საქართველოს ბაზარზე როგორც ახალი, ასევე მეორადი ზამთრის საბურავების დეფიციტია. მიუხედავად ამისა, როგორც "ბიზნესპრესნიუსთან“ საუბრისას იმპორტიორები აცხადებენ, ფასები არ გაზრდილა.
შეგახსენებთ, რომ საქართველოს მასშტაბით, პირველი იანვრიდან ძალაში შევიდა კანონი, რომელიც სატრანსპორტო საშუალების ზამთრის საბურავით აღჭურვის ვალდებულებას ითვალისწინებს. ცვლილებების თანახმად, 1-ლი დეკემბრიდან 1-ელ მარტამდე პერიოდში, გზის ცალკეულ მონაკვეთებზე სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობა სავალდებულო იქნება ზამთრის საბურავებით.
კომპანია "ავტობანის“ დამფუძნებელი ბაკური ხუნდაძე "ბიზნესპრესნიუსთან“ საუბრისას ახალ წესს უარყოფითად აფასებს და ამბობს, რომ ეს კანონი არასწორია, რადგან სახელმწიფო პირდაპირ არ უნდა ერეოდეს მსგავს რეგულაციებში. მისვე თქმით, ევროპული სტანდარტი სრულიად სხვაგვარია. განაგრძეთ კითხვა
რატომ გვჭირდება ამდენი საუბარი? ზამთარში აუცილებელია ზამთრის საბურავები,ამას რეგულაციის გარეშეც უნდა ვხვდებოდეთ ყველა მძღოლი.რადგან მოძრაობა ჩვენთვის უსაფრთხო იქნება თოვლში და მოლიპულ გზებზე.
რადგან ქვეყანა აწესებს რეგულაციას ზამთრის საბურავებზე, კარგი იქნებოდა ამ პირველ ეტაპზე თვითონ ქვეყანას შემოეტანა ეს საბურავები და თვითღირებულების შესაბამისად მიეწოდებია მოსახლეობისათვის.