პოლიტიკა
სამართალი

12

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეთექვსმეტე დღე დაიწყება 21:55-ზე, მთვარე მორიელშია მშვიდობიანი საქმეები წარმატებით დასრულდება. კაპიტალდაბანდებებს მოერიდეთ. კარგი დღეა იურიდიული საკითხების მოსაგვარებლად, სასამართლო პროცესების დასაწყებად. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. გარშემო მყოფებთან ურთიერთობისას გამოიჩინეთ ტაქტი. უფროსს მნიშვნელოვან საკითხებზე საუბრისთვის ნუ შეხვდებით; წვრილ-წვრილი საკითხები მოაგვარეთ. კარგი დღეა დასვენების, მოგზაურობის, ფიზიკური დატვირთვისა და საოჯახო საქმეების შესრულებისთვის. მოერიდეთ ალკოჰოლის მიღებას, მოწევას. არც იშიმშილოთ და არც კუჭი გადატვირთოთ.
მეცნიერება
მსოფლიო
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
მოზაიკა
სპორტი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
მსოფლიოში ყველაზე ტრენდული ეტიკეტები - როგორ ზრდიან ისინი პროდუქტის გაყიდვებს
მსოფლიოში ყველაზე ტრენდული ეტიკეტები - როგორ ზრდიან ისინი პროდუქტის გაყიდვებს

ეტი­კე­ტე­ბი არა მარ­ტო პრო­დუქ­ცი­ის მარ­კი­რე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბაა, არა­მედ ძლი­ე­რი მარ­კე­ტინ­გუ­ლი ინ­სტრუ­მენ­ტიც. ცნო­ბი­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბი, ბრენ­დე­ბი და მწარ­მო­ებ­ლე­ბი გან­სა­კუთ­რე­ბულ ყუ­რა­დღე­ბას აქ­ცე­ვენ თა­ვი­ან­თი პრო­დუქ­ცი­ის ეტი­კე­ტის დი­ზა­ინს, რად­გან ხში­რად, სწო­რედ კრე­ა­ტი­უ­ლი და გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი ეტი­კე­ტი იქ­ცევს მომ­ხმა­რე­ბელ­თა ყუ­რა­დღე­ბას.

ლა­მა­ზად და ორი­გი­ნა­ლუ­რად შე­მუ­შა­ვე­ბუ­ლი ეტი­კე­ტი ნე­ბის­მი­ე­რი პრო­დუქ­ტის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი კომ­პო­ნენ­ტია. მსოფ­ლიო სტა­ტის­ტი­კის თა­ნახ­მად, მწარ­მო­ებ­ლებ­ში გან­სა­კუთ­რე­ბით პო­პუ­ლა­რუ­ლია თვი­თწებ­ვა­დი ეტი­კე­ტე­ბი.

პირ­ვე­ლი ფე­რა­დი ეტი­კე­ტე­ბი კი მე-19 სა­უ­კუ­ნის ბო­ლოს გა­მოჩ­ნდა და ძა­ლი­ან სწრა­ფად გავ­რცელ­და, რად­გან ფე­რად სტი­კე­რე­ბი­ა­ნი პრო­დუქ­ცია გა­ცი­ლე­ბით სწრა­ფად იყი­დე­ბო­და. მწარ­მო­ებ­ლებს შო­რის სის­ტე­მა­ტურ­მა კონ­კუ­რენ­ცი­ამ გა­მო­იწ­ვია ის ფაქ­ტი, რომ ეტი­კე­ტე­ბის შექ­მნა ნამ­დვილ ხე­ლოვ­ნე­ბად გარ­და­იქ­მნა.

2010 წელს, მი­ნე­რა­ლუ­რი წყლის მწარ­მო­ე­ბელ­მა კომ­პა­ნი­ამ Bad Liebenzell-მა თა­ვის პრო­დუქ­ტი გა­ყიდ­ვე­ბის ჰი­ტად სწო­რედ ეტი­კე­ტის დამ­სა­ხუ­რე­ბით აქ­ცია. სტი­კე­რის უკა­ნა მხა­რეს მან ქა­ლის გა­მო­სა­ხუ­ლე­ბა გა­ნა­თავ­სა. გა­მა­დი­დე­ბე­ლი ლინ­ზის ეფექ­ტის წყა­ლო­ბით, რო­დე­საც ბოთ­ლი სავ­სე იყო, ქა­ლის ფი­გუ­რა ბევ­რად მო­ცუ­ლო­ბი­თი ჩან­და, ხოლო შიგ­თავ­სის დაც­ლი­სას, ის გა­ცი­ლე­ბით მოხ­დე­ნი­ლი ხდე­ბო­და. ამით, მწარ­მო­ე­ბელ­მა მყიდ­ვე­ლებს თა­ვი­სი მთა­ვა­რი მე­სი­ჯი გა­დას­ცა, რომ მი­ნე­რა­ლუ­რი წყლის აქ­ტი­უ­რი მოხ­მა­რე­ბა ზედ­მე­ტი წო­ნი­სა­გან გა­თა­ვი­სუფ­ლე­ბას უწყობს ხელს.

ბევრ ადა­მი­ანს აქვს ჩვე­ვა, მო­აძ­როს ეტი­კე­ტი ბოთლს, სას­მე­ლის და­ლე­ვის პრო­ცეს­ში. ამ პრობ­ლე­მის მოგ­ვა­რე­ბის ორი­გი­ნა­ლუ­რი მე­თო­ო­დი, 2009 წელს შვედ­მა დი­ზა­ი­ნერ­მა - კლა­რა ლინდსტენ­მა იპო­ვა. მან შე­ი­მუ­შა­ვა ლუ­დის ბოთ­ლის სტი­კე­რი, რო­მე­ლიც აკუ­რა­ტუ­ლად შე­გეძ­ლო მო­გეხ­სნა კუ­თხე­ე­ბი­დან და გა­და­გექ­ცია ორი­გა­მის სხვა­დას­ხვა­ნა­ი­რი ფორ­მის ფი­გუ­რად. ასე­თი ეტი­კე­ტი მყიდ­ველს შე­მოქ­მე­დე­ბი­თი უნა­რე­ბის გან­ვი­თა­რე­ბა­შიც ეხ­მა­რე­ბო­და და თან, ერ­თგვა­რი რე­ლაქ­სა­ცი­ის სა­შუ­ა­ლე­ბაც იყო.

ყვე­ლა­ზე ორი­გი­ნა­ლუ­რი სა­ვაჭ­რო ეტი­კე­ტე­ბის სი­ა­ში ღირ­სე­ულ ად­გილს იკა­ვებს კომ­პა­ნია Coca-Cola-ს მიერ 2016 წელს დამ­ზა­დე­ბუ­ლი სტი­კე­რი. სას­მე­ლე­ბის მწარ­მო­ე­ბელ­მა ლი­მი­ტი­რე­ბუ­ლი გა­მოშ­ვე­ბის ბოთ­ლე­ბი უნი­კა­ლუ­რი თერ­მუ­ლი ეტი­კე­ტე­ბით აღ­ჭურ­ვა. ასო­ე­ბი ფერს სას­მე­ლის ტემ­პე­რა­ტუ­რის მი­ხედ­ვით იც­ვლი­და. ოთა­ხის ტემ­პე­რა­ტუ­რა­ზე წარ­წე­რა Coca-Cola თეთ­რი ფე­რის იყო. 12°C-ზე გა­ცი­ე­ბი­სას - ცის­ფე­რი, ხოლო 4 გრა­დუს­ზე კი ვარ­დის­ფე­რი ხდე­ბო­და.

მსოფ­ლი­ო­ში ყვე­ლა­ზე პო­პუ­ლა­რუ­ლი და მო­თხოვ­ნა­დი - თერ­მუ­ლი, ნა­ხევ­რად პრი­ა­ლა ეტი­კე­ტე­ბია, მისი ბი­უ­ჯე­ტუ­რი ფა­სის, უნი­ვერ­სა­ლუ­რო­ბი­სა და გამ­ძლე ფაქ­ტუ­რის დამ­სა­ხუ­რე­ბით.

ასე­ვე, 2021 წლის ეტი­კე­ტე­ბის ტრენ­დებ­შია:

  • მე­ტა­ლი­ზე­ბუ­ლი;
  • ორ­მხრი­ვი;
  • წყალ­გამ­ძლე;
  • სარ­კი­სე­ბუ­რი;
  • წიგ­ნის ფორ­მის (გა­და­საშ­ლე­ლი).

ეფექ­ტუ­რი ეტი­კე­ტე­ბის დი­ზა­ი­ნის ხე­ლოვ­ნე­ბა სა­ქარ­თვე­ლო­შიც საკ­მა­ოდ მო­თხოვ­ნა­დია. „კო­ლორ ჯგუ­ფი“ სწო­რედ ორი­გი­ნა­ლურ, თა­ნა­მედ­რო­ვე, ყვე­ლა­ზე ტრენ­დულ და უახ­ლო­ე­სი ტექ­ნო­ლო­გი­უ­რი ეტი­კე­ტე­ბის დი­ზა­ინ­სა და შე­ფუთ­ვას სთა­ვა­ზობს მომ­ხმა­რე­ბელს. ციფ­რუ­ლი და­ნად­გა­რე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბით შე­საძ­ლე­ბე­ლია ტი­რა­ჟე­ბის გა­ერ­თი­ა­ნე­ბა, რაც არ სა­ჭი­რო­ებს სხვა­დას­ხვა ფი­რე­ბის, ან კლი­შე­ე­ბის დამ­ზა­დე­ბას. ეს აჩ­ქა­რებს და აია­ფებს პრო­ცესს.

ეტი­კე­ტე­ბის რა­ო­დე­ნო­ბა­ში მომ­ხმა­რე­ბე­ლი შე­ზღუ­დუ­ლი არ არის. შე­საძ­ლე­ბე­ლია ნე­ბის­მი­ე­რი რა­ო­დე­ნო­ბის ეტი­კე­ტის წარ­მო­ე­ბა იმგვა­რად, რომ თი­თო­ე­უ­ლი ეტი­კე­ტი იყოს გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი დი­ზა­ი­ნის, ან ჰქონ­დეს ერთი გან­სხვე­ვა­ბუ­ლი ელე­მენ­ტი. მა­გა­ლი­თად, ნუ­მე­რა­ცია.

ეტი­კე­ტი პრო­დუქტზე - ბრენ­დის სა­ხეა. სწო­რედ ამ დე­ტალს იმახ­სოვ­რებს მყიდ­ვე­ლი და მისი მი­ხედ­ვით ირ­ჩევს მის­თვის საყ­ვა­რელ ბრენ­დს.

დღე­ი­სათ­ვის ეტი­კე­ტის დი­ზა­ი­ნის ძა­ლი­ან მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი ვა­რი­ან­ტი არ­სე­ბობს და მისი სწო­რად შერ­ჩე­ვა და­გეხ­მა­რე­ბათ, რომ თქვე­ნი პრო­დუქ­ცია გა­ცი­ლე­ბით ცნო­ბა­დი გახ­დეს და მას­ზე ბევ­რი ისა­უბ­რონ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
დღეს, 9 მაისს, მეორე მსოფლიო ომში ფაშიზმზე გამარჯვებიდან 80 წელი შესრულდა
ავტორი:

მსოფლიოში ყველაზე ტრენდული ეტიკეტები - როგორ ზრდიან ისინი პროდუქტის გაყიდვებს

მსოფლიოში ყველაზე ტრენდული ეტიკეტები - როგორ ზრდიან ისინი პროდუქტის გაყიდვებს

ეტიკეტები არა მარტო პროდუქციის მარკირების საშუალებაა, არამედ ძლიერი მარკეტინგული ინსტრუმენტიც. ცნობილი კომპანიები, ბრენდები და მწარმოებლები განსაკუთრებულ ყურადღებას აქცევენ თავიანთი პროდუქციის ეტიკეტის დიზაინს, რადგან ხშირად, სწორედ კრეატიული და განსხვავებული ეტიკეტი იქცევს მომხმარებელთა ყურადღებას.

ლამაზად და ორიგინალურად შემუშავებული ეტიკეტი ნებისმიერი პროდუქტის მნიშვნელოვანი კომპონენტია. მსოფლიო სტატისტიკის თანახმად, მწარმოებლებში განსაკუთრებით პოპულარულია თვითწებვადი ეტიკეტები.

პირველი ფერადი ეტიკეტები კი მე-19 საუკუნის ბოლოს გამოჩნდა და ძალიან სწრაფად გავრცელდა, რადგან ფერად სტიკერებიანი პროდუქცია გაცილებით სწრაფად იყიდებოდა. მწარმოებლებს შორის სისტემატურმა კონკურენციამ გამოიწვია ის ფაქტი, რომ ეტიკეტების შექმნა ნამდვილ ხელოვნებად გარდაიქმნა.

2010 წელს, მინერალური წყლის მწარმოებელმა კომპანიამ Bad Liebenzell-მა თავის პროდუქტი გაყიდვების ჰიტად სწორედ ეტიკეტის დამსახურებით აქცია. სტიკერის უკანა მხარეს მან ქალის გამოსახულება განათავსა. გამადიდებელი ლინზის ეფექტის წყალობით, როდესაც ბოთლი სავსე იყო, ქალის ფიგურა ბევრად მოცულობითი ჩანდა, ხოლო შიგთავსის დაცლისას, ის გაცილებით მოხდენილი ხდებოდა. ამით, მწარმოებელმა მყიდველებს თავისი მთავარი მესიჯი გადასცა, რომ მინერალური წყლის აქტიური მოხმარება ზედმეტი წონისაგან გათავისუფლებას უწყობს ხელს.

ბევრ ადამიანს აქვს ჩვევა, მოაძროს ეტიკეტი ბოთლს, სასმელის დალევის პროცესში. ამ პრობლემის მოგვარების ორიგინალური მეთოოდი, 2009 წელს შვედმა დიზაინერმა - კლარა ლინდსტენმა იპოვა. მან შეიმუშავა ლუდის ბოთლის სტიკერი, რომელიც აკურატულად შეგეძლო მოგეხსნა კუთხეებიდან და გადაგექცია ორიგამის სხვადასხვანაირი ფორმის ფიგურად. ასეთი ეტიკეტი მყიდველს შემოქმედებითი უნარების განვითარებაშიც ეხმარებოდა და თან, ერთგვარი რელაქსაციის საშუალებაც იყო.

ყველაზე ორიგინალური სავაჭრო ეტიკეტების სიაში ღირსეულ ადგილს იკავებს კომპანია Coca-Cola-ს მიერ 2016 წელს დამზადებული სტიკერი. სასმელების მწარმოებელმა ლიმიტირებული გამოშვების ბოთლები უნიკალური თერმული ეტიკეტებით აღჭურვა. ასოები ფერს სასმელის ტემპერატურის მიხედვით იცვლიდა. ოთახის ტემპერატურაზე წარწერა Coca-Cola თეთრი ფერის იყო. 12°C-ზე გაციებისას - ცისფერი, ხოლო 4 გრადუსზე კი ვარდისფერი ხდებოდა.

მსოფლიოში ყველაზე პოპულარული და მოთხოვნადი - თერმული, ნახევრად პრიალა ეტიკეტებია, მისი ბიუჯეტური ფასის, უნივერსალურობისა და გამძლე ფაქტურის დამსახურებით.

ასევე, 2021 წლის ეტიკეტების ტრენდებშია:

  • მეტალიზებული;
  • ორმხრივი;
  • წყალგამძლე;
  • სარკისებური;
  • წიგნის ფორმის (გადასაშლელი).

ეფექტური ეტიკეტების დიზაინის ხელოვნება საქართველოშიც საკმაოდ მოთხოვნადია. „კოლორ ჯგუფი“ სწორედ ორიგინალურ, თანამედროვე, ყველაზე ტრენდულ და უახლოესი ტექნოლოგიური ეტიკეტების დიზაინსა და შეფუთვას სთავაზობს მომხმარებელს. ციფრული დანადგარების საშუალებით შესაძლებელია ტირაჟების გაერთიანება, რაც არ საჭიროებს სხვადასხვა ფირების, ან კლიშეების დამზადებას. ეს აჩქარებს და აიაფებს პროცესს.

ეტიკეტების რაოდენობაში მომხმარებელი შეზღუდული არ არის. შესაძლებელია ნებისმიერი რაოდენობის ეტიკეტის წარმოება იმგვარად, რომ თითოეული ეტიკეტი იყოს განსხვავებული დიზაინის, ან ჰქონდეს ერთი განსხვევაბული ელემენტი. მაგალითად, ნუმერაცია.

ეტიკეტი პროდუქტზე - ბრენდის სახეა. სწორედ ამ დეტალს იმახსოვრებს მყიდველი და მისი მიხედვით ირჩევს მისთვის საყვარელ ბრენდს.

დღეისათვის ეტიკეტის დიზაინის ძალიან მრავალფეროვანი ვარიანტი არსებობს და მისი სწორად შერჩევა დაგეხმარებათ, რომ თქვენი პროდუქცია გაცილებით ცნობადი გახდეს და მასზე ბევრი ისაუბრონ.

Fuckup Nights Tbilisi 3 წლის გახდა

შეიძინეთ სააღდგომო აქსესუარები 30%-მდე დანაზოგით - „ჰოთსეილისა“ და „სუპერის“ შეთავაზება

შეიძინე Samsung-ის სმარტფონი მხოლოდ ოფიციალური ჰოლოგრამით!