მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება

17

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეერთე დღე დაიწყება 01:23-ზე, მთვარე თევზებშია – რეკომენდებულია ფინანსური საკითხების მოგვარება. კონტაქტი უფროსებთან და საზოგადო მოღვაწეებთან. იმუშავეთ როგორც ინდივიდუალურად, ასევე გუნდურად, ერთობლივად გადაჭერით საინტერესო საკითხები. იყავით ყურადღებიანი კრეატიული იდეების მიმართ. კარგია ხელშეკრულებებისა და კონტრაქტების გაფორმება, მივლინებაში წასვლა. ჩაერთეთ შემოქმედებით საქმიანობაში მოაწყვეთ შემოქმედებითი საღამო, კონცერტი, გამოფენა. ყველაფერი შეიძლება მიირთვათ, მთავარია ღვიძლი არ გადაიტვირთოთ, აი, ტკბილეულს კი მოერიდეთ.
სამართალი
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სამხედრო
მოზაიკა
მეცნიერება
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რა ახალი ვალდებულება უჩნდებათ კონდიციონერების მიმწოდებლებს და როდის ამოქმედდება ცვლილებები?
რა ახალი ვალდებულება უჩნდებათ კონდიციონერების მიმწოდებლებს და როდის ამოქმედდება ცვლილებები?

მთავ­რო­ბამ "ჰა­ე­რის კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის ენერ­გო ეტი­კე­ტი­რე­ბის წე­სე­ბის“ შე­სა­ხებ ტექ­ნი­კუ­რი რეგ­ლა­მენ­ტი და­ამ­ტკი­ცა.

დო­კუ­მენ­ტის მი­ხედ­ვით გა­ნი­სა­ზღვრა რიგი ვალ­დე­ბუ­ლე­ბე­ბი, რაც ტექ­ნი­კის მიმ­წო­დებ­ლებს უჩ­ნდე­ბათ.

მო­თხოვ­ნე­ბი არ გავ­რცელ­დე­ბა შემ­დე­გი ტი­პის კონ­დი­ცი­ო­ნე­რებ­ზე:

მო­წყო­ბი­ლო­ბებ­ზე, რო­მელ­თა ენერ­გი­ის წყა­რო არა­ე­ლექტრუ­ლია; კონ­დი­ცი­ო­ნე­რებ­ზე, რო­მელ­თა კონ­დენ­სა­ტო­რის ან ამა­ორ­თქლებ­ლის მხა­რის, ან ორი­ვე მათ­გა­ნის სით­ბოს გა­და­ცე­მის სა­შუ­ა­ლე­ბა არ არის ჰა­ე­რი. ამას­თა­ნა­ვე, ტექ­ნი­კუ­რი რეგ­ლა­მენ­ტით გა­ნი­სა­ზღვრა ჰა­ე­რის კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის მიმ­წო­დებ­ლის ვალ­დე­ბუ­ლე­ბე­ბი, კერ­ძოდ:

კონ­დი­ცი­ო­ნე­რებს მი­თი­თე­ბუ­ლი უნდა ჰქონ­დეს ენერ­გო­ე­ფექ­ტუ­რო­ბის კლა­სე­ბი (A-დან G-მდე);კონ­დი­ცი­ო­ნე­რე­ბის ენერ­გო­ე­ფექ­ტუ­რო­ბის შე­სა­ხებ ცნო­ბა შე­ფუთ­ვა­ზე უნდა იყოს ეტი­კე­ტი­რე­ბუ­ლი და ამავდრო­უ­ლად, წარ­მოდ­გე­ნი­ლი უნდა იყოს მიმ­წო­დებ­ლის ვებ-გვერ­დზე.კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის შე­სა­ხებ ხელ­მი­საწ­ვდო­მი უნდა იყოს შემ­დე­გი სა­ხის ინ­ფორ­მა­ცია:

  • მიმ­წო­დებ­ლის სა­ხელ­წო­დე­ბა ან სა­ვაჭ­რო ნი­შა­ნი;

შიდა ჰა­ე­რის კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის ან ჰა­ე­რის კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის შიდა და გარე ელე­მენ­ტე­ბის მო­დე­ლის იდენ­ტი­ფი­კა­ტო­რი;

გაგ­რი­ლე­ბის ან/და გათ­ბო­ბის რე­ჟიმ­ში შიდა და გარე ხმის სიმ­ძლავ­რის დონე სტან­დარ­ტულ ნო­მი­ნა­ლურ პი­რო­ბებ­ში;

გა­მო­ყე­ნე­ბუ­ლი გა­მაგ­რი­ლებ­ლის სა­ხე­ლი და გლო­ბა­ლუ­რი დათ­ბო­ბის პო­ტენ­ცი­ა­ლი (GWP).

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია ისიც, რომ კონ­დი­ცი­ო­ნე­რის შე­სა­ხებ რეკ­ლა­მა­ში ენერ­გო­ე­ფექ­ტუ­რო­ბის კლა­სი უნდა მი­ე­თი­თოს იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ რეკ­ლა­მა ენერ­გი­ას­თან ან ფას­თან და­კავ­ში­რე­ბულ ინ­ფორ­მა­ცი­ას შე­ი­ცავს. გა­აგ­რძე­ლეთ კი­თხვა

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
როგორ მიმდინარეობს საქალაქო სასამართლოში „სტრატეგია აღმაშენებლის“ ლიდერის, გიორგი ვაშაძის პროცესი
ავტორი:

რა ახალი ვალდებულება უჩნდებათ კონდიციონერების მიმწოდებლებს და როდის ამოქმედდება ცვლილებები?

რა ახალი ვალდებულება უჩნდებათ კონდიციონერების მიმწოდებლებს და როდის ამოქმედდება ცვლილებები?

მთავრობამ "ჰაერის კონდიციონერის ენერგო ეტიკეტირების წესების“ შესახებ ტექნიკური რეგლამენტი დაამტკიცა.

დოკუმენტის მიხედვით განისაზღვრა რიგი ვალდებულებები, რაც ტექნიკის მიმწოდებლებს უჩნდებათ.

მოთხოვნები არ გავრცელდება შემდეგი ტიპის კონდიციონერებზე:

მოწყობილობებზე, რომელთა ენერგიის წყარო არაელექტრულია; კონდიციონერებზე, რომელთა კონდენსატორის ან ამაორთქლებლის მხარის, ან ორივე მათგანის სითბოს გადაცემის საშუალება არ არის ჰაერი. ამასთანავე, ტექნიკური რეგლამენტით განისაზღვრა ჰაერის კონდიციონერის მიმწოდებლის ვალდებულებები, კერძოდ:

კონდიციონერებს მითითებული უნდა ჰქონდეს ენერგოეფექტურობის კლასები (A-დან G-მდე);კონდიციონერების ენერგოეფექტურობის შესახებ ცნობა შეფუთვაზე უნდა იყოს ეტიკეტირებული და ამავდროულად, წარმოდგენილი უნდა იყოს მიმწოდებლის ვებ-გვერდზე.კონდიციონერის შესახებ ხელმისაწვდომი უნდა იყოს შემდეგი სახის ინფორმაცია:

  • მიმწოდებლის სახელწოდება ან სავაჭრო ნიშანი;

შიდა ჰაერის კონდიციონერის ან ჰაერის კონდიციონერის შიდა და გარე ელემენტების მოდელის იდენტიფიკატორი;

გაგრილების ან/და გათბობის რეჟიმში შიდა და გარე ხმის სიმძლავრის დონე სტანდარტულ ნომინალურ პირობებში;

გამოყენებული გამაგრილებლის სახელი და გლობალური დათბობის პოტენციალი (GWP).

აღსანიშნავია ისიც, რომ კონდიციონერის შესახებ რეკლამაში ენერგოეფექტურობის კლასი უნდა მიეთითოს იმ შემთხვევაში, თუ რეკლამა ენერგიასთან ან ფასთან დაკავშირებულ ინფორმაციას შეიცავს. გააგრძელეთ კითხვა