საზოგადოება
მსოფლიო
პოლიტიკა
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
სამართალი
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
კონფლიქტები
Faceამბები
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
კარფურის 11 წლის იუბილე: კოსმიური ფასდაკლებები გრძელდება
კარფურის 11 წლის იუბილე: კოსმიური ფასდაკლებები გრძელდება

„კარ­ფუ­რი“, ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბი­სა და სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის ერთ-ერთი უმ­სხვი­ლე­სი ქსე­ლი, რო­მელ­საც სა­ქარ­თვე­ლო­ში კომ­პა­ნია „მა­ჯიდ ალ ფუ­ტა­ი­მი“ წარ­მო­ად­გენს, სა­ი­უ­ბი­ლეო კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში - მთე­ლი სექ­ტემ­ბრის გან­მავ­ლო­ბა­ში, ერ­თგულ მომ­ხმა­რებ­ლებს „1+1 აქ­ცი­ე­ბით“, სი­ურპრი­ზე­ბი­თა და შე­უ­და­რე­ბე­ლი ფა­სე­ბით ანე­ბივ­რებ­და.

მი­უ­ხე­და­ვად სა­ი­უ­ბი­ლეო თვის დას­რუ­ლე­ბი­სა, ფრან­გუ­ლი ბრენ­დი აგ­რძე­ლებს „კოს­მი­ურ ფას­დაკ­ლე­ბებს“, რათა გა­მო­ხა­ტოს მად­ლი­ე­რე­ბა კარ­ფუ­რის მი­მართ არ­სე­ბუ­ლი ნდო­ბი­სა და ერ­თგუ­ლე­ბი­სათ­ვის.

მათ­თვის, ვინც ვერ შეძ­ლო სა­ი­უ­ბი­ლეო კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში არ­სე­ბუ­ლი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბით სარ­გებ­ლო­ბა, აქვს შე­საძ­ლებ­ლო­ბა, ეს­ტუმ­როს კარ­ფუ­რის ნე­ბის­მი­ერ ფი­ლი­ალს და ოქ­ტომ­ბრის თვე­შიც ისარ­გებ­ლოს 1+1 აქ­ცი­ით და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფა­სე­ბით.

1+1 აქ­ცი­ით სარ­გებ­ლო­ბი­სას მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი ორ პრო­დუქტს ერ­თის ფა­სად შე­ი­ძე­ნენ — „მი­ი­ღე მე­ო­რე უფა­სოდ“. აღ­ნიშ­ნუ­ლი შე­თა­ვა­ზე­ბა „მა­იქ­ლა­ბის“ მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს, მე­ო­რე პრო­დუქ­ტი სა­ჩუქ­რად მი­ი­ღოს.

შე­გახ­სე­ნებთ, რომ „მა­იქ­ლა­ბი“ არის კარ­ფუ­რის ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მა, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რე­ბელს უამ­რავ სა­ინ­ტე­რე­სო აქ­ცი­ას სთა­ვა­ზობს. „მა­იქ­ლაბ“ სა­ფუ­ლე­ში დაგ­რო­ვე­ბუ­ლი ქუ­ლე­ბის გა­დაც­ვლა კარ­ფუ­რის სა­სურ­ველ პრო­დუქ­ტში შე­იძ­ლე­ბა.

გარ­და ამი­სა, კარ­ფუ­რი მომ­ხმა­რებ­ლებს, გან­სა­კუთ­რე­ბულ შე­თა­ვა­ზე­ბებ­თან და ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სებ­თან ერ­თად, პრი­ზე­ბის მო­გე­ბის შანსსაც სთა­ვა­ზობს. გა­თა­მა­შე­ბა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა ძა­ლი­ან მარ­ტი­ვია — ამის­თვის სა­ჭი­როა, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა შე­ი­ძი­ნოს სა­სურ­ვე­ლი პრო­დუქ­ტი კარ­ფუ­რის ნე­ბის­მი­ერ ფი­ლი­ალ­ში, გა­ა­ტა­როს „მა­იქ­ლა­ბი“ და და­აკ­ვირ­დეს ქვი­თარს, რო­მე­ლიც შე­იძ­ლე­ბა მომ­გე­ბი­ა­ნი აღ­მოჩ­ნდეს.

„კარ­ფუ­რი მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი ბრენ­დია, რო­მე­ლიც მათ გან­სა­კუთ­რე­ბულ და მარ­ტი­ვი შო­პინ­გის გა­მოც­დი­ლე­ბას სთა­ვა­ზობს — ერთ სივ­რცე­ში არ­სე­ბუ­ლი ყვე­ლა სა­ჭი­რო პრო­დუქ­ტით, თვით­მომ­სა­ხუ­რე­ბის სა­ლა­რო­ე­ბი­თა და ლო­ი­ა­ლო­ბის პროგ­რა­მა — „მაი ქლა­ბით“. ბრენ­დის მი­ზა­ნია, მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ის ფარ­თო არ­ჩე­ვა­ნი მომ­ხმა­რე­ბელს ყვე­ლა­ზე ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად მი­ა­წო­დოს და შექ­მნას და­უ­ვი­წყა­რი მო­მენ­ტე­ბი ყვე­ლას­თვის, ყო­ველ­დღე.

გა­ვაგ­რძე­ლეთ ჩვენ, სი­ურპრი­ზე­ბი თქვენ!“

R

grisha
30

მადლობა ბატონ ბიძინას რომელმაც არამარტო სამი მილიარდი დახარჯა ქველმოქმედებაში არამედ დღენიადაგ გვანებივრებს შოკ აქციებით

sponsored by ContentRoom
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
"დინამო არენაზე“ "ბარსელონას“ ლეგენდარული ფეხბურთელის, რონალდინიოს გულშემატკივარი შეიჭრა
ავტორი:

კარფურის 11 წლის იუბილე: კოსმიური ფასდაკლებები გრძელდება

კარფურის 11 წლის იუბილე: კოსმიური ფასდაკლებები გრძელდება

„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების ერთ-ერთი უმსხვილესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, საიუბილეო კამპანიის ფარგლებში - მთელი სექტემბრის განმავლობაში, ერთგულ მომხმარებლებს „1+1 აქციებით“, სიურპრიზებითა და შეუდარებელი ფასებით ანებივრებდა.

მიუხედავად საიუბილეო თვის დასრულებისა, ფრანგული ბრენდი აგრძელებს „კოსმიურ ფასდაკლებებს“, რათა გამოხატოს მადლიერება კარფურის მიმართ არსებული ნდობისა და ერთგულებისათვის.

მათთვის, ვინც ვერ შეძლო საიუბილეო კამპანიის ფარგლებში არსებული შეთავაზებებით სარგებლობა, აქვს შესაძლებლობა, ესტუმროს კარფურის ნებისმიერ ფილიალს და ოქტომბრის თვეშიც ისარგებლოს 1+1 აქციით და ხელმისაწვდომი ფასებით.

1+1 აქციით სარგებლობისას მომხმარებლები ორ პროდუქტს ერთის ფასად შეიძენენ — „მიიღე მეორე უფასოდ“. აღნიშნული შეთავაზება „მაიქლაბის“ მომხმარებელს საშუალებას აძლევს, მეორე პროდუქტი საჩუქრად მიიღოს.

შეგახსენებთ, რომ „მაიქლაბი“ არის კარფურის ლოიალობის პროგრამა, რომელიც მომხმარებელს უამრავ საინტერესო აქციას სთავაზობს. „მაიქლაბ“ საფულეში დაგროვებული ქულების გადაცვლა კარფურის სასურველ პროდუქტში შეიძლება.

გარდა ამისა, კარფური მომხმარებლებს, განსაკუთრებულ შეთავაზებებთან და ხელმისაწვდომ ფასებთან ერთად, პრიზების მოგების შანსსაც სთავაზობს. გათამაშებაში მონაწილეობა ძალიან მარტივია — ამისთვის საჭიროა, მომხმარებელმა შეიძინოს სასურველი პროდუქტი კარფურის ნებისმიერ ფილიალში, გაატაროს „მაიქლაბი“ და დააკვირდეს ქვითარს, რომელიც შეიძლება მომგებიანი აღმოჩნდეს.

„კარფური მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომელიც მათ განსაკუთრებულ და მარტივი შოპინგის გამოცდილებას სთავაზობს — ერთ სივრცეში არსებული ყველა საჭირო პროდუქტით, თვითმომსახურების სალაროებითა და ლოიალობის პროგრამა — „მაი ქლაბით“. ბრენდის მიზანია, მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასთვის, ყოველდღე.

გავაგრძელეთ ჩვენ, სიურპრიზები თქვენ!“

R