პოლიტიკა
მსოფლიო
სამართალი

7

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეცამეტე დღე დაიწყება 20:04-ზე, მთვარე მშვილდოსანს ესტუმრება 02:05-ზე – კარგია ჯგუფური მუშაობისთვის, ახალი ინფორმაციის მოსაპოვებლად, ახალი სასწავლო ციკლების დასაყენებლად. საყოფაცხოვრებო ნივთების დაგროვების, შეძენისა და წარმოების დღე. კარგია პურის გამოცხობა. შეიტანეთ კორექტირება ბიზნესში და გააფართოვეთ გავლენის სფეროები. ხელი მოაწერე ხელშეკრულებებს. კარგია თანამშრომლების დაქირავება, საჯარო ღონისძიებების ჩატარება. მიიღეთ ახალი ინფორმაცია, გაიუმჯობესეთ განათლება. იმუშავეთ გუნდში და განიხილეთ აქტუალური საკითხები კოლეგების ან თანამოაზრეების გარემოცვაში. აქტიური ორგანოებია: თეძოები, ვენები, საჯდომის ნერვი. ფაფა, ბოსტნეული და ხილი შეუცვლელია.
სამხედრო
Faceამბები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"ოჯახი ჯერ არ მქონია, ახლა შეყვარებული ვარ და იმედია, ეს არის ჩემი ბედი, ერთმანეთი გვიყვარს" - ნინო მუმლაძე ოჯახზე, კარიერასა და პირადზე
"ოჯახი ჯერ არ მქონია, ახლა შეყვარებული ვარ და იმედია, ეს არის ჩემი ბედი, ერთმანეთი გვიყვარს" - ნინო მუმლაძე ოჯახზე, კარიერასა და პირადზე

მომ­ხიბ­ვლე­ლი მსა­ხი­ო­ბი, ნინო მუმ­ლა­ძე ფარ­თო სა­ზო­გა­დო­ე­ბამ სე­რი­ა­ლე­ბი­დან და ტე­ლე­ეკ­რა­ნი­დან გა­იც­ნო, თუმ­ცა უკვე წლე­ბია, რაც თე­ატ­რში საქ­მი­ა­ნობს და არა­ერ­თი სა­ინ­ტე­რე­სო როლი აქვს შეს­რუ­ლე­ბუ­ლი. რო­გორც თა­ვად ამ­ბობს, არც კი ახ­სოვს, რა ასა­კი­დან მიხ­ვდა, რომ მსა­ხი­ო­ბო­ბა მისი ბე­დის­წე­რა იყო.

- ზოგ­ჯერ ვფიქ­რობ, ალ­ბათ როცა და­ვი­ბა­დე, იმ დრო­ი­დან ვი­ცო­დი, რომ მსა­ხი­ო­ბი გავ­ხდე­ბო­დი. ჯერ გა­მარ­თუ­ლი ლა­პა­რა­კიც არ ვი­ცო­დი და სულ რა­ღაც წარ­მოდ­გე­ნებს ვდგამ­დი. სცე­ნა­ზე დგო­მა და ყუ­რა­დღე­ბაც ძა­ლი­ან მომ­წონ­და. ოთხი წლი­სამ წერა-კი­თხვა უკვე ვი­ცო­დი და სი­გი­ჟემ­დე მიყ­ვარ­და ბა­ლე­ტი. მშობ­ლებ­მა ჩემი გა­ტა­ცე­ბა შე­ნიშ­ნეს და სა­ბა­ლე­ტო წრე­ზე შე­მიყ­ვა­ნეს. ძა­ლი­ან ვცდი­ლობ­დი, მაგ­რამ ბა­ლეტს სულ სხვა აღ­ნა­გო­ბა და ფი­ზი­კუ­რი მო­ნა­ცე­მე­ბი სჭირ­დე­ბა, ამი­ტომ, მშობ­ლებ­მა სხვა წრე­ე­ბიც "მო­მაშ­ვე­ლეს" - რას აღარ ვსწავ­ლობ­დი - ხატ­ვას, მუ­სი­კას და ამის პა­რა­ლე­ლუ­რად, სამ­სა­ხი­ო­ბო წრე­ზეც დავ­დი­ო­დი. სხვა­თა შო­რის, 5 წლის ვი­ყა­ვი, როცა პირ­ვე­ლად ფი­ლარ­მო­ნი­ა­ში გა­მო­ვე­დი და საკ­მა­ოდ ვრცე­ლი ლექ­სი წა­ვი­კი­თხე. ცნო­ბი­ე­რე­ბა რომ ჩა­მო­მი­ყა­ლიბ­და, უკვე სცე­ნა­ზე ვი­დე­ქი. ამი­ტომ მგო­ნია, ადა­მი­ა­ნი ამ ნი­ჭით უნდა და­ი­ბა­დო, სხვაგ­ვა­რად მსა­ხი­ო­ბი ვერ გახ­დე­ბი.

- რო­გორც ჩანს, მიზ­ნის მიღ­წე­ვა­ში ოჯა­ხიც ხელს გი­წყობ­დათ...

- ცხა­დია. მე მუ­სი­კო­სე­ბის ოჯახ­ში და­ვი­ბა­დე და გა­ვი­ზარ­დე: მამა, პა­ა­ტა მუმ­ლა­ძე მუ­სი­კო­სიც იყო და ფო­ტო­ხე­ლო­ვა­ნიც. ის ბას-გი­ტა­რა­ზეც უკ­რავ­და და თან, კონ­ცერ­ტე­ბი მიჰ­ყავ­და. ერთ-ერთ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე გა­იც­ნო დე­და­ჩე­მი - მეგი ქსოვ­რე­ლი, რო­მე­ლიც ძა­ლი­ან ძლი­ე­რი, მებ­რძო­ლი სუ­ლის ქა­ლია. სწო­რედ მისი დამ­სა­ხუ­რე­ბაა, რომ ობ­ლო­ბა არ მიგ­რძნია - 12 წლის ვი­ყა­ვი, როცა მამა გარ­და­იც­ვა­ლა, დე­და­ჩემ­მა სა­ო­ცა­რი მხნე­ო­ბა გა­მო­ი­ჩი­ნა და მისი დამ­სა­ხუ­რე­ბაა, რომ არ და­ვით­რგუ­ნე. დედა თვი­თონ არ გა­ტყდა, ხე­ლე­ბი არ ჩა­მო­უშ­ვა და ამით შვი­ლებ­საც სტი­მუ­ლი მოგ­ვცა. მე­ა­მა­ყე­ბა, რომ ის არას­დროს ყო­ფი­ლა სა­სო­წარ­კვე­თი­ლი, მარ­ტო­ხე­ლა ქალი, რო­მელ­საც ცხოვ­რე­ბა­ში არ გა­უ­მარ­თლა. პი­რი­ქით, ყვე­ლა­ფე­რი იღო­ნა და სას­წა­უ­ლე­ბი ჩა­ი­დი­ნა, რათა ჩვენ­თვის ხელი შე­ე­წყო, რომ ცხოვ­რე­ბა­ში ჩვე­ნი გზა გვე­პო­ვა. ალ­ბათ, მეც მისი მი­ზან­და­სა­ხუ­ლო­ბა და სიძ­ლი­ე­რე გა­მომ­ყვა. მე და ჩემ­მა დამ, მე­დეა მუმ­ლა­ძემ ერთი გზა ავირ­ჩი­ეთ - ისიც, ჩემ­სა­ვით, მსა­ხი­ო­ბია.

- თე­ატ­რი რო­გორ შე­იყ­ვა­რეთ?

- ჩემს ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბა­ზე უდი­დე­სი გავ­ლე­ნა იქო­ნია სტუ­დია "ბე­რი­კებ­მა", სა­დაც ხუთი წელი გა­ვა­ტა­რე. იქ არაჩ­ვე­უ­ლებ­რი­ვი პე­და­გო­გი მყავ­და - გოგი თო­და­ძე. სწო­რედ მისი გავ­ლე­ნით და­ვინ­ტე­რეს­დი თე­ატ­რით. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ სკო­ლა­ში კარ­გად ვსწავ­ლობ­დი, ჩემ­თვის მა­თე­მა­ტი­კაც და ჰუ­მა­ნი­ტა­რუ­ლი საგ­ნე­ბიც ად­ვი­ლი ასათ­ვი­სე­ბე­ლი იყო, კარ­გად ვხა­ტავ­დი და ვმღე­რო­დი, მა­ინც მსა­ხი­ო­ბო­ბა ავირ­ჩიე. სხვა­თა შო­რის, დე­დას სურ­და, კონ­სერ­ვა­ტო­რი­ა­ში ჩა­მე­ბა­რე­ბი­ნა და ოპე­რას გავ­ყო­ლო­დი, ამი­ტომ თე­ატ­რა­ლურ­ში ჩა­სა­ბა­რებ­ლად მხო­ლოდ ერთი შან­სი მომ­ცა: თუ პირ­ველ წელსვე ჩა­ვა­ბა­რებ­დი, უფა­სო გან­ყო­ფი­ლე­ბა­ზე უნდა მეს­წავ­ლა... თე­ატ­რა­ლურ­ში რომ ჩა­ვა­ბა­რე, 15 წლის ვი­ყა­ვი, 16 წელი პირ­ველ კურ­სზე შე­მის­რულ­და.

თე­ატ­რა­ლურ ინ­სტი­ტუ­ტში არაჩ­ვე­უ­ლებ­რი­ვი პე­და­გო­გე­ბი მყავ­და, მაგ­რამ რჩე­უ­ლე­ბი მათ შო­რი­საც იყ­ვნენ. ძა­ლი­ან გა­მი­მარ­თლა და უნი­კა­ლუ­რი ხე­ლო­ვა­ნის - მე­დეა კუ­ჭუ­ხი­ძის ჯგუფ­ში მოვ­ხვდი. ახლა წლე­ბი რომ გა­ვი­და, უფრო მე­ტად ვხვდე­ბი, რამ­დე­ნად უნი­კა­ლურ და გა­ნათ­ლე­ბულ ადა­მი­ანს შე­მახ­ვედ­რა გან­გე­ბამ. იმ პე­რი­ოდ­ში, როცა პა­ტა­რა ვი­ყა­ვი, ამას ბო­ლომ­დე ვერ ვაც­ნო­ბი­ე­რებ­დი, მაგ­რამ ახლა კარ­გად ვხვდე­ბი, რა სა­ინ­ტე­რე­სო და ღრმა აზ­როვ­ნე­ბის მქო­ნე ადა­მი­ა­ნი მას­წავ­ლი­და. ჩვენს პე­და­გო­გებს შო­რის გან­სა­კუთ­რე­ბით უნდა გა­მოვ­ყო მურ­მან ჯი­ნო­რია, რო­მე­ლიც ჩვენ­თან მე­ო­თხე კურ­სზე შე­მო­ვი­და, მხატ­ვრულ კი­თხვას გვას­წავ­ლი­და. მას­თა­ნაც სე­რი­ო­ზუ­ლი სკო­ლა გა­ვი­ა­რე. მათ მა­გა­ლით­ზე ვხვდე­ბი, რომ შე­იძ­ლე­ბა იყო დიდი რე­ჟი­სო­რი ან დიდი მსა­ხი­ო­ბი, მაგ­რამ პე­და­გო­გო­ბას სულ სხვა, და­მა­ტე­ბი­თი ნიჭი და უნა­რი სჭირ­დე­ბა. მე­დეა კუ­ჭი­ხი­ძის ლექ­ცი­ებ­ზე ვერც კი ვხვდე­ბო­დით, რომ რა­ღა­ცას ვსწავ­ლობ­დით, მაგ­რამ მერე და მერე, როცა თე­ატ­რში მი­ვე­დი, ის, რა­საც ქალ­ბა­ტო­ნი მე­დეა გვას­წავ­ლი­და, ძა­ლი­ან გა­მო­მად­გა. ჩვენ­მა პე­და­გო­გებ­მა შეგ­ვაჩ­ვი­ეს იმ აზრს, რომ თე­ატრს და სცე­ნას არ უყ­ვარს სუს­ტი, უნე­ბის­ყო­ფო ადა­მი­ა­ნე­ბი.

- თქვე­ნი პირ­ვე­ლი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი როლი რო­მელ თე­ატ­რში შე­ას­რუ­ლეთ?

- პირ­ვე­ლი თე­ატ­რი, სა­დაც მუ­შა­ო­ბა და­ვი­წყე, იყო ვა­კის "თე­ატ­რა­ლუ­რი სარ­და­ფი". სა­ერ­თოდ, ახალ­ბე­და მსა­ხი­ო­ბებს მთა­ვარ რო­ლებს იშ­ვი­ა­თად აძ­ლე­ვენ, თუმ­ცა, მე აქაც გა­მი­მარ­თლა: პირ­ველ სპექ­ტაკლში გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი არა­ფე­რი მი­თა­მა­შია, მაგ­რამ მერე, რე­ჟი­სორ­მა ოთარ ეგა­ძემ დად­გა სპექ­ტაკ­ლი, რო­მელ­საც "ეჭ­ვის ჭია" ერ­ქვა. ჩემ­თვის სრუ­ლი­ად მო­უ­ლოდ­ნე­ლად, მთა­ვა­რი როლი შე­მომ­თა­ვა­ზა და მეც, ყვე­ლა­ნა­ი­რად ვცა­დე, მისი ნდო­ბა გა­მე­მარ­თლე­ბი­ნა. სა­ერ­თოდ, ბა­ტო­ნი ოთა­რის­გან ბევ­რი რამ ვის­წავ­ლე. სწო­რედ მისი წყა­ლო­ბით შე­ვას­რუ­ლე პირ­ვე­ლი სრულ­ფა­სო­ვა­ნი როლი, რო­მე­ლიც ჩემ­თვის დღემ­დე ძვირ­ფა­სი და მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია. "თე­ატ­რა­ლურ სარ­დაფ­ში" თავს ისე ვგრძნობ­დი, რო­გორც სა­კუ­თარ ოჯახ­ში და იქ გა­ტა­რე­ბუ­ლი წლე­ბი თბი­ლად მახ­სენ­დე­ბა.

- ამ­ჟა­მად სად საქ­მი­ა­ნობთ?

- ახლა სო­ხუ­მის მო­ზარდ მა­ყუ­რე­ბელ­თა თე­ატრ "თეთ­რი ტალ­ღის" და­სის წევ­რი ვარ. აქაც იგი­ვე გან­ცდა მაქვს: თავს ისე ვგრძნობ, რო­გორც ოჯახ­ში. ამ თე­ატ­რში ისე­თი ოჯა­ხუ­რი გა­რე­მოა, რო­გო­რიც დიდ თე­ატ­რებ­ში არ არ­სე­ბობს, რა­ტომ? - დიდ თე­ატრს აქვს თა­ვი­სი სპე­ცი­ფი­კა და და­უ­წე­რე­ლი კა­ნო­ნე­ბი, იქ ბევ­რი ჭორი, ინ­ტრი­გა და არე­უ­ლო­ბაა, რაც პა­ტა­რა თე­ატ­რებ­ში არ ხდე­ბა. პა­ტა­რა თე­ატ­რებ­ში ცოტა ხალ­ხია და­კა­ვე­ბუ­ლი, მსა­ხი­ო­ბე­ბი დღე­და­ღამ ერ­თად არი­ან და სულ სხვა, უფრო ადა­მი­ა­ნუ­რი და თბი­ლი ურ­თი­ერ­თო­ბე­ბი ყა­ლიბ­დე­ბა. ეს მე ძა­ლი­ან მომ­წონს და "თეთრ ტალ­ღა­ში" თავს ისე მშვი­დად ვგრძნობ, რო­გორც თევ­ზი - წყალ­ში.

- კო­მე­დი­უ­რი რო­ლე­ბი უფრო მოგ­წონთ თუ დრა­მა­ტუ­ლი?

- ვერ ვი­ტყვი, რომ რო­მე­ლი­მე ჟან­რის­კენ ვიხ­რე­ბი. სა­ერ­თოდ, მსა­ხი­ობს არა აქვს იმის ფუ­ფუ­ნე­ბა, რომ თვი­თონ აირ­ჩი­ოს, რო­მე­ლი როლი მოს­წონს ან არ მოს­წონს. მსა­ხი­ო­ბი იმას თა­მა­შობს, რა­საც რე­ჟი­სო­რი ავა­ლებს. ისე, მე ახლა მო­ზარდ მა­ყუ­რე­ბელ­თა თე­ატ­რში ვმუ­შა­ობ, უფრო კო­მე­დი­ებ­ში ვთა­მა­შობ და ძა­ლი­ან მაკ­ლია დრა­მა­ტუ­ლი, სე­რი­ო­ზუ­ლი რო­ლე­ბი, მი­უ­ხე­და­ვად ამი­სა, ვერ ვი­ტყო­დი, რომ რო­მე­ლი­მე ჟანრ­ში უფრო კარ­გად ვგრძნობ თავს.

- ალ­ბათ რთუ­ლია ბავ­შვე­ბის­თვის თა­მა­ში, მათი გა­გე­ბა...

- არა, რად­გან ბავ­შვის­თვის ბევ­რი რამ ისე­დაც თა­მა­შია. ამი­ტომ, მო­ზარდ მა­ყუ­რე­ბელ­თა თე­ატ­რში მუ­შა­ო­ბა რთუ­ლი სუ­ლაც არ არის, უბ­რა­ლოდ, ჩვენ იმის ფუ­ფუ­ნე­ბა არა გვაქვს, რომ მხო­ლოდ შა­ბათ-კვი­რას ან მხო­ლოდ სა­ღა­მოს სა­ა­თებ­ში ვი­თა­მა­შოთ, ჩვენ დღი­სი­თაც ვთა­მა­შობთ, სა­ღა­მოს სა­ა­თებ­შიც და დას­ვე­ნე­ბის დღე­ებ­შიც - ხში­რად, დღე­ში 2-3 სპექ­ტაკ­ლის თა­მა­ში გვი­წევს. თუ დრა­მა­ტუ­ლი თე­ატ­რის მსა­ხი­ობს შე­უძ­ლია, რო­ლის­თვის გა­ნე­წყოს და სა­ღა­მოს სპექ­ტაკლში გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი გან­წყო­ბით ითა­მა­შოს, ჩვენ სა­ღა­მომ­დე შე­იძ­ლე­ბა სამი როლი გვქონ­დეს ნა­თა­მა­შეbი.

- თე­ატ­რის სცე­ნა­ზე უფრო კარ­გად გრძნობთ თავს თუ კა­მე­რე­ბის წინ?

- არ მიყ­ვარს ამ­გვა­რი შე­კი­თხვე­ბი - და­ახ­ლო­ე­ბით იმას მა­გო­ნებს, პა­ტა­რა ბავ­შვებს რომ ეკი­თხე­ბი­ან, დედა უფრო გიყ­ვარს თუ მა­მაო? ოღონდ, უნდა ვა­ღი­ა­რო, თე­ატრს აქვს რა­ღაც­ნა­ი­რი ჯა­დოს­ნუ­რი ძალა: თუ მი­ე­ჯაჭ­ვე­ბი, გგო­ნია, მთე­ლი სამ­ყა­რო ამით იწყე­ბა და მთავ­რდე­ბა. ისე, მე ვიცი ხალ­ხი, რო­მელ­მაც ფი­ნან­სუ­რი პრობ­ლე­მე­ბის გამო თე­ატრს თავი და­ა­ნე­ბა და ახლა ამ­ბობს, თურ­მე, შე­იძ­ლე­ბა ისე იცხოვ­რო, რომ მარ­ტო შენს პრო­ფე­სი­ა­ზე არ ფიქ­რობ­დე, სა­კუ­თა­რი თა­ვის­თვის, ოჯა­ხის­თვის გე­ცა­ლოს და თავი გა­და­დე­ბუ­ლი არ გქონ­დე­სო... ის რო­მან­ტი­კუ­ლი სამ­ყა­რო, რო­მე­ლიც თე­ატ­რის სცე­ნი­დან ჩანს, ძი­რე­უ­ლად გან­სხვავ­დე­ბა იმი­სა­გან, რაც კუ­ლი­სებს მიღ­მა ხდე­ბა: როცა შვი­ლის­თვის ფეხ­საც­მე­ლი და ტან­საც­მე­ლი გაქვს შე­სა­ძე­ნი და ფული არ გაქვს, რო­მან­ტი­კა­ზე ფიქ­რი ცოტა რთუ­ლია. ამის გამო, ზო­გი­ერ­თი მსა­ხი­ო­ბი თე­ატ­რი­დან რომ გა­მო­დის, ზა­ფხუ­ლო­ბით ყა­ნა­ში მუ­შა­ობს, ზოგი რე­მონტზე, ზოგი ამე­რი­კა­ში მი­დის, რომ თავს უშ­ვე­ლოს... მოკ­ლედ, ჩვენ არ ვცხოვ­რობთ ისეთ ქვე­ყა­ნა­ში, სა­დაც მსა­ხი­ობს შე­უძ­ლია თავი ხე­ლო­ვა­ნად იგ­რძნოს. აქ მისი ცხოვ­რე­ბა მა­თხოვ­რუ­ლია. როცა ამ სი­დუ­ხ­ჭი­რეს ზე­ვი­დან ჭო­რე­ბი და ინ­ტრი­გე­ბიც ემა­ტე­ბა, ეს ყვე­ლა­ფე­რი ძა­ლი­ან შორს დგას იმ იდე­ა­ლუ­რი და რო­მან­ტი­კუ­ლი სამ­ყა­როს­გან, რო­მე­ლიც შო­რი­დან ჩანს.

- ამ სირ­თუ­ლე­ე­ბის გამო, პრო­ფე­სია ბევრ ადა­მი­ანს უშ­ლის ხელს პი­რად ცხოვ­რე­ბა­ში. თქვენს შემ­თხვე­ვა­შიც ასე ხდე­ბა?

- არა მგო­ნია, რომ პრო­ფე­სია პი­რად­ში ვინ­მეს ხელს უშ­ლი­დეს. მგო­ნი, ეს უფრო ბე­დის­წე­რის და გა­მარ­თლე­ბის სა­კი­თხია. ოჯა­ხის შექ­მნა სუ­ლაც არ არის და­მო­კი­დე­ბუ­ლი იმა­ზე, ქალი ჭკვი­ა­ნია თუ უჭ­კუო, მე მგო­ნია, რომ ბე­დის­წე­რა ბე­დის­წე­რაა და რო­დის მო­გი­კა­კუ­ნებს, არა­ვინ იცის. შე­საძ­ლოა, ჭკვი­ან ქალს უფრო მეტი პრე­ტენ­ზია და მო­თხოვ­ნე­ბი აქვს, ვიდ­რე იმას, ვინც მხო­ლოდ გა­თხო­ვე­ბა­ზეა ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი, მაგ­რამ ასეა. ჩემი აზ­რით, მთა­ვა­რია უბ­რა­ლოდ, "შენი" ადა­მი­ა­ნი იპო­ვო - ამ შემ­თხვე­ვა­ში, ყვე­ლა­ფე­რი ად­ვი­ლად მოგ­ვარ­დე­ბა...წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად

მკითხველის კომენტარები / 5 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
Murada
0

Ძალიან მომწონს ეს გოგო. Უცოლო რომ ვიყვე ........ . Წარმატებებს ვუსურვებ. 

კაი ხარ ახჩიკჯან კაი
6

ტარპელა ჰაიასტანე ! ერაჯუტა ეჭაპანეეე ! ერთი ხალიღა გინდა სახეზე თუ მოიკვდთე უკვე ! ნუ მიბლოკავ არაკაცოო !! 

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა ახალი დეტალები ხდება ცნობილი თორნიკე რიჟვაძის საქმეზე?
ავტორი:

"ოჯახი ჯერ არ მქონია, ახლა შეყვარებული ვარ და იმედია, ეს არის ჩემი ბედი, ერთმანეთი გვიყვარს" - ნინო მუმლაძე ოჯახზე, კარიერასა და პირადზე

"ოჯახი ჯერ არ მქონია, ახლა შეყვარებული ვარ და იმედია, ეს არის ჩემი ბედი, ერთმანეთი გვიყვარს" - ნინო მუმლაძე ოჯახზე, კარიერასა და პირადზე

მომხიბვლელი მსახიობი, ნინო მუმლაძე ფართო საზოგადოებამ სერიალებიდან და ტელეეკრანიდან გაიცნო, თუმცა უკვე წლებია, რაც თეატრში საქმიანობს და არაერთი საინტერესო როლი აქვს შესრულებული. როგორც თავად ამბობს, არც კი ახსოვს, რა ასაკიდან მიხვდა, რომ მსახიობობა მისი ბედისწერა იყო.

- ზოგჯერ ვფიქრობ, ალბათ როცა დავიბადე, იმ დროიდან ვიცოდი, რომ მსახიობი გავხდებოდი. ჯერ გამართული ლაპარაკიც არ ვიცოდი და სულ რაღაც წარმოდგენებს ვდგამდი. სცენაზე დგომა და ყურადღებაც ძალიან მომწონდა. ოთხი წლისამ წერა-კითხვა უკვე ვიცოდი და სიგიჟემდე მიყვარდა ბალეტი. მშობლებმა ჩემი გატაცება შენიშნეს და საბალეტო წრეზე შემიყვანეს. ძალიან ვცდილობდი, მაგრამ ბალეტს სულ სხვა აღნაგობა და ფიზიკური მონაცემები სჭირდება, ამიტომ, მშობლებმა სხვა წრეებიც "მომაშველეს" - რას აღარ ვსწავლობდი - ხატვას, მუსიკას და ამის პარალელურად, სამსახიობო წრეზეც დავდიოდი. სხვათა შორის, 5 წლის ვიყავი, როცა პირველად ფილარმონიაში გამოვედი და საკმაოდ ვრცელი ლექსი წავიკითხე. ცნობიერება რომ ჩამომიყალიბდა, უკვე სცენაზე ვიდექი. ამიტომ მგონია, ადამიანი ამ ნიჭით უნდა დაიბადო, სხვაგვარად მსახიობი ვერ გახდები.

- როგორც ჩანს, მიზნის მიღწევაში ოჯახიც ხელს გიწყობდათ...

- ცხადია. მე მუსიკოსების ოჯახში დავიბადე და გავიზარდე: მამა, პაატა მუმლაძე მუსიკოსიც იყო და ფოტოხელოვანიც. ის ბას-გიტარაზეც უკრავდა და თან, კონცერტები მიჰყავდა. ერთ-ერთ ღონისძიებაზე გაიცნო დედაჩემი - მეგი ქსოვრელი, რომელიც ძალიან ძლიერი, მებრძოლი სულის ქალია. სწორედ მისი დამსახურებაა, რომ ობლობა არ მიგრძნია - 12 წლის ვიყავი, როცა მამა გარდაიცვალა, დედაჩემმა საოცარი მხნეობა გამოიჩინა და მისი დამსახურებაა, რომ არ დავითრგუნე. დედა თვითონ არ გატყდა, ხელები არ ჩამოუშვა და ამით შვილებსაც სტიმული მოგვცა. მეამაყება, რომ ის არასდროს ყოფილა სასოწარკვეთილი, მარტოხელა ქალი, რომელსაც ცხოვრებაში არ გაუმართლა. პირიქით, ყველაფერი იღონა და სასწაულები ჩაიდინა, რათა ჩვენთვის ხელი შეეწყო, რომ ცხოვრებაში ჩვენი გზა გვეპოვა. ალბათ, მეც მისი მიზანდასახულობა და სიძლიერე გამომყვა. მე და ჩემმა დამ, მედეა მუმლაძემ ერთი გზა ავირჩიეთ - ისიც, ჩემსავით, მსახიობია.

- თეატრი როგორ შეიყვარეთ?

- ჩემს ჩამოყალიბებაზე უდიდესი გავლენა იქონია სტუდია "ბერიკებმა", სადაც ხუთი წელი გავატარე. იქ არაჩვეულებრივი პედაგოგი მყავდა - გოგი თოდაძე. სწორედ მისი გავლენით დავინტერესდი თეატრით. მიუხედავად იმისა, რომ სკოლაში კარგად ვსწავლობდი, ჩემთვის მათემატიკაც და ჰუმანიტარული საგნებიც ადვილი ასათვისებელი იყო, კარგად ვხატავდი და ვმღეროდი, მაინც მსახიობობა ავირჩიე. სხვათა შორის, დედას სურდა, კონსერვატორიაში ჩამებარებინა და ოპერას გავყოლოდი, ამიტომ თეატრალურში ჩასაბარებლად მხოლოდ ერთი შანსი მომცა: თუ პირველ წელსვე ჩავაბარებდი, უფასო განყოფილებაზე უნდა მესწავლა... თეატრალურში რომ ჩავაბარე, 15 წლის ვიყავი, 16 წელი პირველ კურსზე შემისრულდა.

თეატრალურ ინსტიტუტში არაჩვეულებრივი პედაგოგები მყავდა, მაგრამ რჩეულები მათ შორისაც იყვნენ. ძალიან გამიმართლა და უნიკალური ხელოვანის - მედეა კუჭუხიძის ჯგუფში მოვხვდი. ახლა წლები რომ გავიდა, უფრო მეტად ვხვდები, რამდენად უნიკალურ და განათლებულ ადამიანს შემახვედრა განგებამ. იმ პერიოდში, როცა პატარა ვიყავი, ამას ბოლომდე ვერ ვაცნობიერებდი, მაგრამ ახლა კარგად ვხვდები, რა საინტერესო და ღრმა აზროვნების მქონე ადამიანი მასწავლიდა. ჩვენს პედაგოგებს შორის განსაკუთრებით უნდა გამოვყო მურმან ჯინორია, რომელიც ჩვენთან მეოთხე კურსზე შემოვიდა, მხატვრულ კითხვას გვასწავლიდა. მასთანაც სერიოზული სკოლა გავიარე. მათ მაგალითზე ვხვდები, რომ შეიძლება იყო დიდი რეჟისორი ან დიდი მსახიობი, მაგრამ პედაგოგობას სულ სხვა, დამატებითი ნიჭი და უნარი სჭირდება. მედეა კუჭიხიძის ლექციებზე ვერც კი ვხვდებოდით, რომ რაღაცას ვსწავლობდით, მაგრამ მერე და მერე, როცა თეატრში მივედი, ის, რასაც ქალბატონი მედეა გვასწავლიდა, ძალიან გამომადგა. ჩვენმა პედაგოგებმა შეგვაჩვიეს იმ აზრს, რომ თეატრს და სცენას არ უყვარს სუსტი, უნებისყოფო ადამიანები.

- თქვენი პირველი მნიშვნელოვანი როლი რომელ თეატრში შეასრულეთ?

- პირველი თეატრი, სადაც მუშაობა დავიწყე, იყო ვაკის "თეატრალური სარდაფი". საერთოდ, ახალბედა მსახიობებს მთავარ როლებს იშვიათად აძლევენ, თუმცა, მე აქაც გამიმართლა: პირველ სპექტაკლში განსაკუთრებული არაფერი მითამაშია, მაგრამ მერე, რეჟისორმა ოთარ ეგაძემ დადგა სპექტაკლი, რომელსაც "ეჭვის ჭია" ერქვა. ჩემთვის სრულიად მოულოდნელად, მთავარი როლი შემომთავაზა და მეც, ყველანაირად ვცადე, მისი ნდობა გამემართლებინა. საერთოდ, ბატონი ოთარისგან ბევრი რამ ვისწავლე. სწორედ მისი წყალობით შევასრულე პირველი სრულფასოვანი როლი, რომელიც ჩემთვის დღემდე ძვირფასი და მნიშვნელოვანია. "თეატრალურ სარდაფში" თავს ისე ვგრძნობდი, როგორც საკუთარ ოჯახში და იქ გატარებული წლები თბილად მახსენდება.

- ამჟამად სად საქმიანობთ?

- ახლა სოხუმის მოზარდ მაყურებელთა თეატრ "თეთრი ტალღის" დასის წევრი ვარ. აქაც იგივე განცდა მაქვს: თავს ისე ვგრძნობ, როგორც ოჯახში. ამ თეატრში ისეთი ოჯახური გარემოა, როგორიც დიდ თეატრებში არ არსებობს, რატომ? - დიდ თეატრს აქვს თავისი სპეციფიკა და დაუწერელი კანონები, იქ ბევრი ჭორი, ინტრიგა და არეულობაა, რაც პატარა თეატრებში არ ხდება. პატარა თეატრებში ცოტა ხალხია დაკავებული, მსახიობები დღედაღამ ერთად არიან და სულ სხვა, უფრო ადამიანური და თბილი ურთიერთობები ყალიბდება. ეს მე ძალიან მომწონს და "თეთრ ტალღაში" თავს ისე მშვიდად ვგრძნობ, როგორც თევზი - წყალში.

- კომედიური როლები უფრო მოგწონთ თუ დრამატული?

- ვერ ვიტყვი, რომ რომელიმე ჟანრისკენ ვიხრები. საერთოდ, მსახიობს არა აქვს იმის ფუფუნება, რომ თვითონ აირჩიოს, რომელი როლი მოსწონს ან არ მოსწონს. მსახიობი იმას თამაშობს, რასაც რეჟისორი ავალებს. ისე, მე ახლა მოზარდ მაყურებელთა თეატრში ვმუშაობ, უფრო კომედიებში ვთამაშობ და ძალიან მაკლია დრამატული, სერიოზული როლები, მიუხედავად ამისა, ვერ ვიტყოდი, რომ რომელიმე ჟანრში უფრო კარგად ვგრძნობ თავს.

- ალბათ რთულია ბავშვებისთვის თამაში, მათი გაგება...

- არა, რადგან ბავშვისთვის ბევრი რამ ისედაც თამაშია. ამიტომ, მოზარდ მაყურებელთა თეატრში მუშაობა რთული სულაც არ არის, უბრალოდ, ჩვენ იმის ფუფუნება არა გვაქვს, რომ მხოლოდ შაბათ-კვირას ან მხოლოდ საღამოს საათებში ვითამაშოთ, ჩვენ დღისითაც ვთამაშობთ, საღამოს საათებშიც და დასვენების დღეებშიც - ხშირად, დღეში 2-3 სპექტაკლის თამაში გვიწევს. თუ დრამატული თეატრის მსახიობს შეუძლია, როლისთვის განეწყოს და საღამოს სპექტაკლში განსაკუთრებული განწყობით ითამაშოს, ჩვენ საღამომდე შეიძლება სამი როლი გვქონდეს ნათამაშეbი.

- თეატრის სცენაზე უფრო კარგად გრძნობთ თავს თუ კამერების წინ?

- არ მიყვარს ამგვარი შეკითხვები - დაახლოებით იმას მაგონებს, პატარა ბავშვებს რომ ეკითხებიან, დედა უფრო გიყვარს თუ მამაო? ოღონდ, უნდა ვაღიარო, თეატრს აქვს რაღაცნაირი ჯადოსნური ძალა: თუ მიეჯაჭვები, გგონია, მთელი სამყარო ამით იწყება და მთავრდება. ისე, მე ვიცი ხალხი, რომელმაც ფინანსური პრობლემების გამო თეატრს თავი დაანება და ახლა ამბობს, თურმე, შეიძლება ისე იცხოვრო, რომ მარტო შენს პროფესიაზე არ ფიქრობდე, საკუთარი თავისთვის, ოჯახისთვის გეცალოს და თავი გადადებული არ გქონდესო... ის რომანტიკული სამყარო, რომელიც თეატრის სცენიდან ჩანს, ძირეულად განსხვავდება იმისაგან, რაც კულისებს მიღმა ხდება: როცა შვილისთვის ფეხსაცმელი და ტანსაცმელი გაქვს შესაძენი და ფული არ გაქვს, რომანტიკაზე ფიქრი ცოტა რთულია. ამის გამო, ზოგიერთი მსახიობი თეატრიდან რომ გამოდის, ზაფხულობით ყანაში მუშაობს, ზოგი რემონტზე, ზოგი ამერიკაში მიდის, რომ თავს უშველოს... მოკლედ, ჩვენ არ ვცხოვრობთ ისეთ ქვეყანაში, სადაც მსახიობს შეუძლია თავი ხელოვანად იგრძნოს. აქ მისი ცხოვრება მათხოვრულია. როცა ამ სიდუხჭირეს ზევიდან ჭორები და ინტრიგებიც ემატება, ეს ყველაფერი ძალიან შორს დგას იმ იდეალური და რომანტიკული სამყაროსგან, რომელიც შორიდან ჩანს.

- ამ სირთულეების გამო, პროფესია ბევრ ადამიანს უშლის ხელს პირად ცხოვრებაში. თქვენს შემთხვევაშიც ასე ხდება?

- არა მგონია, რომ პროფესია პირადში ვინმეს ხელს უშლიდეს. მგონი, ეს უფრო ბედისწერის და გამართლების საკითხია. ოჯახის შექმნა სულაც არ არის დამოკიდებული იმაზე, ქალი ჭკვიანია თუ უჭკუო, მე მგონია, რომ ბედისწერა ბედისწერაა და როდის მოგიკაკუნებს, არავინ იცის. შესაძლოა, ჭკვიან ქალს უფრო მეტი პრეტენზია და მოთხოვნები აქვს, ვიდრე იმას, ვინც მხოლოდ გათხოვებაზეა ორიენტირებული, მაგრამ ასეა. ჩემი აზრით, მთავარია უბრალოდ, "შენი" ადამიანი იპოვო - ამ შემთხვევაში, ყველაფერი ადვილად მოგვარდება...წაიკითხეთ სრულად