მსოფლიო
სამართალი
პოლიტიკა

28

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის ოცდამეცხრე დღე დაიწყება 06:58-ზე, მთვარე თევზებშია საკმაოდ რთული დღეა. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფინანსურ ოპერაციებს, ყოველგვარ ვაჭრობასა და სასამართლო საქმეს. სხვა დღისთვის გადადეთ უფროსთან შეხვედრა და საქმეებზე საუბარს. არ გირჩევთ მგზავრობას, საქმეების გარჩევას. მეტად დაისვენეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში. დღეს ქორწინება დაუშვებელია. განქორწინების მიზეზი ერთ-ერთი მეუღლის ღალატი ან ტყუილი გახდება. სასურველია დაიცვათ მარხვა. ძილის წინ მიიღეთ შხაპი. რაციონიდან გამორიცხეთ ხორცეული, პურ-ფუნთუშეული და ტკბილეული.
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
მეცნიერება
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"დილმა“ - ჩაის ახალი პრემიუმ ბრენდი ქართულ ბაზარზე
"დილმა“ - ჩაის ახალი პრემიუმ ბრენდი ქართულ ბაზარზე

თბი­ლის­ში უკვე ბევ­რგან შეხ­ვდე­ბო­დით ჩაის ბრენ­დის, „დილ­მას“ ბა­ნე­რებს, მის ფე­რად ყუ­თებს კი შე­ამ­ჩნევ­დით მა­ღა­ზი­ებ­ში, სუ­პერ­მარ­კე­ტებ­სა და ჰი­პერ­მარ­კე­ტებ­ში, რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ ნამ­დვი­ლი ცე­ი­ლო­ნის ჩაი უკვე ქარ­თულ ბა­ზარ­ზეა.

„დილ­მა“ შრი-ლან­კა­ში ჩაის უმ­სხვი­ლე­სი, ხოლო მსოფ­ლი­ო­ში ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ტის მწარ­მო­ე­ბე­ლია. ის 100-ზე მეტ ქვე­ყა­ნა­ში იყი­დე­ბა, რო­მელ­თა შო­რის ახლა სა­ქარ­თვე­ლო­ცაა.

„დილ­მას“ ექ­სკლუ­ზი­უ­რი იმ­პორ­ტი­ო­რი პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსე­ლი „ევ­როპ­რო­დუქ­ტია“. ამი­ტომ, ბრენ­დზე და მას­თან პარტნი­ო­რო­ბა­ზე „ევ­როპ­რო­დუქ­ტის“ მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნელს, ანა­ნო თავ­ხე­ლი­ძეს ვე­სა­უბ­რეთ.

„დილ­მა“ ახ­ლა­ხან შე­მო­ვი­და ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე და, სა­ვა­რა­უ­დოდ, ქარ­თველ­მა მომ­ხმა­რე­ბელ­მა მის შე­სა­ხებ ბევ­რი არა­ფე­რი იცის. გვი­თხა­რით ბრენ­დზე უფრო მეტი?

სი­ნამ­დვი­ლე­ში, „ევ­როპ­რო­დუქ­ტი“ წლე­ბია „დილ­მას“ პარტნი­ო­რია, თუმ­ცა, აქამ­დე მისი წარ­მო­ე­ბის ჩაი მხო­ლოდ ჩვენს მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­ში, თა­ნაც, შე­ზღუ­დუ­ლი რა­ო­დე­ნო­ბით იყი­დე­ბო­და. დღეს მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქტზე ძა­ლი­ან არის მო­თხოვ­ნა გაზ­რდი­ლი, რა­მაც გა­დაგ­ვა­წყვე­ტი­ნა ეს ბრენ­დი უფრო მეტი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის გაგ­ვე­ხა­და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი.

„დილ­მა“ ნამ­დვი­ლი ცე­ი­ლო­ნის ჩაის ნო­მერ პირ­ვე­ლი მწარ­მო­ე­ბე­ლია შრი-ლან­კა­ში. მის ხა­რისხს გან­სა­ზღვრავს შრი-ლან­კის კლი­მა­ტი და ნი­ა­და­გი, რო­მე­ლიც იდე­ა­ლუ­რია ჩაის მო­საყ­ვა­ნად. ამას­თან ერ­თად, მწარ­მო­ებ­ლე­ბი მცე­ნა­რეს ხე­ლით კრე­ფენ, რა დრო­საც სა­უ­კე­თე­სო ფოთ­ლებ­სა და ყლორ­ტებს არ­ჩე­ვენ და პრო­დუქტს მათ­გან ქმნი­ან. ეს შე­უძ­ლე­ბე­ლია მცე­ნა­რის სპე­ცი­ა­ლუ­რი და­ნად­გა­რე­ბით დაკ­რე­ფის დროს.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში ხელ­მი­საწ­ვდო­მია „დილ­მას“ „რჩე­უ­ლი“ ხა­ზიც, რო­მე­ლიც ახ­ლად დაკ­რე­ფი­ლი ყლორ­ტე­ბის­გან მზად­დე­ბა და გვხვდე­ბა პი­რა­მი­დის ფორ­მის სპე­ცი­ა­ლურ შე­ფუთ­ვა­ში, რო­მე­ლიც მა­თეთ­რებ­ლე­ბი­სა და კონ­სერ­ვან­ტე­ბის გა­რე­შეა. ეს შე­ფუთ­ვა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რათა არ და­ზი­ან­დეს ჩაის სტრუქ­ტუ­რა, არ შე­ეც­ვა­ლოს მას გე­მოვ­ნუ­რი თვი­სე­ბე­ბი და მი­ვირ­თვათ ნამ­დვი­ლი ჩაი, ყო­ველ­გვა­რი მი­ნა­რე­ვე­ბის გა­რე­შე.

რო­გორ მო­ი­პო­ვა „ევ­როპ­რო­დუქტმა“ „დილ­მას“ პრო­დუქ­ცი­ის ექ­სკლუ­ზი­უ­რად შე­მო­ტა­ნის უფ­ლე­ბა?

ზო­გა­დად, „ევ­როპ­რო­დუქტს“, რო­გორც სა­დის­ტრი­ბუ­ციო ქსელს, პრე­მი­უმ ბრენ­დებ­თან თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის უკვე მრა­ვალ­წლი­ა­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბა აქვს. ჩვენ მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვა­ნი ბრენ­დე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბი შე­მოგ­ვაქვს სა­ქარ­თვე­ლო­ში და მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბას ვაძ­ლევთ, წვდო­მა ჰქონ­დეთ ევ­რო­პულ ხა­რისხზე.

კონ­კრე­ტუ­ლად „დილ­მას­თან“ თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა, მისი წარ­მო­ე­ბუ­ლი ჩაის მა­ღალ­მა ხა­რის­ხმა გა­დაგ­ვა­წყვე­ტი­ნა. ბრენდთან პარტნი­ო­რო­ბის და­სამ­ყა­რებ­ლად ჩა­ვე­დით შრი-ლან­კა­ში, მო­ვი­ნა­ხუ­ლეთ ჩაის პლან­ტა­ცი­ე­ბი და ქარ­ხა­ნა, პი­რა­დად გა­ვი­ცა­ნით კომ­პა­ნი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი და გა­ვამ­ყა­რეთ ურ­თი­ერ­თო­ბე­ბი. ამი­ტომ ჩვენ გვექ­ნე­ბა სა­შუ­ა­ლე­ბა, ქარ­თუ­ლი ბა­ზა­რი უწყვე­ტად მო­ვა­მა­რა­გოთ უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ით და და­ვაბ­რუ­ნოთ სა­ქარ­თვე­ლო­ში ნამ­დვი­ლი ჩაის კულ­ტუ­რა და გე­მო­ე­ბი.

არის თუ არა ქვე­ყა­ნა­ში ხა­რის­ხი­ა­ნი ჩაის არ­ჩე­ვა­ნი და რამ­დე­ნად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე „დილ­მას“ გა­მო­ჩე­ნა?

სა­ქარ­თვე­ლო­ში დღეს ბევ­რნა­ირ ჩაის შეხ­ვდე­ბით, თუმ­ცა, ხა­რის­ხის მი­მარ­თუ­ლე­ბით ზო­გი­ერ­თი მწარ­მო­ე­ბე­ლი საკ­მა­ოდ არა­ე­თი­კუ­რად იქ­ცე­ვა. ხში­რად შე­ფუთ­ვებ­ში ჩაის ნაც­ვლად მტვე­რია ან შე­რე­უ­ლი აქვს სხვა­დას­ხვა და­ნა­მა­ტე­ბი. „დილ­მა“ კი ჩაის მოკ­რე­ფი­დან მის შე­ფუთ­ვამ­დე იცავს ყვე­ლა იმ ნორ­მას, რაც მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ხა­რის­ხი­ა­ნი პრო­დუქ­ტის მი­სა­ღე­ბად. სწო­რედ ამი­ტომ მას ეთი­კურ ჩა­ი­საც კი უწო­დე­ბენ.

პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის გარ­და, „დილ­მას“ სუფ­თა გე­მო­ებ­თან ერ­თად, ძა­ლი­ან მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი ასორ­ტი­მენ­ტი აქვს, რაც გუ­ლის­ხმობს სხვა­დას­ხვა სიძ­ლი­ე­რის, გე­მო­ე­ბი­სა და არო­მა­ტე­ბის ჩაის. ასე­თი არ­ჩე­ვა­ნი ბა­ზარ­ზე იშ­ვი­ა­თია ან სა­ერ­თოდ არ არის. ამი­ტომ ვფიქ­რობთ, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ამ ბრენ­დის გა­მო­ჩე­ნა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ხა­რის­ხი­სა და ნამ­დვი­ლი ჩაის მოყ­ვა­რულ­თათ­ვის.

ქუ­ჩებ­ში თუ ონ­ლა­ინ სივ­რცე­ში გვხვდე­ბა ბა­ნე­რე­ბი, სა­დაც ვკი­თხუ­ლობთ, რომ „დილ­მა“ არის უკე­თე­სი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის­თვის? გვი­თხა­რით სლო­გა­ნი­სა და, ზო­გა­დად, კამ­პა­ნი­ის შე­სა­ხებ?

დიახ, „დილ­მა – ცე­ი­ლო­ნის ჩაი უკე­თე­სი კო­მუ­ნი­კა­ცი­ის­თვის” კამ­პა­ნი­ის მთა­ვა­რი სლო­გა­ნია. ჩვენ გვჯე­რა, რომ ჩაის მეშ­ვე­ო­ბით ადა­მი­ა­ნებს უკე­თე­სად შე­უძ­ლი­ათ ერ­თმა­ნეთ­თან სა­უ­ბა­რი. ის გვეხ­მა­რე­ბა ლა­პა­რა­კის და­წყე­ბა­ში, ერ­თმა­ნე­თის­თვის გუ­ლის გა­დაშ­ლა­სა და ემ­პა­თი­ის გან­ცდის გაღ­ვი­ძე­ბა­ში. ამი­ტომ, გა­დავ­წყვი­ტეთ ეს გზავ­ნი­ლი მიგ­ვე­წო­დე­ბი­ნა მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის.

ვი­ზუ­ა­ლე­ბიც კამ­პა­ნი­ის სა­თა­ურს მო­ვარ­გეთ. თი­თო­ე­უ­ლი მათ­გა­ნი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რა­დაა და­ხა­ტუ­ლი და სამ­ყა­როს­თან გან­სა­კუთ­რე­ბულ კო­მუ­ნი­კა­ცი­ას ასა­ხავს. მისი ფე­რე­ბი „დილ­მას“ „რჩე­უ­ლი“ ხა­ზის სხვა­დას­ხვა გე­მო­ე­ბის აღმნიშ­ვნე­ლი შე­ფუთ­ვი­თაა შთა­გო­ნე­ბუ­ლი. ჩაის ფოთ­ლე­ბი კი გა­ზა­ფხუ­ლის მზი­ან გან­წყო­ბას ქმნი­ან.

კამ­პა­ნი­ით გვინ­დო­და, მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის პრო­დუქ­ტი სა­ინ­ტე­რე­სო ფორ­მით გაგ­ვეც­ნო. მის ხა­რისხში კი, და­გე­მოვ­ნე­ბის შემ­დეგ, „დილ­მა“ მათ თა­ვად და­არ­წმუ­ნებს, რად­გან ჩაის გემო, სუნი და სტრუქ­ტუ­რა ყვე­ლა­ფერს ამ­ბობს მას­ზე.

NS

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
16 ხიდი და 3 კვანძი, ვნახოთ სად გაივლის და რა დაჯდება თბილისის შემოვლითი გზის 11 კმ-იანი მონაკვეთი
ავტორი:

"დილმა“ - ჩაის ახალი პრემიუმ ბრენდი ქართულ ბაზარზე

"დილმა“ - ჩაის ახალი პრემიუმ ბრენდი ქართულ ბაზარზე

თბილისში უკვე ბევრგან შეხვდებოდით ჩაის ბრენდის, „დილმას“ ბანერებს, მის ფერად ყუთებს კი შეამჩნევდით მაღაზიებში, სუპერმარკეტებსა და ჰიპერმარკეტებში, რაც იმას ნიშნავს, რომ ნამდვილი ცეილონის ჩაი უკვე ქართულ ბაზარზეა.

„დილმა“ შრი-ლანკაში ჩაის უმსხვილესი, ხოლო მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე მაღალი ხარისხის პროდუქტის მწარმოებელია. ის 100-ზე მეტ ქვეყანაში იყიდება, რომელთა შორის ახლა საქართველოცაა.

„დილმას“ ექსკლუზიური იმპორტიორი პრემიუმ ბრენდების მაღაზიათა ქსელი „ევროპროდუქტია“. ამიტომ, ბრენდზე და მასთან პარტნიორობაზე „ევროპროდუქტის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელს, ანანო თავხელიძეს ვესაუბრეთ.

„დილმა“ ახლახან შემოვიდა ქართულ ბაზარზე და, სავარაუდოდ, ქართველმა მომხმარებელმა მის შესახებ ბევრი არაფერი იცის. გვითხარით ბრენდზე უფრო მეტი?

სინამდვილეში, „ევროპროდუქტი“ წლებია „დილმას“ პარტნიორია, თუმცა, აქამდე მისი წარმოების ჩაი მხოლოდ ჩვენს მაღაზიათა ქსელში, თანაც, შეზღუდული რაოდენობით იყიდებოდა. დღეს მაღალი ხარისხის პროდუქტზე ძალიან არის მოთხოვნა გაზრდილი, რამაც გადაგვაწყვეტინა ეს ბრენდი უფრო მეტი მომხმარებლისთვის გაგვეხადა ხელმისაწვდომი.

„დილმა“ ნამდვილი ცეილონის ჩაის ნომერ პირველი მწარმოებელია შრი-ლანკაში. მის ხარისხს განსაზღვრავს შრი-ლანკის კლიმატი და ნიადაგი, რომელიც იდეალურია ჩაის მოსაყვანად. ამასთან ერთად, მწარმოებლები მცენარეს ხელით კრეფენ, რა დროსაც საუკეთესო ფოთლებსა და ყლორტებს არჩევენ და პროდუქტს მათგან ქმნიან. ეს შეუძლებელია მცენარის სპეციალური დანადგარებით დაკრეფის დროს.

საქართველოში ხელმისაწვდომია „დილმას“ „რჩეული“ ხაზიც, რომელიც ახლად დაკრეფილი ყლორტებისგან მზადდება და გვხვდება პირამიდის ფორმის სპეციალურ შეფუთვაში, რომელიც მათეთრებლებისა და კონსერვანტების გარეშეა. ეს შეფუთვა მნიშვნელოვანია, რათა არ დაზიანდეს ჩაის სტრუქტურა, არ შეეცვალოს მას გემოვნური თვისებები და მივირთვათ ნამდვილი ჩაი, ყოველგვარი მინარევების გარეშე.

როგორ მოიპოვა „ევროპროდუქტმა“ „დილმას“ პროდუქციის ექსკლუზიურად შემოტანის უფლება?

ზოგადად, „ევროპროდუქტს“, როგორც სადისტრიბუციო ქსელს, პრემიუმ ბრენდებთან თანამშრომლობის უკვე მრავალწლიანი გამოცდილება აქვს. ჩვენ მსოფლიოს წამყვანი ბრენდების პროდუქტები შემოგვაქვს საქართველოში და მომხმარებელს საშუალებას ვაძლევთ, წვდომა ჰქონდეთ ევროპულ ხარისხზე.

კონკრეტულად „დილმასთან“ თანამშრომლობა, მისი წარმოებული ჩაის მაღალმა ხარისხმა გადაგვაწყვეტინა. ბრენდთან პარტნიორობის დასამყარებლად ჩავედით შრი-ლანკაში, მოვინახულეთ ჩაის პლანტაციები და ქარხანა, პირადად გავიცანით კომპანიის წარმომადგენლები და გავამყარეთ ურთიერთობები. ამიტომ ჩვენ გვექნება საშუალება, ქართული ბაზარი უწყვეტად მოვამარაგოთ უმაღლესი ხარისხის პროდუქციით და დავაბრუნოთ საქართველოში ნამდვილი ჩაის კულტურა და გემოები.

არის თუ არა ქვეყანაში ხარისხიანი ჩაის არჩევანი და რამდენად მნიშვნელოვანია ქართულ ბაზარზე „დილმას“ გამოჩენა?

საქართველოში დღეს ბევრნაირ ჩაის შეხვდებით, თუმცა, ხარისხის მიმართულებით ზოგიერთი მწარმოებელი საკმაოდ არაეთიკურად იქცევა. ხშირად შეფუთვებში ჩაის ნაცვლად მტვერია ან შერეული აქვს სხვადასხვა დანამატები. „დილმა“ კი ჩაის მოკრეფიდან მის შეფუთვამდე იცავს ყველა იმ ნორმას, რაც მნიშვნელოვანია ხარისხიანი პროდუქტის მისაღებად. სწორედ ამიტომ მას ეთიკურ ჩაისაც კი უწოდებენ.

პრემიუმ ხარისხის გარდა, „დილმას“ სუფთა გემოებთან ერთად, ძალიან მრავალფეროვანი ასორტიმენტი აქვს, რაც გულისხმობს სხვადასხვა სიძლიერის, გემოებისა და არომატების ჩაის. ასეთი არჩევანი ბაზარზე იშვიათია ან საერთოდ არ არის. ამიტომ ვფიქრობთ, საქართველოში ამ ბრენდის გამოჩენა მნიშვნელოვანია ხარისხისა და ნამდვილი ჩაის მოყვარულთათვის.

ქუჩებში თუ ონლაინ სივრცეში გვხვდება ბანერები, სადაც ვკითხულობთ, რომ „დილმა“ არის უკეთესი კომუნიკაციისთვის? გვითხარით სლოგანისა და, ზოგადად, კამპანიის შესახებ?

დიახ, „დილმა – ცეილონის ჩაი უკეთესი კომუნიკაციისთვის” კამპანიის მთავარი სლოგანია. ჩვენ გვჯერა, რომ ჩაის მეშვეობით ადამიანებს უკეთესად შეუძლიათ ერთმანეთთან საუბარი. ის გვეხმარება ლაპარაკის დაწყებაში, ერთმანეთისთვის გულის გადაშლასა და ემპათიის განცდის გაღვიძებაში. ამიტომ, გადავწყვიტეთ ეს გზავნილი მიგვეწოდებინა მომხმარებლებისთვის.

ვიზუალებიც კამპანიის სათაურს მოვარგეთ. თითოეული მათგანი ინდივიდუალურადაა დახატული და სამყაროსთან განსაკუთრებულ კომუნიკაციას ასახავს. მისი ფერები „დილმას“ „რჩეული“ ხაზის სხვადასხვა გემოების აღმნიშვნელი შეფუთვითაა შთაგონებული. ჩაის ფოთლები კი გაზაფხულის მზიან განწყობას ქმნიან.

კამპანიით გვინდოდა, მომხმარებლებისთვის პროდუქტი საინტერესო ფორმით გაგვეცნო. მის ხარისხში კი, დაგემოვნების შემდეგ, „დილმა“ მათ თავად დაარწმუნებს, რადგან ჩაის გემო, სუნი და სტრუქტურა ყველაფერს ამბობს მასზე.

NS