სამხედრო
სამართალი
სპორტი
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
საქართველოს ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმა – ინტერვიუ „თელმიკოს“ წარმომადგენელთან
საქართველოს ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმა – ინტერვიუ „თელმიკოს“ წარმომადგენელთან

გა­სულ წელს სა­ქარ­თვე­ლო­ში ენერ­გე­ტი­კუ­ლი ბაზ­რის რე­ფორ­მა და­ი­წყო, რის შე­დე­გა­დაც ელექტრო­ე­ნერ­გი­ის გა­ნა­წი­ლე­ბი­სა და მი­წო­დე­ბის საქ­მი­ა­ნო­ბე­ბი გა­ი­მიჯ­ნა. თბი­ლი­სის მო­სახ­ლე­ო­ბის­თვის ელექტრო­ე­ნერ­გი­ის მი­წო­დე­ბა 1 ივ­ლი­სი­დან „თე­ლა­სის“ ნაც­ვლად „თელ­მი­კოს“ და­ე­კის­რა – ის დღეს 600 ათას­ზე მეტ მომ­ხმა­რე­ბელს ემ­სა­ხუ­რე­ბა.

ამ ცვლი­ლე­ბამ მო­სახ­ლე­ო­ბა­ში დაბ­ნე­უ­ლო­ბა გა­მო­იწ­ვია და სა­კი­თხის ირ­გვლივ ბევ­რი კი­თხვა და­აგ­რო­ვა. მათ­ზე პა­სუ­ხე­ბის გა­ცე­მას „თელ­მი­კოს“ ენერ­გოთ­რე­ი­დინ­გის სამ­სა­ხუ­რის უფ­როს­თან ნი­კო­ლოზ გუ­ლი­აშ­ვილ­თან ერ­თად შე­ვეც­დე­ბით.

რას ნიშ­ნავს ქარ­თუ­ლი ენერ­გე­ტი­კუ­ლი ბაზ­რის რე­ფორ­მა? რო­დის და რა­ტომ გა­ი­ყო ფუნ­ქცი­ე­ბი „თე­ლას­სა“ და „თელ­მი­კოს“ შო­რის?

ევ­რო­კავ­შირ­თან ასო­ცი­რე­ბის ხელ­შეკ­რუ­ლე­ბის ხელ­მო­წე­რის შემ­დეგ სა­ქარ­თვე­ლომ იკის­რა ვალ­დე­ბუ­ლე­ბა გამჭვირ­ვა­ლე და კონ­კუ­რენ­ტუ­ლი ენერ­გე­ტი­კუ­ლი ბაზ­რის შექ­მნის შე­სა­ხებ. რე­ფორ­მის მსვლე­ლო­ბი­სას ბაზ­რის ევ­რო­პუ­ლი მო­დე­ლი უნდა ჩა­მო­ყა­ლიბ­დეს, რაც მი­წო­დე­ბი­სა და გა­ნა­წი­ლე­ბის ფუნ­ქცი­ე­ბის გან­ცალ­კე­ვე­ბას გუ­ლის­ხმობს. ადრე ამ ორი­ვე ფუნ­ქცი­ას კომ­პა­ნია „თე­ლა­სი“ ას­რუ­ლებ­და, მაგ­რამ რე­ფორ­მის შემ­დეგ მას გა­მო­ე­ყო მი­წო­დე­ბის ფუნ­ქცია და 2021 წლის 1-ლი ივ­ლი­სი­დან თბი­ლის­ში მიმ­წო­დე­ბე­ლი კომ­პა­ნია „თელ­მი­კო“ გახ­და.

რო­გო­რია „თე­ლა­სი­სა“ და „თელ­მი­კოს“ ფუნ­ქცი­ე­ბი?

ენერ­გე­ტი­კუ­ლი ბაზ­რის რე­ფორ­მის შემ­დეგ „თე­ლა­სის“ სა­კუთ­რე­ბა­ში დარ­ჩა გა­დამ­ცე­მი ხა­ზე­ბი და მრი­ცხვე­ლე­ბი და თბი­ლის­ში ელექტრო­ქ­სე­ლის მომ­სა­ხუ­რე­ბა და მარ­თვა ისევ მისი ვალ­დე­ბუ­ლე­ბაა. უფრო კონ­კრე­ტუ­ლად, ის ფლობს აღ­რი­ცხვის ხელ­სა­წყო­ებს (მრი­ცხვე­ლებს), იღებს ჩვე­ნე­ბებს და მათ გა­დას­ცემს „თელ­მი­კოს“. რაც შე­ე­ხე­ბა წყლის მი­წო­დე­ბი­სა და და­სუფ­თა­ვე­ბის მომ­სა­ხუ­რე­ბას, მას ისევ სრუ­ლად ახორ­ცი­ე­ლებს „თე­ლა­სი“. შე­სა­ბა­მი­სად, ის გზავ­ნის ქვით­რებს და იღებს გა­და­სა­ხადს.

„თელ­მი­კო“ კი ელექტრო­ე­ნერ­გი­ის მი­წო­დე­ბას უზ­რუნ­ველ­ყოფს. ეს ნიშ­ნავს, რომ ის სა­ბი­თუ­მო ბა­ზარ­ზე ყი­დუ­ლობს ელექტრო­ე­ნერ­გი­ას, დებს მომ­ხმა­რებ­ლებ­თან ხელ­შეკ­რუ­ლე­ბებს, ტა­რი­ფის მი­ხედ­ვით ად­გენს ქვი­თარს და აწარ­მო­ებს ფი­ნან­სურ ან­გა­რიშს­წო­რე­ბას. ასე­ვე, „თელ­მი­კოს“ მო­ვა­ლე­ო­ბა­ში შე­დის კლი­ენ­ტთა მომ­სა­ხუ­რე­ბაც.

რამ­დე­ნად რთუ­ლი იყო კომ­პა­ნი­ის­თვის საქ­მი­ა­ნო­ბის და­სა­წყი­სი, გარ­და­მა­ვა­ლი ეტა­პი? არ­სე­ბი­თად, ეს რე­ფორ­მა ხომ პირ­ვე­ლად ხდე­ბო­და სა­ქარ­თვე­ლო­ში?

დიახ, ეს პირ­ვე­ლი მსგავ­სი რე­ფორ­მაა სა­ქარ­თვე­ლოს ენერ­გე­ტი­კულ სექ­ტორ­ში. ჩვენ პირ­ვე­ლებ­მა გა­ვი­ა­რეთ ეს გზა, რო­მე­ლიც სუ­ლაც არ ყო­ფი­ლა მარ­ტი­ვი. თა­ვი­დან, ძი­რი­თა­დად, პროგ­რა­მულ უზ­რუნ­ველ­ყო­ფას­თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი ტექ­ნი­კუ­რი სა­ხის პრობ­ლე­მე­ბი წარ­მო­იქ­მნა. სამ­წუ­ხა­როდ, ყვე­ლა­ფერ­მა იდე­ა­ლუ­რად ვერ იმუ­შა­ვა, რის გა­მოც კი­დევ ერთხელ ვიხ­დით ბო­დიშს. ამას კო­ვიდ-19-ც და­ე­მა­ტა. მა­გა­ლი­თად, რო­დე­საც ჩვე­ნი ქოლ-ცენ­ტრი ისე­დაც გა­დატ­ვირ­თუ­ლი იყო ოპე­რა­ტო­რებ­ში ვირუ­სის აფეთ­ქე­ბა მოხ­და – ისი­ნი ერ­თმა­ნე­თის მი­ყო­ლე­ბით ხდე­ბოდ­ნენ ავად და, შე­სა­ბა­მი­სად, ვერ ახერ­ხებ­დნენ მუ­შა­ო­ბას. ეს ნე­გა­ტი­უ­რად აი­სა­ხა ქოლ-ცენ­ტრზე, ჩვენ­თან და­კავ­ში­რე­ბა ძა­ლი­ან გარ­თულ­და, რა­მაც მომ­ხმა­რებ­ლის უკ­მა­ყო­ფი­ლე­ბა გა­მო­იწ­ვია.

თუმ­ცა, მთა­ვა­რია, რომ ჩვენ ყვე­ლაფ­რის გა­მოს­წო­რე­ბა შევ­ძე­ლით. დღე­ი­სათ­ვის „თელ­მი­კოს“ ქოლ-ცენ­ტრი უახ­ლე­სი მო­წყო­ბი­ლო­ბი­თა და პროგ­რა­მუ­ლი უზ­რუნ­ველ­ყო­ფი­თაა აღ­ჭურ­ვი­ლი და გა­მარ­თუ­ლად მუ­შა­ობს. ზა­რის მო­ლო­დი­ნის დრო არ აღე­მა­ტე­ბა 60 წამს, რაც თა­ნა­მედ­რო­ვე ქოლ-ცენ­ტრის სტან­დარ­ტში ჯდე­ბა.

რა გა­უ­გებ­რო­ბე­ბი წარ­მოქ­მნა ბაზ­რის რე­ფორ­მამ მომ­ხმა­რებ­ლებ­ში და რო­გორ ცდი­ლობს კომ­პა­ნია მათ აღ­მო­ფხვრას?

ყვე­ლა­ზე რთუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის მომ­ხდარ ცვლი­ლე­ბებ­ში გარ­კვე­ვა და ახალ პი­რო­ბებ­თან მიჩ­ვე­ვა იყო. დღეს კი­დევ არ­სე­ბობს რამ­დე­ნი­მე შე­კი­თხვა, რომ­ლებ­საც ისი­ნი ყვე­ლა­ზე ხში­რად გვის­ვა­მენ. მო­დით, გა­ვარ­ჩი­ოთ თი­თო­ე­უ­ლი მათ­გა­ნი:

რა­ტომ მო­დის ორი ქვი­თა­რი, ნუთუ თვე­ში ორ­ჯერ უნდა გა­და­ვი­ხა­დო ელექტრო­ე­ნერ­გი­ის სა­ფა­სუ­რი?

ხში­რად მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი არ აქ­ცე­ვენ ყუ­რა­დღე­ბას, რომ წყლი­სა და და­სუფ­თა­ვე­ბის ქვი­თა­რი „თე­ლა­სის­გან“ მის­დით, ხოლო ელექტრო­ე­ნერ­გი­ის – „თელ­მი­კოს­გან“. უმე­ტე­სად, სწო­რედ ეს ხდე­ბა პრე­ტენ­ზი­ე­ბის მი­ზე­ზი.

მე­ო­რე ხში­რად დას­მუ­ლი შე­კი­თხვაა:

გა­ი­ზარ­და თუ არა ტა­რი­ფი „თელ­მი­კოს“ გა­მო­ჩე­ნის შემ­დეგ ან იგეგ­მე­ბა თუ არა მისი გაზ­რდა?

პირ­ველ რიგ­ში, უნდა ით­ქვას, რომ „თელ­მი­კო“ ელექტრო­ე­ნერ­გი­ის ტა­რიფს არ ად­გენს და ამის უფ­ლე­ბა მხო­ლოდ სე­მეკ-ს აქვს. მა­რე­გუ­ლი­რე­ბელ­მა კო­მი­სი­ამ არა­ერ­თხელ გა­უს­ვა ხაზი, რომ ტა­რი­ფი „თე­ლა­სი­სა“ და „თელ­მი­კოს გა­ყო­ფის მო­მენ­ტი­დან არ შეც­ვლი­ლა და არც უახ­ლო­ეს პე­რი­ოდ­შია მისი გაზ­რდა და­გეგ­მი­ლი.

დიახ, მაგ­რამ პრე­ტენ­ზი­ე­ბი ზედ­მე­ტი სა­ფა­სუ­რის და­რი­ცხვის შე­სა­ხებ დღე­საც ჟღერ­დე­ბა? რა შე­გიძ­ლი­ათ გვი­თხრათ ამას­თან და­კავ­ში­რე­ბით?

აქ სა­ჭი­როა მკა­ფი­ოდ გან­ვა­ცალ­კე­ოთ ორი ცნე­ბა და ორი პრო­ცე­სი. რო­გორც უკვე აღ­ვნიშ­ნე, მრი­ცხვე­ლი­დან ჩვე­ნე­ბებს აგ­რო­ვებს „თე­ლა­სი“ და გა­დას­ცემს მათ „თელ­მი­კოს“. თან­ხა ქვი­თარ­ში ამ ჩვე­ნე­ბე­ბის სა­ფუძ­ველ­ზეა მი­თი­თე­ბუ­ლი. თუკი, მომ­ხმა­რე­ბე­ლი ამ და­რი­ცხვას არ ეთან­ხმე­ბა, მას შემ­დეგ­ნა­ი­რად შე­უძ­ლია მო­იქ­ცეს:

1. თვი­თონ შე­ა­მოწ­მოს სა­კუ­თა­რი მრი­ცხვე­ლი და შე­ა­და­როს ქვი­თარ­ში მი­თი­თე­ბუ­ლი კი­ლო­ვა­ტე­ბი მრი­ცხველ­ზე არ­სე­ბულ კი­ლო­ვა­ტებს. თუკი აღ­მო­ა­ჩენს, რომ მრი­ცხვე­ლის ციფ­რე­ბი ქვი­თარ­ში მი­თი­თე­ბულ კი­ლო­ვა­ტებ­ზე ნაკ­ლე­ბია, ნიშ­ნავს, რომ ის არას­წო­რა­დაა აღე­ბუ­ლი. ამ შემ­თხვე­ვა­ში უნდა გა­და­უ­ღოთ სუ­რა­თი მრი­ცხვე­ლის ჩვე­ნე­ბას, დარ­ე­კოთ ჩვენს ქოლ-ცენ­ტრში და და­ტო­ვოთ შე­ტყო­ბი­ნე­ბა. მრი­ცხვე­ლის ფოტო და აბო­ნენ­ტის ნო­მე­რი კი ელექტრო­ნულ ფოს­ტა­ზე info@telmico.ge-ზე ან ჩვენს პი­რად ფე­ის­ბუქგ­ვერ­დზე უნდა გა­მოგ­ვიგ­ზავ­ნოთ.

2. თუკი, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა არ იცის, სად არის მისი მრი­ცხვე­ლი გან­თავ­სე­ბუ­ლი, არ­სე­ბობს მე­ო­რე გზაც. მან უბ­რა­ლოდ უნდა დარ­ე­კოს ქოლ-ცენ­ტრში და ითხო­ვოს შე­მოწ­მე­ბა.

ჩვენ კა­ნო­ნით ვართ ვალ­დე­ბუ­ლი, რომ მი­მარ­თვე­ბი „თე­ლასს“ გა­დავ­ცეთ, ის კი ვალ­დე­ბუ­ლია 10 დღის გან­მავ­ლო­ბა­ში კი­დევ ერთხელ შე­ა­მოწ­მოს მრი­ცხვე­ლი. თუკი ჩვე­ნე­ბა მარ­თლაც არას­წო­რად იყო აღე­ბუ­ლი, თან­ხა აუ­ცი­ლებ­ლად და­კო­რექ­ტირ­დე­ბა.

რა გეგ­მე­ბი აქვს „თელ­მი­კოს“ მომ­სა­ხუ­რე­ბის გა­სა­უმ­ჯო­ბე­სებ­ლად?

წლის ბო­ლომ­დე თბი­ლი­სის სხვა­დას­ხვა უბან­ში კლი­ენ­ტთა მომ­სა­ხუ­რე­ბის რამ­დე­ნი­მე ცენ­ტრის გახ­სნას ვგეგ­მავთ. ასე­ვე, აქ­ტი­უ­რად ვა­ვი­თა­რებთ დის­ტან­ცი­ურ მომ­სა­ხუ­რე­ბას და მალე შევ­ძლებთ შევ­თა­ვა­ზოთ აბო­ნენ­ტებს თა­ნა­მედ­რო­ვე, ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი პი­რა­დი კა­ბი­ნე­ტი და მო­ბი­ლუ­რი აპ­ლი­კა­ცია.

ჩვენ ვვი­თარ­დე­ბით, რო­გორც მომ­სა­ხუ­რე­ბის მა­ღა­ლი სტან­დარ­ტის მქო­ნე ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი თა­ნა­მედ­რო­ვე კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც თა­ვის მომ­ხმა­რე­ბელს მუდ­მი­ვად სთა­ვა­ზობს სი­ახ­ლე­ებს, ნერ­გავს ახალ მომ­სა­ხუ­რე­ბას და პრო­დუქ­ტებს.

NS

შუამავალი-2
0

მადლობა გაზრდილი ტაიფისათვის,ველოდებით ახალ მომატებას-უუუღრმესი მადლობა

ავტორი:

საქართველოს ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმა – ინტერვიუ „თელმიკოს“ წარმომადგენელთან

საქართველოს ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმა – ინტერვიუ „თელმიკოს“ წარმომადგენელთან

გასულ წელს საქართველოში ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმა დაიწყო, რის შედეგადაც ელექტროენერგიის განაწილებისა და მიწოდების საქმიანობები გაიმიჯნა. თბილისის მოსახლეობისთვის ელექტროენერგიის მიწოდება 1 ივლისიდან „თელასის“ ნაცვლად „თელმიკოს“ დაეკისრა – ის დღეს 600 ათასზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

ამ ცვლილებამ მოსახლეობაში დაბნეულობა გამოიწვია და საკითხის ირგვლივ ბევრი კითხვა დააგროვა. მათზე პასუხების გაცემას „თელმიკოს“ ენერგოთრეიდინგის სამსახურის უფროსთან ნიკოლოზ გულიაშვილთან ერთად შევეცდებით.

რას ნიშნავს ქართული ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმა? როდის და რატომ გაიყო ფუნქციები „თელასსა“ და „თელმიკოს“ შორის?

ევროკავშირთან ასოცირების ხელშეკრულების ხელმოწერის შემდეგ საქართველომ იკისრა ვალდებულება გამჭვირვალე და კონკურენტული ენერგეტიკული ბაზრის შექმნის შესახებ. რეფორმის მსვლელობისას ბაზრის ევროპული მოდელი უნდა ჩამოყალიბდეს, რაც მიწოდებისა და განაწილების ფუნქციების განცალკევებას გულისხმობს. ადრე ამ ორივე ფუნქციას კომპანია „თელასი“ ასრულებდა, მაგრამ რეფორმის შემდეგ მას გამოეყო მიწოდების ფუნქცია და 2021 წლის 1-ლი ივლისიდან თბილისში მიმწოდებელი კომპანია „თელმიკო“ გახდა.

როგორია „თელასისა“ და „თელმიკოს“ ფუნქციები?

ენერგეტიკული ბაზრის რეფორმის შემდეგ „თელასის“ საკუთრებაში დარჩა გადამცემი ხაზები და მრიცხველები და თბილისში ელექტროქსელის მომსახურება და მართვა ისევ მისი ვალდებულებაა. უფრო კონკრეტულად, ის ფლობს აღრიცხვის ხელსაწყოებს (მრიცხველებს), იღებს ჩვენებებს და მათ გადასცემს „თელმიკოს“. რაც შეეხება წყლის მიწოდებისა და დასუფთავების მომსახურებას, მას ისევ სრულად ახორციელებს „თელასი“. შესაბამისად, ის გზავნის ქვითრებს და იღებს გადასახადს.

„თელმიკო“ კი ელექტროენერგიის მიწოდებას უზრუნველყოფს. ეს ნიშნავს, რომ ის საბითუმო ბაზარზე ყიდულობს ელექტროენერგიას, დებს მომხმარებლებთან ხელშეკრულებებს, ტარიფის მიხედვით ადგენს ქვითარს და აწარმოებს ფინანსურ ანგარიშსწორებას. ასევე, „თელმიკოს“ მოვალეობაში შედის კლიენტთა მომსახურებაც.

რამდენად რთული იყო კომპანიისთვის საქმიანობის დასაწყისი, გარდამავალი ეტაპი? არსებითად, ეს რეფორმა ხომ პირველად ხდებოდა საქართველოში?

დიახ, ეს პირველი მსგავსი რეფორმაა საქართველოს ენერგეტიკულ სექტორში. ჩვენ პირველებმა გავიარეთ ეს გზა, რომელიც სულაც არ ყოფილა მარტივი. თავიდან, ძირითადად, პროგრამულ უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული ტექნიკური სახის პრობლემები წარმოიქმნა. სამწუხაროდ, ყველაფერმა იდეალურად ვერ იმუშავა, რის გამოც კიდევ ერთხელ ვიხდით ბოდიშს. ამას კოვიდ-19-ც დაემატა. მაგალითად, როდესაც ჩვენი ქოლ-ცენტრი ისედაც გადატვირთული იყო ოპერატორებში ვირუსის აფეთქება მოხდა – ისინი ერთმანეთის მიყოლებით ხდებოდნენ ავად და, შესაბამისად, ვერ ახერხებდნენ მუშაობას. ეს ნეგატიურად აისახა ქოლ-ცენტრზე, ჩვენთან დაკავშირება ძალიან გართულდა, რამაც მომხმარებლის უკმაყოფილება გამოიწვია.

თუმცა, მთავარია, რომ ჩვენ ყველაფრის გამოსწორება შევძელით. დღეისათვის „თელმიკოს“ ქოლ-ცენტრი უახლესი მოწყობილობითა და პროგრამული უზრუნველყოფითაა აღჭურვილი და გამართულად მუშაობს. ზარის მოლოდინის დრო არ აღემატება 60 წამს, რაც თანამედროვე ქოლ-ცენტრის სტანდარტში ჯდება.

რა გაუგებრობები წარმოქმნა ბაზრის რეფორმამ მომხმარებლებში და როგორ ცდილობს კომპანია მათ აღმოფხვრას?

ყველაზე რთული მომხმარებლებისთვის მომხდარ ცვლილებებში გარკვევა და ახალ პირობებთან მიჩვევა იყო. დღეს კიდევ არსებობს რამდენიმე შეკითხვა, რომლებსაც ისინი ყველაზე ხშირად გვისვამენ. მოდით, გავარჩიოთ თითოეული მათგანი:

რატომ მოდის ორი ქვითარი, ნუთუ თვეში ორჯერ უნდა გადავიხადო ელექტროენერგიის საფასური?

ხშირად მომხმარებლები არ აქცევენ ყურადღებას, რომ წყლისა და დასუფთავების ქვითარი „თელასისგან“ მისდით, ხოლო ელექტროენერგიის – „თელმიკოსგან“. უმეტესად, სწორედ ეს ხდება პრეტენზიების მიზეზი.

მეორე ხშირად დასმული შეკითხვაა:

გაიზარდა თუ არა ტარიფი „თელმიკოს“ გამოჩენის შემდეგ ან იგეგმება თუ არა მისი გაზრდა?

პირველ რიგში, უნდა ითქვას, რომ „თელმიკო“ ელექტროენერგიის ტარიფს არ ადგენს და ამის უფლება მხოლოდ სემეკ-ს აქვს. მარეგულირებელმა კომისიამ არაერთხელ გაუსვა ხაზი, რომ ტარიფი „თელასისა“ და „თელმიკოს გაყოფის მომენტიდან არ შეცვლილა და არც უახლოეს პერიოდშია მისი გაზრდა დაგეგმილი.

დიახ, მაგრამ პრეტენზიები ზედმეტი საფასურის დარიცხვის შესახებ დღესაც ჟღერდება? რა შეგიძლიათ გვითხრათ ამასთან დაკავშირებით?

აქ საჭიროა მკაფიოდ განვაცალკეოთ ორი ცნება და ორი პროცესი. როგორც უკვე აღვნიშნე, მრიცხველიდან ჩვენებებს აგროვებს „თელასი“ და გადასცემს მათ „თელმიკოს“. თანხა ქვითარში ამ ჩვენებების საფუძველზეა მითითებული. თუკი, მომხმარებელი ამ დარიცხვას არ ეთანხმება, მას შემდეგნაირად შეუძლია მოიქცეს:

1. თვითონ შეამოწმოს საკუთარი მრიცხველი და შეადაროს ქვითარში მითითებული კილოვატები მრიცხველზე არსებულ კილოვატებს. თუკი აღმოაჩენს, რომ მრიცხველის ციფრები ქვითარში მითითებულ კილოვატებზე ნაკლებია, ნიშნავს, რომ ის არასწორადაა აღებული. ამ შემთხვევაში უნდა გადაუღოთ სურათი მრიცხველის ჩვენებას, დარეკოთ ჩვენს ქოლ-ცენტრში და დატოვოთ შეტყობინება. მრიცხველის ფოტო და აბონენტის ნომერი კი ელექტრონულ ფოსტაზე info@telmico.ge-ზე ან ჩვენს პირად ფეისბუქგვერდზე უნდა გამოგვიგზავნოთ.

2. თუკი, მომხმარებელმა არ იცის, სად არის მისი მრიცხველი განთავსებული, არსებობს მეორე გზაც. მან უბრალოდ უნდა დარეკოს ქოლ-ცენტრში და ითხოვოს შემოწმება.

ჩვენ კანონით ვართ ვალდებული, რომ მიმართვები „თელასს“ გადავცეთ, ის კი ვალდებულია 10 დღის განმავლობაში კიდევ ერთხელ შეამოწმოს მრიცხველი. თუკი ჩვენება მართლაც არასწორად იყო აღებული, თანხა აუცილებლად დაკორექტირდება.

რა გეგმები აქვს „თელმიკოს“ მომსახურების გასაუმჯობესებლად?

წლის ბოლომდე თბილისის სხვადასხვა უბანში კლიენტთა მომსახურების რამდენიმე ცენტრის გახსნას ვგეგმავთ. ასევე, აქტიურად ვავითარებთ დისტანციურ მომსახურებას და მალე შევძლებთ შევთავაზოთ აბონენტებს თანამედროვე, ტექნოლოგიური პირადი კაბინეტი და მობილური აპლიკაცია.

ჩვენ ვვითარდებით, როგორც მომსახურების მაღალი სტანდარტის მქონე ტექნოლოგიური თანამედროვე კომპანია, რომელიც თავის მომხმარებელს მუდმივად სთავაზობს სიახლეებს, ნერგავს ახალ მომსახურებას და პროდუქტებს.

NS