მოზაიკა
მსოფლიო

19

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამეორე დღე დაიწყება 02:56-ზე, მთვარე მერწყულშია - არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები. ყოველდღიური საქმეებით შემოიფარგლეთ. ნუ მიიღებთ მნიშვნელოვან გადაწყვეტილებებს. ვაჭრობისთვის არახელსაყრელი დღეა. მოერიდეთ საქმეების, ურთიერთობების გარჩევას. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ცოდნის მისაღებად, გამოცდის ჩასაბარებლად. ცუდი დღეა საქმიანობის, სამსახურის შესაცვლელად. უფროსთან ურთიერთობა კარგს არაფერს მოგიტანთ. გახსოვდეთ, რომ ამ დღეს ადამიანები უფრო მეტ დაპირებას იძლევიან, ვიდრე სინამდვილეში გაგიკეთებენ. მეტად დაისვენეთ, ივარჯიშეთ, მაგრამ მკვეთრ ილეთებს მოერიდეთ. შეასრულეთ საოჯახო საქმეები. ქორწინება და ნიშნობა სხვა დღისთვის გადადეთ. გაფრთხილდით, მოსალოდნელია ტრავმები და მოტეხილობები.
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
სამართალი
საზოგადოება
მეცნიერება
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
კარფურისა და მასტერშეფის პარტნიორობა და  საახალწლო კერძების მასტერკლასი ბრენდის ერთ-ერთ ჰიპერმარკეტში
კარფურისა და მასტერშეფის პარტნიორობა და  საახალწლო კერძების მასტერკლასი ბრენდის ერთ-ერთ ჰიპერმარკეტში

ყვე­ლას­თვის საყ­ვა­რე­ლი კუ­ლი­ნა­რი­უ­ლი შოუს მე­ექ­ვსე სე­ზო­ნი წარ­მა­ტე­ბით დას­რულ­და

მას­ტერ­შე­ფის, ქარ­თულ ტე­ლე­სივ­რცე­ში ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე მა­ღალ­რე­ი­ტინ­გუ­ლი გა­სარ­თო­ბი შოუს, მე­ექ­ვსე სე­ზო­ნი და­ას­რულ­და, გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლი კი - რუსო და­უშ­ვი­ლი გახ­და. მას­თან ერ­თად სე­ზო­ნის ფი­ნა­ლურ გა­და­ცე­მა­ში გა­მარ­ჯვე­ბუ­ლის ტი­ტუ­ლის მო­სა­პო­ვებ­ლად იბ­რძოდ­ნენ - დი­მიტ­რი რჩე­უ­ლიშ­ვი­ლი და მა­რი­კა კო­პა­ლი­ა­ნი.

ამ სე­ზონ­მა, ისე­ვე რო­გორც წი­ნამ, პო­ზი­ტი­უ­რი გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა და მა­ღა­ლი ჩარ­თუ­ლო­ბა და­იმ­სა­ხუ­რა აუ­დი­ტო­რი­ის მხრი­დან, რა­შიც მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი წვლი­ლი მი­უ­ძღვის შოუს პარტნი­ორს და გე­ნე­რა­ლურ სპონ­სორს, „კარ­ფურს,“ რო­მე­ლიც უკვე მე­ო­რე სე­ზო­ნია „მას­ტერ­შე­ფის“ მხარ­დამ­ჭე­რია.

კარ­ფუ­რის ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბი­სა და სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის ქსე­ლი, რო­მელ­საც სა­ქარ­თვე­ლო­ში Majid Al Futtaim-ი წარ­მო­ად­გენს, მას­ტერ­შე­ფის მე­ექ­ვსე სე­ზო­ნის გან­მავ­ლო­ბა­ში კონ­კურ­სან­ტებს ყო­ველ­დღი­უ­რად ახა­ლი, მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის, ჯან­სა­ღი პრო­დუქ­ტე­ბით ამა­რა­გებ­და რაც კონ­კურ­სან­ტებს უნი­კა­ლუ­რი რე­ცეპ­ტე­ბის შექ­მნა­ში ხმა­რე­ბო­და.

კარ­ფურ­მა, ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე და­არ­სე­ბი­დან მე­ცხრე იუ­ბი­ლეს აღ­სა­ნიშ­ნა­ვად, გა­მარ­ჯვე­ბულს 9000 ლა­რის MyClub-ის ქუ­ლე­ბი, ხოლო ფი­ნა­ლის­ტებს კარ­ფუ­რის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი ფრან­გუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ის ნაკ­რე­ბი გა­დას­ცა.

მას­ტერ­შე­ფის თაყ­ვა­ნის­მცემ­ლე­ბი­სა და კარ­ფუ­რის ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის, შოუს გა­მარ­ჯვე­ბულ­მა, კარ­ფუ­რის ერთ-ერთ ჰი­პერ­მარ­კეტ­ში სა­ა­ხალ­წლო კერ­ძე­ბის მას­ტერკლა­სი გა­მარ­თა, სა­დაც მას კერ­ძის მო­სამ­ზა­დებ­ლად მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის, ჯან­საღ პრო­დუქტთან ერ­თად, ბრენდ Ninja-ს ინო­ვა­ცი­უ­რი ტექ­ნი­კა დახ­ვდა, რისი მეშ­ვე­ო­ბი­თაც რუ­სომ ტრა­დი­ცი­უ­ლი სა­ა­ხალ­წლო სუფ­რის ახ­ლე­ბუ­რი ინ­ტერპრე­ტა­ცი­ე­ბი შეს­თა­ვა­ზა მას­ტერკლა­სის დამ­სწრე­ებს.

„მას­ტერ­შე­ფის“ და „კარ­ფუ­რის“ ბო­ლოდ­რო­ინ­დელ­მა თა­ნამ­შრომ­ლო­ბამ „მას­ტერ­შე­ფის“ ერ­თგულ ფა­ნებს სა­შუ­ა­ლე­ბა მის­ცა, მი­ე­ღოთ მეტი ცოდ­ნა სხვა­დას­ხვა ტი­პის ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის და მათი გა­მო­ყე­ნე­ბის შე­სა­ხებ სხვა­დას­ხვა შთა­მა­გო­ნე­ბე­ლი რე­ცეპ­ტე­ბის შე­საქ­მნე­ლად, ახალ­გაზ­რდა და ნი­ჭი­ე­რი პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი მზა­რე­უ­ლე­ბის მა­გა­ლით­ზე. გარ­და ამი­სა, „მას­ტერ­შე­ფი“ და „კარ­ფუ­რი“ ცდი­ლო­ბენ, კი­დევ უფრო გა­ამ­რა­ვალ­ფე­როვ­ნონ და გა­ნა­ვი­თა­რონ გა­მორ­ჩე­უ­ლი და კარ­გად ცნო­ბი­ლი ქარ­თუ­ლი სამ­ზა­რე­უ­ლო რო­გორც ად­გი­ლობ­რივ მო­სახ­ლე­ო­ბა­ში, ასე­ვე უცხო­ელ სტუმ­რებს შო­რის.

პარტნი­ო­რო­ბა ასე­ვე ხაზს უს­ვამს „კარ­ფუ­რის“ პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბას, მხა­რი და­უ­ჭი­როს სა­ზო­გა­დო­ე­ბის კე­თილ­დღე­ო­ბას. „კარ­ფუ­რის“ მიერ „მას­ტერ­შე­ფის“ კონ­კურ­სან­ტე­ბის­თვის მი­წო­დე­ბუ­ლი ბევ­რი პრო­დუქ­ტი ად­გი­ლობ­რი­ვად, უშუ­ა­ლოდ პარტნი­ო­რი ფერ­მე­ბი­დან იყო მო­პო­ვე­ბუ­ლი.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ვოლოდიმირ ზელენსკი, რომში აშშ-ის ვიცე-პრეზიდენტს ჯეი დი ვენსს და სახელმწიფო მდივანს მარკო რუბიოს შეხვდა
ავტორი:

კარფურისა და მასტერშეფის პარტნიორობა და  საახალწლო კერძების მასტერკლასი ბრენდის ერთ-ერთ ჰიპერმარკეტში

კარფურისა და მასტერშეფის პარტნიორობა და  საახალწლო კერძების მასტერკლასი ბრენდის ერთ-ერთ ჰიპერმარკეტში

ყველასთვის საყვარელი კულინარიული შოუს მეექვსე სეზონი წარმატებით დასრულდა

მასტერშეფის, ქართულ ტელესივრცეში ერთ-ერთი ყველაზე მაღალრეიტინგული გასართობი შოუს, მეექვსე სეზონი დაასრულდა, გამარჯვებული კი - რუსო დაუშვილი გახდა. მასთან ერთად სეზონის ფინალურ გადაცემაში გამარჯვებულის ტიტულის მოსაპოვებლად იბრძოდნენ - დიმიტრი რჩეულიშვილი და მარიკა კოპალიანი.

ამ სეზონმა, ისევე როგორც წინამ, პოზიტიური გამოხმაურება და მაღალი ჩართულობა დაიმსახურა აუდიტორიის მხრიდან, რაშიც მნიშვნელოვანი წვლილი მიუძღვის შოუს პარტნიორს და გენერალურ სპონსორს, „კარფურს,“ რომელიც უკვე მეორე სეზონია „მასტერშეფის“ მხარდამჭერია.

კარფურის ჰიპერმარკეტებისა და სუპერმარკეტების ქსელი, რომელსაც საქართველოში Majid Al Futtaim-ი წარმოადგენს, მასტერშეფის მეექვსე სეზონის განმავლობაში კონკურსანტებს ყოველდღიურად ახალი, მაღალი ხარისხის, ჯანსაღი პროდუქტებით ამარაგებდა რაც კონკურსანტებს უნიკალური რეცეპტების შექმნაში ხმარებოდა.

კარფურმა, ქართულ ბაზარზე დაარსებიდან მეცხრე იუბილეს აღსანიშნავად, გამარჯვებულს 9000 ლარის MyClub-ის ქულები, ხოლო ფინალისტებს კარფურის ექსკლუზიური ფრანგული პროდუქციის ნაკრები გადასცა.

მასტერშეფის თაყვანისმცემლებისა და კარფურის ერთგული მომხმარებლებისთვის, შოუს გამარჯვებულმა, კარფურის ერთ-ერთ ჰიპერმარკეტში საახალწლო კერძების მასტერკლასი გამართა, სადაც მას კერძის მოსამზადებლად მაღალი ხარისხის, ჯანსაღ პროდუქტთან ერთად, ბრენდ Ninja-ს ინოვაციური ტექნიკა დახვდა, რისი მეშვეობითაც რუსომ ტრადიციული საახალწლო სუფრის ახლებური ინტერპრეტაციები შესთავაზა მასტერკლასის დამსწრეებს.

„მასტერშეფის“ და „კარფურის“ ბოლოდროინდელმა თანამშრომლობამ „მასტერშეფის“ ერთგულ ფანებს საშუალება მისცა, მიეღოთ მეტი ცოდნა სხვადასხვა ტიპის ინგრედიენტების და მათი გამოყენების შესახებ სხვადასხვა შთამაგონებელი რეცეპტების შესაქმნელად, ახალგაზრდა და ნიჭიერი პროფესიონალი მზარეულების მაგალითზე. გარდა ამისა, „მასტერშეფი“ და „კარფური“ ცდილობენ, კიდევ უფრო გაამრავალფეროვნონ და განავითარონ გამორჩეული და კარგად ცნობილი ქართული სამზარეულო როგორც ადგილობრივ მოსახლეობაში, ასევე უცხოელ სტუმრებს შორის.

პარტნიორობა ასევე ხაზს უსვამს „კარფურის“ პასუხისმგებლობას, მხარი დაუჭიროს საზოგადოების კეთილდღეობას. „კარფურის“ მიერ „მასტერშეფის“ კონკურსანტებისთვის მიწოდებული ბევრი პროდუქტი ადგილობრივად, უშუალოდ პარტნიორი ფერმებიდან იყო მოპოვებული.

R