მსოფლიო
პოლიტიკა
სამხედრო

25

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 06:31-ზე, მთვარე მერწყულში საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. სასურველია თევზისა და ბოსტნეულის. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები.
მოზაიკა
სამართალი
სპორტი
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რა არის კოსმეტიკისა და თავის მოვლის საშუალებების აუთლეტი და რატომ არის ის პოპულარული ამერიკასა და ევროპაში?
რა არის კოსმეტიკისა და თავის მოვლის საშუალებების აუთლეტი და რატომ არის ის პოპულარული ამერიკასა და ევროპაში?

ევ­რო­პა­ში, აშშ-სა და კა­ნა­და­ში დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს თა­ვის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი­სა და კოს­მე­ტი­კის აუ­თლე­ტე­ბი, სა­დაც ათო­ბით ბრენ­დია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი და პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ის მი­ნი­მა­ლურ ფა­სად შე­ძე­ნაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

კოს­მე­ტი­კის აუ­თლე­ტებს შო­რის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს Beauty outlet და The cosmetic company store, რო­მე­ლიც წარ­მოდ­გე­ნი­ლია რო­გორც ევ­რო­პა­ში, ისე აშშ-ში.

სო­ცი­ა­ლურ ქსე­ლებ­ში ხში­რად შეხ­ვდე­ბით ვი­დე­ო­ებს, რომ­ლებ­შიც მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი გვი­ამ­ბო­ბენ, რომ აღ­ნიშ­ნულ მა­ღა­ზი­ებ­ში Becca-ს, Too faced-ისა და სხვა პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბი სულ რა­ღაც 10-15 დო­ლა­რად შე­ი­ძი­ნეს.

აღ­ნიშ­ნულ მა­ღა­ზი­ებ­ში ხელ­მი­საწ­ვდო­მია იგი­ვე თა­ვის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი, რაც Sephora-ში, Douglas-სა და პო­პუ­ლა­რულ ქსე­ლებ­ში იმ გან­სხვა­ვე­ბით, რომ შე­საძ­ლოა, მათი ვა­დე­ბი, ფე­რე­ბი ან რა­ო­დე­ნო­ბა შე­ზღუ­დუ­ლი იყოს.

კოს­მე­ტი­კის აუ­თლე­ტის პრაქ­ტი­კა სა­ქარ­თვე­ლო­შიც შე­მო­დის. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ სე­ზო­ნუ­რი, „შავ პა­რას­კე­ვი­სა“ თუ სა­დღე­სას­წა­უ­ლო შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბით აფ­თი­ა­ქე­ბი ხში­რად გვა­ნე­ბივ­რე­ბენ, აქამ­დე თა­ვის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბის კი­დევ უფრო დიდი ფას­დაკ­ლე­ბით შე­ძე­ნის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა არ გვქონ­და. წლე­ვან­დე­ლი „შავი პა­რას­კე­ვის­თვის“ კი PSP-მ შე­მოგ­ვთა­ვა­ზა აუ­თლეტ სტენ­დე­ბი, რო­მელ­ზეც პრო­დუქ­ტე­ბი 70%-იანი ფას­დაკ­ლე­ბით იქ­ნე­ბა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. სტენ­დე­ბი გა­ა­ერ­თი­ა­ნებს სხვა­დას­ხვა ბრენ­დის კოს­მე­ტი­კა­სა და თა­ვის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებს, რო­მელ­თაც 3-დან 6 თვემ­დე აქვს ვადა. რე­ა­ლუ­რად, ჩვე­ნი უმე­ტე­სო­ბა აღ­ნიშ­ნულ პრო­დუქ­ტებს გახ­სნი­დან სწო­რედ აღ­ნიშ­ნულ ვა­დებ­ში ვი­ყე­ნებთ ხოლ­მე.

PSP-ს ახა­ლი შე­მო­თა­ვა­ზე­ბა შე­საძ­ლებ­ლო­ბას მოგ­ვცემს, გა­მოვ­ცა­დოთ პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის ბრენ­დე­ბი და უკეთ შე­ვარ­ჩი­ოთ ჩვე­ნი კა­ნი­სა და სა­ჭი­რო­ე­ბე­ბის მქო­ნე ფორ­მუ­ლე­ბი, რად­გან მათი შე­ძე­ნა ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე ყვე­ლა­ზე ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად იქ­ნე­ბა შე­საძ­ლე­ბე­ლი. აუ­თლეტ სტენ­დებ­ზე წარ­მოდ­გე­ნი­ლი იქ­ნე­ბა წამ­ყვა­ნი დერ­მა­ტო­ლო­გი­უ­რი ბრენ­დე­ბი: SVR, Payot, Bioderma, Esthederm და სხვა. ასე­ვე დე­კო­რა­ტი­უ­ლი კოს­მე­ტი­კა, რო­მელ­საც PSP უკვე წლე­ბია გვთა­ვა­ზობს.

კოს­მე­ტი­კის აუ­თლეტ ზო­ნის შექ­მნით კომ­პა­ნი­ას სურს სა­ქარ­თვე­ლო­შიც და­ამ­კვიდ­როს ევ­რო­პუ­ლი და ამე­რი­კუ­ლი პრაქ­ტი­კა და მომ­ხმა­რებ­ლებს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა მის­ცეს, კი­დევ უფრო დიდი და­ნა­ზო­გი გა­ა­კე­თოს საყ­ვა­რე­ლი პრო­დუქ­ცი­ის შე­ძე­ნი­სას.

და­ე­ლო­დეთ „შავ პა­რას­კევს“ და ისარ­გებ­ლეთ სა­უ­კე­თე­სო შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბით PSP-სგან.

R

რუბრიკის სხვა სიახლეები
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
"ერთა ლიგის" "პლეი ოფის" საპასუხო მატჩში საქართველოს ნაკრებმა სომხეთი ანგარიშით 6:1 დაამარცხა

რა არის კოსმეტიკისა და თავის მოვლის საშუალებების აუთლეტი და რატომ არის ის პოპულარული ამერიკასა და ევროპაში?

რა არის კოსმეტიკისა და თავის მოვლის საშუალებების აუთლეტი და რატომ არის ის პოპულარული ამერიკასა და ევროპაში?

ევროპაში, აშშ-სა და კანადაში დიდი პოპულარობით სარგებლობს თავის მოვლის საშუალებებისა და კოსმეტიკის აუთლეტები, სადაც ათობით ბრენდია წარმოდგენილი და პრემიუმ ხარისხის პროდუქციის მინიმალურ ფასად შეძენაა შესაძლებელი.

კოსმეტიკის აუთლეტებს შორის განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობს Beauty outlet და The cosmetic company store, რომელიც წარმოდგენილია როგორც ევროპაში, ისე აშშ-ში.

სოციალურ ქსელებში ხშირად შეხვდებით ვიდეოებს, რომლებშიც მომხმარებლები გვიამბობენ, რომ აღნიშნულ მაღაზიებში Becca-ს, Too faced-ისა და სხვა პრემიუმ ბრენდების პროდუქტები სულ რაღაც 10-15 დოლარად შეიძინეს.

აღნიშნულ მაღაზიებში ხელმისაწვდომია იგივე თავის მოვლის საშუალებები, რაც Sephora-ში, Douglas-სა და პოპულარულ ქსელებში იმ განსხვავებით, რომ შესაძლოა, მათი ვადები, ფერები ან რაოდენობა შეზღუდული იყოს.

კოსმეტიკის აუთლეტის პრაქტიკა საქართველოშიც შემოდის. მიუხედავად იმისა, რომ სეზონური, „შავ პარასკევისა“ თუ სადღესასწაულო შეთავაზებებით აფთიაქები ხშირად გვანებივრებენ, აქამდე თავის მოვლის საშუალებების კიდევ უფრო დიდი ფასდაკლებით შეძენის შესაძლებლობა არ გვქონდა. წლევანდელი „შავი პარასკევისთვის“ კი PSP-მ შემოგვთავაზა აუთლეტ სტენდები, რომელზეც პროდუქტები 70%-იანი ფასდაკლებით იქნება წარმოდგენილი. სტენდები გააერთიანებს სხვადასხვა ბრენდის კოსმეტიკასა და თავის მოვლის საშუალებებს, რომელთაც 3-დან 6 თვემდე აქვს ვადა. რეალურად, ჩვენი უმეტესობა აღნიშნულ პროდუქტებს გახსნიდან სწორედ აღნიშნულ ვადებში ვიყენებთ ხოლმე.

PSP-ს ახალი შემოთავაზება შესაძლებლობას მოგვცემს, გამოვცადოთ პრემიუმ ხარისხის ბრენდები და უკეთ შევარჩიოთ ჩვენი კანისა და საჭიროებების მქონე ფორმულები, რადგან მათი შეძენა ქართულ ბაზარზე ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად იქნება შესაძლებელი. აუთლეტ სტენდებზე წარმოდგენილი იქნება წამყვანი დერმატოლოგიური ბრენდები: SVR, Payot, Bioderma, Esthederm და სხვა. ასევე დეკორატიული კოსმეტიკა, რომელსაც PSP უკვე წლებია გვთავაზობს.

კოსმეტიკის აუთლეტ ზონის შექმნით კომპანიას სურს საქართველოშიც დაამკვიდროს ევროპული და ამერიკული პრაქტიკა და მომხმარებლებს შესაძლებლობა მისცეს, კიდევ უფრო დიდი დანაზოგი გააკეთოს საყვარელი პროდუქციის შეძენისას.

დაელოდეთ „შავ პარასკევს“ და ისარგებლეთ საუკეთესო შეთავაზებებით PSP-სგან.

R