მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
პოლიტიკა
საზოგადოება

22

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის ოცდამეხუთე დღე დაიწყება 03:21-ზე, მთვარე ვერძს ესტუმრება 20:21-ზე – ახალ საქმეებს ნუ წამოიწყებთ, მაგრამ დაწყებულები დაასრულეთ. კარგი დღეა ვაჭრობისთვის, სასამართლო საქმეებისთვის. არასასიამოვნო დღეა კონტაქტებისთვის, აკონტროლეთ თქვენი ემოციები. არ იკამათოთ და მოერიდეთ უსიამოვნო საუბრებს. კარგი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, მგზავრობისათვის. სხვა დღისთვის გადადეთ ქორწინება და ნიშნობა. მოერიდეთ ალკოჰოლსა და სიგარეტს. დღის რთული ორგანოა თავი. ამიტომ მოერიდეთ ყოველგვარ ოპერაციასა და პროცედურას: თვალებზე, პირის ღრუში, ყურებზე.
სამხედრო
მსოფლიო
მეცნიერება
მოზაიკა
Faceამბები
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რის შეძენას შეძლებთ ახალ ინოვაციურ სავაჭრო სივრცე „მულტიში“?
რის შეძენას შეძლებთ ახალ ინოვაციურ სავაჭრო სივრცე „მულტიში“?

10 ბრენ­დი, ათა­სო­ბით გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ტი და ერთი სა­ლა­რო - ეს ინო­ვა­ცი­უ­რი სა­ვაჭ­რო სივ­რცე „მულ­ტია“, რო­მე­ლიც თბი­ლის­ში, ვა­კის პარ­კის მიმ­დე­ბა­რედ სამი კვი­რის წინ გა­იხ­სნა.

„მულ­ტი“ 1000 კმ/მ ფარ­თობ­ზეა გან­თავ­სე­ბუ­ლი და მისი გეგ­მა­რე­ბა მომ­ხმა­რე­ბელს პრო­დუქ­ცი­ის სწრა­ფად და კომ­ფორ­ტუ­ლად შე­ძე­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს.

იმი­სათ­ვის, რომ სტუ­მარ­მა რო­გორც საკ­ვე­ბი, ისე სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო, გა­სარ­თო­ბი თუ სა­სა­ჩუქ­რე პრო­დუქ­ცია ერთ სივ­რცე­სა და მაქ­სი­მა­ლუ­რად მოკ­ლე დრო­ში შე­ი­ძი­ნოს და შო­პინ­გის პრო­ცე­სი კი­დევ უფრო სა­სი­ა­მოვ­ნო გახ­დეს, „მულ­ტიმ“ პარტნი­ო­რო­ბა და­ი­წყო ისეთ ცნო­ბილ ბრენ­დებ­თან, რო­გო­რიც არის:

  • სპა­რი
  • სუფ­თა სახ­ლი
  • ფარ­მა­დე­პო
  • ნოს­ტე
  • ბრი­კო­რა­მა
  • ბიბ­ლუ­სი
  • XS სა­თა­მა­შო­ე­ბი
  • ალ­კო­რი­უ­მი
  • ჩიზი
  • კაფე პი­ა­ტო

რას ნიშ­ნავს პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის სერ­ვი­სი „მულ­ტის­თვის“ და კი­დევ რა გან­სხვა­ვე­ბულ მომ­სა­ხუ­რე­ბას მი­ი­ღებს მომ­ხმა­რე­ბე­ლი სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრის­გან, ამის შე­სა­ხებ კომ­პა­ნი­ის კო­მერ­ცი­ულ დი­რექ­ტორს თა­მუ­ნა როს­ტი­აშ­ვილს ვე­სა­უბ­რეთ:

სა­ინ­ტე­რე­სოა, რო­გორ გაჩ­ნდა „მულ­ტის“ შექ­მნის იდეა და რას ეფუძ­ნე­ბა მისი კონ­ცეფ­ცია?

პან­დე­მი­ამ კი­დევ უფრო წინ წა­მოს­წია მოქ­ნი­ლი სერ­ვი­სის სა­ჭი­რო­ე­ბა. ასე­ვე, დრო დღეს იმა­ზე უფრო ღი­რე­ბუ­ლია, ვიდ­რე ოდეს­მე. სწო­რედ ამი­ტომ, გაჩ­ნდა იდეა, შეგ­ვექ­მნა მულ­ტი­ფუნ­ქცი­უ­რი სივ­რცე, სა­დაც შე­ი­ძენთ ყვე­ლა­ფერს, რაც ყო­ველ­დღი­უ­რად გჭირ­დე­ბათ, იქ­ნე­ბა ეს საკ­ვე­ბი, მე­დი­კა­მენ­ტე­ბი, პა­რა­ფარ­მა­ცია, სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი, სა­ო­ჯა­ხო ქი­მია, წიგ­ნე­ბი თუ სა­კან­ცე­ლა­რიო ნივ­თე­ბი და სა­თა­მა­შო­ე­ბი. ამის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით გა­დავ­წყვი­ტეთ, შეგ­ვექ­მნა „მულ­ტი“, რო­მე­ლიც იქ­ნე­ბო­და არას­ტან­დარ­ტუ­ლი კონ­ცეფ­ცი­ის მა­ტა­რე­ბე­ლი. უფრო კონ­კრე­ტუ­ლად კი მომ­ხმა­რე­ბელს დრო­ის და­ზოგ­ვის სა­შუ­ა­ლე­ბას მის­ცემ­და ერთი სა­ლა­როს პრინ­ცი­პი, რაც წარ­მა­ტე­ბით გან­ვა­ხორ­ცი­ე­ლეთ. გარ­და ამი­სა, „მულ­ტის“ სტუმ­რებს ვთა­ვა­ზობთ „ვა­ლეტ სერ­ვისს“, რომ­ლის მეშ­ვე­ო­ბით მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ზო­გავს პარ­კინ­გის ძებ­ნის დროს, ჩვენს წარ­მო­მად­გე­ნელს გა­დას­ცემს ავ­ტო­მო­ბი­ლის გა­სა­ღებს და შემ­დეგ პირ­და­პირ ხვდე­ბა სა­ვაჭ­რო სივ­რცე­ში სა­დაც წარ­მოდ­გე­ნი­ლია ყო­ველ­დღი­უ­რო­ბის­თვის სა­ჭი­რო ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი. ვფიქ­რობ, ეს მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის დიდი კომ­ფორ­ტია.

სა­ინ­ტე­რე­სოა, რო­გო­რი უკუ­კავ­ში­რი მი­ი­ღეთ და რა მო­ლო­დი­ნე­ბი გაქვთ მომ­ხმა­რებ­ლის­გან?

ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი აღ­ნიშ­ნა­ვენ, რომ მარ­თლაც გა­მორ­ჩე­უ­ლი სერ­ვი­სი გვაქვს. კარ­გი და სა­ინ­ტე­რე­სო სი­ახ­ლე ყო­ველ­თვის იპყრობს მათს ყუ­რა­დღე­ბას, „მულ­ტი“ კი თა­ვი­სი კონ­ცეფ­ცი­ით ჩვე­ნი ბაზ­რის­თვის მარ­თლაც ინო­ვა­ცი­უ­რი და გა­მორ­ჩე­უ­ლია.

„მულ­ტი“ ქარ­თვე­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის კარ­გად ცნო­ბილ და აღი­ა­რე­ბულ ბრენ­დებს აერ­თი­ა­ნებს. რო­გორ და­ი­წყეთ მათ­თან პარტნი­ო­რო­ბა და გაგ­ვაც­ნობთ თუ არა ახალ ბრენ­დებ­საც, რომ­ლე­ბიც ხა­რის­ხი­ან პრო­დუქ­ცი­ას შე­მოგ­ვთა­ვა­ზე­ბენ?

ბრენ­დებ­მა, რომ­ლე­ბიც „მულ­ტი­შია“ წარ­მოდ­გე­ნი­ლი, მომ­ხმა­რებ­ლის აღი­ა­რე­ბა უკვე მო­ი­პო­ვეს. ამას­თან, ისი­ნი პრო­დუქ­ცი­ის მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბი­თა და ხა­რის­ხით გა­მო­ირ­ჩე­ვი­ან. ყვე­ლა მათ­გა­ნი აქ­ცენტს მომ­ხმა­რებ­ლის კმა­ყო­ფი­ლე­ბა­ზე აკე­თებს.

გარ­და ჩა­მოთ­ვლი­ლი ბრენ­დე­ბი­სა, ჩვენს სივ­რცე­ში ექ­სკლუ­ზი­უ­რად წარ­მოდ­გე­ნი­ლი იქ­ნე­ბა უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ყვე­ლის რი­თე­ი­ლე­რი კომ­პა­ნია „ჩიზი“, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის უკვე კარ­გად არის ცნო­ბი­ლი.

არ­სე­ბუ­ლი ბრენ­დე­ბი ჩვე­ნი მუდ­მი­ვი პარტნი­ო­რე­ბია, რომ­ლე­ბიც ყვე­ლა ფი­ლი­ალ­ში იქ­ნე­ბა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი, სა­მო­მავ­ლო ლო­კა­ცი­ე­ბის ფარ­თი თუ მოგ­ვცემს ახა­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის შე­მოყ­ვა­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბას, რა თქმა უნდა, გან­ვი­ხი­ლავთ.

რა გა­მოწ­ვე­ვე­ბი აქვს დღეს რი­თე­ი­ლის სექ­ტორს და კონ­კრე­ტუ­ლად „მულ­ტის“ და რო­გორ აპი­რებთ უპა­სუ­ხოთ?

ბა­ზა­რი გვკარ­ნა­ხობს, თუ რა­ზეა მო­თხოვ­ნა და ჩვენც ფეხს ვუ­წყობთ. გა­მოწ­ვე­ვას წარ­მო­ად­გენს უსაფრ­თხო გა­რე­მო და დრო­ის და­ზოგ­ვის სა­კი­თხი, რაც, ვფიქ­რობ, რომ „მულ­ტიმ“ შე­საძ­ლებ­ლო­ბად გა­მო­ი­ყე­ნა. ჩვენ მაქ­სი­მა­ლუ­რად ვი­ცავთ რე­გუ­ლა­ცი­ებს და მომ­ხმა­რე­ბელს ვთა­ვა­ზობთ ყვე­ლა­ფერს, იმი­სათ­ვის, რომ უსაფრ­თხოდ და კომ­ფორ­ტუ­ლად შე­ი­ძი­ნონ პრო­დუქ­ტე­ბი. გვაქვს თვით­მომ­სა­ხუ­რე­ბის სა­ლა­როც, რო­მელ­საც ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი აქ­ტი­უ­რად იყე­ნე­ბენ. შო­პინ­გი მარ­თლაც სა­სი­ა­მოვ­ნო პრო­ცე­სია და ვცდი­ლობთ, ის კი­დევ უფრო კომ­ფორ­ტუ­ლი გავ­ხა­დოთ.

სა­ინ­ტე­რე­სოა, აპი­რებთ თუ არა და­ნერ­გოთ და­მა­ტე­ბი­თი სერ­ვი­სე­ბი, რომ­ლე­ბიც სხვა რი­თე­ი­ლე­რე­ბის­გან კი­დევ უფრო გა­მო­გარ­ჩევთ?

დიახ, ვმუ­შა­ობთ ახა­ლი სერ­ვი­სე­ბის და­ნერგვა­ზე, რომ­ლებ­საც მომ­ხმა­რე­ბელს ეტა­პობ­რი­ვად შევ­თა­ვა­ზებთ. ისი­ნი ისარ­გებ­ლე­ბენ რო­გორც სტან­დარ­ტუ­ლი მი­ტა­ნის სერ­ვი­სით, ასე­ვე, სხვა სა­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბი­თაც. უფრო კონ­კრე­ტუ­ლად ჩვენ­თან მო­სულ მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბა ექ­ნე­ბა, კაფე „პი­ა­ტო­ში“ მშვი­დად მი­ირ­თვას პრე­მი­უმ ხა­რის­ხის იტა­ლი­ურ ესპრე­სო­ზე დამ­ზა­დე­ბუ­ლი ყავა ან უგემ­რი­ე­ლე­სი კერ­ძი, სა­სურ­ველ სა­ყიდ­ლებს კი ჩვე­ნი კონ­სულ­ტან­ტი შე­უგ­რო­ვებს და გა­დას­ცემს.

გარ­და ამი­სა, მომ­ხმა­რე­ბელს შე­ეძ­ლე­ბა შე­ი­ძი­ნოს ყვე­ლა­ფე­რი, რაც სურს, დაგ­ვი­ტო­ვოს, თა­ვის საქ­მე­ებ­ზე წა­ვი­დეს და ჩვენ პრო­დუქ­ცი­ას სა­სურ­ველ მი­სა­მარ­თზე მი­ვი­ტანთ. ვფიქ­რობ, ჩა­მოთ­ვლი­ლი სერ­ვი­სე­ბი ჩვენს უპი­რა­ტე­სო­ბას წარ­მო­ად­გენს.

რაც შე­ე­ხე­ბა სა­მო­მავ­ლო გეგ­მებს, „მულ­ტი“ გა­ფარ­თოვ­დე­ბა და წარ­მოდ­გე­ნი­ლი იქ­ნე­ბა რო­გორც თბი­ლი­სის სხვა უბ­ნებ­ში, ისე რე­გი­ო­ნებ­ში. აქვე მინ­და აღ­ვნიშ­ნო, რომ გლ­დან­ში, ნა­ნე­იშ­ვი­ლის ქუ­ჩა­ზე ფი­ლი­ა­ლი გავ­ხსე­ნით, რო­მე­ლიც უკვე სრუ­ლი დატ­ვირ­თვით ფუნ­ქცი­ო­ნი­რებს. ამას­თან, კომ­პა­ნი­ამ ორი­ვე ფი­ლი­ალ­ში უკვე 65 ადა­მი­ა­ნი და­ა­საქ­მა და ახა­ლი სა­მუ­შაო ად­გი­ლე­ბის შექ­მნას ეტა­პობ­რი­ვად, ახა­ლი ფი­ლი­ა­ლე­ბის შექ­მნას­თან ერ­თად გა­ნაგ­რძობს.

NS

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ჩრდილოეთ კორეის ახალმა სამხედრო ხომალდმა კატასტროფა განიცადა
მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
ავტორი:

რის შეძენას შეძლებთ ახალ ინოვაციურ სავაჭრო სივრცე „მულტიში“?

რის შეძენას შეძლებთ ახალ ინოვაციურ სავაჭრო სივრცე „მულტიში“?

10 ბრენდი, ათასობით განსხვავებული პროდუქტი და ერთი სალარო - ეს ინოვაციური სავაჭრო სივრცე „მულტია“, რომელიც თბილისში, ვაკის პარკის მიმდებარედ სამი კვირის წინ გაიხსნა.

„მულტი“ 1000 კმ/მ ფართობზეა განთავსებული და მისი გეგმარება მომხმარებელს პროდუქციის სწრაფად და კომფორტულად შეძენის საშუალებას აძლევს.

იმისათვის, რომ სტუმარმა როგორც საკვები, ისე საყოფაცხოვრებო, გასართობი თუ სასაჩუქრე პროდუქცია ერთ სივრცესა და მაქსიმალურად მოკლე დროში შეიძინოს და შოპინგის პროცესი კიდევ უფრო სასიამოვნო გახდეს, „მულტიმ“ პარტნიორობა დაიწყო ისეთ ცნობილ ბრენდებთან, როგორიც არის:

  • სპარი
  • სუფთა სახლი
  • ფარმადეპო
  • ნოსტე
  • ბრიკორამა
  • ბიბლუსი
  • XS სათამაშოები
  • ალკორიუმი
  • ჩიზი
  • კაფე პიატო

რას ნიშნავს პრემიუმ ხარისხის სერვისი „მულტისთვის“ და კიდევ რა განსხვავებულ მომსახურებას მიიღებს მომხმარებელი სავაჭრო ცენტრისგან, ამის შესახებ კომპანიის კომერციულ დირექტორს თამუნა როსტიაშვილს ვესაუბრეთ:

საინტერესოა, როგორ გაჩნდა „მულტის“ შექმნის იდეა და რას ეფუძნება მისი კონცეფცია?

პანდემიამ კიდევ უფრო წინ წამოსწია მოქნილი სერვისის საჭიროება. ასევე, დრო დღეს იმაზე უფრო ღირებულია, ვიდრე ოდესმე. სწორედ ამიტომ, გაჩნდა იდეა, შეგვექმნა მულტიფუნქციური სივრცე, სადაც შეიძენთ ყველაფერს, რაც ყოველდღიურად გჭირდებათ, იქნება ეს საკვები, მედიკამენტები, პარაფარმაცია, საყოფაცხოვრებო საშუალებები, საოჯახო ქიმია, წიგნები თუ საკანცელარიო ნივთები და სათამაშოები. ამის გათვალისწინებით გადავწყვიტეთ, შეგვექმნა „მულტი“, რომელიც იქნებოდა არასტანდარტული კონცეფციის მატარებელი. უფრო კონკრეტულად კი მომხმარებელს დროის დაზოგვის საშუალებას მისცემდა ერთი სალაროს პრინციპი, რაც წარმატებით განვახორციელეთ. გარდა ამისა, „მულტის“ სტუმრებს ვთავაზობთ „ვალეტ სერვისს“, რომლის მეშვეობით მომხმარებელი ზოგავს პარკინგის ძებნის დროს, ჩვენს წარმომადგენელს გადასცემს ავტომობილის გასაღებს და შემდეგ პირდაპირ ხვდება სავაჭრო სივრცეში სადაც წარმოდგენილია ყოველდღიურობისთვის საჭირო ყველა პროდუქტი. ვფიქრობ, ეს მომხმარებლისთვის დიდი კომფორტია.

საინტერესოა, როგორი უკუკავშირი მიიღეთ და რა მოლოდინები გაქვთ მომხმარებლისგან?

ჩვენი მომხმარებლები აღნიშნავენ, რომ მართლაც გამორჩეული სერვისი გვაქვს. კარგი და საინტერესო სიახლე ყოველთვის იპყრობს მათს ყურადღებას, „მულტი“ კი თავისი კონცეფციით ჩვენი ბაზრისთვის მართლაც ინოვაციური და გამორჩეულია.

„მულტი“ ქართველი მომხმარებლისთვის კარგად ცნობილ და აღიარებულ ბრენდებს აერთიანებს. როგორ დაიწყეთ მათთან პარტნიორობა და გაგვაცნობთ თუ არა ახალ ბრენდებსაც, რომლებიც ხარისხიან პროდუქციას შემოგვთავაზებენ?

ბრენდებმა, რომლებიც „მულტიშია“ წარმოდგენილი, მომხმარებლის აღიარება უკვე მოიპოვეს. ამასთან, ისინი პროდუქციის მრავალფეროვნებითა და ხარისხით გამოირჩევიან. ყველა მათგანი აქცენტს მომხმარებლის კმაყოფილებაზე აკეთებს.

გარდა ჩამოთვლილი ბრენდებისა, ჩვენს სივრცეში ექსკლუზიურად წარმოდგენილი იქნება უმაღლესი ხარისხის, ნატურალური ყველის რითეილერი კომპანია „ჩიზი“, რომელიც მომხმარებლისთვის უკვე კარგად არის ცნობილი.

არსებული ბრენდები ჩვენი მუდმივი პარტნიორებია, რომლებიც ყველა ფილიალში იქნება წარმოდგენილი, სამომავლო ლოკაციების ფართი თუ მოგვცემს ახალი კომპანიების შემოყვანის საშუალებას, რა თქმა უნდა, განვიხილავთ.

რა გამოწვევები აქვს დღეს რითეილის სექტორს და კონკრეტულად „მულტის“ და როგორ აპირებთ უპასუხოთ?

ბაზარი გვკარნახობს, თუ რაზეა მოთხოვნა და ჩვენც ფეხს ვუწყობთ. გამოწვევას წარმოადგენს უსაფრთხო გარემო და დროის დაზოგვის საკითხი, რაც, ვფიქრობ, რომ „მულტიმ“ შესაძლებლობად გამოიყენა. ჩვენ მაქსიმალურად ვიცავთ რეგულაციებს და მომხმარებელს ვთავაზობთ ყველაფერს, იმისათვის, რომ უსაფრთხოდ და კომფორტულად შეიძინონ პროდუქტები. გვაქვს თვითმომსახურების სალაროც, რომელსაც ჩვენი მომხმარებლები აქტიურად იყენებენ. შოპინგი მართლაც სასიამოვნო პროცესია და ვცდილობთ, ის კიდევ უფრო კომფორტული გავხადოთ.

საინტერესოა, აპირებთ თუ არა დანერგოთ დამატებითი სერვისები, რომლებიც სხვა რითეილერებისგან კიდევ უფრო გამოგარჩევთ?

დიახ, ვმუშაობთ ახალი სერვისების დანერგვაზე, რომლებსაც მომხმარებელს ეტაპობრივად შევთავაზებთ. ისინი ისარგებლებენ როგორც სტანდარტული მიტანის სერვისით, ასევე, სხვა სახის მომსახურებითაც. უფრო კონკრეტულად ჩვენთან მოსულ მომხმარებელს საშუალება ექნება, კაფე „პიატოში“ მშვიდად მიირთვას პრემიუმ ხარისხის იტალიურ ესპრესოზე დამზადებული ყავა ან უგემრიელესი კერძი, სასურველ საყიდლებს კი ჩვენი კონსულტანტი შეუგროვებს და გადასცემს.

გარდა ამისა, მომხმარებელს შეეძლება შეიძინოს ყველაფერი, რაც სურს, დაგვიტოვოს, თავის საქმეებზე წავიდეს და ჩვენ პროდუქციას სასურველ მისამართზე მივიტანთ. ვფიქრობ, ჩამოთვლილი სერვისები ჩვენს უპირატესობას წარმოადგენს.

რაც შეეხება სამომავლო გეგმებს, „მულტი“ გაფართოვდება და წარმოდგენილი იქნება როგორც თბილისის სხვა უბნებში, ისე რეგიონებში. აქვე მინდა აღვნიშნო, რომ გლდანში, ნანეიშვილის ქუჩაზე ფილიალი გავხსენით, რომელიც უკვე სრული დატვირთვით ფუნქციონირებს. ამასთან, კომპანიამ ორივე ფილიალში უკვე 65 ადამიანი დაასაქმა და ახალი სამუშაო ადგილების შექმნას ეტაპობრივად, ახალი ფილიალების შექმნასთან ერთად განაგრძობს.

NS