პოლიტიკა
Faceამბები
საზოგადოება

1

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეოთხე დღე დაიწყება 07:33-ზე, მთვარე კუროშია კარგი დღეა ახალი საქმეების დასაწყებად. აგრეთვე დაკარგული ნივთების, ადამიანების მოსაძებნად. გააფართოეთ ბიზნესი, დაარეგულირეთ ურთიერთობა ბიზნესპარტნიორებთან. მოაგვარეთ ფინანსური საკითხები. არასასურველია უძრავი ქონებით ვაჭრობა. მოერიდეთ კამათს, საქმეების გარჩევას. კარგი დღეა სწავლისთვის, სამეცნიერო სამუშაოსთვის, გამოცდის ჩაბარება სხვა დღისთვის გადადეთ. ცუდი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, შორ მანძილზე მგზავრობისთვის. შეძლებისდაგვარად მოუარეთ ყვავილებს, დარგეთ ხეები, გაისეირნეთ ბუნებაში. მოერიდეთ ალკოჰოლს, სიგარეტს, კუჭის გადატვირთვას; ოპერაციების ჩატარებას კისერსა და ყელზე. რაციონიდან გამორიცხეთ პროდუქტები, რომლებიც სახამებელსა და ნახშირწყლებს შეიცავს.
მსოფლიო
სამართალი
სამხედრო
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„კარფურის“ გარემოსდაცვითი კამპანია - ვიზრუნოთ საკვების გადასარჩენად
„კარფურის“ გარემოსდაცვითი კამპანია - ვიზრუნოთ საკვების გადასარჩენად

„კარ­ფუ­რის“ ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბი­სა და სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის უდი­დე­სი ქსე­ლი, რო­მელ­საც სა­ქარ­თვე­ლო­ში კომ­პა­ნია „მა­ჯიდ ალ ფუ­ტა­ი­მი“ წარ­მო­ად­გენს, გა­რე­მოს­დაც­ვით კამ­პა­ნი­ებს მრა­ვა­ლი წე­ლია აქ­ტი­უ­რად ახორ­ცი­ე­ლებს და ამ­ჯე­რად, მომ­ხმა­რებ­ლებ­თან ერ­თად, „არა-ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი“ ანუ გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ვი­ზუ­ა­ლის მქო­ნე ხი­ლი­სა და ბოსტნე­უ­ლის შე­ძე­ნით, საკ­ვე­ბი ნარ­ჩე­ნე­ბის გა­დარ­ჩე­ნას უწყობს ხელს.

საკ­ვე­ბი ნარ­ჩე­ნე­ბის პრობ­ლე­მა გლო­ბა­ლუ­რი გა­მოწ­ვე­ვაა, რო­მე­ლიც უარ­ყო­ფი­თად აი­სა­ხე­ბა ბი­ომ­რა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნე­ბა­ზე, ნარ­ჩე­ნე­ბის მარ­თვის სის­ტე­მა­ზე, საკ­ვე­ბის უსაფრ­თხო­ე­ბა­სა და ეკო­ლო­გი­ა­ზე.

აღ­ნიშ­ნუ­ლი პრობ­ლე­მის გა­დაჭ­რა­ში წვლი­ლის შე­სა­ტა­ნად, „კარ­ფურ­მა“ გა­და­წყვი­ტა მომ­ხმა­რე­ბელს შეს­თა­ვა­ზოს „არა-ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი“ ანუ გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ვი­ზუ­ა­ლის მქო­ნე ხილი და ბოსტნე­უ­ლი, რო­მე­ლიც ისე­თი­ვე ჯან­სა­ღი და გემ­რი­ე­ლია, რო­გორც და­ნარ­ჩე­ნი „უნაკ­ლო“ პრო­დუქ­ცია.

მა­ღა­ზი­ა­ში გან­თავ­სე­ბუ­ლი სპე­ცი­ა­ლუ­რი დახ­ლე­ბი ად­ვი­ლად მი­ახ­ვედ­რებს სტუმ­რებს, რომ მათ შე­უძ­ლი­ათ ფას­დაკ­ლე­ბით შე­ი­ძი­ნონ და­დე­ბი­თი გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბის მქო­ნე „არა-ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი“ ხილი და ბოსტნე­უ­ლი, ამით კი, „კარ­ფურ­თან“ ერ­თად, მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი იზ­რუ­ნე­ბენ გა­რე­მო­ზე, შე­ამ­ცი­რე­ბენ სათ­ბუ­რი აი­რე­ბის გა­მო­ნა­ბოლ­ქვს და ხელს შე­უ­წყო­ბენ საკ­ვე­ბი ნარ­ჩე­ნე­ბის გა­დარ­ჩე­ნას.

„კარ­ფუ­რი“ მრა­ვა­ლი წე­ლია რე­ა­ლურ ნა­ბი­ჯებს დგამს გა­რე­მოს დაც­ვით სა­კი­თხებ­ში პო­ლი­ე­თი­ლე­ნის პარ­კე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბის შემ­ცი­რე­ბი­თა და მრა­ვალ­ჯე­რა­დი ჩან­თე­ბის და­ნერგვით. სხვა­დას­ხვა გა­რე­მოს­დაც­ვი­თი კამ­პა­ნი­ე­ბი­სა და მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის წა­ხა­ლი­სე­ბის შე­დე­გად, ცე­ლოფ­ნის პარ­კე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბა კარ­ფურ­ში 80% -ით შემ­ცირ­და ,ხოლო მრა­ვალ­ჯე­რა­დი გა­მო­ყე­ნე­ბის ჩან­თე­ბის მოხ­მა­რე­ბა 120% - ით გა­ი­ზარ­და.

„კარ­ფუ­რი“ მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი ბრენ­დია, რომ­ლის მი­ზა­ნია გა­ზარ­დოს მომ­ხმა­რე­ბელ­თა კმა­ყო­ფი­ლე­ბა ყვე­ლა მი­მარ­თუ­ლე­ბით და შექ­მნას და­უ­ვი­წყა­რი მო­მენ­ტე­ბი, ყვე­ლა­სათ­ვის ყო­ველ­დღე.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ვლადიმირ პუტინმა სამხედრო სამსახურში საგაზაფხულო გაწვევის შესახებ ბრძანებას ხელი მოაწერა
ავტორი:

„კარფურის“ გარემოსდაცვითი კამპანია - ვიზრუნოთ საკვების გადასარჩენად

„კარფურის“ გარემოსდაცვითი კამპანია - ვიზრუნოთ საკვების გადასარჩენად

„კარფურის“ ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების უდიდესი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია „მაჯიდ ალ ფუტაიმი“ წარმოადგენს, გარემოსდაცვით კამპანიებს მრავალი წელია აქტიურად ახორციელებს და ამჯერად, მომხმარებლებთან ერთად, „არა-ჩვეულებრივი“ ანუ განსხვავებული ვიზუალის მქონე ხილისა და ბოსტნეულის შეძენით, საკვები ნარჩენების გადარჩენას უწყობს ხელს.

საკვები ნარჩენების პრობლემა გლობალური გამოწვევაა, რომელიც უარყოფითად აისახება ბიომრავალფეროვანებაზე, ნარჩენების მართვის სისტემაზე, საკვების უსაფრთხოებასა და ეკოლოგიაზე.

აღნიშნული პრობლემის გადაჭრაში წვლილის შესატანად, „კარფურმა“ გადაწყვიტა მომხმარებელს შესთავაზოს „არა-ჩვეულებრივი“ ანუ განსხვავებული ვიზუალის მქონე ხილი და ბოსტნეული, რომელიც ისეთივე ჯანსაღი და გემრიელია, როგორც დანარჩენი „უნაკლო“ პროდუქცია.

მაღაზიაში განთავსებული სპეციალური დახლები ადვილად მიახვედრებს სტუმრებს, რომ მათ შეუძლიათ ფასდაკლებით შეიძინონ დადებითი გემოვნური თვისებების მქონე „არა-ჩვეულებრივი“ ხილი და ბოსტნეული, ამით კი, „კარფურთან“ ერთად, მომხმარებლები იზრუნებენ გარემოზე, შეამცირებენ სათბური აირების გამონაბოლქვს და ხელს შეუწყობენ საკვები ნარჩენების გადარჩენას.

„კარფური“ მრავალი წელია რეალურ ნაბიჯებს დგამს გარემოს დაცვით საკითხებში პოლიეთილენის პარკების გამოყენების შემცირებითა და მრავალჯერადი ჩანთების დანერგვით. სხვადასხვა გარემოსდაცვითი კამპანიებისა და მომხმარებლების წახალისების შედეგად, ცელოფნის პარკების გამოყენება კარფურში 80% -ით შემცირდა ,ხოლო მრავალჯერადი გამოყენების ჩანთების მოხმარება 120% - ით გაიზარდა.

„კარფური“ მომხმარებელზე ორიენტირებული ბრენდია, რომლის მიზანია გაზარდოს მომხმარებელთა კმაყოფილება ყველა მიმართულებით და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები, ყველასათვის ყოველდღე.

R