საზოგადოება
პოლიტიკა
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
მსოფლიო
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
კარფურის ექსკლუზიური პროდუქტების დღეები და სიურპრიზები კარფურის მაღაზიათა ქსელში
კარფურის ექსკლუზიური პროდუქტების დღეები და სიურპრიზები კარფურის მაღაზიათა ქსელში

„კარ­ფუ­რი“, რო­გორც ბრენ­დი, გა­მო­ირ­ჩე­ვა უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ის მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბი­თა და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფა­სე­ბით, რაც მომ­ხმა­რე­ბელს წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში შე­უ­და­რე­ბელ სა­ვაჭ­რო გა­მოც­დი­ლე­ბას სთა­ვა­ზობს.

კარ­ფუ­რის ქსელ­ში მომ­ხმა­რე­ბელს 40 000-მდე სა­ხე­ო­ბის პრო­დუქ­ტის შე­ძე­ნის სა­შუ­ა­ლე­ბა ეძ­ლე­ვა. არ­სე­ბუ­ლი უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ტებს შო­რის, აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია კარ­ფუ­რის ექ­სკლუ­ზი­უ­რი პრო­დუქ­ცია, გა­მორ­ჩე­უ­ლი მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბით.

  1. პრო­დუქ­ცი­ის ძი­რი­თა­დი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის ხელ­მი­საწ­ვდო­მო­ბა და ხა­რის­ხი;
  2. უშუ­ა­ლოდ პრო­დუქ­ტის ხა­რის­ხი: იქ­ნე­ბა ეს გემო, წარ­მო­ე­ბა, ხე­ლოვ­ნუ­რი და­ნა­მა­ტე­ბის არარ­სე­ბო­ბა, კვე­ბი­თი ღი­რე­ბუ­ლე­ბის ყუ­რა­დღე­ბით გან­ხილ­ვა და ა.შ.
  3. პრო­დუქ­ტის უსაფრ­თხო­ე­ბა, რად­გან „კარ­ფუ­რის“ მიერ წარ­მო­ე­ბუ­ლი ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი შე­მოწ­მე­ბუ­ლია უსაფრ­თხო­ე­ბის უმაღ­ლე­სი სტან­დარ­ტის მი­ხედ­ვით.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ ბრენ­დის პრო­დუქ­ცი­ი­სათ­ვის ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბი მთე­ლი მსოფ­ლი­ო­დან შე­მო­დის, ძი­რი­თა­დად ევ­რო­პი­დან, წყა­რო­ე­ბის და ხა­რის­ხის მკაც­რად მი­თი­თე­ბე­ბით.

გე­მოვ­ნე­ბი­სა და სა­ჭი­რო­ე­ბის მი­უ­ხე­და­ვად, „კარ­ფურ­ში“ ყო­ველ­თვის და ყვე­ლას­თვის მო­ი­პო­ვე­ბა ისე­თი რამ, რაც თი­თო­ე­ულ მომ­ხმა­რე­ბელს სა­ხე­ზე ღი­მილს მოჰ­გვრის.

ბრენ­დის ასორ­ტი­მენ­ტში ასე­ვე შე­დის ნამ­დვი­ლი ფრან­გუ­ლი პრო­დუქ­ტე­ბი, 2000-მდე სა­ხე­ო­ბა, დამ­ზა­დე­ბუ­ლი ფრან­გუ­ლი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის­გან. გან­სა­კუთ­რე­ბით აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია კარ­ფუ­რის "Reflets de France" პრო­დუქ­ტე­ბი, რო­მე­ლიც გა­მო­ირ­ჩე­ვა იშ­ვი­ა­თი და სრულ­ყო­ფი­ლი ხა­რის­ხით.

Carrefour Bio ასორ­ტი­მენ­ტი, გთა­ვა­ზობთ ორ­გა­ნულ პრო­დუქ­ტებს, რომ­ლის წარ­მო­ე­ბაც ბრენდმა 1997 წელს და­ი­წყო, და­მა­ტე­ბი­თი მავ­ნე ქი­მი­კა­ტე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბის გა­რე­შე.

გარ­და ამი­სა, „კარ­ფუ­რი,“ რო­გორც გან­სა­კუთ­რე­ბით მა­ღა­ლი სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბის მქო­ნე კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც ზრუ­ნავს გა­რე­მო­ზე, ასე­ვე გთა­ვა­ზობთ EcoPlanet- ის ასორ­ტი­მენტს. იგი­ვე მთა­ვა­რი პრინ­ცი­პის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, ის მომ­ხმა­რე­ბელს სთა­ვა­ზობს შე­და­რე­ბით ხელ­მი­საწ­ვდომ ვა­რი­ანტს, რო­მე­ლიც ინარ­ჩუ­ნებს რო­გორც ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის ავ­თენ­ტურ გე­მოს, ასე­ვე ზრუ­ნავს პლა­ნე­ტა­ზე.

ვი­ნა­ი­დან ბრენ­დის ერთ-ერთი მთა­ვა­რი პრი­ო­რი­ტე­ტი ყვე­ლა მომ­ხმა­რებ­ლის გე­მოვ­ნე­ბის მაქ­სი­მა­ლუ­რად დაკ­მა­ყო­ფი­ლე­ბაა, კარ­ფუ­რი ასე­ვე ზრუ­ნავს მათ­ზე, ვი­საც დი­ა­ბე­ტი, გლუ­ტე­ნის ან ლაქ­ტო­ზის აუ­ტან­ლო­ბა აწუ­ხებს და სთა­ვა­ზობს მათ პრო­დუქ­ტებს შაქ­რის გა­რე­შე, ან შაქ­რის მცი­რე შემ­ცვე­ლო­ბით, ასე­ვე პრო­დუქ­ცი­ას გლუ­ტე­ნის გა­რე­შე და სხვა ჯან­საღ ალ­ტერ­ნა­ტი­ვებს.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია რომ, 10 მარ­ტი­დან - 23 მარ­ტამ­დე კომ­პა­ნი­ის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­ში კარ­ფუ­რის პრო­დუქ­ტე­ბის დღე­ე­ბი იქ­ნე­ბა! სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბი­სა და ჰი­პერ­მარ­კე­ტე­ბის წამ­ყვა­ნი ქსე­ლი, რო­მელ­საც სა­ქარ­თვე­ლო­ში კომ­პა­ნია მა­ჯიდ ალ ფუ­ტა­ი­მი წარ­მო­ად­გენს, ამ პე­რი­ოდ­შიც, ტრა­დი­ცი­უ­ლად, მომ­ხმა­რე­ბელს სა­სი­ა­მოვ­ნო და სა­სარ­გებ­ლო სი­ურპრი­ზებს სთა­ვა­ზობს.

უფრო მე­ტიც, მთე­ლი ამ პე­რი­ო­დის გან­მავ­ლო­ბა­ში, კარ­ფუ­რის პრო­დუქ­ტე­ბი ხელ­მი­საწ­ვდო­მი იქ­ნე­ბა MyClub- ზე, ბრენ­დის სპე­ცი­ა­ლურ დაგ­რო­ვე­ბის პროგ­რა­მა­ში:

კარ­ფუ­რის სას­მე­ლე­ბის სრუ­ლი ასორ­ტი­მენ­ტი მთე­ლი თვის გან­მავ­ლო­ბა­ში - 1 ლარი = 1 ქულა; მი­ი­ღეთ 1 ქულა 1 ლა­რად!

სუ­პერ შე­თა­ვა­ზე­ბა MyClub– ზე, ორ­მა­გი ქულა კამ­პა­ნი­ის მთე­ლი პე­რი­ო­დის გან­მავ­ლო­ბა­ში შემ­დე­გი პრო­დუქ­ტე­ბის­თვის:

  • ყავა
  • მზა სა­უზ­მე
  • მარშმა­ლოუ
  • სა­რე­ცხი სი­თხე
  • სამ­ზა­რე­უ­ლოს პირ­სა­ხო­ცი
  • ტუ­ა­ლე­ტის ქა­ღალ­დი

ლო­ი­ა­ლუ­რო­ბის პროგ­რა­მა MyCLUB, ბრენ­დის კი­დევ ერთი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი მიღ­წე­ვაა, რო­მე­ლიც მომ­ხმა­რე­ბელს სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს, შო­პინ­გის დროს მი­ი­ღონ და და­აგ­რო­ვონ ქუ­ლე­ბი.

MyCLUB სა­ქარ­თვე­ლო­ში 2019 წელს და­არ­სდა, „კარ­ფუ­რის“ მეშ­ვი­დე იუ­ბი­ლე­ზე, რო­დე­საც ბრენდმა გა­და­წყვი­ტა, და­ე­ჯილ­დო­ვე­ბი­ნა ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი მათ­თვის უნი­კა­ლუ­რი დაგ­რო­ვე­ბის პროგ­რა­მის შექ­მნით, ქუ­ლე­ბის დაგ­რო­ვე­ბი­სა და ფას­დაკ­ლე­ბით სარ­გებ­ლო­ბის შე­საძ­ლებ­ლო­ბე­ბით.

მათ­თვის, ვინც ჯერ კი­დევ არ გა­წევ­რი­ა­ნე­ბუ­ლა ამ პროგ­რა­მა­ში, სა­ჭი­როა მხო­ლოდ რე­გის­ტრა­ცია Carrefour Georgia–ს აპ­ლი­კა­ცი­ით Google Play Store– სა და Apple– ის App Store– ში.

და­აგ­რო­ვე მეტი ყო­ველ­დღე! - ეს არის MyCLUB- ის მთა­ვა­რი მოტო.

ხოლო „კარ­ფუ­რის“ მი­ზა­ნი უც­ვლე­ლი რჩე­ბა. მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ის ფარ­თო არ­ჩე­ვა­ნი მომ­ხმა­რე­ბელს ყვე­ლა­ზე ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად მი­ა­წო­დოს და შექ­მნას და­უ­ვი­წყა­რი მო­მენ­ტე­ბი ყვე­ლა­სათ­ვის ყო­ველ­დღე.

R

ავტორი:

კარფურის ექსკლუზიური პროდუქტების დღეები და სიურპრიზები კარფურის მაღაზიათა ქსელში

კარფურის ექსკლუზიური პროდუქტების დღეები და სიურპრიზები კარფურის მაღაზიათა ქსელში

„კარფური“, როგორც ბრენდი, გამოირჩევა უმაღლესი ხარისხის პროდუქციის მრავალფეროვნებითა და ხელმისაწვდომი ფასებით, რაც მომხმარებელს წლების განმავლობაში შეუდარებელ სავაჭრო გამოცდილებას სთავაზობს.

კარფურის ქსელში მომხმარებელს 40 000-მდე სახეობის პროდუქტის შეძენის საშუალება ეძლევა. არსებული უმაღლესი ხარისხის პროდუქტებს შორის, აღსანიშნავია კარფურის ექსკლუზიური პროდუქცია, გამორჩეული მახასიათებლებით.

  1. პროდუქციის ძირითადი ინგრედიენტების ხელმისაწვდომობა და ხარისხი;
  2. უშუალოდ პროდუქტის ხარისხი: იქნება ეს გემო, წარმოება, ხელოვნური დანამატების არარსებობა, კვებითი ღირებულების ყურადღებით განხილვა და ა.შ.
  3. პროდუქტის უსაფრთხოება, რადგან „კარფურის“ მიერ წარმოებული ყველა პროდუქტი შემოწმებულია უსაფრთხოების უმაღლესი სტანდარტის მიხედვით.

აღსანიშნავია, რომ ბრენდის პროდუქციისათვის ინგრედიენტები მთელი მსოფლიოდან შემოდის, ძირითადად ევროპიდან, წყაროების და ხარისხის მკაცრად მითითებებით.

გემოვნებისა და საჭიროების მიუხედავად, „კარფურში“ ყოველთვის და ყველასთვის მოიპოვება ისეთი რამ, რაც თითოეულ მომხმარებელს სახეზე ღიმილს მოჰგვრის.

ბრენდის ასორტიმენტში ასევე შედის ნამდვილი ფრანგული პროდუქტები, 2000-მდე სახეობა, დამზადებული ფრანგული ინგრედიენტებისგან. განსაკუთრებით აღსანიშნავია კარფურის "Reflets de France" პროდუქტები, რომელიც გამოირჩევა იშვიათი და სრულყოფილი ხარისხით.

Carrefour Bio ასორტიმენტი, გთავაზობთ ორგანულ პროდუქტებს, რომლის წარმოებაც ბრენდმა 1997 წელს დაიწყო, დამატებითი მავნე ქიმიკატების გამოყენების გარეშე.

გარდა ამისა, „კარფური,“ როგორც განსაკუთრებით მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კომპანია, რომელიც ზრუნავს გარემოზე, ასევე გთავაზობთ EcoPlanet- ის ასორტიმენტს. იგივე მთავარი პრინციპის გათვალისწინებით, ის მომხმარებელს სთავაზობს შედარებით ხელმისაწვდომ ვარიანტს, რომელიც ინარჩუნებს როგორც ინგრედიენტების ავთენტურ გემოს, ასევე ზრუნავს პლანეტაზე.

ვინაიდან ბრენდის ერთ-ერთი მთავარი პრიორიტეტი ყველა მომხმარებლის გემოვნების მაქსიმალურად დაკმაყოფილებაა, კარფური ასევე ზრუნავს მათზე, ვისაც დიაბეტი, გლუტენის ან ლაქტოზის აუტანლობა აწუხებს და სთავაზობს მათ პროდუქტებს შაქრის გარეშე, ან შაქრის მცირე შემცველობით, ასევე პროდუქციას გლუტენის გარეშე და სხვა ჯანსაღ ალტერნატივებს.

აღსანიშნავია რომ, 10 მარტიდან - 23 მარტამდე კომპანიის მაღაზიათა ქსელში კარფურის პროდუქტების დღეები იქნება! სუპერმარკეტებისა და ჰიპერმარკეტების წამყვანი ქსელი, რომელსაც საქართველოში კომპანია მაჯიდ ალ ფუტაიმი წარმოადგენს, ამ პერიოდშიც, ტრადიციულად, მომხმარებელს სასიამოვნო და სასარგებლო სიურპრიზებს სთავაზობს.

უფრო მეტიც, მთელი ამ პერიოდის განმავლობაში, კარფურის პროდუქტები ხელმისაწვდომი იქნება MyClub- ზე, ბრენდის სპეციალურ დაგროვების პროგრამაში:

კარფურის სასმელების სრული ასორტიმენტი მთელი თვის განმავლობაში - 1 ლარი = 1 ქულა; მიიღეთ 1 ქულა 1 ლარად!

სუპერ შეთავაზება MyClub– ზე, ორმაგი ქულა კამპანიის მთელი პერიოდის განმავლობაში შემდეგი პროდუქტებისთვის:

  • ყავა
  • მზა საუზმე
  • მარშმალოუ
  • სარეცხი სითხე
  • სამზარეულოს პირსახოცი
  • ტუალეტის ქაღალდი

ლოიალურობის პროგრამა MyCLUB, ბრენდის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი მიღწევაა, რომელიც მომხმარებელს საშუალებას აძლევს, შოპინგის დროს მიიღონ და დააგროვონ ქულები.

MyCLUB საქართველოში 2019 წელს დაარსდა, „კარფურის“ მეშვიდე იუბილეზე, როდესაც ბრენდმა გადაწყვიტა, დაეჯილდოვებინა ერთგული მომხმარებლები მათთვის უნიკალური დაგროვების პროგრამის შექმნით, ქულების დაგროვებისა და ფასდაკლებით სარგებლობის შესაძლებლობებით.

მათთვის, ვინც ჯერ კიდევ არ გაწევრიანებულა ამ პროგრამაში, საჭიროა მხოლოდ რეგისტრაცია Carrefour Georgia–ს აპლიკაციით Google Play Store– სა და Apple– ის App Store– ში.

დააგროვე მეტი ყოველდღე! - ეს არის MyCLUB- ის მთავარი მოტო.

ხოლო „კარფურის“ მიზანი უცვლელი რჩება. მაღალი ხარისხის პროდუქციის ფართო არჩევანი მომხმარებელს ყველაზე ხელმისაწვდომ ფასად მიაწოდოს და შექმნას დაუვიწყარი მომენტები ყველასათვის ყოველდღე.

R

შიდა უპროცენტო განვადება წინასწარი შენატანის გარეშე - „ტერასა ბაკურიანის“ აქცია 31 მარტამდე გრძელდება

ბიზნესლიდერთა ფედერაცია „ქალები მომავლისთვის“ გლობალური სტარტაპ ფონდის პარტნიორია

სილქნეტი საიუბილეო დღეებში სილქფესტის 4 აქციას სთავაზობს მომხმარებლებს!