საზოგადოება
მსოფლიო
პოლიტიკა

18

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის ოცდამეერთე დღე დაიწყება 02:39-ზე, მთვარე მერწყულში იქნება 09:27-დან კარგი დღეა ფინანსური საკითხების მოსაგვარებლად; გუნდური მუშაობისთვის; ვაჭრობისთვის. კარგია საერთო მიზნისთვის გაერთიანება, მომავლის დასახვა. კარგია მგზავრობა, მივლინება; საქმიანობის შეცვლა. მოაგვარეთ საოჯახო საქმეები; დაისვენეთ. კარგი დღეა ქორწინებისა და ნიშნობისათვის. ერთგულების ფიცის დასადებად; მავნე ჩვევებისგან გასათავისუფლებლად. ნუ გადატვირთავთ ღვიძლს. გაისეირნეთ სუფთა ჰაერზე. არ დაძაბოთ და გადაღალოთ თვალები. კარგი დღეა დასვენებისთვის, შიმშილისთვის.
სამხედრო
მეცნიერება
მოზაიკა
სამართალი
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
კონფლიქტები
Faceამბები
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
თუ გსურთ ოთახი საჩუქრად გაგირემონტონ - TV პირველზე გადაცემა "რედიზაინი" იწყება
თუ გსურთ ოთახი საჩუქრად გაგირემონტონ - TV პირველზე გადაცემა "რედიზაინი" იწყება

თუ გსურთ, ოთა­ხი სა­ჩუქ­რად გა­გი­რე­მონ­ტონ, მა­შინ თქვენ­თვის გა­და­ცე­მა "რე­დი­ზა­ი­ნი“ იწყე­ბა. რე­მონ­ტის გა­კე­თე­ბის პრო­ცეს­ში სა­უ­კე­თე­სო დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი და ხე­ლოს­ნე­ბი იქ­ნე­ბი­ან ჩარ­თუ­ლი. "რე­დი­ზა­ი­ნი“ TV პირ­ველ­ზე ყო­ველ კვი­რას 15:30-ზე გავა და მას­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა ნე­ბის­მი­ერ ადა­მი­ანს შე­ეძ­ლე­ბა მთე­ლი ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით. გა­და­ცე­მის წამ­ყვა­ნე­ბი მსა­ხი­ო­ბი და მომ­ღე­რა­ლი ანა ქურ­თუ­ბა­ძე და მარ­კე­ტინ­გი­სა და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის სპე­ცი­ა­ლის­ტი ნოდო ჯა­ვა­ხიშ­ვი­ლი - თო­რე­ლი არი­ან. ისი­ნი აქ­ტი­უ­რად ჩა­ერ­თვე­ბი­ან ოთა­ხე­ბის რე­დი­ზა­ი­ნის და­გეგ­მვი­სა და გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბის პრო­ცეს­შიც.

უფრო დე­ტა­ლუ­რად გა­და­ცე­მის შე­სა­ხებ, თუ რო­გორ ხდე­ბა მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა, აპ­ლი­კან­ტე­ბის შერ­ჩე­ვა, და, სა­ერ­თოდ, რა­ტომ უნდა ვუ­ყუ­როთ გა­და­ცე­მას, მის წამ­ყვანს ნო­დარ ჯა­ვა­ხიშ­ვილს ვე­სა­უბ­რეთ.

- მოგ­ვი­ყე­ვით "რე­დი­ზა­ინ­ზე“...

- გა­და­ცე­მა პირ­ვე­ლად ეთერ­ში 25 აპ­რილს გავა და ის ყო­ველკ­ვი­რე­უ­ლი იქ­ნე­ბა. მო­ნა­წი­ლე­ე­ბის შერ­ჩე­ვა მათ მიერ გა­მოგ­ზავ­ნი­ლი წე­რი­ლე­ბის მი­ხედ­ვით მოხ­დე­ბა. გა­და­ცე­მის ფო­რა­ტი სრუ­ლად პო­ზი­ტი­უ­რი და მხი­ა­რუ­ლია. ის სა­ინ­ტე­რე­სო იქ­ნე­ბა არა მხო­ლოდ მო­ნა­წი­ლე­ე­ბის­თვის, არა­მედ ნე­ბის­მი­ე­რი ადა­მი­ა­ნის­თვის, დრო­ის სა­სი­ა­მოვ­ნოდ გა­სა­ტა­რებ­ლად და რე­მონ­ტი­სა და დი­ზა­ი­ნის შე­სა­ხებ სა­ჭი­რო და სა­ინ­ტე­რე­სო ინ­ფორ­მა­ცი­ის მი­სა­ღე­ბად.

"რე­დი­ზა­ი­ნი“ TV პირ­ვე­ლი­სა და "ტე­ლე­ინ­დუსტრი­ის“ ერ­თობ­ლი­ვი პრო­ექ­ტია. მისი წარმდგე­ნია სამ­შე­ნებ­ლო და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის ყვე­ლა­ზე დიდი ჰი­პერ­მარ­კე­ტი ამი­ერ­კავ­კა­სი­ა­ში "მი­ჰა­უ­სი“, რო­მელ­შიც 60 000-მდე და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. სწო­რედ "მი­ჰა­უს­ში“ შე­არ­ჩე­ვენ დი­ზი­ა­ნე­რე­ბი სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლებ­სა და სხვა­დას­ხვა აქ­სე­სუ­არს. ასე­ვე, გა­და­ცე­მის სპონ­სო­რე­ბი არი­ან: "ბრი­გად არტი“, "ალ­პი­ნა“, "ბოში“ და "ცელ­სი­უ­სი“. თი­თო­ე­ულ გა­და­ცე­მას კი თა­ვი­სი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი სპონ­სო­რიც ეყო­ლე­ბა.

- ანა­ლო­გი­უ­რი გა­და­ცე­მა ად­რეც არ­სე­ბობ­და. რითი გან­სხვავ­დე­ბა "რე­დი­ზა­ი­ნი“ ამა­ვე ფორ­მა­ტის სხვა გა­და­ცე­მე­ბის­გან?

- პირ­ველ რიგ­ში, მთა­ვა­რი გან­მას­ხვა­ვე­ბე­ლი ისაა, რომ მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა ბევ­რად უფრო მარ­ტი­ვია, ვიდ­რე ადრე იყო. ნე­ბის­მი­ერ ადა­მი­ანს შე­უძ­ლია გა­მოგ­ვიგ­ზავ­ნოს წე­რი­ლი სო­ცი­ა­ლუ­რი ქსე­ლის (ფე­ის­ბუ­ქის) სა­შუ­ა­ლე­ბით.

გა­და­ცე­მის ფე­ის­ბუქ გვერ­დი: https://www.facebook.com/Redesign.ge

წი­ნას­წარ ბევ­რი ლა­პა­რა­კი არ მინ­და. უმ­ჯო­ბე­სია, ეს ყვე­ლა­ფე­რი მა­ყუ­რე­ბელ­მა თა­ვად ნა­ხოს და გა­ნი­ცა­დოს. ერთს გე­ტყვით, რომ გა­და­ცე­მა იქ­ნე­ბა ძა­ლი­ან დი­ნა­მი­კუ­რი და წამ­ყვა­ნე­ბიც არ ვიქ­ნე­ბით უბ­რა­ლოდ წამ­ყვა­ნე­ბი, წი­ნას­წარ და­ლა­გე­ბუ­ლი ტექ­სტე­ბით. ჩვენც აქ­ტი­უ­რად ჩა­ვერ­თვე­ბით და­გეგ­მვის და რე­მონ­ტის პრო­ცეს­ში. შე­იძ­ლე­ბა გვქონ­დეს დის­კუ­სია და პო­ლე­მი­კა დი­ზა­ი­ნე­რებ­თან.

- თქვენ­თან ერ­თად ვინ იქ­ნე­ბა გა­და­ცე­მის წამ­ყვა­ნი?

- წამ­ყვა­ნე­ბი ვიქ­ნე­ბით მე და ანა ქურ­თუ­ბა­ძე. მინ­და გი­თხრათ, რომ ანას­ნა­ირ ვარ­სკვლავ­თან მუ­შა­ო­ბა საკ­მა­ოდ "რთუ­ლია“ და ამა­საც თა­ვი­სი ხი­ბი­ლი აქვს. სა­ბო­ლო­ოდ, ჩვე­ნი დუ­ე­ტი საკ­მა­ოდ სა­ინ­ტე­რე­სო გა­მო­ვი­და.

- რო­გორ ხდე­ბა გა­და­ცე­მა­ში მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა?

- "რე­დი­ზა­ინ­ში“ მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა ნე­ბის­მი­ერ ადა­მი­ანს შე­უძ­ლია. მათ წე­რი­ლი, თუ რა­ტომ სურთ მო­ნა­წი­ლე­ო­ბა და გა­სა­რე­მონ­ტე­ბე­ლი ოთა­ხის ფო­ტო­ე­ბი გა­და­ცე­მის ფე­ი­ბუქ გვერ­დზე უნდა გაგ­ზავ­ნონ.

გა­და­ცე­მის ფე­ის­ბუქ გვერ­დის ბმუ­ლი: https://www.facebook.com/Redesign.ge

- აპ­ლი­კან­ტე­ბის შერ­ჩე­ვა რო­გორ მოხ­დე­ბა?

- ბევ­რს ჰგო­ნია, რომ წე­რი­ლე­ბი უნდა იყოს ძა­ლი­ან სენ­ტი­მენ­ტა­ლუ­რი და ბევ­რი ცრემ­ლი უნდა ჩან­დეს. თუმ­ცა ასე არაა. მთა­ვა­რია, ტექ­სტებ­ში მათი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლიზ­მი ჩან­დეს. უნდა დაგ­ვარ­წმუ­ნონ, რომ სწო­რედ ისი­ნი არი­ან ადა­მი­ა­ნე­ბი, ვი­საც ოთა­ხი უნდა გა­ვუ­რე­მონ­ტოთ. მა­ყუ­რე­ბე­ლიც რომ ნა­ხავს, უნდა გა­უჩ­ნდეს გან­ცდა, რომ დიახ, მარ­თლა იმ­სა­ხუ­რებ­და რე­მონტს.

გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას ერ­თობ­ლი­ვად ვი­ღებთ პრო­დი­უ­სე­რე­ბი, დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი და ჩვენ, წამ­ყვა­ნე­ბი. ზო­გა­დად, ჩვენ ვართ გუნ­დი, რომ­ლე­ბიც გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას ერ­თობ­ლი­ვად ვი­ღებთ და წარ­მა­ტე­ბა­საც ვაღ­წევთ.

- ვინ არი­ან დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი, რომ­ლე­ბიც ოთა­ხის დი­ზა­ინს შექ­მნი­ან?

- ესე­ნი არი­ან "მი­ჰა­უ­სის“ დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი: გივი სა­რა­ლი­ძე, მა­რი­ამ კე­ჩხა­ძე და რუ­ბენ მხი­თა­რი­ა­ნი. მათ და­გეგ­მილ პრო­ექტს კი სის­რუ­ლე­ში "ბრი­გად არ­ტის“ წევ­რე­ბი მო­იყ­ვა­ნენ. მე ვთვლი, რომ სა­ქარ­თვე­ლო­ში ისი­ნი არი­ან დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის ახა­ლი, ყვე­ლა­ზე ნი­ჭი­ე­რი თა­ო­ბა, რო­მელ­თა გაც­ნო­ბაც მა­ყუ­რებ­ლის­თვის სა­ინ­ტე­რე­სო იქ­ნე­ბა.

- დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი რე­მონ­ტის და­გეგ­მვის დროს ბი­ნის მფლო­ბე­ლის აზრს გა­ით­ვა­ლის­წი­ნე­ბენ?

- ზო­გა­დად, დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი ით­ვა­ლის­წი­ნე­ბენ ორ სა­კითხს: მფლო­ბე­ლის ინ­ტე­რე­სებ­სა და "მი­ჰა­უს­ში“ წარ­მოდ­გე­ნილ პრო­დუქ­ცი­ას. პირ­ველ რიგ­ში, მო­ნა­წი­ლეს­თან ხდე­ბა გა­სა­უბ­რე­ბა. რა თქმა უნდა, მათ გე­მოვ­ნე­ბა­სა და ინ­ტე­რე­სებს ვით­ვა­ლის­წი­ნებთ, მაგ­რამ მთა­ვარ გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბას ჩვე­ნი დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი იღე­ბენ. სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლებ­სა და აქ­სე­სუ­ა­რებს კი "მი­ჰა­უს­ში“ აარ­ჩე­ვენ, სა­დაც 60 000-ზე მეტი და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. არ­ჩე­ვა­ნი საკ­მა­ოდ მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი აქვთ, რაც, მათ პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლიზ­მთან ერ­თად, კარ­გი შე­დე­გის მი­ღე­ბის წი­ნა­პი­რო­ბაა.

- რა­ტომ უნდა ვუ­ყუ­როთ "რე­დი­ზი­ანს“?

- რომ გავ­ბედ­ნი­ერ­დეთ... მე, პირ­და­დად, ძა­ლი­ან სა­სი­ა­მოვ­ნო გრძნო­ბა მე­უფ­ლე­ბა, რო­დე­საც სხვას ვეხ­მა­რე­ბი. პრო­ექ­ტი სხვე­ბის დახ­მა­რე­ბა­სა და გა­ბედ­ნი­ე­რე­ბას ისა­ხავს მიზ­ნად და ეს ემო­ცია მა­ყუ­რე­ბელ­ზეც გა­და­დის. გა­და­ცე­მა სრუ­ლად პო­ზი­ტივ­ზეა აწყო­ბი­ლი.

"რე­დი­ზა­ი­ნი“ ძა­ლი­ან სა­ინ­ტე­რე­სო იქ­ნე­ბა მათ­თვის, ვინ სა­კუ­თა­რი სივ­რცის შეც­ვლა­სა და რე­მონტს აპი­რებს, რად­გან მო­ის­მე­ნენ უამ­რავ პრაქ­ტი­კულ რჩე­ვას, რო­გორც დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის­გან, ისე ხე­ლოს­ნე­ბის­გან.

უნდა უყუ­როთ იმი­ტომ, რომ უბ­რა­ლოდ სა­ინ­ტე­რე­სოა.

გა­მოგ­ვიგ­ზან­ვეთ წე­რი­ლი და თქვენც გახ­დით ადა­მი­ა­ნი, ვი­საც "რე­დი­ზა­ი­ნის“ სა­ხე­ლით კარ­ზე მი­ვუ­კა­კუ­ნებთ და სა­სი­ა­მოვ­ნოდ გა­ო­ცე­ბულს დავ­ტო­ვებთ.

(R)

გიორგი კვესელავა .
0

მოგესალმებით მე ვარ გიორგი კვესელავა 12წლის მარტვილიდან.დედამ არიცის რომ ვწერ დედის ნებართვის გარეშე ვწერ მაპატიე დე მაგრამ ჩემი ოთახი მინდა ძალიან მქონდეს.დაიწყეს ოთახების გაკეთება ჩემმა მშობლებმა მაგრამ სამწუხაროდ ბოლომდე ვერ მოთავდა ჩემი ავადმყოფობის გამო დაგროვილი თანხა სრულად ჩემს ოპერაციას მოახმარეს.მართლა გამიკეთებთ ოთახ დაასრულებთ .მადლობა 

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
"დინამო არენაზე“ "ბარსელონას“ ლეგენდარული ფეხბურთელის, რონალდინიოს გულშემატკივარი შეიჭრა
ავტორი:

თუ გსურთ ოთახი საჩუქრად გაგირემონტონ - TV პირველზე გადაცემა "რედიზაინი" იწყება

თუ გსურთ ოთახი საჩუქრად გაგირემონტონ - TV პირველზე გადაცემა "რედიზაინი" იწყება

თუ გსურთ, ოთახი საჩუქრად გაგირემონტონ, მაშინ თქვენთვის გადაცემა "რედიზაინი“ იწყება. რემონტის გაკეთების პროცესში საუკეთესო დიზაინერები და ხელოსნები იქნებიან ჩართული. "რედიზაინი“ TV პირველზე ყოველ კვირას 15:30-ზე გავა და მასში მონაწილეობა ნებისმიერ ადამიანს შეეძლება მთელი ქვეყნის მასშტაბით. გადაცემის წამყვანები მსახიობი და მომღერალი ანა ქურთუბაძე და მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის სპეციალისტი ნოდო ჯავახიშვილი - თორელი არიან. ისინი აქტიურად ჩაერთვებიან ოთახების რედიზაინის დაგეგმვისა და განხორციელების პროცესშიც.

უფრო დეტალურად გადაცემის შესახებ, თუ როგორ ხდება მონაწილეობა, აპლიკანტების შერჩევა, და, საერთოდ, რატომ უნდა ვუყუროთ გადაცემას, მის წამყვანს ნოდარ ჯავახიშვილს ვესაუბრეთ.

- მოგვიყევით "რედიზაინზე“...

- გადაცემა პირველად ეთერში 25 აპრილს გავა და ის ყოველკვირეული იქნება. მონაწილეების შერჩევა მათ მიერ გამოგზავნილი წერილების მიხედვით მოხდება. გადაცემის ფორატი სრულად პოზიტიური და მხიარულია. ის საინტერესო იქნება არა მხოლოდ მონაწილეებისთვის, არამედ ნებისმიერი ადამიანისთვის, დროის სასიამოვნოდ გასატარებლად და რემონტისა და დიზაინის შესახებ საჭირო და საინტერესო ინფორმაციის მისაღებად.

"რედიზაინი“ TV პირველისა და "ტელეინდუსტრიის“ ერთობლივი პროექტია. მისი წარმდგენია სამშენებლო და სარემონტო მასალების ყველაზე დიდი ჰიპერმარკეტი ამიერკავკასიაში "მიჰაუსი“, რომელშიც 60 000-მდე დასახელების პროდუქტია წარმოდგენილი. სწორედ "მიჰაუსში“ შეარჩევენ დიზიანერები სარემონტო მასალებსა და სხვადასხვა აქსესუარს. ასევე, გადაცემის სპონსორები არიან: "ბრიგად არტი“, "ალპინა“, "ბოში“ და "ცელსიუსი“. თითოეულ გადაცემას კი თავისი ინდივიდუალური სპონსორიც ეყოლება.

- ანალოგიური გადაცემა ადრეც არსებობდა. რითი განსხვავდება "რედიზაინი“ ამავე ფორმატის სხვა გადაცემებისგან?

- პირველ რიგში, მთავარი განმასხვავებელი ისაა, რომ მონაწილეობა ბევრად უფრო მარტივია, ვიდრე ადრე იყო. ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია გამოგვიგზავნოს წერილი სოციალური ქსელის (ფეისბუქის) საშუალებით.

გადაცემის ფეისბუქ გვერდი: https://www.facebook.com/Redesign.ge

წინასწარ ბევრი ლაპარაკი არ მინდა. უმჯობესია, ეს ყველაფერი მაყურებელმა თავად ნახოს და განიცადოს. ერთს გეტყვით, რომ გადაცემა იქნება ძალიან დინამიკური და წამყვანებიც არ ვიქნებით უბრალოდ წამყვანები, წინასწარ დალაგებული ტექსტებით. ჩვენც აქტიურად ჩავერთვებით დაგეგმვის და რემონტის პროცესში. შეიძლება გვქონდეს დისკუსია და პოლემიკა დიზაინერებთან.

- თქვენთან ერთად ვინ იქნება გადაცემის წამყვანი?

- წამყვანები ვიქნებით მე და ანა ქურთუბაძე. მინდა გითხრათ, რომ ანასნაირ ვარსკვლავთან მუშაობა საკმაოდ "რთულია“ და ამასაც თავისი ხიბილი აქვს. საბოლოოდ, ჩვენი დუეტი საკმაოდ საინტერესო გამოვიდა.

- როგორ ხდება გადაცემაში მონაწილეობა?

- "რედიზაინში“ მონაწილეობა ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია. მათ წერილი, თუ რატომ სურთ მონაწილეობა და გასარემონტებელი ოთახის ფოტოები გადაცემის ფეიბუქ გვერდზე უნდა გაგზავნონ.

გადაცემის ფეისბუქ გვერდის ბმული: https://www.facebook.com/Redesign.ge

- აპლიკანტების შერჩევა როგორ მოხდება?

- ბევრს ჰგონია, რომ წერილები უნდა იყოს ძალიან სენტიმენტალური და ბევრი ცრემლი უნდა ჩანდეს. თუმცა ასე არაა. მთავარია, ტექსტებში მათი ინდივიდუალიზმი ჩანდეს. უნდა დაგვარწმუნონ, რომ სწორედ ისინი არიან ადამიანები, ვისაც ოთახი უნდა გავურემონტოთ. მაყურებელიც რომ ნახავს, უნდა გაუჩნდეს განცდა, რომ დიახ, მართლა იმსახურებდა რემონტს.

გადაწყვეტილებას ერთობლივად ვიღებთ პროდიუსერები, დიზაინერები და ჩვენ, წამყვანები. ზოგადად, ჩვენ ვართ გუნდი, რომლებიც გადაწყვეტილებას ერთობლივად ვიღებთ და წარმატებასაც ვაღწევთ.

- ვინ არიან დიზაინერები, რომლებიც ოთახის დიზაინს შექმნიან?

- ესენი არიან "მიჰაუსის“ დიზაინერები: გივი სარალიძე, მარიამ კეჩხაძე და რუბენ მხითარიანი. მათ დაგეგმილ პროექტს კი სისრულეში "ბრიგად არტის“ წევრები მოიყვანენ. მე ვთვლი, რომ საქართველოში ისინი არიან დიზაინერების ახალი, ყველაზე ნიჭიერი თაობა, რომელთა გაცნობაც მაყურებლისთვის საინტერესო იქნება.

- დიზაინერები რემონტის დაგეგმვის დროს ბინის მფლობელის აზრს გაითვალისწინებენ?

- ზოგადად, დიზაინერები ითვალისწინებენ ორ საკითხს: მფლობელის ინტერესებსა და "მიჰაუსში“ წარმოდგენილ პროდუქციას. პირველ რიგში, მონაწილესთან ხდება გასაუბრება. რა თქმა უნდა, მათ გემოვნებასა და ინტერესებს ვითვალისწინებთ, მაგრამ მთავარ გადაწყვეტილებას ჩვენი დიზაინერები იღებენ. სარემონტო მასალებსა და აქსესუარებს კი "მიჰაუსში“ აარჩევენ, სადაც 60 000-ზე მეტი დასახელების პროდუქტია წარმოდგენილი. არჩევანი საკმაოდ მრავალფეროვანი აქვთ, რაც, მათ პროფესიონალიზმთან ერთად, კარგი შედეგის მიღების წინაპირობაა.

- რატომ უნდა ვუყუროთ "რედიზიანს“?

- რომ გავბედნიერდეთ... მე, პირდადად, ძალიან სასიამოვნო გრძნობა მეუფლება, როდესაც სხვას ვეხმარები. პროექტი სხვების დახმარებასა და გაბედნიერებას ისახავს მიზნად და ეს ემოცია მაყურებელზეც გადადის. გადაცემა სრულად პოზიტივზეა აწყობილი.

"რედიზაინი“ ძალიან საინტერესო იქნება მათთვის, ვინ საკუთარი სივრცის შეცვლასა და რემონტს აპირებს, რადგან მოისმენენ უამრავ პრაქტიკულ რჩევას, როგორც დიზაინერებისგან, ისე ხელოსნებისგან.

უნდა უყუროთ იმიტომ, რომ უბრალოდ საინტერესოა.

გამოგვიგზანვეთ წერილი და თქვენც გახდით ადამიანი, ვისაც "რედიზაინის“ სახელით კარზე მივუკაკუნებთ და სასიამოვნოდ გაოცებულს დავტოვებთ.

(R)

დმანისში, თიბისის მხარდაჭერითა და ქართულ-ფრანგული ინვესტიციით, მაღალტექნოლოგიური ფერმა ამოქმედდა

განსაკუთრებული სააღდგომო შეთავაზება „ევროპროდუქტის“ ერთგულ მომხარებელებს

მსოფლიოში ყველაზე ტრენდული ეტიკეტები - როგორ ზრდიან ისინი პროდუქტის გაყიდვებს