სამართალი
სამხედრო

22

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 02:01-ზე, მთვარე კუროში – შეიძლება იყოს ზედმეტი აურზაური და ენერგიის ფლანგვა ლაპარაკზე. მეტად დაისვენეთ. იყავით შერჩევითი კონტაქტებში. მოუსმინეთ მეგობრების რჩევებს. კოლეგებთან იყავით ნეიტრალური. მოერიდეთ პროვოკაციებსა და ცდუნებებს. გზებზე განსაკუთრებით ფრთხილად იყავით. მოერიდეთ მძიმე საკვების მიღებას. გამოირიცხეთ პარკოსნები, მარცვლეული და მცენარეული ზეთები. ნებადართულია კარტოფილი, თევზი და მწვანილი. დაიცავით მარხვა. არ არის რეკომენდებული სერიოზული გადაწყვეტილებების მიღება.
პოლიტიკა
საზოგადოება
მოზაიკა
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
თავისუფლების მოყვარული, კოსმოპოლიტი მოგზაურისა და m² -ის სინერგია ფილოსოფიაში - "იცხოვრე შენი ცხოვრებით".
თავისუფლების მოყვარული, კოსმოპოლიტი მოგზაურისა და m² -ის სინერგია ფილოსოფიაში - "იცხოვრე შენი ცხოვრებით".

m² -ის გზავ­ნი­ლის - „იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბის“ - ვი­ზუ­ა­ლუ­რი ინ­ტერპრე­ტა­ცია „ჯო­ვა­ნი მო­რას“ არაჩ­ვე­უ­ლებ­რი­ვი აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის კო­ლექ­ცი­ა­ში შედ­გა.

Giovanni Morra-სა და m² -ის კო­ლა­ბო­რა­ცი­ის პრო­ექ­ტის ფარ­გლებ­ში რამ­დე­ნი­მე თვეა აქ­ტი­უ­რი, შე­მოქ­მე­დე­ბი­თი მუ­შა­ო­ბა მიმ­დი­ნა­რე­ობს.

დღეს, ამ სა­ინ­ტე­რე­სო და მრა­ვალ­მხრივ­მა პრო­ცეს­მა, კონ­კრე­ტუ­ლი შე­დე­გე­ბი მო­ი­ტა­ნა: შე­იქ­მნა აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი­სა და მა­ი­სუ­რე­ბის ახა­ლი, ფე­რა­დი კო­ლექ­ცია, რომ­ლის ნახ­ვა შე­საძ­ლე­ბე­ლია ვებ-გვერ­დზე: www.liveyourownlife.ge, შე­ძე­ნა კი - „ჯო­ვა­ნი მო­რას“ ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზი­ა­ში www.giovannimorra.com და პო­პაპ სტენ­დზე “გა­ლე­რია თბი­ლი­სი”, მე-2 სარ­თუ­ლი).

„ჩვენ ვფიქ­რობთ, რომ კო­ლა­ბო­რა­ცი­ე­ბი ბრენ­დებ­თან და ნი­ჭი­ერ, სა­ინ­ტე­რე­სო ადა­მი­ა­ნებ­თან ჩვენს ბრენ­დს ამ­დიდ­რებს და მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბას ჰმა­ტებს. “ჯო­ვა­ნი მო­რას“ მიერ შექ­მნი­ლი კო­ლექ­ცია, მისი ვი­ზუ­ა­ლუ­რი ხა­სი­ა­თი და ჩვე­ნი გზავ­ნი­ლი „იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით“ ყო­ველ­დღი­უ­რო­ბას მეტ თა­ვი­სუფ­ლე­ბა­სა და სი­ხა­ლი­სეს მის­ცემს“ - ამ­ბობს m²-ის ბრენ­დის გან­ვი­თა­რე­ბის ხელ­მძღვა­ნე­ლი, ირი­ნა დუმ­ბა­ძე.

“იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით“ სრულ თან­ხვედ­რა­შია თა­ვი­სუფ­ლე­ბის მოყ­ვა­რუ­ლი, კოს­მო­პო­ლი­ტი მოგ­ზა­უ­რის, ჯო­ვა­ნის ფი­ლო­სო­ფი­ას­თან, რო­მელ­საც ცხოვ­რე­ბის უნი­კა­ლუ­რი გზა (life path) გა­მო­არ­ჩევს.

m²-მა კო­ლა­ბო­რა­ცი­უ­ლი პრო­ექ­ტი ცოტა ხნის წინ წა­მო­ი­წყო. პრო­ექ­ტის ფარ­გლებ­ში, კომ­პა­ნი­ის სლო­გა­ნის - “იცხოვ­რე შენი ცხოვ­რე­ბით” - შთა­გო­ნე­ბით, ქარ­თუ­ლი ბრენ­დე­ბი სპე­ცი­ა­ლურ კო­ლექ­ცი­ებს ქმნი­ან.

კო­ლა­ბო­რა­ცი­ულ პრო­ექ­ტში ეტა­პობ­რი­ვად ჩა­ერ­თვე­ბა სხვა­დას­ხვა ქარ­თუ­ლი ბრენ­დი.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ისტორიული გამარჯვება - საქართველოს ძიუდოისტთა ნაკრები მსოფლიო ჩემპიონია!
ავტორი:

თავისუფლების მოყვარული, კოსმოპოლიტი მოგზაურისა და m² -ის სინერგია ფილოსოფიაში - "იცხოვრე შენი ცხოვრებით".

თავისუფლების მოყვარული, კოსმოპოლიტი მოგზაურისა და m² -ის სინერგია ფილოსოფიაში - "იცხოვრე შენი ცხოვრებით".

m² -ის გზავნილის - „იცხოვრე შენი ცხოვრების“ - ვიზუალური ინტერპრეტაცია „ჯოვანი მორას“ არაჩვეულებრივი აქსესუარების კოლექციაში შედგა.

Giovanni Morra-სა და m² -ის კოლაბორაციის პროექტის ფარგლებში რამდენიმე თვეა აქტიური, შემოქმედებითი მუშაობა მიმდინარეობს.

დღეს, ამ საინტერესო და მრავალმხრივმა პროცესმა, კონკრეტული შედეგები მოიტანა: შეიქმნა აქსესუარებისა და მაისურების ახალი, ფერადი კოლექცია, რომლის ნახვა შესაძლებელია ვებ-გვერდზე: www.liveyourownlife.ge, შეძენა კი - „ჯოვანი მორას“ ონლაინ მაღაზიაში www.giovannimorra.com და პოპაპ სტენდზე “გალერია თბილისი”, მე-2 სართული).

„ჩვენ ვფიქრობთ, რომ კოლაბორაციები ბრენდებთან და ნიჭიერ, საინტერესო ადამიანებთან ჩვენს ბრენდს ამდიდრებს და მრავალფეროვნებას ჰმატებს. “ჯოვანი მორას“ მიერ შექმნილი კოლექცია, მისი ვიზუალური ხასიათი და ჩვენი გზავნილი „იცხოვრე შენი ცხოვრებით“ ყოველდღიურობას მეტ თავისუფლებასა და სიხალისეს მისცემს“ - ამბობს m²-ის ბრენდის განვითარების ხელმძღვანელი, ირინა დუმბაძე.

“იცხოვრე შენი ცხოვრებით“ სრულ თანხვედრაშია თავისუფლების მოყვარული, კოსმოპოლიტი მოგზაურის, ჯოვანის ფილოსოფიასთან, რომელსაც ცხოვრების უნიკალური გზა (life path) გამოარჩევს.

m²-მა კოლაბორაციული პროექტი ცოტა ხნის წინ წამოიწყო. პროექტის ფარგლებში, კომპანიის სლოგანის - “იცხოვრე შენი ცხოვრებით” - შთაგონებით, ქართული ბრენდები სპეციალურ კოლექციებს ქმნიან.

კოლაბორაციულ პროექტში ეტაპობრივად ჩაერთვება სხვადასხვა ქართული ბრენდი.

R