: Facebook/Axeapollogeorgia და მიიღეთ შანსი წახვიდეთ კოსმოსში.

"აქსი", ლიდერი მამაკაცის თავის მოვლის პროდუქციაში, უკვე 30 წელია საშუალებას აძლევს მამაკაცებს, გამოიყენონ ამ ბრენდის სხვადასხვა პროდუქცია, რათა უკეთ გამოიყურებოდნენ და თავი თვითდაჯერებულად იგრძნონ.

უნილევერის ეს ბრენდი აწარმოებს დეოდორანტებს, შხაპის გელებს, თმის მოვლის საშუალებებს და ასე შემდეგ. საქართველოს ბაზარზე "აქსი" 2007 წლიდან არის გაყიდვაში და ამჟამად ეს ბრენდი წარმოდგენილია 10 სახეობით, მათ შორის ყველაზე პოპულარულია: AXE Africa, AXE Excite, AXE Temptation . 2013 წლიდან კი ამ სიას AXE Apollo შეემატა.

კოსმოსური ექსპედიციების კორპორაცია (SXC) კომპანია SXC-ს მიზანია 2014 წლიდან, ქვეორბიტალური თვითმფრინავით კომერციული ფრენები შესთავაზოს მგზავრებს. მგზავრები მიიღებენ განუმეორებელ შთაბეჭდილებას, როდესაც გადმოხედავენ დედამიწას ასი კილომეტრის სიმაღლიდან. SXC არის 22 ადგილიანი შატლი, რომელიც XCOR Aerospace-მა შექმნა. ამ თვითმფრინავს თავისუფლად შეუძლია აფრინდეს და დაჯდეს ნებისმიერ კომერციულ აეროპორტში. კომპანიამ უკვე 200 ბილეთი გაყიდა კოსმოსური ფრენებისთვის.

შეხვედრამდე კოსმოსში AXE Apollo-თან ერთად!

R

Porsche Cayenne Coupé უკვე საქართველოშია!

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო