პოლიტიკა
სამართალი
მსოფლიო

3

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის მეცხრე დღე დაიწყება 14:46-ზე, მთვარე სასწორშია – დღის ენერგია უარყოფითად მოქმედებს ადამიანებზე. პროვოკაციების დღეა, უფრთხილდით მოტყუებას და ცდუნებებს, იყავით მოკრძალებული. კარგი დღეა მარხვისთვის. საკვები უნდა იყოს მარტივი და მსუბუქი. არ მიირთვათ ხელოვნური პროდუქტები, ნამცხვრები, სოკო და ხორცი. ცოტა დაისვენეთ, აღიდგინეთ ძალა. მოუფრთხილდით პირად ნივთებს. იყავით თავშეკავებული და ტოლერანტული სამსახურში, კომუნიკაციაში, ეცადეთ არავის ანაწყენოთ. არ მიიღოთ მონაწილეობა სარისკო საქმიანობაში. არ არის რეკომენდებული ბიზნესის დაწყება. პრეზენტაციებსა და გასართობ ღონისძიებებზე დასწრება. ხელშეკრულებების გაფორმება. საბუთების შედგენა. ეს დღე ყველაზე არახელსაყრელია ქორწინებისა და საქორწილო ღონისძიებებისთვის.
მოზაიკა
სპორტი
სამხედრო
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ფრანგული სუნამოების ბრენდი 160-წლიანი ისტორიით  - საქართველოში Roger&Gallet შემოვიდა
ფრანგული სუნამოების ბრენდი 160-წლიანი ისტორიით  - საქართველოში Roger&Gallet შემოვიდა

160-წლი­ა­ნი ის­ტო­რი­ის მქო­ნე სუ­ნა­მოს მწარ­მო­ე­ბე­ლი ფრან­გუ­ლი ბრენ­დი Roger&Gallet სა­ქარ­თვე­ლო­ში ექ­სკლუ­ზი­უ­რად სა­აფ­თი­ა­ქო ქსელ ჯპს-შია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. ქარ­თუ­ლი პრე­სი­სა და მე­დი­ი­სათ­ვის ბრენ­დის გა­საც­ნო­ბად საფ­რან­გე­თი­დან სპე­ცი­ა­ლუ­რი მოწ­ვე­ვით ჩა­მო­ვიდ­ნენ Roger & Gallet-ის (“როჟე გა­ლეს”) წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი. ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე მოწ­ვე­ულ სტუმ­რებს სა­შუ­ა­ლე­ბა ჰქონ­დათ, გაც­ნო­ბოდ­ნენ 8 სხვა­დას­ხვა არო­მა­ტის მქო­ნე სუ­ნა­მოს, რომ­ლე­ბიც ყვა­ვი­ლე­ბი­სა და ხი­ლის ნა­ტუ­რა­ლურ ექ­სტრაქ­ტებ­ზეა დამ­ზა­დე­ბუ­ლი.

თი­თო­ე­ულ არო­მატს რო­გორც საფ­რან­გეთ­ში, ისე მის ფარ­გლებს გა­რეთ ათა­სო­ბით მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ენ­დო­ბა და დატ­ვირ­თუ­ლი დღე­ე­ბის შე­სამ­სუ­ბუ­ქებ­ლად იყე­ნებს. Roger&Gallet-ს ბრენ­დის პრო­დუქ­ცია სწო­რედ ამ კონ­ცეფ­ცი­ით გა­მო­ირ­ჩე­ვა.

ბრენ­დის წარ­მო­მად­გენ­ლებ­მა აუ­დი­ტო­რი­ას უამ­ბეს სუ­ნა­მოს შექ­მნი­სა და მისი გან­ვი­თა­რე­ბის ის­ტო­რია, სა­ინ­ტე­რე­სო ფაქ­ტე­ბი, მათ შო­რის საფ­რან­გე­თის იმ­პე­რა­ტო­რის ნა­პო­ლე­ონ ბო­ნა­პარ­ტის შე­სა­ხებ, რო­მე­ლიც აღ­ნიშ­ნულ სუ­ნა­მოს მო­იხ­მარ­და.

ასე­ვე, პრე­ზენ­ტა­ცი­ა­ზე წარ­მოდ­გე­ნი­ლი იყო ბრენ­დის მიერ საფ­რან­გეთ­ში ერთ-ერთი ცნო­ბი­ლი უნი­ვერ­სი­ტე­ტის­თვის Université de Tours and Emospin-თვის დაკ­ვე­თი­ლი კვლე­ვის შე­დე­გე­ბი, რომ­ლის თა­ნახ­მა­დაც, სუ­ნა­მო­ე­ბი სა­ხე­ლად Gingermbre Rouge (წი­თე­ლი ჯინ­ჯე­რი) და Bois d’Orange (ფორ­თოხ­ლის ყვა­ვი­ლი) ას­ტი­მუ­ლი­რებს კის­რის კუნ­თე­ბის აქ­ტი­ვო­ბას და სხე­ულს ენერ­გი­ას მა­ტებს. სუ­ნა­მო­ე­ბი - Fleur de Figuier (ლეღ­ვის ყვა­ვი­ლი) და Rose (ვარ­დი) ხელს უშ­ლის ტრა­პე­ცი­უ­ლი კუნ­თე­ბის შე­კუმ­შვას, ანუ სხე­უ­ლის და­ძაბ­ვას, რაც პრო­დუქ­ტე­ბის და­მამ­შვი­დე­ბელ თვი­სე­ბებ­ზე მე­ტყვე­ლებს. შე­სა­ბა­მი­სად, ყვე­ლა მომ­ხმა­რე­ბე­ლი აღ­ნიშ­ნულ არო­მა­ტებს ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი სა­ჭი­რო­ე­ბე­ბის მი­ხედ­ვით იყე­ნებს.

რო­გორც ჯპს-ის სი­ლა­მა­ზის მი­მარ­თუ­ლე­ბის ხელ­მძღვა­ნელ­მა, დიკა ოქ­რო­პი­რი­ძემ პრე­ზენ­ტა­ცი­ა­ზე აღ­ნიშ­ნა, Roger & Gallet ქარ­თუ­ლი ბაზ­რის­თვის სა­ინ­ტე­რე­სო სი­ახ­ლე იქ­ნე­ბა:

„Roger & Gallet-ის მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი არი­ან აქ­ტი­უ­რი ცხოვ­რე­ბის წე­სის მქო­ნე ადა­მი­ა­ნე­ბი, რომ­ლე­ბიც ბრენ­დის სუ­ნა­მო­ებს იყე­ნე­ბენ რო­გორ ენერ­გი­ის მომ­ცემ, ისე სა­რე­ლაქ­სა­ციო სა­შუ­ა­ლე­ბად“, - აღ­ნიშ­ნა მან.

ბედ­ნი­ე­რე­ბის სურ­ნე­ლის დამ­ზა­დე­ბის ის­ტო­რია 1862 წელს იწყე­ბა, როცა ცნო­ბი­ლი Eau de Cologne-ის („ოდე­კო­ლო­ნი“) მემ­კვიდ­რე Roger&Gallet-ი უნი­კა­ლუ­რი თვი­სე­ბე­ბით და­ჯილ­დო­ე­ბულ სუ­ნა­მოს ქმნის. წარ­მა­ტე­ბის ის­ტო­რია თა­ო­ბი­დან თა­ო­ბას გა­და­ე­ცე­მო­და. დღეს კი საფ­რან­გეთ­ში უკვე ყო­ველ 2 წუთ­ში ერთხელ Roger & Gallet-ის ერთი ფლა­კო­ნი იყი­დე­ბა. ბრენ­დი ცნო­ბი­ლია უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ით, რო­მე­ლიც აერ­თი­ა­ნებს სუ­ნა­მო­ებ­სა და თა­ვის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებს: შხა­პის გელი, მყა­რი სა­პო­ნი, ტა­ნის ლო­სი­ო­ნი და სხვა.

R

00:00 / 00:00
მკითხველის კომენტარები / 2 /
თარიღის მიხედვით
მოწონების მიხედვით
თაკო
1

აფთიაქში რატომ იყიდება? ალბათ ღირებულებიდან გამომდინარე, რომ იქვე მოგასულიერონ?

ზურაბ
5

რა კარგია,როგორ გამიხარდა, ჩამერიცხება პენსია და აღარც საჭმელი მინდა აღარც ჩასაცმელი, გავიქცევი და მაგ სუნამოს ვიყიდი. დიდი მადლობა შემომტანებს.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
საქართველოში ყოველთვიურ ხელფასს დაახლოებით მილიონი ადამიანი იღებს, აქედან უმეტესობას ხელფასი თვეში 1200 დან 2400 ლარამდე აქვს
ავტორი:

ფრანგული სუნამოების ბრენდი 160-წლიანი ისტორიით  - საქართველოში Roger&Gallet შემოვიდა

ფრანგული სუნამოების ბრენდი 160-წლიანი ისტორიით  - საქართველოში Roger&Gallet შემოვიდა

160-წლიანი ისტორიის მქონე სუნამოს მწარმოებელი ფრანგული ბრენდი Roger&Gallet საქართველოში ექსკლუზიურად სააფთიაქო ქსელ ჯპს-შია წარმოდგენილი. ქართული პრესისა და მედიისათვის ბრენდის გასაცნობად საფრანგეთიდან სპეციალური მოწვევით ჩამოვიდნენ Roger & Gallet-ის (“როჟე გალეს”) წარმომადგენლები. ღონისძიებაზე მოწვეულ სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ, გაცნობოდნენ 8 სხვადასხვა არომატის მქონე სუნამოს, რომლებიც ყვავილებისა და ხილის ნატურალურ ექსტრაქტებზეა დამზადებული.

თითოეულ არომატს როგორც საფრანგეთში, ისე მის ფარგლებს გარეთ ათასობით მომხმარებელი ენდობა და დატვირთული დღეების შესამსუბუქებლად იყენებს. Roger&Gallet-ს ბრენდის პროდუქცია სწორედ ამ კონცეფციით გამოირჩევა.

ბრენდის წარმომადგენლებმა აუდიტორიას უამბეს სუნამოს შექმნისა და მისი განვითარების ისტორია, საინტერესო ფაქტები, მათ შორის საფრანგეთის იმპერატორის ნაპოლეონ ბონაპარტის შესახებ, რომელიც აღნიშნულ სუნამოს მოიხმარდა.

ასევე, პრეზენტაციაზე წარმოდგენილი იყო ბრენდის მიერ საფრანგეთში ერთ-ერთი ცნობილი უნივერსიტეტისთვის Université de Tours and Emospin-თვის დაკვეთილი კვლევის შედეგები, რომლის თანახმადაც, სუნამოები სახელად Gingermbre Rouge (წითელი ჯინჯერი) და Bois d’Orange (ფორთოხლის ყვავილი) ასტიმულირებს კისრის კუნთების აქტივობას და სხეულს ენერგიას მატებს. სუნამოები - Fleur de Figuier (ლეღვის ყვავილი) და Rose (ვარდი) ხელს უშლის ტრაპეციული კუნთების შეკუმშვას, ანუ სხეულის დაძაბვას, რაც პროდუქტების დამამშვიდებელ თვისებებზე მეტყველებს. შესაბამისად, ყველა მომხმარებელი აღნიშნულ არომატებს ინდივიდუალური საჭიროებების მიხედვით იყენებს.

როგორც ჯპს-ის სილამაზის მიმართულების ხელმძღვანელმა, დიკა ოქროპირიძემ პრეზენტაციაზე აღნიშნა, Roger & Gallet ქართული ბაზრისთვის საინტერესო სიახლე იქნება:

„Roger & Gallet-ის მომხმარებლები არიან აქტიური ცხოვრების წესის მქონე ადამიანები, რომლებიც ბრენდის სუნამოებს იყენებენ როგორ ენერგიის მომცემ, ისე სარელაქსაციო საშუალებად“, - აღნიშნა მან.

ბედნიერების სურნელის დამზადების ისტორია 1862 წელს იწყება, როცა ცნობილი Eau de Cologne-ის („ოდეკოლონი“) მემკვიდრე Roger&Gallet-ი უნიკალური თვისებებით დაჯილდოებულ სუნამოს ქმნის. წარმატების ისტორია თაობიდან თაობას გადაეცემოდა. დღეს კი საფრანგეთში უკვე ყოველ 2 წუთში ერთხელ Roger & Gallet-ის ერთი ფლაკონი იყიდება. ბრენდი ცნობილია უმაღლესი ხარისხის პროდუქციით, რომელიც აერთიანებს სუნამოებსა და თავის მოვლის საშუალებებს: შხაპის გელი, მყარი საპონი, ტანის ლოსიონი და სხვა.

R