მსოფლიო
სამართალი

22

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 02:01-ზე, მთვარე კუროში – შეიძლება იყოს ზედმეტი აურზაური და ენერგიის ფლანგვა ლაპარაკზე. მეტად დაისვენეთ. იყავით შერჩევითი კონტაქტებში. მოუსმინეთ მეგობრების რჩევებს. კოლეგებთან იყავით ნეიტრალური. მოერიდეთ პროვოკაციებსა და ცდუნებებს. გზებზე განსაკუთრებით ფრთხილად იყავით. მოერიდეთ მძიმე საკვების მიღებას. გამოირიცხეთ პარკოსნები, მარცვლეული და მცენარეული ზეთები. ნებადართულია კარტოფილი, თევზი და მწვანილი. დაიცავით მარხვა. არ არის რეკომენდებული სერიოზული გადაწყვეტილებების მიღება.
სამხედრო
პოლიტიკა
მოზაიკა
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
კარფურის ახალი კამპანია - „მცირე ცვლილებები - დიდი შედეგები“
კარფურის ახალი კამპანია - „მცირე ცვლილებები - დიდი შედეგები“

„კარ­ფუ­რი“, ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბი­სა და სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის უმ­სხვი­ლე­სი ქსე­ლი, რო­მელ­საც სა­ქარ­თვე­ლო­ში კომ­პა­ნია „მა­ჯიდ ალ ფუ­ტა­ი­მი“ წარ­მო­ად­გენს, ახალ კამ­პა­ნი­ას იწყებს, რომ­ლის მი­ზა­ნია ბავ­შვებ­მა თა­მა­შით ის­წავ­ლონ გა­რე­მო­ზე ზრუნ­ვა.

„კარ­ფუ­რის­თვის“ ერთ-ერთ პრი­ო­რი­ტეტს წარ­მო­ად­გენს მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბა და ეკო­ლო­გი­ა­ზე ზრუნ­ვა, რა­საც ხაზს უს­ვამს ბრენ­დის მიერ არა­ერ­თი გა­რე­მოს­დაც­ვი­თი კამ­პა­ნი­ი­სა და სი­ახ­ლე­ე­ბის და­ნერგვა, მათ შო­რის მრა­ვალ­ჯე­რა­დი ჩან­თე­ბის და ელექტრო­ნუ­ლი ქვით­რე­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბა.

ამ­ჯე­რად, „კარ­ფუ­რის“ მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­ში მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი შეძ­ლე­ბენ შე­ი­ძი­ნონ პირ­ვე­ლი სა­სარ­გებ­ლო, ეკო­მე­გობ­რუ­ლი თა­მა­შის ბა­რა­თე­ბი, რო­მე­ლიც ბავ­შვებს თა­მა­შით ას­წავ­ლის გა­რე­მო­ზე ზრუნ­ვას.

ბა­რა­თებ­ზე გან­თავ­სე­ბუ­ლია ეკო-გმი­რე­ბი, რომ­ლე­ბიც ზრუ­ნა­ვენ სი­სუფ­თა­ვე­ზე და გა­რე­მოს გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა­ზე, სულ არის 24 ეკო-გმი­რი. თი­თო­ე­უ­ლი მათ­გა­ნი კი გვას­წავ­ლის ერთ ეკო­მე­გობ­რულ ჩვე­ვას, მა­გა­ლი­თად „თუთა“ გვას­წავ­ლის, რომ „შე­ვამ­ცი­როთ ნარ­ჩე­ნე­ბი და შე­ვი­ძი­ნოთ მხო­ლოდ იმ­დე­ნი, რამ­დე­ნიც გვჭირ­დე­ბა“.

თა­მა­შის გა­მო­ყე­ნე­ბა ძა­ლი­ან მარ­ტი­ვია, მას­ზე გან­თავ­სე­ბუ­ლია სპე­ცი­ა­ლუ­რი QR/ელექტრო­ნუ­ლი კოდი, რომ­ლის დას­კა­ნე­რე­ბი­თაც აპ­ლი­კა­ცი­ის მეშ­ვე­ო­ბით ბავ­შვებს შე­უძ­ლი­ათ ეკო-გმი­რე­ბის გა­ცო­ცხლე­ბა და თა­მა­ში.

Joykis-ის თა­მა­ში „კარ­ფუ­რის“ ყვე­ლა ფი­ლი­ალ­ში ნო­ემ­ბრი­დან იქ­ნე­ბა ხელ­მი­საწ­ვდო­მი. გარ­და ამი­სა, მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი შეძ­ლე­ბენ შე­ი­ძი­ნონ წიგ­ნი ეკო-გმი­რე­ბის ის­ტო­რი­ე­ბით, ბრენ­დი­რე­ბუ­ლი, სა­ხა­ლი­სო ჭი­ქე­ბი და „ჯა­დოს­ნუ­რი ყუთი“, ჯა­დოს­ნუ­რი ყუთი“, რო­მელ­შიც გან­თავ­სე­ბუ­ლია სპე­ცი­ა­ლუ­რი ეკო-ბა­რა­თი, რომ­ლი­და­ნაც დარ­გვის შე­დე­გად რე­ა­ლუ­რი მცე­ნა­რე იზ­რდე­ბა.

ბა­რა­თე­ბის ღი­რე­ბუ­ლე­ბა სამი ლარი იქ­ნე­ბა, თუმ­ცა ყო­ველ 5 ლა­რის შე­ნა­ძენ­ზე ბა­რათს მხო­ლოდ 30 თეთ­რად შე­ი­ძე­ნენ. სა­ქარ­თვე­ლოს ბან­კით გა­დახ­დი­სას კი, მი­ი­ღე­ბენ ფას­დაკ­ლე­ბას ბა­რა­თე­ბის გა­ორ­მა­გე­ბულ რა­ო­დე­ნო­ბა­ზე. აქ­ცია ასე­ვე, მოქ­მე­დებს პარტნი­ო­რი პრო­დუქ­ტე­ბის შე­ძე­ნი­სას.

იმის­თვის, რომ მომ­ხმა­რებ­ლებ­მა შეძ­ლონ Joykis-ის ეკო-გმი­რე­ბის შე­ძე­ნა და 24 გმი­რის შეგ­რო­ვე­ბა, არ უნდა და­ა­ვი­წყდეთ მა­იქ­ლა­ბის დას­კა­ნე­რე­ბა. "მა­იქ­ლა­ბი" არის "კარ­ფუ­რის" დაგ­რო­ვე­ბის პროგ­რა­მა, რომ­ლის მეშ­ვე­ო­ბი­თაც დაგ­რო­ვი­ლი ქუ­ლე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბა "კარ­ფურ­ში" ნე­ბის­მი­ერ პრო­დუქ­ტის შე­სა­ძე­ნად არის შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

„კარ­ფუ­რის­თვის“ მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია სო­ცი­ა­ლუ­რი და სა­გან­მა­ნათ­ლებ­ლო პრო­ექ­ტე­ბი, რომ­ლის მი­ზა­ნია ახალ­გაზ­რდა თა­ო­ბა­ში გა­რე­მოს­დაც­ვით სა­კი­თხებ­ზე ცნო­ბი­ე­რე­ბის ამაღ­ლე­ბა.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ისტორიული გამარჯვება - საქართველოს ძიუდოისტთა ნაკრები მსოფლიო ჩემპიონია!
ავტორი:

კარფურის ახალი კამპანია - „მცირე ცვლილებები - დიდი შედეგები“

კარფურის ახალი კამპანია - „მცირე ცვლილებები - დიდი შედეგები“

„კარფური“, ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უმსხვილესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, ახალ კამპანიას იწყებს, რომლის მიზანია ბავშვებმა თამაშით ისწავლონ გარემოზე ზრუნვა.

„კარფურისთვის“ ერთ-ერთ პრიორიტეტს წარმოადგენს მდგრადი განვითარება და ეკოლოგიაზე ზრუნვა, რასაც ხაზს უსვამს ბრენდის მიერ არაერთი გარემოსდაცვითი კამპანიისა და სიახლეების დანერგვა, მათ შორის მრავალჯერადი ჩანთების და ელექტრონული ქვითრების შესაძლებლობა.

ამჯერად, „კარფურის“ მაღაზიათა ქსელში მომხმარებლები შეძლებენ შეიძინონ პირველი სასარგებლო, ეკომეგობრული თამაშის ბარათები, რომელიც ბავშვებს თამაშით ასწავლის გარემოზე ზრუნვას.

ბარათებზე განთავსებულია ეკო-გმირები, რომლებიც ზრუნავენ სისუფთავეზე და გარემოს გაუმჯობესებაზე, სულ არის 24 ეკო-გმირი. თითოეული მათგანი კი გვასწავლის ერთ ეკომეგობრულ ჩვევას, მაგალითად „თუთა“ გვასწავლის, რომ „შევამციროთ ნარჩენები და შევიძინოთ მხოლოდ იმდენი, რამდენიც გვჭირდება“.

თამაშის გამოყენება ძალიან მარტივია, მასზე განთავსებულია სპეციალური QR/ელექტრონული კოდი, რომლის დასკანერებითაც აპლიკაციის მეშვეობით ბავშვებს შეუძლიათ ეკო-გმირების გაცოცხლება და თამაში.

Joykis-ის თამაში „კარფურის“ ყველა ფილიალში ნოემბრიდან იქნება ხელმისაწვდომი. გარდა ამისა, მომხმარებლები შეძლებენ შეიძინონ წიგნი ეკო-გმირების ისტორიებით, ბრენდირებული, სახალისო ჭიქები და „ჯადოსნური ყუთი“, ჯადოსნური ყუთი“, რომელშიც განთავსებულია სპეციალური ეკო-ბარათი, რომლიდანაც დარგვის შედეგად რეალური მცენარე იზრდება.

ბარათების ღირებულება სამი ლარი იქნება, თუმცა ყოველ 5 ლარის შენაძენზე ბარათს მხოლოდ 30 თეთრად შეიძენენ. საქართველოს ბანკით გადახდისას კი, მიიღებენ ფასდაკლებას ბარათების გაორმაგებულ რაოდენობაზე. აქცია ასევე, მოქმედებს პარტნიორი პროდუქტების შეძენისას.

იმისთვის, რომ მომხმარებლებმა შეძლონ Joykis-ის ეკო-გმირების შეძენა და 24 გმირის შეგროვება, არ უნდა დაავიწყდეთ მაიქლაბის დასკანერება. "მაიქლაბი" არის "კარფურის" დაგროვების პროგრამა, რომლის მეშვეობითაც დაგროვილი ქულების გამოყენება "კარფურში" ნებისმიერ პროდუქტის შესაძენად არის შესაძლებელი.

„კარფურისთვის“ მნიშვნელოვანია სოციალური და საგანმანათლებლო პროექტები, რომლის მიზანია ახალგაზრდა თაობაში გარემოსდაცვით საკითხებზე ცნობიერების ამაღლება.

R