სამართალი
სამხედრო

22

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 02:01-ზე, მთვარე კუროში – შეიძლება იყოს ზედმეტი აურზაური და ენერგიის ფლანგვა ლაპარაკზე. მეტად დაისვენეთ. იყავით შერჩევითი კონტაქტებში. მოუსმინეთ მეგობრების რჩევებს. კოლეგებთან იყავით ნეიტრალური. მოერიდეთ პროვოკაციებსა და ცდუნებებს. გზებზე განსაკუთრებით ფრთხილად იყავით. მოერიდეთ მძიმე საკვების მიღებას. გამოირიცხეთ პარკოსნები, მარცვლეული და მცენარეული ზეთები. ნებადართულია კარტოფილი, თევზი და მწვანილი. დაიცავით მარხვა. არ არის რეკომენდებული სერიოზული გადაწყვეტილებების მიღება.
პოლიტიკა
საზოგადოება
მოზაიკა
მეცნიერება
სპორტი
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ლიკანი" - განახლებული შეფუთვა და არომატები
"ლიკანი" - განახლებული შეფუთვა და არომატები

შუშ­ხუ­ნა მი­ნე­რა­ლუ­რი წყა­ლი „ლი­კა­ნი“ არო­მა­ტით, სა­ზო­გა­დო­ე­ბას გა­ნახ­ლე­ბულ შე­ფუთ­ვას და არო­მა­ტებს სთა­ვა­ზობს. ალუ­ბა­ლი და ბრო­წე­უ­ლი და ციტ­რუ­სი და ჯან­ჯა­ფი­ლი - სწო­რედ ამ არო­მა­ტე­ბის და „ლი­კა­ნის“ მი­ნე­რა­ლე­ბის მიქ­სით გა­ნახ­ლდა ბრენ­დის პორ­ტფე­ლი.

და­ი­მუხ­ტე „ლი­კა­ნის“ ახა­ლი არო­მა­ტე­ბით - ეს ბრენ­დის სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო გზავ­ნი­ლია. „ლი­კა­ნი“ ხი­ლის ბუ­ნებ­რი­ვი არო­მა­ტით, 0 კა­ლო­რი­ით და რაც მთა­ვა­რია, შაქ­რის და სხვა და­მატ­კბობ­ლე­ბის გა­რე­შე, ჯან­სა­ღი და გემ­რი­ე­ლი არ­ჩე­ვა­ნია წყურ­ვი­ლის და­საკ­მა­ყო­ფი­ლებ­ლად.

„ლი­კა­ნი“ არო­მა­ტით ბა­ზარ­ზე ოთხი წლის წინ გა­მოჩ­ნდა და „ლი­კა­ნის“ მსგავ­სად, სწრა­ფად მო­ი­პო­ვა წარ­მა­ტე­ბა. ბრენდმა კი ერ­თგულ მომ­ხმა­რებ­ლებს სი­ახ­ლე შეს­თა­ვა­ზა და მათი თხოვ­ნის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, პორ­ტფე­ლი გა­ნა­ახ­ლა. „ლი­კა­ნი“ ციტ­რუ­სის და ჯან­ჯა­ფი­ლის არო­მა­ტით, სრუ­ლი­ად გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ტია. არ­სე­ბუ­ლი სამი არო­მა­ტი­დან კი - ალუ­ბა­ლი და ბრო­წე­უ­ლი შე­ნარ­ჩუნ­და, რო­მე­ლიც სა­ზო­გა­დო­ე­ბამ ყვე­ლა­ზე მე­ტად შე­იყ­ვა­რა. უც­ვლე­ლი რჩე­ბა მისი უპი­რა­ტე­სო­ბა - 0 შა­ქა­რი და 0 კა­ლო­რია, რაც შუშ­ხუ­ნა „ლი­კა­ნის“ არო­მა­ტებს, სხვა გა­ზი­ა­ნი სას­მე­ლე­ბის­გან გა­მო­არ­ჩევს.

ირი­ნა კე­ი­დია, კომ­პა­ნია „IDS ბორ­ჯო­მის” სა­ქარ­თვე­ლოს მარ­კე­ტინ­გის დი­რექ­ტო­რი

„„ლი­კა­ნი“ რო­გორც სი­ახ­ლე­ე­ბის მოყ­ვა­რუ­ლი ბრენ­დი, გა­ნაგ­რძობს გან­ვი­თა­რე­ბას. ჩვენ მუდ­მი­ვად ვით­ვა­ლის­წი­ნებთ და ყუ­რა­დღე­ბას ვაქ­ცევთ მომ­ხმა­რებ­ლის სურ­ვილს და ქცე­ვას. სწო­რედ მათი გე­მოვ­ნე­ბის გა­ა­ნა­ლი­ზე­ბით, მივ­ხვდით, რომ სი­ახ­ლის დრო დად­გა. გან­ვა­ახ­ლეთ პრო­დუქ­ტის შე­ფუთ­ვა და პორ­ტფელ­ში და­ვა­მა­ტეთ სრუ­ლი­ად ახა­ლი არო­მა­ტე­ბი, რომ­ლებ­ზეც „ლი­კა­ნის“ გუნ­დმა იმუ­შა­ვა. იმე­დი მაქვს, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი სწრა­ფად შე­ამ­ჩნევს გა­ნახ­ლე­ბულ ქი­ლებს, და­ი­მახ­სოვ­რებს და შე­იყ­ვა­რებს „ლი­კა­ნის“ ახალ არო­მა­ტებს.“

ახა­ლი დი­ზა­ი­ნი აგ­რძე­ლებს „ლი­კა­ნის“ ძირ­თა­დი პრო­დუქ­ტის შე­ფუთ­ვის ხაზს. არო­მა­ტე­ბის მი­ხედ­ვით, ქი­ლებ­ზე გა­მო­ყე­ნე­ბუ­ლია ხი­ლის ილუსტრა­ცი­ე­ბი ყვი­თე­ლი და წი­თე­ლი დე­ტა­ლე­ბით, რაც მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის პრო­დუქტს უფრო მე­ტად აღ­საქ­მელს ხდის. „ლი­კა­ნი“ ხი­ლის არო­მა­ტით მხო­ლოდ ქი­ლა­ში იწარ­მო­ე­ბა, გა­ნახ­ლე­ბულ შე­ფუთ­ვა­ზე კომ­პა­ნი­ის გრა­ფი­კულ­მა დი­ზა­ი­ნერ­მა იმუ­შა­ვა.

ანი ჭო­ღოშ­ვი­ლი, კომ­პა­ნია „IDS ბორ­ჯო­მის“ უფ­რო­სი დი­ზა­ი­ნე­რი

„ახა­ლი შე­ფუთ­ვით „ლი­კა­ნი“ არო­მა­ტე­ბით, კი­დევ უფრო და­ვა­ახ­ლო­ვეთ ძი­რი­თად პრო­დუქტს. ქი­ლებ­ზე გა­მოკ­ვე­თეთ ხილი და „ლი­კა­ნის“ ეტი­კე­ტის უც­ვლე­ლი ელე­მენ­ტე­ბი - მი­ნე­რა­ლე­ბი და ტალ­ღე­ბი. ახა­ლი დი­ზა­ი­ნის ძი­რი­თა­დი ფერი „ლი­კა­ნის“ ქი­ლის მსგავ­სად მწვა­ნეა, რო­მე­ლიც არო­მა­ტე­ბის მი­ხედ­ვით და­მა­ტე­ბუ­ლი წი­თე­ლი და ყვი­თე­ლი ფე­რე­ბით, ბრენ­დის და ახა­ლი პრო­დუქ­ტის ხა­სი­ათს გა­მო­ხა­ტავს.“

„ლი­კა­ნი“ ხი­ლის არო­მა­ტით, სა­ქარ­თვე­ლოს ბა­ზარ­ზე, პირ­ვე­ლად სამი სხვა­დას­ხვა არო­მა­ტით გა­მოჩ­ნდა. ვაშ­ლი და ტარ­ხუ­ნა, ატა­მი და ფორ­თოხ­ლის ყვა­ვი­ლი, ალუ­ბა­ლი და ბრო­წე­უ­ლი მომ­ხმა­რე­ბელ­მა სწრა­ფად შე­იყ­ვა­რა. ოთხი წლის შემ­დეგ, ბრენდმა პორ­ტფე­ლი გა­ნა­ახ­ლა და ბა­ზარ­ზე პო­ზი­ცი­ო­ნი­რე­ბას ორი არო­მა­ტით - ალუ­ბა­ლი და ბრო­წე­უ­ლი და ციტ­რუ­სი და ჯან­ჯა­ფი­ლით გა­ნაგ­რძობს. შუშ­ხუ­ნა „ლი­კა­ნი“ ხი­ლის არო­მა­ტით კომ­პა­ნია IDS ბორ­ჯო­მი სა­ქარ­თვე­ლოს მიერ, ბორ­ჯო­მის N2 ჩა­მომ­სხმელ ქარ­ხა­ნა­ში იწარ­მო­ე­ბა.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ისტორიული გამარჯვება - საქართველოს ძიუდოისტთა ნაკრები მსოფლიო ჩემპიონია!
ავტორი:

"ლიკანი" - განახლებული შეფუთვა და არომატები

"ლიკანი" - განახლებული შეფუთვა და არომატები

შუშხუნა მინერალური წყალი „ლიკანი“ არომატით, საზოგადოებას განახლებულ შეფუთვას და არომატებს სთავაზობს. ალუბალი და ბროწეული და ციტრუსი და ჯანჯაფილი - სწორედ ამ არომატების და „ლიკანის“ მინერალების მიქსით განახლდა ბრენდის პორტფელი.

დაიმუხტე „ლიკანის“ ახალი არომატებით - ეს ბრენდის საკომუნიკაციო გზავნილია. „ლიკანი“ ხილის ბუნებრივი არომატით, 0 კალორიით და რაც მთავარია, შაქრის და სხვა დამატკბობლების გარეშე, ჯანსაღი და გემრიელი არჩევანია წყურვილის დასაკმაყოფილებლად.

„ლიკანი“ არომატით ბაზარზე ოთხი წლის წინ გამოჩნდა და „ლიკანის“ მსგავსად, სწრაფად მოიპოვა წარმატება. ბრენდმა კი ერთგულ მომხმარებლებს სიახლე შესთავაზა და მათი თხოვნის გათვალისწინებით, პორტფელი განაახლა. „ლიკანი“ ციტრუსის და ჯანჯაფილის არომატით, სრულიად განსხვავებული პროდუქტია. არსებული სამი არომატიდან კი - ალუბალი და ბროწეული შენარჩუნდა, რომელიც საზოგადოებამ ყველაზე მეტად შეიყვარა. უცვლელი რჩება მისი უპირატესობა - 0 შაქარი და 0 კალორია, რაც შუშხუნა „ლიკანის“ არომატებს, სხვა გაზიანი სასმელებისგან გამოარჩევს.

ირინა კეიდია, კომპანია „IDS ბორჯომის” საქართველოს მარკეტინგის დირექტორი

„„ლიკანი“ როგორც სიახლეების მოყვარული ბრენდი, განაგრძობს განვითარებას. ჩვენ მუდმივად ვითვალისწინებთ და ყურადღებას ვაქცევთ მომხმარებლის სურვილს და ქცევას. სწორედ მათი გემოვნების გაანალიზებით, მივხვდით, რომ სიახლის დრო დადგა. განვაახლეთ პროდუქტის შეფუთვა და პორტფელში დავამატეთ სრულიად ახალი არომატები, რომლებზეც „ლიკანის“ გუნდმა იმუშავა. იმედი მაქვს, მომხმარებელი სწრაფად შეამჩნევს განახლებულ ქილებს, დაიმახსოვრებს და შეიყვარებს „ლიკანის“ ახალ არომატებს.“

ახალი დიზაინი აგრძელებს „ლიკანის“ ძირთადი პროდუქტის შეფუთვის ხაზს. არომატების მიხედვით, ქილებზე გამოყენებულია ხილის ილუსტრაციები ყვითელი და წითელი დეტალებით, რაც მომხმარებლისთვის პროდუქტს უფრო მეტად აღსაქმელს ხდის. „ლიკანი“ ხილის არომატით მხოლოდ ქილაში იწარმოება, განახლებულ შეფუთვაზე კომპანიის გრაფიკულმა დიზაინერმა იმუშავა.

ანი ჭოღოშვილი, კომპანია „IDS ბორჯომის“ უფროსი დიზაინერი

„ახალი შეფუთვით „ლიკანი“ არომატებით, კიდევ უფრო დავაახლოვეთ ძირითად პროდუქტს. ქილებზე გამოკვეთეთ ხილი და „ლიკანის“ ეტიკეტის უცვლელი ელემენტები - მინერალები და ტალღები. ახალი დიზაინის ძირითადი ფერი „ლიკანის“ ქილის მსგავსად მწვანეა, რომელიც არომატების მიხედვით დამატებული წითელი და ყვითელი ფერებით, ბრენდის და ახალი პროდუქტის ხასიათს გამოხატავს.“

„ლიკანი“ ხილის არომატით, საქართველოს ბაზარზე, პირველად სამი სხვადასხვა არომატით გამოჩნდა. ვაშლი და ტარხუნა, ატამი და ფორთოხლის ყვავილი, ალუბალი და ბროწეული მომხმარებელმა სწრაფად შეიყვარა. ოთხი წლის შემდეგ, ბრენდმა პორტფელი განაახლა და ბაზარზე პოზიციონირებას ორი არომატით - ალუბალი და ბროწეული და ციტრუსი და ჯანჯაფილით განაგრძობს. შუშხუნა „ლიკანი“ ხილის არომატით კომპანია IDS ბორჯომი საქართველოს მიერ, ბორჯომის N2 ჩამომსხმელ ქარხანაში იწარმოება.

R