პოლიტიკა
Faceამბები
მოზაიკა

5

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

მთვარის მეთერთმეტე დღე დაიწყება 17:23-ზე, მთვარე მორიელშია – ერთ-ერთი ყველაზე ენერგიული, წარმატებული და ძლიერი დღეა. ნებისმიერი დავალების შესრულებისას საჭიროა სიფრთხილე და ყურადღება. იმოქმედეთ გადამწყვეტად, ბიზნესში თუ სამსახურში. განხორციელდეთ ის, რაც ჩაფიქრებული გქონდათ. გააფორმეთ კონტრაქტები, დაიკავეთ ახალი პოზიცია. არ არის რეკომენდებული ფოკუსირება მხოლოდ მატერიალურ ფასეულობებზე. დაასრულეთ რაც დაიწყეთ. ჯობია გამოიჩინოთ მზრუნველობა და სიყვარული საყვარელი ადამიანის მიმართ, მიართვათ საჩუქარი. დღის საუკეთესო საკვებად ითვლება წვენები და ხილი.
სამხედრო
საზოგადოება
მსოფლიო
სამართალი
მეცნიერება
კონფლიქტები
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
სოკარი ახალ კამპანიას იწყებს - „მეგზურსაც გააჩნია!“
სოკარი ახალ კამპანიას იწყებს - „მეგზურსაც გააჩნია!“

„სო­კარ­მა“ ახა­ლი კამ­პა­ნია „მეგ­ზურ­საც გა­აჩ­ნია“ და­ი­წყო. კამ­პა­ნია ორი ნა­წი­ლის­გან შედ­გე­ბა და მო­ი­ცავს ერ­თთვი­ან ვი­დე­ო­ე­ბის ციკლს სა­ტე­ლე­ვი­ზიო ეთერ­ში და უფრო გრძელ­ვა­დი­ან აქ­ტი­ვო­ბას სო­ცი­ა­ლურ მე­დი­ა­ში.

კამ­პა­ნი­ით „მეგ­ზურ­საც გა­აჩ­ნია“ „სო­კარს“ სურს წარ­მო­ა­ჩი­ნოს, რამ­დე­ნად დიდი ად­გი­ლი უკა­ვი­ათ ჩვენს ცხოვ­რე­ბა­ში ერთი შე­ხედ­ვით შე­უმ­ჩნე­ველ ადა­მი­ა­ნებს.

თა­ვად „სო­კა­რიც“ თი­თო­ე­უ­ლი მძღო­ლის მეგ­ზუ­რია და გან­სა­კუთ­რე­ბით კარ­გად ეს­მის ადა­მი­ა­ნებ­ზე ზრუნ­ვის მნიშ­ვნე­ლო­ბა. სწო­რედ ამი­ტომ, ვი­დეო კამ­პა­ნი­ა­ში ხაზ­გას­მუ­ლია მძღო­ლის გვერ­დით, მგზავ­რის სა­ვარ­ძელ­ში მჯდო­მი ადა­მი­ა­ნე­ბის როლი. აქე­დან წა­მო­ვი­და უფრო ვრცე­ლი კამ­პა­ნი­ის იდე­აც - გა­ვი­აზ­როთ ჩვე­ნი ცხოვ­რე­ბის პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი მეგ­ზუ­რე­ბის მნიშ­ვნე­ლო­ბაც. იმ ხალ­ხის, რო­მე­ლიც ყო­ველ­დღი­უ­რად მუ­შა­ობს სხვა ადა­მი­ა­ნე­ბის მოგ­ზა­უ­რო­ბი­სა და თავ­გა­და­სავ­ლე­ბის შე­საქ­მნე­ლად.

კამ­პა­ნი­ის ფარ­გლებ­ში შე­იქ­მნა 5 სა­რეკ­ლა­მო ვი­დეო რგო­ლი, რო­მელ­შიც მო­თხრო­ბი­ლია კარ­გი მეგ­ზუ­რე­ბის შე­სა­ხებ რო­გორც პირ­და­პი­რი, ისე - არა­პირ­და­პი­რი მნიშ­ვნე­ლო­ბით. სა­ინ­ტე­რე­სოა ისიც, რომ ვი­დეო რგო­ლე­ბი, თავ­და­პირ­ვე­ლად, ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის კლა­სი­კურ რეკ­ლა­მას მო­გა­გო­ნებთ, სა­დაც ყუ­რა­დღე­ბის ცენ­ტრში, ძი­რი­თა­დად, სა­ჭეს­თან მსხდო­მი ადა­მი­ა­ნე­ბი არი­ან. „სო­კა­რი“ კი ყუ­რა­დღე­ბას ამახ­ვი­ლებს მათ­ზე, ვინც გვერ­დით სხე­დან.

რაც შე­ე­ხე­ბა კამ­პა­ნი­ას სო­ცი­ა­ლურ მე­დი­ა­ში, ის უმე­ტე­სად ფოტო კონ­ტენ­ტით იქ­ნე­ბა დატ­ვირ­თუ­ლი. „სო­კა­რი“ ეწ­ვია ნამ­დვილ მეგ­ზუ­რებს, ადა­მი­ა­ნებს, ვისი საქ­მეც სხვე­ბის­თვის და­უ­ვი­წყა­რი თავ­გა­და­სავ­ლე­ბის შექ­მნაა, მო­ის­მი­ნა მათი ამ­ბე­ბი და კამ­პა­ნი­ის მთა­ვარ გმი­რე­ბად აქ­ცია. „სო­კა­რის“ მი­ზა­ნია, ყვე­ლას გა­ა­გე­ბი­ნოს, რომ მეგ­ზუ­რებ­საც გა­აჩ­ნი­ათ.

R

ნინა
0

საინტერესოა

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
როგორ ცვლის ხელოვნური ინტელექტი ჩვენი ყოველდღიური ცხოვრების წესს?
ავტორი:

სოკარი ახალ კამპანიას იწყებს - „მეგზურსაც გააჩნია!“

სოკარი ახალ კამპანიას იწყებს - „მეგზურსაც გააჩნია!“

„სოკარმა“ ახალი კამპანია „მეგზურსაც გააჩნია“ დაიწყო. კამპანია ორი ნაწილისგან შედგება და მოიცავს ერთთვიან ვიდეოების ციკლს სატელევიზიო ეთერში და უფრო გრძელვადიან აქტივობას სოციალურ მედიაში.

კამპანიით „მეგზურსაც გააჩნია“ „სოკარს“ სურს წარმოაჩინოს, რამდენად დიდი ადგილი უკავიათ ჩვენს ცხოვრებაში ერთი შეხედვით შეუმჩნეველ ადამიანებს.

თავად „სოკარიც“ თითოეული მძღოლის მეგზურია და განსაკუთრებით კარგად ესმის ადამიანებზე ზრუნვის მნიშვნელობა. სწორედ ამიტომ, ვიდეო კამპანიაში ხაზგასმულია მძღოლის გვერდით, მგზავრის სავარძელში მჯდომი ადამიანების როლი. აქედან წამოვიდა უფრო ვრცელი კამპანიის იდეაც - გავიაზროთ ჩვენი ცხოვრების პროფესიონალი მეგზურების მნიშვნელობაც. იმ ხალხის, რომელიც ყოველდღიურად მუშაობს სხვა ადამიანების მოგზაურობისა და თავგადასავლების შესაქმნელად.

კამპანიის ფარგლებში შეიქმნა 5 სარეკლამო ვიდეო რგოლი, რომელშიც მოთხრობილია კარგი მეგზურების შესახებ როგორც პირდაპირი, ისე - არაპირდაპირი მნიშვნელობით. საინტერესოა ისიც, რომ ვიდეო რგოლები, თავდაპირველად, ავტომობილების კლასიკურ რეკლამას მოგაგონებთ, სადაც ყურადღების ცენტრში, ძირითადად, საჭესთან მსხდომი ადამიანები არიან. „სოკარი“ კი ყურადღებას ამახვილებს მათზე, ვინც გვერდით სხედან.

რაც შეეხება კამპანიას სოციალურ მედიაში, ის უმეტესად ფოტო კონტენტით იქნება დატვირთული. „სოკარი“ ეწვია ნამდვილ მეგზურებს, ადამიანებს, ვისი საქმეც სხვებისთვის დაუვიწყარი თავგადასავლების შექმნაა, მოისმინა მათი ამბები და კამპანიის მთავარ გმირებად აქცია. „სოკარის“ მიზანია, ყველას გააგებინოს, რომ მეგზურებსაც გააჩნიათ.

R