მსოფლიო
პოლიტიკა
სამართალი

25

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 06:31-ზე, მთვარე მერწყულში საკმაოდ რთული დღეა. თავი შეიკავეთ ყოველგვარი კონფლიქტისგან. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფულის ხარჯვას; ვაჭრობაში არ მოტყუვდეთ. კარგი დღეა სწავლისა და გამოცდის ჩასაბარებლად. მოერიდეთ სამსახურის, საქმიანობის შეცვლას. უფროსთან კამათს. მგზავრობა და მივლინება სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში; საოჯახო საქმეების შესრულება. მოერიდეთ ხორციან კერძებს. სასურველია თევზისა და ბოსტნეულის. თავი შეიკავეთ მოწევისა და ალკოჰოლისგან. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები.
საზოგადოება
მეცნიერება
სპორტი
მოზაიკა
კონფლიქტები
სამხედრო
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რას ამბობს iPhone-ის ფერი თქვენზე
რას ამბობს iPhone-ის ფერი თქვენზე

ადა­მი­ა­ნე­ბი მთე­ლი მსოფ­ლი­ოს გარ­შე­მო, ტე­ლე­ფონ­ზე სა­უბ­რო­ბენ ყვე­ლა­ნა­ირ თე­მა­ზე და ყვე­ლა­ფერ­ზე, მაგ­რამ ოდეს­მე გი­ფიქ­რი­ათ, რომ ამ დროს ტე­ლე­ფო­ნიც სა­უბ­რობს ჩვენ­ზე? თუ თქვე­ნი არ­ჩე­ვა­ნი iPhone-ზე შე­ჩერ­და, ეს უკვე მი­უ­თი­თებს იმა­ზე, რომ სა­ი­მე­დო­ო­ბას და ხა­რისხს აფა­სებთ და ამავდრო­ო­უ­ლად ყვე­ლა სი­ახ­ლის­თვის მზად ხართ. მაგ­რამ რაზე მე­ტყვე­ლებს თქვე­ნი სმარ­ტფო­ნის ფერი? გან­ვი­ხი­ლოთ უახ­ლე­სი iPhone 14 -სა და iPhone 14 Plus -ის მა­გა­ლით­ზე

მე­ო­ცე სა­უ­კუ­ნის შუა წლებ­ში, შვე­ი­ცა­რი­ელ­მა ფსი­ქო­თე­რა­პევტმა მაქს ლუ­შერ­მა შე­ი­მუ­შა­ვა ფე­რა­დი ტეს­ტი, რო­მე­ლიც სა­შუ­ა­ლე­ბას გაძ­ლევთ გან­სა­ზღვროთ ადა­მი­ა­ნის ფსი­ქო­ლო­გი­უ­რი მდგო­მა­რე­ო­ბა, სტრეს­გამ­ძლე­ო­ბა, აქ­ტი­ვო­ბა და კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის უნა­რი, ასე­ვე სტრე­სის არ­სე­ბო­ბა და მი­ზე­ზე­ბი. რო­გორც გა­ირ­კვა, კონ­კრე­ტუ­ლი ფე­რი­სად­მი მი­ზი­დუ­ლო­ბა ძა­ლი­ან ზუს­ტად ასა­ხავს იმას, რაც ჩვენს ში­ნა­გან სამ­ყა­რო­ში ხდე­ბა. ეს ნიშ­ნავს, რომ უბ­რა­ლოდ არ ანი­ჭებთ უპი­რა­ტე­სო­ბას ლურჯ სა­მოსს ან წი­თელ სმარ­ტფონს, ყვე­ლა­ფე­რი ში­ნა­გა­ნი სამ­ყა­რო­დან მო­დის. თქვენ შე­გიძ­ლი­ათ ძა­ლი­ან მარ­ტი­ვად, ბევ­რი რამ შე­ი­ტყოთ ადა­მი­ა­ნის შე­სა­ხებ მხო­ლოდ მისი ტე­ლე­ფო­ნის დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბით. შე­ვა­მოწ­მოთ?

ყვი­თე­ლი (Yellow)

ეს ფერი ახა­ლია iPhone 14-სა და 14 Plus -ის­თვის. ნა­თე­ლი, მხი­ა­რუ­ლი - ის უბ­რა­ლოდ გავ­სებთ ოპ­ტი­მიზ­მი­თა და ენერ­გი­ით. ჩი­ნეთ­ში ყვი­თე­ლი ასო­ცირ­დე­ბა პროგ­რეს­თან და კე­თილ­დღე­ო­ბას­თან. ამ­ბო­ბენ კი­დეც: იღ­ბალს იზი­დავს ის ვინც ყვი­თელს თა­ვის ცხოვ­რე­ბა­ში უშ­ვებ­სო. გო­ე­თე წერ­და - ეს ფერი აღ­ვი­ძებს ნა­თელ გრძნო­ბებს. მეც­ნი­ე­რე­ბი ადას­ტუ­რე­ბენ, რომ ყვი­თე­ლი ას­ტი­მუ­ლი­რებს ნერ­ვუ­ლი სის­ტე­მის აქ­ტი­ვო­ბას, ეხ­მა­რე­ბა აპა­თი­ა­სა და დეპ­რე­სი­ა­ში მყო­ფებს სტრე­სის დაძ­ლე­ვა­ში და აუმ­ჯო­ბე­სებს გან­წყო­ბას. გა­საკ­ვი­რი არ არის, რომ ყვი­თე­ლი ფე­რის გავ­ლე­ნის ქვეშ, სხე­უ­ლი უფრო აქ­ტი­უ­რად იწყებს სე­რო­ტო­ნი­ნის - ბედ­ნი­ე­რე­ბის ჰორ­მო­ნის გა­მო­მუ­შა­ვე­ბას. ფსი­ქო­ლო­გე­ბის აზ­რით, მე­ოც­ნე­ბე და ენ­თუ­ზი­აზ­მით სავ­სე ადა­მი­ა­ნე­ბი, ხში­რად ირ­ჩე­ვენ ყვი­თელს. ამ ფერს ირ­ჩე­ვენ ასე­ვე იმე­დი­თა და თავ­და­ჯე­რე­ბუ­ლო­ბით სავ­სე, მხი­ა­რუ­ლი და აქ­ტი­უ­რი ადა­მი­ა­ნე­ბი. თუ ეს თვი­სე­ბე­ბი საკ­მა­რი­სად არ გაქვთ, აუ­ცი­ლებ­ლად და­ა­მა­ტეთ თქვენს ცხოვ­რე­ბა­ში ყვი­თე­ლი.

შუ­ა­ღა­მის შავი (Midnight)

ეს უაღ­რე­სად ღრმა ფერი მუქი ლურ­ჯის ელ­ფე­რით, შე­სა­ნიშ­ნა­ვი გა­მო­სა­ვა­ლია მათ­თვის, ვინც "არა­მო­მა­ბეზ­რე­ბელ" შავს ეძებს. ზო­გის­თვის ეს ფერი ასო­ცირ­დე­ბა ინ­ტე­ლექტთან, სიმ­შვი­დეს­თან, მთლი­ა­ნო­ბას­თან, წინ­და­ხე­დუ­ლო­ბას­თან, მიზ­ნე­ბის მიღ­წე­ვის შე­უ­პოვ­რო­ბას­თან და სიმ­ტკი­ცეს­თან. Midnight Black-ს ირ­ჩე­ვენ ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც ყუ­რა­დღე­ბით იღე­ბენ ყვე­ლა გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას. ასე­თი ადა­მი­ა­ნი არა­სო­დეს გა­მო­ი­ყუ­რე­ბა ზედ­მე­ტად ელე­გან­ტუ­რად ან ძა­ლი­ან მოკ­რძა­ლე­ბუ­ლად.

ია­სამ­ნის­ფე­რი (Purple)

ეს ახა­ლი ფერი, ვაშ­ლის ოჯახ­ში დე­ლი­კა­ტუ­რი პას­ტე­ლის ელ­ფე­რით გა­მო­ირ­ჩე­ვა. მას აქვს ოფი­ცი­ა­ლუ­რი სა­ხე­ლი "იის­ფე­რი", თუმ­ცა ბევ­რი მას ღია ია­სამ­ნის­ფერს უწო­დებს. ასე­თი ტო­ნე­ბის მოყ­ვა­რუ­ლე­ბი არი­ან ნი­ჭი­ე­რი, ჭკვი­ა­ნი, გამ­ჭრი­ა­ხი ადა­მი­ა­ნე­ბი. ისი­ნი ყო­ველ­თვის იპო­ვი­ან გზას უსი­ა­მოვ­ნო სი­ტუ­ა­ცი­ი­დან თა­ვის და­საღ­წე­ვად ან არა­ს­ა­სი­ა­მოვ­ნო კი­თხვა­ზე პა­სუ­ხის ასა­რი­დებ­ლად. ზოგს მი­აჩ­ნია, რომ ასეთ ადა­მი­ა­ნებს „თავი ღრუბ­ლებ­ში აქვთ“, მაგ­რამ რო­დე­საც დე­და­მი­წა­ზე ჩა­მო­დი­ან, ყვე­ლა­ზე კრე­ა­ტი­უ­ლი იდე­ე­ბი მო­აქვთ.

თეთ­რი (Starlight)

თეთ­რის ამ ვა­რი­ანტს ეწო­დე­ბა "ვარ­სკვლა­ვის ნა­თე­ბა" (Starlight). მას აქვს თბი­ლი კრე­მის­ფერ-შამ­პა­ნუ­რის­ფე­რი ტო­ნე­ბი. ამ ფერს უპი­რა­ტე­სო­ბას ანი­ჭე­ბენ სან­დო და სა­ი­მე­დო, მო­წეს­რი­გე­ბუ­ლი, გუ­ლის­ხმი­ე­რი, მგრძნო­ბი­ა­რე ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლებ­საც ახა­სი­ა­თებთ ოპ­ტი­მიზ­მი, თან­მიმ­დევ­რუ­ლო­ბა და პა­ტი­ოს­ნე­ბა. მათ აქვთ ლი­დე­რუ­ლი თვი­სე­ბე­ბი, იბ­რძვი­ან წარ­მა­ტე­ბი­სა და აღი­ა­რე­ბის­კენ, მაგ­რამ არი­ან საკ­მა­ოდ მგრძნო­ბი­ა­რე პი­როვ­ნე­ბე­ბი. Starlight თეთ­რი iPhone-ის მფლო­ბე­ლე­ბი, უეჭ­ვე­ლად იქ­ნე­ბი­ან პირ­ვე­ლე­ბი ნე­ბის­მი­ერ წა­მო­წყე­ბა­ში - მათ უყ­ვართ სი­ახ­ლე­ე­ბი და სურთ მი­აღ­წი­ონ სრულ­ყო­ფი­ლე­ბას ნე­ბის­მი­ერ საქ­მე­ში.

ლურ­ჯი(Blue)

ცის­ფერ სმარ­ტფონს აირ­ჩე­ვენ გან­ვი­თა­რე­ბუ­ლი ინ­ტუ­ი­ცი­ი­სა და თა­ნაგ­რძნო­ბის გრძნო­ბის მქო­ნე ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლებ­საც ახა­სი­ა­თებთ გულ­წრფე­ლო­ბა და ტაქ­ტი. ესე­ნი არი­ან შე­მოქ­მე­დე­ბი­თი, შთამ­ბეჭ­და­ვი ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლებ­საც არ სურთ ოც­ნე­ბე­ბის სამ­ყა­რო­ში ჩა­ძირ­ვა. ისი­ნი სან­დო­ე­ბი არი­ან, ან სუ­ლაც უნ­დათ, რომ სან­დო გა­მოჩ­ნდნენ. სხვა­თა შო­რის, ით­ვლე­ბა, რომ ლურჯ ფერს აქვს უნა­რი მო­გიხ­სნათ მუ­შა­ო­ბი­სას გა­დაღ­ლი­ლო­ბის შეგ­რძნე­ბა. ამი­ტომ, ლურ­ჯი სმარ­ტფო­ნი კარ­გი გა­მო­სა­ვა­ლია მათ­თვის, ვინც ბევ­რს მუ­შა­ობს ან სწავ­ლო­ბას.

წი­თე­ლი (PRODUCT(RED))

წი­თე­ლის ეს კაშ­კა­შა ელ­ფე­რი აქ­ტი­უ­რი ადა­მი­ა­ნე­ბის არ­ჩე­ვა­ნია, რომ­ლე­ბიც ყო­ველ­თვის იღე­ბენ სა­სურ­ველს. ისი­ნი ხა­ლი­სი­ა­ნე­ბი და კო­მუ­ნი­კა­ბე­ლუ­რე­ბი არი­ან, მაგ­რამ აქვთ სა­კუ­თა­რი აზრი და შე­უძ­ლი­ათ მისი დაც­ვა. ასეთ ადა­მი­ა­ნებს უყ­ვართ ყუ­რა­დღე­ბა და ცდი­ლო­ბენ მი­ი­პყრონ იგი სხვა­დას­ხვა გზით. მათ­თვის უსა­ხო­ბა­ზე და აპა­თი­ა­ზე უა­რე­სი არა­ფე­რია. სა­ნამ სხვა გა­და­წყვეტს, ისი­ნი უკვე აკე­თე­ბენ. სხვა­თა შო­რის, უმე­ტეს შემ­თხვე­ვა­ში ასე­თი ადა­მი­ა­ნე­ბი, წით­ლის გარ­და სხვა ფერს არც კი გა­ნი­ხი­ლა­ვენ.

თუ თქვე­ნი სმარ­ტფო­ნის ფერი თქვენს ხა­სი­ათს არ და­ემ­თხვა, სავ­სე­ბით შე­საძ­ლე­ბე­ლია, რომ ის უკვე „მოძ­ველ­და“ და დროა ახა­ლი გა­ჯე­ტი მო­ძებ­ნოთ.

ორი­გი­ნა­ლი iPhone-ის შე­ძე­ნა შე­გიძ­ლი­ათ სა­ქარ­თვე­ლო­ში Apple-ის ავ­ტო­რი­ზე­ბულ რე­სე­ლე­რებ­თან:: iSpace, Alta, Elit Electronics, Kontakt Home, iPlus, iTechnics, iStore, Silknet

მხო­ლოდ 2 ივ­ლი­სამ­დე, შე­გიძ­ლი­ათ შე­ი­ძი­ნოთ ახა­ლი iPhone 14-ის სე­რი­ის მო­დე­ლე­ბი თი­ბი­სი ბან­კის უპ­რო­ცენ­ტო 12 თვი­ა­ნი გან­ვა­დე­ბით ან ისარ­გებ­ლოთ Trade-in სერ­ვი­სით, ხელ­საყ­რე­ლი პი­რო­ბე­ბით.

დე­ტა­ლე­ბის­თვის მი­მარ­თეთ ავ­ტო­რი­ზე­ბულ რე­სე­ლე­რებს.

R

მკითხველის კომენტარები / 3 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
გოგია
2

ამბობს იმას, რომ მაღაზიაში, სადაც სამომხმარებლო სესხით იყიდა ტელეფონი, მხოლოდ ეგ ფერები იყო გაყიდვაში. :)

...
1

ჩემი აზრით უფრო მარტივადაა საქმე:

თუ წითელი ან ყვითელია - გოგო

თუ მუქი ფერია - ბიჭი :)

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
უძრავი ქონება საქართველოში: ეკონომიკაზე გავლენა, ტენდენციები და პროგნოზები
ავტორი:

რას ამბობს iPhone-ის ფერი თქვენზე

რას ამბობს iPhone-ის ფერი თქვენზე

ადამიანები მთელი მსოფლიოს გარშემო, ტელეფონზე საუბრობენ ყველანაირ თემაზე და ყველაფერზე, მაგრამ ოდესმე გიფიქრიათ, რომ ამ დროს ტელეფონიც საუბრობს ჩვენზე? თუ თქვენი არჩევანი iPhone-ზე შეჩერდა, ეს უკვე მიუთითებს იმაზე, რომ საიმედოობას და ხარისხს აფასებთ და ამავდროოულად ყველა სიახლისთვის მზად ხართ. მაგრამ რაზე მეტყველებს თქვენი სმარტფონის ფერი? განვიხილოთ უახლესი iPhone 14 -სა და iPhone 14 Plus -ის მაგალითზე

მეოცე საუკუნის შუა წლებში, შვეიცარიელმა ფსიქოთერაპევტმა მაქს ლუშერმა შეიმუშავა ფერადი ტესტი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ განსაზღვროთ ადამიანის ფსიქოლოგიური მდგომარეობა, სტრესგამძლეობა, აქტივობა და კომუნიკაციის უნარი, ასევე სტრესის არსებობა და მიზეზები. როგორც გაირკვა, კონკრეტული ფერისადმი მიზიდულობა ძალიან ზუსტად ასახავს იმას, რაც ჩვენს შინაგან სამყაროში ხდება. ეს ნიშნავს, რომ უბრალოდ არ ანიჭებთ უპირატესობას ლურჯ სამოსს ან წითელ სმარტფონს, ყველაფერი შინაგანი სამყაროდან მოდის. თქვენ შეგიძლიათ ძალიან მარტივად, ბევრი რამ შეიტყოთ ადამიანის შესახებ მხოლოდ მისი ტელეფონის დათვალიერებით. შევამოწმოთ?

ყვითელი (Yellow)

ეს ფერი ახალია iPhone 14-სა და 14 Plus -ისთვის. ნათელი, მხიარული - ის უბრალოდ გავსებთ ოპტიმიზმითა და ენერგიით. ჩინეთში ყვითელი ასოცირდება პროგრესთან და კეთილდღეობასთან. ამბობენ კიდეც: იღბალს იზიდავს ის ვინც ყვითელს თავის ცხოვრებაში უშვებსო. გოეთე წერდა - ეს ფერი აღვიძებს ნათელ გრძნობებს. მეცნიერები ადასტურებენ, რომ ყვითელი ასტიმულირებს ნერვული სისტემის აქტივობას, ეხმარება აპათიასა და დეპრესიაში მყოფებს სტრესის დაძლევაში და აუმჯობესებს განწყობას. გასაკვირი არ არის, რომ ყვითელი ფერის გავლენის ქვეშ, სხეული უფრო აქტიურად იწყებს სეროტონინის - ბედნიერების ჰორმონის გამომუშავებას. ფსიქოლოგების აზრით, მეოცნებე და ენთუზიაზმით სავსე ადამიანები, ხშირად ირჩევენ ყვითელს. ამ ფერს ირჩევენ ასევე იმედითა და თავდაჯერებულობით სავსე, მხიარული და აქტიური ადამიანები. თუ ეს თვისებები საკმარისად არ გაქვთ, აუცილებლად დაამატეთ თქვენს ცხოვრებაში ყვითელი.

შუაღამის შავი (Midnight)

ეს უაღრესად ღრმა ფერი მუქი ლურჯის ელფერით, შესანიშნავი გამოსავალია მათთვის, ვინც "არამომაბეზრებელ" შავს ეძებს. ზოგისთვის ეს ფერი ასოცირდება ინტელექტთან, სიმშვიდესთან, მთლიანობასთან, წინდახედულობასთან, მიზნების მიღწევის შეუპოვრობასთან და სიმტკიცესთან. Midnight Black-ს ირჩევენ ადამიანები, რომლებიც ყურადღებით იღებენ ყველა გადაწყვეტილებას. ასეთი ადამიანი არასოდეს გამოიყურება ზედმეტად ელეგანტურად ან ძალიან მოკრძალებულად.

იასამნისფერი (Purple)

ეს ახალი ფერი, ვაშლის ოჯახში დელიკატური პასტელის ელფერით გამოირჩევა. მას აქვს ოფიციალური სახელი "იისფერი", თუმცა ბევრი მას ღია იასამნისფერს უწოდებს. ასეთი ტონების მოყვარულები არიან ნიჭიერი, ჭკვიანი, გამჭრიახი ადამიანები. ისინი ყოველთვის იპოვიან გზას უსიამოვნო სიტუაციიდან თავის დასაღწევად ან არასასიამოვნო კითხვაზე პასუხის ასარიდებლად. ზოგს მიაჩნია, რომ ასეთ ადამიანებს „თავი ღრუბლებში აქვთ“, მაგრამ როდესაც დედამიწაზე ჩამოდიან, ყველაზე კრეატიული იდეები მოაქვთ.

თეთრი (Starlight)

თეთრის ამ ვარიანტს ეწოდება "ვარსკვლავის ნათება" (Starlight). მას აქვს თბილი კრემისფერ-შამპანურისფერი ტონები. ამ ფერს უპირატესობას ანიჭებენ სანდო და საიმედო, მოწესრიგებული, გულისხმიერი, მგრძნობიარე ადამიანები, რომლებსაც ახასიათებთ ოპტიმიზმი, თანმიმდევრულობა და პატიოსნება. მათ აქვთ ლიდერული თვისებები, იბრძვიან წარმატებისა და აღიარებისკენ, მაგრამ არიან საკმაოდ მგრძნობიარე პიროვნებები. Starlight თეთრი iPhone-ის მფლობელები, უეჭველად იქნებიან პირველები ნებისმიერ წამოწყებაში - მათ უყვართ სიახლეები და სურთ მიაღწიონ სრულყოფილებას ნებისმიერ საქმეში.

ლურჯი(Blue)

ცისფერ სმარტფონს აირჩევენ განვითარებული ინტუიციისა და თანაგრძნობის გრძნობის მქონე ადამიანები, რომლებსაც ახასიათებთ გულწრფელობა და ტაქტი. ესენი არიან შემოქმედებითი, შთამბეჭდავი ადამიანები, რომლებსაც არ სურთ ოცნებების სამყაროში ჩაძირვა. ისინი სანდოები არიან, ან სულაც უნდათ, რომ სანდო გამოჩნდნენ. სხვათა შორის, ითვლება, რომ ლურჯ ფერს აქვს უნარი მოგიხსნათ მუშაობისას გადაღლილობის შეგრძნება. ამიტომ, ლურჯი სმარტფონი კარგი გამოსავალია მათთვის, ვინც ბევრს მუშაობს ან სწავლობას.

წითელი (PRODUCT(RED))

წითელის ეს კაშკაშა ელფერი აქტიური ადამიანების არჩევანია, რომლებიც ყოველთვის იღებენ სასურველს. ისინი ხალისიანები და კომუნიკაბელურები არიან, მაგრამ აქვთ საკუთარი აზრი და შეუძლიათ მისი დაცვა. ასეთ ადამიანებს უყვართ ყურადღება და ცდილობენ მიიპყრონ იგი სხვადასხვა გზით. მათთვის უსახობაზე და აპათიაზე უარესი არაფერია. სანამ სხვა გადაწყვეტს, ისინი უკვე აკეთებენ. სხვათა შორის, უმეტეს შემთხვევაში ასეთი ადამიანები, წითლის გარდა სხვა ფერს არც კი განიხილავენ.

თუ თქვენი სმარტფონის ფერი თქვენს ხასიათს არ დაემთხვა, სავსებით შესაძლებელია, რომ ის უკვე „მოძველდა“ და დროა ახალი გაჯეტი მოძებნოთ.

ორიგინალი iPhone-ის შეძენა შეგიძლიათ საქართველოში Apple-ის ავტორიზებულ რესელერებთან:: iSpace, Alta, Elit Electronics, Kontakt Home, iPlus, iTechnics, iStore, Silknet

მხოლოდ 2 ივლისამდე, შეგიძლიათ შეიძინოთ ახალი iPhone 14-ის სერიის მოდელები თიბისი ბანკის უპროცენტო 12 თვიანი განვადებით ან ისარგებლოთ Trade-in სერვისით, ხელსაყრელი პირობებით.

დეტალებისთვის მიმართეთ ავტორიზებულ რესელერებს.

R