სამართალი
მსოფლიო
პოლიტიკა

14

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთვრამეტე დღე დაიწყება 01:30-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ. ჯანმრთელობის გაუმჯობესების მიზნით კარგ შედეგს მოგიტანთ: სირბილი, ველოსიპედი, სწრაფი სიარული.
მეცნიერება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
კონფლიქტები
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ვისოლმა" უპრეცედენტო გათამაშება დაიწყო, სადაც ერთგული მომხმარებელი საწვავის ჩამსხმელ ოპერატორთან ერთად იგებს
"ვისოლმა" უპრეცედენტო გათამაშება დაიწყო, სადაც ერთგული მომხმარებელი საწვავის ჩამსხმელ ოპერატორთან ერთად იგებს

1 ოქ­ტომ­ბი­დან „ვი­სოლ­მა“ ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის წა­სა­ხა­ლი­სებ­ლად ახა­ლი ლო­ი­ა­ლო­ბის სის­ტე­მით უპ­რე­ცე­დენ­ტო გა­თა­მა­შე­ბა და­ი­წყო. მო­მენ­ტა­ლუ­რი გა­თა­მა­შე­ბის ფარ­გლებ­ში მო­გე­ბის შან­სი აქვს რო­გორც ერ­თგულ მომ­ხმა­რე­ბელს, რო­მე­ლიც „ვი­სო­ლის“ ავ­ტო­გა­სა­მართ სად­გუ­რებ­ზე 50 ლა­რის და მეტი ღი­რე­ბუ­ლე­ბის ნე­ბის­მი­ე­რი ტი­პის (ბენ­ზი­ნი­სა და დი­ზე­ლის) საწ­ვავს შე­ი­ძებს, ისე ჩამ­სხმელ ოპე­რა­ტორს, რო­მე­ლიც იღ­ბლი­ა­ნი ტრან­ზაქ­ცი­ი­სას მო­ემ­სა­ხუ­რე­ბა მომ­ხმა­რე­ბელს. გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლე­ბის გა­მოვ­ლე­ნა ხდე­ბა მო­მენ­ტა­ლუ­რად, შემ­თხვე­ვი­თო­ბის პრინ­ცი­პით, საწ­ვა­ვის შე­ძე­ნი­სა და ლო­ი­ა­ლო­ბის სის­ტე­მის აპ­ლი­კა­ცი­ის/ბა­რა­თის გა­ტა­რე­ბის­თა­ნა­ვე. გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლი­სა და ჩამ­სხმე­ლი ოპე­რა­ტო­რის პრი­ზე­ბიც იდენ­ტუ­რია. შე­საბ­მი­სად, „ვი­სო­ლის“ გა­თა­მა­შე­ბას ყო­ველ ჯერ­ზე ორი გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი ყავს.

BMW G20 , 2023, 318i, IPhone 14 Pro, MacBook Air, Airpods pro და 1000, 200, 100, 50 ბო­ნუს ქულა (1 ქულა = 1 ლარს) გა­თა­მა­შე­ბის პრი­ზე­ბია. მო­გე­ბის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცი­ას კი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი მო­მენ­ტა­ლუ­რად მი­ი­ღებს SMS შე­ტყო­ბი­ნე­ბის სა­ხით. საწ­ვა­ვის ჩამ­სხმე­ლი ოპე­რა­ტო­რიც ტრან­ზაქ­ცი­ი­სას­ვე შე­ი­ტყობს გა­მარ­ჯვე­ბას.

„“ვი­სოლს“ - შეს­ვე­ნე­ბის და შევ­სე­ბის ერ­თა­დერთ კომ­პა­ნი­ას სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მე­ლიც ერთ სივ­რცე­ში აერ­თი­ა­ნებს გზად სა­ჭი­რო ყვე­ლა სერ­ვისს და პრო­დუქტს, გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლად ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ყავს. იმი­სათ­ვის, რომ მათ­თვის „კე­თი­ლი მგზავ­რო­ბა“ ეკო­ნო­ი­უ­რა­დაც საგ­რძნო­ბი ყო­ფი­ლი­ყო, ლო­ი­ა­ლო­ბის სის­ტე­მა შევ­ქმე­ნით. უპ­რე­ცე­დენ­ტო გა­თა­მა­შე­ბით კი მათ არა მხო­ლოდ ყვე­ლა­ზე დიდი ფას­დაკ­ლე­ბის მი­ღე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა აქვთ საწ­ვავ­ზე, არა­მედ მო­გე­ბის ბედ­ნი­ე­რე­ბის გა­ზი­ა­რე­ბა მომ­სა­ხუ­რე ჩამ­სხმელ ოპე­რა­ტორ­თან ერ­თად შე­უძ­ლია, რაც გა­მარ­ჯვე­ბას კი­დევ უფრო ემო­ცი­ურს ხდის.“, - აცხა­დებს „ვი­სო­ლი­სა“ მარ­კე­ტინ­გის დი­რექ­ტო­რი სა­ლო­მე გვე­ლე­სი­ა­ნი.

უპ­რე­ცე­დენ­ტო გა­თა­მა­შე­ბა „ვი­სო­ლის“ ახა­ლი ლო­ი­ა­ლო­ბის სის­ტე­მის მომ­ხმა­რე­ბელ­თა წა­სა­ხა­ლი­სებ­ლად და­ი­გეგ­მა და მათ სა­ტე­ლე­ფო­ნო აპ­ლი­კა­ცი­ის თუ ბა­რა­თის სა­შუ­ა­ლე­ბით დღეს არა მხო­ლოდ მო­მენ­ტა­ლუ­რი 15 თეთ­რი ფას­დაკ­ლე­ბის მი­ღე­ბა შე­ი­უძ­ლი­ათ თი­თო­ე­ულ ლიტრ საწ­ვავ­ზე, არა­მედ გა­თა­მა­შე­ბა­ში გა­მარ­ჯვე­ბის რე­ა­ლუ­რი შან­სი აქვთ. „ვი­სოლ­ში“, „სმარტსა“ და „ვინ­ტო­ში“ გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი ტრან­ზაქ­ცი­ე­ბის მი­ხედ­ვით ლო­ი­ა­ლო­ბის სის­ტე­მით საწ­ვავ­ზე 25 თეთ­რამ­დე ფას­დაკ­ლე­ბის მი­ღე­ბაც შე­საძ­ლე­ბე­ლია. და­მა­ტე­ბით მომ­ხმა­რე­ბელს სა­მი­ვე ბრენდში გა­დახ­დი­ლი თან­ხის 1% ქუ­ლე­ბის სა­ხით ერი­ცხე­ბა. ქუ­ლე­ბის და­ხარ­ჯვა კი რო­გორც „ვი­სო­ლის”, ისე “სმარ­ტი­სა” და “ვინ­ტოს” ობი­ექ­ტებ­ში შე­იძ­ლე­ბა.

„თა­ნამ­შრო­მელ­თა მო­ტი­ვა­ცია „ვი­სო­ლის“ ყო­ველ­დღი­უ­რი საზ­რუ­ნა­ვია. მო­ხა­რუ­ლი ვართ, რომ საწ­ვა­ვის ჩამ­სხმელ ოპე­რა­ტო­რებს, რომ­ლე­ბიც ყვე­ლა­ზე რთულ, ცვა­ლე­ბად გა­რე­მო­სა და ამინ­დში, ემ­სა­ხუ­რე­ბი­ან ყო­ველ­დღი­უ­რად ათა­სო­ბით მომ­ხმა­რე­ბელს და „კე­თილ მგზავ­რო­ბას“ უსურ­ვე­ბენ მათ, სა­შუ­ა­ლე­ბა აქვთ თა­ვა­დაც იყ­ვნენ წა­მა­ხა­ლი­სე­ბე­ლი გა­თა­მა­შე­ბის მო­ნა­წი­ლე­ნი. გა­მარ­ჯვე­ბის სი­ხა­რუ­ლის გა­ზი­ა­რე­ბა ერ­თგულ მომ­ხმა­რე­ბელ­თან ერ­თად მათ­თვის ასე უფრო მძაფ­რი და ემო­ცი­უ­რი იქ­ნე­ბა. შე­სა­ბა­მი­სად, იმედს ვი­ტო­ვებთ, რომ მსგავ­სი ძა­ლის­ხმე­ვა ადა­მი­ა­ნუ­რი რე­სურ­სე­ბის მო­ზიდ­ვა­სა და მათ მო­ტი­ვა­ცი­ა­ში დაგ­ვეხ­მა­რე­ბა“ აცხა­დებს „ვი­სო­ლის“ ადა­მი­ა­ნუ­რი რე­სურ­სე­ბის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი თიკა ქე­რაშ­ვი­ლი.

„ვი­სო­ლი“ სა­ქარ­თვე­ლოს ნავ­თო­ბ­ბა­ზარ­ზე 23 წლი­ა­ნი წარ­მა­ტე­ბუ­ლი საქ­მი­ა­ნო­ბის შემ­დგომ გან­ვი­თა­რე­ბას ბრენ­დის გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი სტრა­ტე­გი­ით გა­ნაგ­რძობს და მომ­ხმა­რე­ბელს სა­უ­კე­თე­სო სა­მოგ­ზა­უ­რო გა­მოც­დი­ლე­ბას გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბუ­ლი ინფრას­ტრუქ­ტუ­რით, ახა­ლი დი­ზა­ინ კონ­ცეფ­ცი­ით, ლო­ი­ა­ლო­ბის სრულ­ყო­ფი­ლი სის­ტე­მით და სათ­ქმე­ლით - „კე­თი­ლი მგზავ­რო­ბა“ - უქ­მნის.

R

მკითხველის კომენტარები / 2 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
badri
0

ეს სქემა თვითმომსახურების წერტილებშიც ვრცელდება? გაავრცელეთ რაა?

 

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გაერთიანებული სამეფოს პრემიერ-მინისტრის, კირ სტარმერის ლონდონის სახლში ხანძარი გაჩნდა
ავტორი:

"ვისოლმა" უპრეცედენტო გათამაშება დაიწყო, სადაც ერთგული მომხმარებელი საწვავის ჩამსხმელ ოპერატორთან ერთად იგებს

"ვისოლმა" უპრეცედენტო გათამაშება დაიწყო, სადაც ერთგული მომხმარებელი საწვავის ჩამსხმელ ოპერატორთან ერთად იგებს

1 ოქტომბიდან „ვისოლმა“ ერთგული მომხმარებლის წასახალისებლად ახალი ლოიალობის სისტემით უპრეცედენტო გათამაშება დაიწყო. მომენტალური გათამაშების ფარგლებში მოგების შანსი აქვს როგორც ერთგულ მომხმარებელს, რომელიც „ვისოლის“ ავტოგასამართ სადგურებზე 50 ლარის და მეტი ღირებულების ნებისმიერი ტიპის (ბენზინისა და დიზელის) საწვავს შეიძებს, ისე ჩამსხმელ ოპერატორს, რომელიც იღბლიანი ტრანზაქციისას მოემსახურება მომხმარებელს. გამარჯვებულების გამოვლენა ხდება მომენტალურად, შემთხვევითობის პრინციპით, საწვავის შეძენისა და ლოიალობის სისტემის აპლიკაციის/ბარათის გატარებისთანავე. გამარჯვებული მომხმარებლისა და ჩამსხმელი ოპერატორის პრიზებიც იდენტურია. შესაბმისად, „ვისოლის“ გათამაშებას ყოველ ჯერზე ორი გამარჯვებული ყავს.

BMW G20 , 2023, 318i, IPhone 14 Pro, MacBook Air, Airpods pro და 1000, 200, 100, 50 ბონუს ქულა (1 ქულა = 1 ლარს) გათამაშების პრიზებია. მოგების შესახებ ინფორმაციას კი მომხმარებელი მომენტალურად მიიღებს SMS შეტყობინების სახით. საწვავის ჩამსხმელი ოპერატორიც ტრანზაქციისასვე შეიტყობს გამარჯვებას.

„“ვისოლს“ - შესვენების და შევსების ერთადერთ კომპანიას საქართველოში, რომელიც ერთ სივრცეში აერთიანებს გზად საჭირო ყველა სერვისს და პროდუქტს, განსაკუთრებულად ერთგული მომხმარებელი ყავს. იმისათვის, რომ მათთვის „კეთილი მგზავრობა“ ეკონოიურადაც საგრძნობი ყოფილიყო, ლოიალობის სისტემა შევქმენით. უპრეცედენტო გათამაშებით კი მათ არა მხოლოდ ყველაზე დიდი ფასდაკლების მიღების შესაძლებლობა აქვთ საწვავზე, არამედ მოგების ბედნიერების გაზიარება მომსახურე ჩამსხმელ ოპერატორთან ერთად შეუძლია, რაც გამარჯვებას კიდევ უფრო ემოციურს ხდის.“, - აცხადებს „ვისოლისა“ მარკეტინგის დირექტორი სალომე გველესიანი.

უპრეცედენტო გათამაშება „ვისოლის“ ახალი ლოიალობის სისტემის მომხმარებელთა წასახალისებლად დაიგეგმა და მათ სატელეფონო აპლიკაციის თუ ბარათის საშუალებით დღეს არა მხოლოდ მომენტალური 15 თეთრი ფასდაკლების მიღება შეიუძლიათ თითოეულ ლიტრ საწვავზე, არამედ გათამაშებაში გამარჯვების რეალური შანსი აქვთ. „ვისოლში“, „სმარტსა“ და „ვინტოში“ განხორციელებული ტრანზაქციების მიხედვით ლოიალობის სისტემით საწვავზე 25 თეთრამდე ფასდაკლების მიღებაც შესაძლებელია. დამატებით მომხმარებელს სამივე ბრენდში გადახდილი თანხის 1% ქულების სახით ერიცხება. ქულების დახარჯვა კი როგორც „ვისოლის”, ისე “სმარტისა” და “ვინტოს” ობიექტებში შეიძლება.

„თანამშრომელთა მოტივაცია „ვისოლის“ ყოველდღიური საზრუნავია. მოხარული ვართ, რომ საწვავის ჩამსხმელ ოპერატორებს, რომლებიც ყველაზე რთულ, ცვალებად გარემოსა და ამინდში, ემსახურებიან ყოველდღიურად ათასობით მომხმარებელს და „კეთილ მგზავრობას“ უსურვებენ მათ, საშუალება აქვთ თავადაც იყვნენ წამახალისებელი გათამაშების მონაწილენი. გამარჯვების სიხარულის გაზიარება ერთგულ მომხმარებელთან ერთად მათთვის ასე უფრო მძაფრი და ემოციური იქნება. შესაბამისად, იმედს ვიტოვებთ, რომ მსგავსი ძალისხმევა ადამიანური რესურსების მოზიდვასა და მათ მოტივაციაში დაგვეხმარება“ აცხადებს „ვისოლის“ ადამიანური რესურსების დეპარტამენტის ხელმძღვანელი თიკა ქერაშვილი.

„ვისოლი“ საქართველოს ნავთობბაზარზე 23 წლიანი წარმატებული საქმიანობის შემდგომ განვითარებას ბრენდის განახლებული სტრატეგიით განაგრძობს და მომხმარებელს საუკეთესო სამოგზაურო გამოცდილებას გაუმჯობესებული ინფრასტრუქტურით, ახალი დიზაინ კონცეფციით, ლოიალობის სრულყოფილი სისტემით და სათქმელით - „კეთილი მგზავრობა“ - უქმნის.

R