სამართალი
მსოფლიო
პოლიტიკა

14

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის მეთვრამეტე დღე დაიწყება 01:30-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია არ წამოიწყოთ ახალი საქმეები, სასამართლო პროცესები. არ გირჩევთ ვაჭრობას, უძრავ ქონებასთან დაკავშირებული საკითხების მოგვარებას. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. ურთიერთობისას აკონტროლეთ ემოციები. კამათი დაუშვებელია. კარგი დღეა მოგზაურობისთვის, ხანგრძლივი მგზავრობისთვის. დაისვენეთ, მაგრამ ნაკლები იძინეთ. მოერიდეთ ქორწინებასა და ჯვრისწერას. გაამდიდრეთ თქვენი რაციონი თხილითა და მცენარეული ზეთით. სიგარეტის რაოდენობა და ალკოჰოლის დოზა შეამცირეთ. ჯანმრთელობის გაუმჯობესების მიზნით კარგ შედეგს მოგიტანთ: სირბილი, ველოსიპედი, სწრაფი სიარული.
მეცნიერება
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
სამხედრო
კონფლიქტები
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
როგორი იყო ანუკი არეშიძის ბრენდისთვის 2020 წელი - "პანდემიის დროს უფრო მეტად გაიზარდა მოთხოვნა საღამოს კაბებზე"
როგორი იყო ანუკი არეშიძის ბრენდისთვის 2020 წელი - "პანდემიის დროს უფრო მეტად გაიზარდა მოთხოვნა საღამოს კაბებზე"

გაზ­რდი­ლი მო­თხოვ­ნა სა­ღა­მოს კა­ბებ­ზე და სა­ერ­თო ჯამ­ში 15%-მდე შემ­ცი­რე­ბუ­ლი ექ­სპორ­ტი - ასე­თი იყო ანუ­კი არე­ში­ძის ბრენ­დის­თვის ANOUKI 2020 წელი. მი­უ­ხე­და­ვად პან­დე­მი­ი­სა, ბრენდმა უცხო­ეთ­ში კი­დევ ერთი ახა­ლი სივ­რცე გახ­სნა, ამ­ჯე­რად დუ­ბა­ი­ში და ჯამ­ში იმ ქვეყ­ნე­ბის რა­ო­დე­ნო­ბა, სა­დაც ANOUKI-ს ნა­წარ­მი იყი­დე­ბა, 20-მდე გა­ი­ზარ­და.

ანუ­კი არე­ში­ძის ბრენ­დის სივ­რცე დუ­ბა­ი­ში, Galeries Lafayette-ს სა­ვაჭ­რო ცენ­ტრში სულ რამ­დე­ნი­მე დღის წინ გა­იხ­სნა. რო­გორც "ბიზ­ნესპრეს­ნი­უსს“ ANOUKI-ს (ანუ­კი არე­ში­ძის) ბრენ­დის გე­ნე­რა­ლურ­მა მე­ნე­ჯერ­მა, ნინა ჭა­ბუ­კი­ან­მა გა­ნუ­ცხა­და, პან­დე­მი­ის პი­რო­ბებ­ში ექ­სპორ­ტი მხო­ლოდ 10-15%-ით არის შემ­ცი­რე­ბუ­ლი. მისი თქმით, პან­დე­მი­ით გა­მოწ­ვე­უ­ლი მთა­ვა­რი რთუ­ლი ეტა­პი კომ­პა­ნი­ამ უკვე გა­და­ლა­ხა.

"პან­დე­მი­ას გარ­კვე­უ­ლი ნე­გა­ტი­უ­რი ზე­გავ­ლე­ნა ჰქონ­და ექ­სპორ­ტის მი­მარ­თუ­ლე­ბით, თუმ­ცა ჩვენ მა­ინც მიგ­ვაჩ­ნია, რომ ძი­რი­თა­დი მძი­მე ეტა­პი გა­ვი­ა­რეთ და ჩვე­ულ რე­ჟიმ­ში ვაგ­რძე­ლებთ მუ­შა­ო­ბას და კო­ლექ­ცი­ე­ბის შექ­მნას. უხე­შად რომ გი­თხრათ, რე­ა­ლი­ზა­ცი­ამ ჯამ­ში ექ­სპორ­ტის კუ­თხით 10-15 %-ით და­იკ­ლო.

ANOUKI ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლია ექ­სპორტზე, შე­სა­ბა­მი­სად, უკვე საკ­მა­ოდ დიდი ხა­ნია ბრენ­დი თა­ნამ­შრომ­ლობს ისეთ ტოპ მა­ღა­ზი­ებ­თან რო­გო­რე­ბი­ცაა Farfetch, Browns Fashion, Luisa Via Roma, Moda operandi Revolve, Harvey Nicoles, Galerie lafayette და ა.შ. ჩვე­ნი ტან­საც­მლის შე­ძე­ნა შე­საძ­ლე­ბე­ლია 20-მდე ქვე­ყა­ნის წამ­ყვან მა­ღა­ზი­ებ­ში”, - აცხა­დებს ნინა ჭა­ბუ­კი­ა­ნი.

"ბიზ­ნესპრეს­ნი­უ­სი“ და­ინ­ტე­რეს­და, შე­იც­ვა­ლა თუ არა ტენ­დენ­ცია და რა ტი­პის სა­მო­სია უფრო მო­თხოვ­ნა­დი მსოფ­ლი­ო­ში მას­შტა­ბუ­რი ლო­ქ­და­უ­ნე­ბის დროს.

"მო­თხოვ­ნა გლო­ბა­ლუ­რად არ შეც­ვლი­ლა, თუმ­ცა რა­ო­დენ გა­საკ­ვი­რიც არ უნდა იყოს, უფრო მე­ტად გა­ი­ზარ­და გა­მო­სას­ვლელ კა­ბებ­სა და სა­ღა­მოს სა­მოს­ზე, რაც იმით აიხ­სნე­ბა, რომ ხალ­ხს მო­ე­ნატ­რა დღე­სას­წა­უ­ლი და უფრო გა­უმ­ძაფ­რდათ სურ­ვი­ლი გა­მო­ი­ყუ­რე­ბოდ­ნენ სა­დღე­სას­წა­უ­ლო ელ­ფე­რით, დახ­ვე­წი­ლად და ელე­გან­ტუ­რად“- გა­ნა­ცხა­და ANOUKI-ს გე­ნე­რა­ლურ­მა მე­ნე­ჯერ­მა. წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად

**
4

ჩვენს ხელისუფლებს ცოლები უქვეითებენ რეიტინგს.

sponsored by ContentRoom
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გაერთიანებული სამეფოს პრემიერ-მინისტრის, კირ სტარმერის ლონდონის სახლში ხანძარი გაჩნდა
ავტორი:

როგორი იყო ანუკი არეშიძის ბრენდისთვის 2020 წელი - "პანდემიის დროს უფრო მეტად გაიზარდა მოთხოვნა საღამოს კაბებზე"

როგორი იყო ანუკი არეშიძის ბრენდისთვის 2020 წელი - "პანდემიის დროს უფრო მეტად გაიზარდა მოთხოვნა საღამოს კაბებზე"

გაზრდილი მოთხოვნა საღამოს კაბებზე და საერთო ჯამში 15%-მდე შემცირებული ექსპორტი - ასეთი იყო ანუკი არეშიძის ბრენდისთვის ANOUKI 2020 წელი. მიუხედავად პანდემიისა, ბრენდმა უცხოეთში კიდევ ერთი ახალი სივრცე გახსნა, ამჯერად დუბაიში და ჯამში იმ ქვეყნების რაოდენობა, სადაც ANOUKI-ს ნაწარმი იყიდება, 20-მდე გაიზარდა.

ანუკი არეშიძის ბრენდის სივრცე დუბაიში, Galeries Lafayette-ს სავაჭრო ცენტრში სულ რამდენიმე დღის წინ გაიხსნა. როგორც ,,ბიზნესპრესნიუსს“ ANOUKI-ს (ანუკი არეშიძის) ბრენდის გენერალურმა მენეჯერმა, ნინა ჭაბუკიანმა განუცხადა, პანდემიის პირობებში ექსპორტი მხოლოდ 10-15%-ით არის შემცირებული. მისი თქმით, პანდემიით გამოწვეული მთავარი რთული ეტაპი კომპანიამ უკვე გადალახა.

,,პანდემიას გარკვეული ნეგატიური ზეგავლენა ჰქონდა ექსპორტის მიმართულებით, თუმცა ჩვენ მაინც მიგვაჩნია, რომ ძირითადი მძიმე ეტაპი გავიარეთ და ჩვეულ რეჟიმში ვაგრძელებთ მუშაობას და კოლექციების შექმნას. უხეშად რომ გითხრათ, რეალიზაციამ ჯამში ექსპორტის კუთხით 10-15 %-ით დაიკლო.

ANOUKI ორიენტირებულია ექსპორტზე, შესაბამისად, უკვე საკმაოდ დიდი ხანია ბრენდი თანამშრომლობს ისეთ ტოპ მაღაზიებთან როგორებიცაა Farfetch, Browns Fashion, Luisa Via Roma, Moda operandi Revolve, Harvey Nicoles, Galerie lafayette და ა.შ. ჩვენი ტანსაცმლის შეძენა შესაძლებელია 20-მდე ქვეყანის წამყვან მაღაზიებში”, - აცხადებს ნინა ჭაბუკიანი.

,,ბიზნესპრესნიუსი“ დაინტერესდა, შეიცვალა თუ არა ტენდენცია და რა ტიპის სამოსია უფრო მოთხოვნადი მსოფლიოში მასშტაბური ლოქდაუნების დროს.

,,მოთხოვნა გლობალურად არ შეცვლილა, თუმცა რაოდენ გასაკვირიც არ უნდა იყოს, უფრო მეტად გაიზარდა გამოსასვლელ კაბებსა და საღამოს სამოსზე, რაც იმით აიხსნება, რომ ხალხს მოენატრა დღესასწაული და უფრო გაუმძაფრდათ სურვილი გამოიყურებოდნენ სადღესასწაულო ელფერით, დახვეწილად და ელეგანტურად“- განაცხადა ANOUKI-ს გენერალურმა მენეჯერმა. წაიკითხეთ სრულად

ლეგენდარული ამერიკელი ჯაზ მუსიკოსი ჩიკ კორეა 79 წლის ასაკაში გარდაიცვალა

"პანდემიის დროს "მილიონერი" გავხდი" - როგორ უბრუნებს მაკა შალიკაშვილის წაკითხული ლექსები ადამიანებს სიცოცხლის ხალისს

"ყოველდღე 10 კილომეტრს ფეხით გავდივარ" - 48 წლის ნანიკო ხაზარაძის იდეალური ფორმის საიდუმლო