მსოფლიო
საზოგადოება

30

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეექვსე დღე დაიწყება 10:53-ზე, მთვარე ქალწულშია – მარტოობისა და თავმდაბლობის დღეა. ინტუიცია მძაფრდება. კარგია სუნთქვითი ვარჯიში და არომათერაპია. კარგია ზედა სასუნთქი გზებისა და ბრონქების გაწმენდა. ნუ დალევთ ლუდს, ბევრ წყალს, რძეს. მოაგვარეთ მატერიალური და ფულადი საკითხები. გამოავლინეთ თქვენი უნარები და ნიჭი. წარმატების მიღწევა ბევრ სფეროში შეიძლება. არ არის რეკომენდებული ფულის გასესხება ან ვალის აღება. არ გადაიღალოთ, არ დარჩეთ სამსახურში გვიანობამდე. უმჯობესია თავი შეიკავოთ როგორც გრძელი, ასევე მოკლე მოგზაურობისგან. ეს დღე განკუთვნილია დასვენებისთვის.
მეცნიერება
მოზაიკა
სპორტი
კონფლიქტები
სამხედრო
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
თიბისი და ველი ქალების მხარდასაჭერად გაერთიანდნენ
თიბისი და ველი ქალების მხარდასაჭერად გაერთიანდნენ

მარ­ტი ქა­ლე­ბის მხარ­და­ჭე­რის თვეა. თი­ბი­სიმ და ვე­ლიმ ძა­ლე­ბი გა­ა­ერ­თი­ა­ნეს, რათა მხა­რი და­უ­ჭი­რონ ქალ მე­წარ­მე­ებს რო­გორც გა­ყიდ­ვე­ბის გაზ­რდა­ში, ისე სა­ქარ­თვე­ლო­ში წარ­მო­ე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ტე­ბის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ა­ში. ამ მიზ­ნით 20, 21, 22 მარტს ყვე­ლას, ვინც თი­ბი­სის ნე­ბის­მი­ე­რი VISA ბა­რა­თით ქალი მე­წარ­მე­ე­ბის­გან პრო­დუქ­ცი­ას VELI.store-ზე შე­ი­ძენს, და­ხარ­ჯუ­ლი თან­ხის 25 % უკან და­უბ­რუნ­დე­ბა.

აქ­ცი­ა­ში ის კომ­პა­ნი­ე­ბი ჩა­ერ­თვე­ბი­ან, რომ­ლე­ბიც ქა­ლე­ბის მი­ე­რაა შექ­მნი­ლი, მათ შო­რის არი­ან: „RECKLE$$“ - ჯენ­ზი თა­ო­ბის­თვის შექ­მნი­ლი ტან­საც­მე­ლი, mood.o - გან­სხვა­ვე­ბულ თე­მა­ტი­კი­სა და დი­ზა­ი­ნის სახ­ლის სუფ­რე­ბი, „ან­წლი­შო­პი“ - ორი­გი­ნა­ლუ­რი კედ­ლის კა­ლენ­დრე­ბი.

სა­კან­ცე­ლა­რიო ნივ­თე­ბის ბრენ­დი „აწ­ლი­შო­პი“ 3 წე­ლია არ­სე­ბობს, ბრენ­დის­თვის გან­სა­კუთ­რე­ბით მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ამ ტი­პის მხარ­და­ჭე­რა, რად­გან აქ­ცი­ის შე­დე­გად ცნო­ბა­დო­ბის და გა­ყიდ­ვე­ბის გაზ­რდას ელო­დე­ბა.

„სა­კან­ცე­ლა­რიო ნივ­თებს ვამ­ზა­დებთ და ვყი­დით, ყვე­ლა­ფე­რი სა­ქარ­თვე­ლო­ში დამ­ზა­დე­ბუ­ლია, „ან­წლი­შო­პი“ იყო ერ­თერ­თი პირ­ვე­ლი, რო­მელ­მაც ისე­თი კედ­ლის კა­ლენ­დრე­ბის დამ­ზა­დე­ბა და­ი­წყო, სა­დაც ყვე­ლა­ფე­რი შე­გიძ­ლია ჩა­ი­ნიშ­ნო. პირ­ვე­ლად ფაბ­რი­კის სა­შო­ბაო ბაზ­რო­ბა­ზე გაგ­ვიც­ნო მომ­ხმა­რე­ბელ­მა, შემ­დეგ კი ვე­ლი­ზე და­ვი­წყეთ გა­ყიდ­ვე­ბი. ამ ტი­პის მხარ­და­ჭე­რა ჩვენ­თვის ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რო­გორც ცნო­ბა­დო­ბის კუ­თხით, ისე მომ­ხმა­რებ­ლის კუ­თხით, რად­გან ხალს ახა­ლი­სებს ასე­თი აქ­ცი­ე­ბი,“ - ანა­ნო ნე­ფა­რი­ძე „ან­წლი­შო­პის“ დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი.

„mood.o არის სახ­ლის ნივ­თე­ბის ბრენ­დი, რო­მელ­საც ჩემს მე­გობ­რებ­თან ერ­თად ვა­კე­თებ. ჯერ­ჯე­რო­ბით ვებგ­ვერ­დით არა გვაქვს, ყვე­ლა­ნა­ი­რი მხარ­და­ჭე­რის გა­რე­შე ვი­ყა­ვით და უცებ ამ­ხე­ლა მხარ­და­ჭე­რა დაგ­ვე­ცა. ზო­გა­დად, ჩვე­ნი ბრენ­დის ვე­ლი­ზე ყოფ­ნას სა­ო­ცა­რი შე­დე­გე­ბი მო­აქვს და ახლა ამას თი­ბი­სის­გან 25 %-იანი ქე­შ­ბე­ქიც და­ე­მა­ტა, რაც ჩემი აზ­რით, ძა­ლი­ან წა­ა­ხა­ლი­სებს მომ­ხმა­რე­ბელს. ზო­გა­დად მჯე­რა, რომ რო­დე­საც ქა­ლე­ბი უდ­გა­ნან გვერ­დში ქა­ლებ­ში, იქ სას­წა­უ­ლე­ბი ხდე­ბა“, - ნინი ჩი­ქო­ვა­ნი, mood.o-ს დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი.

„ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო აქ­ცია წა­მო­ი­წყეს თი­ბი­სიმ და ვე­ლიმ. ზო­გა­დად სა­ქარ­თვე­ლო­ში ჭირს სა­ცა­ლო გა­ყიდ­ვე­ბი და ბრენ­დე­ბი ვცდი­ლობთ, რომ სა­ბი­თუ­მო გა­ყიდ­ვებ­ზე ვი­ყოთ ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი, რაც იქ­ნე­ბა მა­მოძ­რა­ვე­ბე­ლი ძალა ჩვე­ნი ბიზ­ნე­სის­თვის.

მაგ­რამ ვე­ლიმ, კლა­სი­კუ­რი e-commerce-ის გა­მო­ყე­ნე­ბით, შეძ­ლო ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო პლატ­ფორ­მის შექ­მნა არა მხო­ლოდ ქალი მე­წარ­მე­ე­ბის­თვის. ამი­ტომ ჩვენ სი­ა­მოვ­ნე­ბით ვთა­ნამ­შრომ­ლობთ მას­თან, მე­ტიც, ველი გან­სა­კუთ­რე­ბით უყ­ვართ ახალ­გაზ­რდებს და „რექსლე­სიც“ ძა­ლი­ან კარ­გად ჩაჯ­და ამ პლატ­ფორ­მა­ზე.

ამ აქ­ცი­ის ფარ­გლებ­ში კი, რო­მე­ლიც გრძელ­დე­ბა სამი დღე, შე­იქ­მნა სივ­რცე, სა­დაც ერ­თად თავ­მოყ­რი­ლია სა­ინ­ტე­რე­სო პრო­დუქ­ტე­ბი, რომ­ლის უკა­ნაც ქა­ლე­ბი დგა­ნან“, - სა­ლო­მე გვე­ლე­სი­ა­ნი, „რექ­ლე­სის“ დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი.

VELI.store-ზე დაგ­ხვდე­ბათ „ქა­ლე­ბის მხარ­და­ჭე­რის ველი“, სა­დაც უამ­რა­ვი ქალი მე­წარ­მის მიერ დამ­ზა­დე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ცია გა­ი­ყი­დე­ბა. თი­ბი­სის VISA ბა­რა­თით ყიდ­ვის შემ­თხვე­ვა­ში კი და­ხარ­ჯუ­ლი თან­ხის 25 % უკან და­გიბ­რუნ­დე­ბათ.

R

თიბისი და ველი ქალების მხარდასაჭერად გაერთიანდნენ

თიბისი და ველი ქალების მხარდასაჭერად გაერთიანდნენ

მარტი ქალების მხარდაჭერის თვეა. თიბისიმ და ველიმ ძალები გააერთიანეს, რათა მხარი დაუჭირონ ქალ მეწარმეებს როგორც გაყიდვების გაზრდაში, ისე საქართველოში წარმოებული პროდუქტების პოპულარიზაციაში. ამ მიზნით 20, 21, 22 მარტს ყველას, ვინც თიბისის ნებისმიერი VISA ბარათით ქალი მეწარმეებისგან პროდუქციას VELI.store-ზე შეიძენს, დახარჯული თანხის 25 % უკან დაუბრუნდება.

აქციაში ის კომპანიები ჩაერთვებიან, რომლებიც ქალების მიერაა შექმნილი, მათ შორის არიან: „RECKLE$$“ - ჯენზი თაობისთვის შექმნილი ტანსაცმელი, mood.o - განსხვავებულ თემატიკისა და დიზაინის სახლის სუფრები, „ანწლიშოპი“ - ორიგინალური კედლის კალენდრები.

საკანცელარიო ნივთების ბრენდი „აწლიშოპი“ 3 წელია არსებობს, ბრენდისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ამ ტიპის მხარდაჭერა, რადგან აქციის შედეგად ცნობადობის და გაყიდვების გაზრდას ელოდება.

„საკანცელარიო ნივთებს ვამზადებთ და ვყიდით, ყველაფერი საქართველოში დამზადებულია, „ანწლიშოპი“ იყო ერთერთი პირველი, რომელმაც ისეთი კედლის კალენდრების დამზადება დაიწყო, სადაც ყველაფერი შეგიძლია ჩაინიშნო. პირველად ფაბრიკის საშობაო ბაზრობაზე გაგვიცნო მომხმარებელმა, შემდეგ კი ველიზე დავიწყეთ გაყიდვები. ამ ტიპის მხარდაჭერა ჩვენთვის ძალიან მნიშვნელოვანია, როგორც ცნობადობის კუთხით, ისე მომხმარებლის კუთხით, რადგან ხალს ახალისებს ასეთი აქციები,“ - ანანო ნეფარიძე „ანწლიშოპის“ დამფუძნებელი.

„mood.o არის სახლის ნივთების ბრენდი, რომელსაც ჩემს მეგობრებთან ერთად ვაკეთებ. ჯერჯერობით ვებგვერდით არა გვაქვს, ყველანაირი მხარდაჭერის გარეშე ვიყავით და უცებ ამხელა მხარდაჭერა დაგვეცა. ზოგადად, ჩვენი ბრენდის ველიზე ყოფნას საოცარი შედეგები მოაქვს და ახლა ამას თიბისისგან 25 %-იანი ქეშბექიც დაემატა, რაც ჩემი აზრით, ძალიან წაახალისებს მომხმარებელს. ზოგადად მჯერა, რომ როდესაც ქალები უდგანან გვერდში ქალებში, იქ სასწაულები ხდება“, - ნინი ჩიქოვანი, mood.o-ს დამფუძნებელი.

„ძალიან საინტერესო აქცია წამოიწყეს თიბისიმ და ველიმ. ზოგადად საქართველოში ჭირს საცალო გაყიდვები და ბრენდები ვცდილობთ, რომ საბითუმო გაყიდვებზე ვიყოთ ორიენტირებული, რაც იქნება მამოძრავებელი ძალა ჩვენი ბიზნესისთვის.

მაგრამ ველიმ, კლასიკური e-commerce-ის გამოყენებით, შეძლო ძალიან საინტერესო პლატფორმის შექმნა არა მხოლოდ ქალი მეწარმეებისთვის. ამიტომ ჩვენ სიამოვნებით ვთანამშრომლობთ მასთან, მეტიც, ველი განსაკუთრებით უყვართ ახალგაზრდებს და „რექსლესიც“ ძალიან კარგად ჩაჯდა ამ პლატფორმაზე.

ამ აქციის ფარგლებში კი, რომელიც გრძელდება სამი დღე, შეიქმნა სივრცე, სადაც ერთად თავმოყრილია საინტერესო პროდუქტები, რომლის უკანაც ქალები დგანან“, - სალომე გველესიანი, „რექლესის“ დამფუძნებელი.

VELI.store-ზე დაგხვდებათ „ქალების მხარდაჭერის ველი“, სადაც უამრავი ქალი მეწარმის მიერ დამზადებული პროდუქცია გაიყიდება. თიბისის VISA ბარათით ყიდვის შემთხვევაში კი დახარჯული თანხის 25 % უკან დაგიბრუნდებათ.

R

×
Live: ეთერშია გადაცემა "360 გრადუსი"