ავტორი:

ყველა სამედიცინო ნივთი ერთ სივრცეში და "თბილისი მედიკი“, რომელმაც საქართველოში პირველმა დაიწყო სამედიცინო პროდუქტების ონლაინ გაყიდვები

ყველა სამედიცინო ნივთი ერთ სივრცეში და "თბილისი მედიკი“, რომელმაც საქართველოში პირველმა დაიწყო სამედიცინო პროდუქტების ონლაინ გაყიდვები

დღევანდელ დღეს გამოწვევები სამედიცინო კუთხით მსოფლიოში ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალურია, ამ ამოცანებთან შეჭიდების ერთ-ერთი მთავარი იარაღი კი ინფრასტრუქტურული გადაწყვეტაა. სწორედ ამაზე მუშაობს „თბილისი მედიკი“ - ეს ქართული კომპანიაა, სადაც არაერთი სამედიცინო ბრენდი ერთ სივრცეში ერთიანდება. Tbilisi Medic სამედიცინო პროდუქციის: აპარატურის, ავეჯის, სახარჯი მასალის, ქირურგიული ინსტრუმენტების და პაციენტის მოვლის საშუალებების იმპორტს და რეალიზაციას ახორციელებს, ასევე, აპარატურის მონტაჟსა და შემდგომ მომსახურებას.

კომპანია Tbilisi Medic საქართველოში სამედიცინო პროდუქციის ფართო ასორტიმენტის იმპორტსა და რეალიზაციას უკვე 10 წელზე მეტია, ახორციელებს. სწორედ კომპანიისა და მისი გუნდის დამსახურებით ქვეყანაში როგორც ფიზიკური, ასევე კორპორაციული კლიენტებისთვის არაერთი სახის სამედიცინო პროდუქტი მყისიერადაა ხელმისაწვდომი და თანაც, საკმაოდ მოქნილი სერვისით. სხვადასხვა ტიპის აპარატურა, ავეჯი, სახარჯი მასალა, ქირურგიული ინსტრუმენტები, პაციენტის მოვლისა და რეაბილიტაციის საშუალებები და სხვა, შეგიძლიათ, კომპანიის ახალი პლატფორმის, shop.tbilisimedic.ge -ს მეშვეობით შეიძინოთ და მას მთელი საქართველოს მაშტაბით ადგილზე მიიღებთ. შემდგომ კი უკვე საჭიროებისამებრ, აპარატურის მონტაჟითა და საინჟინრო-საკონსულტაციო მომსახურებითაც შეგიძლიათ ისარგებლოთ. კომპანიის საინჟინრო გუნდი რეგულარულ საერთაშორისო გადამზადებას გადის და პროფესიულ-ტექნიკურ კომპეტენციებს მუდმივად ავითარებს.

როგორც კომპანიაში აღნიშნავენ, თავიდანვე მათი მიზანი იყო, რომ ქართულ ბაზარზე მაქსიმალურად მორგებული და დაბალანსებული პროდუქციის იმპორტი განეხორციელებინათ, რაც პროდუქციის საიმედო ხარისხსა და მისაღებ ფასს გულისხმობს.რა თქმა უნდა, პანდემია „თბილისი მედიკის“ საქმიანობაზეც აისახა და კომპანიას იმგვარი გადაწყვეტილებების მიღებისკენ უბიძგა, რაც არსებულ შეზღუდვებთან შესაბამისობაში იქნებოდა - მაგალითად, „თბილისი მედიკი“გარკვეული პერიოდი გადავიდა ადგილობრივი ბაზრიდან შესყიდვებზე, რაც კლიენტებზე ზრუნვით იყო გამოწვეული.

რა არის კომპანიის საქმიანობაში ძირითადი აქცენტები და როგორ ქმნის 10-წლიანი წარმატების ისტორიას „თბილისი მედიკი“ - ამის შესახებ AMBEBI.GE-ს კომპანიის გენერალური დირექტორი, გიორგი რუსიტაშვილი ესაუბრება.

- რა ინტენსივობით ხდება თქვენი პროდუქციის გამდიდრება?

- კომპანია პარტნიორთა წრესა და ექსკლუზიური ბრენდების ასორტიმენტს მუდმივად ამდიდრებს. მიუხედავად რთული და დატვირთული გასული წლისა, Tbilisi Medic საერთაშორისო მოლაპარაკებებსა და ახალი თანამშრომლობების წამოწყებას განაგრძობს.

2020 წლის განმავლობაში არაერთი წარმატებული თანამშრომლობა შედგა. გამოვარჩევდით ოფთალმოლოგიის მიმართულებით ერთ-ერთ მაღალტექნოლოგიურ ბრენდ „ნაიდეკს“.კომპანია NIDEK 50 წელზე მეტია, ქმნის თვალის დიაგნოსტირების მაღალტექნოლოგიურ აპარატურას. ბოლო წლების განმავლობაში ბრენდმა განავითარა წარმოების ძირითადი მიმართულებები და კონკურენტუნარიანია როგორც ოფთალმოლოგიის, ასევე ოპტომეტრიის, ლინზების წარმოების მიმართულებით. NIDEK-ის მიზანია, გაზარდოს ტექნოლოგიების როლი ადამიანის ჯანმრთელობაზე ზრუნვის საკითხში, რაც პირდაპირ ბმაშია „თბილისი მედიკის“ ფასეულობებთან.NIDEK-ის მაღალტექნოლოგიური აპარატურა უკვე ხელმისაწვდომია კომპანია „თბილისი მედიკის“ საგამოფენო დარბაზში. 2020 წლიდან ჩვენი სადისტრიბუციო ქსელი პროფესიონალ ინჟინერთა გუნდთან ერთად უზრუნველყოფს NIDEK-ის აპარატურით კლინიკების მომარაგებას.პირველ ეტაპზე ოფთალმოლოგიის აპარატურა, კერატორეფრაქტომეტრი დამონტაჟდა კლინიკა „ავერსში“, სადაც მომხმარებელს საშუალება ექნება, მაღალტექნოლოგიური აპარატურით ჩაიტაროს თვალის კვლევა და მოახდინოს დიაგნოსტირება.

- შეგიძლიათ, გვესაუბროთ კონკრეტულად ბრენდების შესახებ, რომელთა პროდუქციაც თქვენთანაა წარამოდგენილი?

- ერთ სივრცეში წარმოდგენილია 15-მდე საერთაშორისო სამედიცინო ბრენდი, გამოვყოფდით სამედიცინო ავეჯის ბრენდს Turmed-ს, Sonoscape-ს ულტრაბგერითი მიმართულებით, NIDEK-ს ოფთალმოლოგიის მიმართულებით, Ortho Clinical Diagnostic-ს ლაბორატორიის მიმართულებით და სხვა. ჩვენს შოურუმში მომხმარებელს საშუალება აქვს,შეარჩიოს ევროპული, აზიური და ამერიკული წარმოების პროდუქცია, როგორიცააექოსკოპიის აპარატები, ანალიზატორები, ლაპარასკოპიული აპარატურა, პაციენტის დაკვირვების მონიტორები, ელექტროკარდიოგრაფები, ლინეომატები, პულსოქსიმეტრები, სუნთქვის და სანარკოზე აპარატები, ფუნქციონალური საწოლები, ინსტრუმენტების მაგიდები, შირმები, შტატივები, გასასინჯი და საოპერაციო მაგიდები, განათებები და ბევრი სხვა მსგავსი ტიპის პროდუქცია.

- რა ცვლილებების განხორციელება მოგიწიათ პანდემიის პერიოდში, რამდენად შეიცვალა მოთხოვნა თქვენს მომსახურებაზე და პანდემიასთან დაკავშირებულ რომელ პროდუქციაზე გაიზარდა ყველაზე მეტად იმპორტი და მიწოდება?

- 2020 წლის დასაწყისიდანვე არაერთი სირთულე გაჩნდა ჩვენს ინდუსტრიაში. პანდემიისა და არაერთი საერთაშორისო შეზღუდვის გამო დაირღვა ლოჯისტიკური ჯაჭვი, გართულდა პროდუქციის მიწოდება, რადგან მიწოდების ქსელი გადაიტვირთა. თუ გარკვეული პროდუქციის მიღების დედლაინად 4 თვე გვქონდა, ამ ეტაზე გაცილებით ადრე გვიწევს პროდუქციის შეკვეთა, რადგან მიღების დრო გაზრდილია. ამან ცხადია, მნიშვნელოვნად გაზარდა ლოჯისტიკური ხარჯები და ბაზარზე გარკვეული დაბნეულობაც გამოიწვია. წლის დასაწყისიდანვე დაიწყო ფასების უეცარი ზრდა, რაც ამ ინდუსტრიისთვის საკმაოდ დიდი გამოწვევა აღმოჩნდა. ამიტომ, მსხვილმა კომპანიებმა გააჩერეს შესყიდვები, რადგან არ იცოდნენ, რამდენად მიიღებდა გაძვირებულ პროდუქტს ბაზარი. წლის დასაწყისში გართულდა პროდუქციის მარაგების სათანადოდ შევსება. პანდემიური მდგომარეობით არსებულმა შეზღუდვებმა ფაქტობრივად, საქმის გარეშე დატოვა გაყიდვების გუნდები, ამიტომ ისეთი ბიზნეს გადაწყვეტილება მივიღეთ, რომ ერთდროულად თანამშრომლების შენარჩუნება და დეფიციტური პროდუქციის შევსება შესაძლებელი გამხდარიყო. დავიწყეთ ადგილობრივი შესყიდვები და ეს გაყიდვების გუნდს დაევალა. თუ საქართველოში სადმე ჩვენთვის საინტერესო პროდუქცია არსებობდა, ნებისმიერი კომპანიისა თუ ფიზიკური პირისგან, ის ჩვენ უნდა შეგვეძინა. ამით ორი რამ მოვიგეთ: თანამშრომლები სტაბილურობის განცდით შევინარჩუნეთ და თანაც, დეფიციტური მარაგები შევავსეთ. ამასთანავე,შევქმენით გარკვეული სახელფასო სარეზერვო ფონდი, რადგან გაურკვევლობის შემთხვევაში ჩვენი თანამშრომლები ანაზღაურებით ყოფილიყვნენ უზრუნველყოფილნი.

- რა არის ის მთავარი, რაც ქართულ ბაზარზე მსგავსი კომპანიებისგან განგასხვავებთ?

- სამედიცინო პროდუქციის იმპორტსა და რეალიზაციას საქართველოში არაერთი კომპანია ახორციელებს. ამ კომპანიების პოზიციონირების განსხვავებული ხედვები და სტრატეგიები ქმნიან კონკურენტუნარიან ბაზარს. ასეთ გარემოში, რომ უკვე 10 წელია, იქმნება წარმატების ისტორია, ნიშნავს, რომ სწორი ბიზნეს სტრატეგიით ვიკავებთ მოწინავე პოზიციებს კონკურენტებთან მიმართებით.

აღსანიშნავია, რომ ეს ინდუსტრია მზარდი და გამოწვევებით სავსეა, რაც მოითხოვს, რომ კომპანია მუდმივად განვითარებადიიყოს.

- როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?

- ჩვენი სამომავლო გეგმები კომპანიის უწყვეტ ზრდას უკავშირდება, როგორც პროდუქციის ასორტიმენტის, ისე გუნდის თვალსაზრისით. ჩვენი განაცხადი - „ყველა სამედიცინო პროდუქტი ერთ სივრცეში“, გულისხმობს, რომ გარდა ასორტიმენტის რაოდენობისა, ნაშთებიც მუდმივად შევსებადი უნდა იყოს. გამართული ბიზნესი მოითხოვს, პროდუქტი ყოველთვის ადგილზე გვქონდეს, მიუხედავად ყველა იმ სირთულისა, რაც შეზღუდვების, ახალი რეგულაციებისა და გადატვირთული ლოჯისტიკური ჯაჭვის გამო შესაძლოა მოხდეს. პირველი კომპანია ვიყავით ჩვენს სფეროში, რომელმაც პროდუქცის შესყიდვა მომხმარებლებს ონლაინ პლატფორმის shop.tbilismedic.ge -ს მეშვეობით შესთავაზა და სიახლეებს მომავალშიც განვაგრძობთ. საკმაოდ არაპროგნოზირებადია, რა კუთხით გაიზრდება გაყიდვები სამომავლოდ, რადგან ამ მხრივ გარემო სწრაფად ცვალებადია. ამიტომ, ანალიტიკურ სამუშაოებს ყოველდღიურად ვაწარმოებთ. მეტი სიახლის, გაყიდვების მასშტაბურობის ზრდისა და არაერთი პროცესის გაციფრულებისთვის კი მუდმივად ვმუშაობთ, რადგან ეს როგორც ჩვენი თანამშრომლების, ასევე მომხმარებლების უსაფრთხოებისთვის აუცილებელი ფაქტორი, ქვეყნისთვის კი კრიტიკულად მნიშვნელოვანი საკითხია.

R

5 რჩევა, როგორ დავანებოთ თავი სიგარეტს

2021 წლის საოცარი დასაწყისი! Samsung Galaxy S21 |S21+ | S21 Ultra წინასწარი შეკვეთა დაიწყო!

Samsung Electronics-ი დღეს S სერიის უახლეს ფლაგმანებს წარადგენს