სამხედრო
სამართალი
სპორტი
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
PSP-ემ „მადლიერების კვირეულის“ აღნიშვნა 50%-იანი ფასდაკლებით კოსმეტიკურ პროდუქციაზე 19 ნოემბრიდან დაიწყო
PSP-ემ „მადლიერების კვირეულის“ აღნიშვნა 50%-იანი ფასდაკლებით კოსმეტიკურ პროდუქციაზე 19 ნოემბრიდან დაიწყო

PSP „მომ­ხმა­რებ­ლი­სად­მი მად­ლი­ე­რე­ბის კვი­რე­ულს“ 19-26 ნო­ემ­ბერს კოს­მე­ტი­კუ­რი ბრენ­დე­ბის, პი­რის ღრუს მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებ­სა და ბავ­შვთა მოვ­ლის პრო­დუქ­ტებ­ზე 50%-იანი ფას­დაკ­ლე­ბით აღ­ნიშ­ნავს.

PSP არის პირ­ვე­ლი კომ­პა­ნია სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მელ­მაც პირ­ვე­ლად 2019 წელს და­არ­სა „მომ­ხმა­რებ­ლი­სად­მი მად­ლი­ე­რე­ბის დღე“ და რე­ა­ლუ­რი 50%-იანი ფას­დაკ­ლე­ბა შეს­თა­ვა­ზა ერ­თგულ მომ­ხმა­რებ­ლებს. 2020 წელს კო­ვიდ-19-თან და­კავ­ში­რე­ბუ­ლი რე­გუ­ლა­ცი­ე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, აფ­თი­აქ­ში მომ­ხმა­რე­ბელ­თა გან­სა­კუთ­რე­ბით დიდი რა­ო­დე­ნო­ბის თავ­შეყ­რის თა­ვი­დან ასა­რი­დებ­ლად PSP-მ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი­სად­მი მად­ლი­ე­რე­ბის კვი­რე­უ­ლი გა­მო­ა­ცხა­და, რო­მე­ლიც წელს ტრა­დი­ცი­ად აქ­ცია.

მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი ინ­ტე­რე­სით ელო­დე­ბი­ან კვი­რე­უ­ლის და­წყე­ბას, რად­გან PSP-ში 50%-იანი ფას­დაკ­ლე­ბით მომ­ხმა­რე­ბელს შე­უძ­ლია შე­ი­ძი­ნოს მსოფ­ლი­ო­ში ცნო­ბი­ლი კოს­მე­ტი­კუ­რი ბრენ­დე­ბის: კო­და­ლი, ეს­ტე­დერ­მი, ეს­ვი­ა­რი, მარ­ტი­დერ­მი, ბი­ო­დერ­მა, ნუქ­სი, ლი­ე­რა­კი, ავე­ნე, ტო­პიკ­რე­მი, ალ­გო­ლო­ჟი, ნო­ვექ­სპერ­ტი, ვიში, სოს­კი­ნი, ორ­მე­ტა, მის­შა, მი­ზო­ნი, პაიო, თალ­გო, ლა როშ პოზე, სე­ბა­მე­დი, ზი­ა­ია, დოქ­ტორ ირე­ნა ერი­სი, ფარ­მა­სე­რი­სი, კე­იპ­რო, ეკოს­ლა­ი­ნი, ბი­ო­რო­მი, როჟე კა­ვა­ლიე, ლა პე­ტიტ ოლი­ვიე - მის­თვის სა­სურ­ვე­ლი კოს­მე­ტი­კუ­რი და თა­ვის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბა და პი­რის ღრუს მოვ­ლის ბრენ­დე­ბის - პი­ა­ვე, ბი­ო­რე­პა­ი­ა­რი, ბლან­ქსი, სენ­სო­დი­ნი, პა­რა­დონ­ტაქ­სი, რო­ქ­სი, სილ­ვერ ქეარ, ელ­მექ­სი - სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი.

„PSP-ს მთა­ვა­რი პრი­ო­რი­ტე­ტი 27 წე­ლია მომ­ხმა­რე­ბე­ლი და მის ინ­ტე­რე­სებ­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი საქ­მი­ა­ნო­ბაა. ამის დას­ტუ­რია „მომ­ხმა­რებ­ლი­სად­მი მად­ლი­ე­რე­ბის“ გა­მო­ხატ­ვის კამ­პა­ნი­აც, რო­მე­ლიც უკვე ტრა­დი­ცი­ად ვაქ­ცი­ეთ. კამ­პა­ნია მე­სა­მე წე­ლია მომ­ხმა­რებ­ლის გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი მო­წო­ნე­ბით სარ­გებ­ლობს, რე­ა­ლუ­რი 50%-იანი ფას­დაკ­ლე­ბა სა­სურ­ვე­ლი კოს­მე­ტი­კურ, თა­ვის, ბავ­შვთა და პი­რის ღრუს მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებ­ზე PSP-ს ექ­სკლუ­ზი­უ­რი ბრენ­დე­ბის მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი ასორ­ტი­მენ­ტი­დან. წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში მუდ­მი­ვად სა­ინ­ტე­რე­სო შე­თა­ვა­ზე­ბებს, აქ­ცი­ებს, სა­ჩუქ­რებს და სი­ახ­ლე­ებს ვთა­ვა­ზობთ, მაგ­რამ მად­ლი­ე­რე­ბის კვი­რე­უ­ლი მა­ინც გა­მორ­ჩე­უ­ლი დღე­სას­წა­უ­ლია ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის“- აცხა­დე­ბენ PSP-ში.

R

sponsored by ContentRoom
ავტორი:

PSP-ემ „მადლიერების კვირეულის“ აღნიშვნა 50%-იანი ფასდაკლებით კოსმეტიკურ პროდუქციაზე 19 ნოემბრიდან დაიწყო

PSP-ემ „მადლიერების კვირეულის“ აღნიშვნა 50%-იანი ფასდაკლებით კოსმეტიკურ პროდუქციაზე 19 ნოემბრიდან დაიწყო

PSP „მომხმარებლისადმი მადლიერების კვირეულს“ 19-26 ნოემბერს კოსმეტიკური ბრენდების, პირის ღრუს მოვლის საშუალებებსა და ბავშვთა მოვლის პროდუქტებზე 50%-იანი ფასდაკლებით აღნიშნავს.

PSP არის პირველი კომპანია საქართველოში, რომელმაც პირველად 2019 წელს დაარსა „მომხმარებლისადმი მადლიერების დღე“ და რეალური 50%-იანი ფასდაკლება შესთავაზა ერთგულ მომხმარებლებს. 2020 წელს კოვიდ-19-თან დაკავშირებული რეგულაციების გათვალისწინებით, აფთიაქში მომხმარებელთა განსაკუთრებით დიდი რაოდენობის თავშეყრის თავიდან ასარიდებლად PSP-მ მომხმარებლებისადმი მადლიერების კვირეული გამოაცხადა, რომელიც წელს ტრადიციად აქცია.

მომხმარებლები განსაკუთრებული ინტერესით ელოდებიან კვირეულის დაწყებას, რადგან PSP-ში 50%-იანი ფასდაკლებით მომხმარებელს შეუძლია შეიძინოს მსოფლიოში ცნობილი კოსმეტიკური ბრენდების: კოდალი, ესტედერმი, ესვიარი, მარტიდერმი, ბიოდერმა, ნუქსი, ლიერაკი, ავენე, ტოპიკრემი, ალგოლოჟი, ნოვექსპერტი, ვიში, სოსკინი, ორმეტა, მისშა, მიზონი, პაიო, თალგო, ლა როშ პოზე, სებამედი, ზიაია, დოქტორ ირენა ერისი, ფარმასერისი, კეიპრო, ეკოსლაინი, ბიორომი, როჟე კავალიე, ლა პეტიტ ოლივიე - მისთვის სასურველი კოსმეტიკური და თავის მოვლის საშუალება და პირის ღრუს მოვლის ბრენდების - პიავე, ბიორეპაიარი, ბლანქსი, სენსოდინი, პარადონტაქსი, როქსი, სილვერ ქეარ, ელმექსი - საშუალებები.

„PSP-ს მთავარი პრიორიტეტი 27 წელია მომხმარებელი და მის ინტერესებზე ორიენტირებული საქმიანობაა. ამის დასტურია „მომხმარებლისადმი მადლიერების“ გამოხატვის კამპანიაც, რომელიც უკვე ტრადიციად ვაქციეთ. კამპანია მესამე წელია მომხმარებლის განსაკუთრებული მოწონებით სარგებლობს, რეალური 50%-იანი ფასდაკლება სასურველი კოსმეტიკურ, თავის, ბავშვთა და პირის ღრუს მოვლის საშუალებებზე PSP-ს ექსკლუზიური ბრენდების მრავალფეროვანი ასორტიმენტიდან. წლის განმავლობაში მუდმივად საინტერესო შეთავაზებებს, აქციებს, საჩუქრებს და სიახლეებს ვთავაზობთ, მაგრამ მადლიერების კვირეული მაინც გამორჩეული დღესასწაულია ჩვენი მომხმარებლებისთვის“- აცხადებენ PSP-ში.

R