მსოფლიო
პოლიტიკა
სამართალი

26

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის ოცდამეშვიდე დღე დაიწყება 06:43-ზე, მთვარე თევზებში გადავა 23:28-ზე კარგი დღეა ახალი საქმეების დასაწყებად. შანსი მოგეცემათ მოაგვაროთ ძველი პრობლემები. კარგი დღეა ბიზნესისა და სავაჭრო საქმეებისთვის; უფროს თაობასთან ურთიერთობისთვის, მათგან რჩევის მიღება. ურთიერთობის, საქმეების გარჩევას არ გირჩევთ. კარგი დღეა საქმიანობის, სამუშაო ადგილის შესაცვლელად. კარგია მოგზაურობის დაწყება. მცირე ფიზიკური დატვირთვა არ გაწყენთ, კარგი დღეა საოჯახო საქმეების შესასრულებლად. მოერიდეთ დიდი რაოდენობით სითხის, განსაკუთრებით ალკოჰოლის მიღებას. გაუფრთხილდით ფეხებს.
საზოგადოება
მეცნიერება
სპორტი
მოზაიკა
კონფლიქტები
სამხედრო
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
დაისვენე საქართველოში და მოიგე კიდევ ერთი მოგზაურობა - „ლიდერფუდმა“ შიდა ტურიზმის მხარდამჭერი ახალი პროექტი დაიწყო
დაისვენე საქართველოში და მოიგე კიდევ ერთი მოგზაურობა - „ლიდერფუდმა“ შიდა ტურიზმის მხარდამჭერი ახალი პროექტი დაიწყო

2020 წელი სა­ქარ­თვე­ლო­ში შიდა ტუ­რიზ­მის წლად გა­მო­ცხად­და. აქ­ტი­უ­რად მიმ­დი­ნა­რე­ობს კამ­პა­ნია „აღ­მო­ა­ჩი­ნე ის რაც შე­ნია“. აღ­ნიშ­ნუ­ლი კამ­პა­ნი­ის გა­საძ­ლი­ე­რებ­ლად კი ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია რო­გორც ტუ­რიზ­მის სექ­ტო­რის მზა­ო­ბა, ისე კერ­ძო ბიზ­ნე­სის ჩარ­თუ­ლო­ბა და მო­სახ­ლე­ო­ბის აქ­ტი­უ­რო­ბა. შიდა ტუ­რიზ­მის გაძ­ლი­ე­რე­ბა უკა­ნას­კნე­ლი წლე­ბის გან­მავ­ლო­ბა­ში კომ­პა­ნია „ლი­დერ­ფუ­დის“ კორ­პო­რა­ცი­უ­ლი სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხიმ­გებ­ლო­ბის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სი ნა­წი­ლი იყო. წელს კი ეს კამ­პა­ნია უფრო გაძ­ლი­ერ­და და კომ­პა­ნი­ამ და­ი­წყო პრო­ექ­ტი „და­ის­ვე­ნე სა­ქარ­თვე­ლო­ში“, რომ­ლის შე­სა­ხე­ბაც ახლა თა­ვად „ლი­დერ­ფუ­დის“მარ­კე­ტინ­გი­სა და სა­ზო­გა­დო­ე­ბას­თან ურ­თი­ერ­თო­ბის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი კატო კი­კა­ბი­ძე გვე­სა­უბ­რე­ბა.

რა­ტომ გა­და­წყვი­ტეთ კამ­პა­ნი­ის „და­ის­ვე­ნე სა­ქარ­თვე­ლო­ში“ და­წყე­ბა?

„ლი­დერ­ფუ­დი“ და­არ­სე­ბის დღი­დან სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბის ფარ­გლებ­ში ახორ­ცი­ე­ლებ­და პრო­ექტს #ბუ­ნე­ბა­ში რომ­ლის მი­ზა­ნიც, ჩვე­ნი ქვეყ­ნის მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბის­თვის სა­ქარ­თვე­ლოს ბუ­ნებ­რი­ვი სიმ­დიდ­რე­ე­ბის უკეთ გაც­ნო­ბა იყო. მისი ლო­გი­კუ­რი გაგ­რძე­ლე­ბა/გან­ვი­თა­რე­ბა კი გახ­ლავთ „და­ის­ვე­ნე სა­ქარ­თვე­ლო­ში“, რო­მე­ლიც უკვე რამ­დე­ნი­მე დღეა და­ი­წყო.

მოგ­ვი­ყე­ვი თა­ვად პრო­ექ­ტის შე­სა­ხებ, რას ისა­ხავს ის მი­ზანდ?

„ლი­დერ­ფუ­დის“კამ­პა­ნი­ის მი­ზა­ნია covid-19-სგან და­ზა­რე­ლე­ბუ­ლი შიდა ტუ­რიზ­მის ხელ­შე­წყო­ბა და მომ­ხმა­რებ­ლის მო­ტი­ვი­რე­ბა, რომ მო­ი­ნა­ხუ­ლონ სა­ქარ­თვე­ლოს კუ­თხე­ე­ბი თა­ვი­სი ღირ­სშე­სა­ნიშ­ნა­ო­ბე­ბით.

ჩვენს სო­ცი­ქა­ლურ ქსელ­ში გან­თავ­სე­ბუ­ლია პოს­ტი და ამ პოს­ტის კო­მენ­ტა­რე­ბის ველ­ში ნე­ბის­მი­ერ ადა­მი­ანს შე­უძ­ლია გა­ნა­თავ­სოს მისი სა­ქარ­თვე­ლო­ში მოგ­ზა­უ­რო­ბის ამ­სახვლი ფოტო ჰეშ­თე­გით #გაგ­ვი­ზი­ა­რე­ბედ­ნი­ე­რი­მო­მენ­ტე­ბი, მო­აგ­რო­ვოს „ლა­ი­ქე­ბი“ და აგ­ვის­ტოს ბო­ლოს ლი­დერ­ფუ­დის გუნ­დი გა­მარ­ჯვე­ბულ ადა­მი­ანს გა­მო­ავ­ლენს. მას კი სა­ჩუქ­რად ისევ სა­ქარ­თვე­ლო­ში მოგ­ზა­უ­რო­ბა და დას­ვე­ნე­ბა გა­და­ე­ცე­მა. ჯილ­დო არის ორ­კა­ცი­ა­ნი საგ­ზუ­რი წი­ნან­დალ­ში, სას­ტუმ­რო „რა­დი­სონ ქო­ლექ­შენ­ში“.

ზო­გა­დად, რამ­დე­ნად მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია კერ­ძო სექ­ტო­რის აქ­ტი­უ­რი ჩარ­თვა შიდა ტუ­რიზ­მის მხარ­დამ­ჭერ აქ­ტი­ვო­ბებ­ში?

პან­დე­მი­ამ ყვე­ლა­ზე დიდი ზა­რა­ლი ტუ­რიზ­მის სფე­როს მი­ა­ყე­ნა, სწო­რედ ეს გახ­ლავთ ერთ-ერთი უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სი ფაქ­ტო­რი ჩვე­ნი სა­რეკ­ლა­მო / წა­მა­ხა­ლი­სე­ბე­ლი კამ­პა­ნი­ის და­წყე­ბის. ვფიქ­რობ, ყვე­ლა დიდ­მა კომ­პა­ნი­ამ პა­ტა­რა თუ დიდი დო­ზით წვლი­ლი უნდა შე­ი­ტა­ნოს ტუ­რიზ­მის სექ­ტო­რის რე­ა­ბი­ლი­ტა­ცი­ა­ში. ეს ერ­თგვა­რი სა­სი­ა­მოვ­ნო ვალ­დე­ბუ­ლე­ბაც კი გახ­ლავთ.

რო­გო­რია ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით „ლი­დერ­ფუ­დის“ სტრა­ტე­გია?

„ლი­დერ­ფუ­დი“ ახალ­გზრდუ­ლი ბრენ­დია, რაც თა­ვის­თა­ვად გუ­ლის­ხმობს აქ­ტი­უ­რი ცხოვ­რე­ბის რიტმს, გარ­თო­ბას , მოგ­ზა­უ­რო­ბას, ლაშ­ქრო­ბას, ფეს­ტი­ვა­ლებ­ზე სი­ა­რულს - ყვე­ლა­ფერს, რაც ბედ­ნი­ე­რი მო­მენ­ტებ­თან ასო­ცირ­დე­ბა და სწო­რედ ამ ბედ­ნი­ე­რი მო­მენ­ტე­ბის შექ­მნა­ში გვსურს ჩვე­ნი მოკ­რძა­ლე­ბუ­ლი წვლი­ლის შე­ტა­ნა.

გარ­და აღ­ნიშ­ნუ­ლი­სა, ტუ­რიზ­მის გაძ­ლი­ე­რე­ბის კუ­თხით რა პრო­ექ­ტე­ბი გაქვთ გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბუ­ლი?

პრო­ექ­ტი #ბუ­ნე­ბა­ში მო­ლაშ­ქრე­თა კლუბ „ზებ­რას­თან“ ერ­თად გან­ვა­ხორ­ცი­ე­ლეთ , მათ­თან ერ­თად ჩვენც აღ­მო­ვა­ჩი­ნეთ ისე­თი სა­ო­ცა­რი ად­გი­ლე­ბი სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მელ­ზეც წარ­მოდ­გე­ნა არ გვქონ­და­ან უბ­რა­ლოდ და­სა­ხე­ლე­ბა ვი­ცო­დით. ნამ­დვი­ლად სა­ო­ცა­რი ქვე­ყა­ნა გვაქვს, რომ­ლის არ­ცერ­თი კუ­თხე არ უნდა დავ­ტო­ვოთ ყუ­რა­დღე­ბის გა­რე­შე.

რაც შე­ე­ხე­ბა პრო­ექტს #და­ის­ვე­ნე სა­ქარ­თვე­ლო­ში, ის პირ­ველ აგ­ვის­ტოს და­ი­წყო და 20 აგ­ვის­ტომ­დე გაგ­რძელ­დე­ბა, ყვე­ლას მო­ვუ­წო­დებ, რომ ჩა­ერ­თონ ამ აქ­ტი­ვო­ბა­ში. ვაჩ­ვე­ნოთ ყვე­ლას სა­ქარ­თვე­ლოს გა­სა­ო­ცა­რი ად­გი­ლე­ბი, გა­ვუ­ზი­რა­ოთ ერ­თმა­ნეთს რო­გორც გა­მოც­დი­ლე­ბა ასე­ვე #ბედ­ნი­ე­რი­მო­მენ­ტე­ბი და მო­ვი­გოთ კი­დეც - რა­ტო­მაც არა.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
უძრავი ქონება საქართველოში: ეკონომიკაზე გავლენა, ტენდენციები და პროგნოზები
ავტორი:

დაისვენე საქართველოში და მოიგე კიდევ ერთი მოგზაურობა - „ლიდერფუდმა“ შიდა ტურიზმის მხარდამჭერი ახალი პროექტი დაიწყო

დაისვენე საქართველოში და მოიგე კიდევ ერთი მოგზაურობა - „ლიდერფუდმა“ შიდა ტურიზმის მხარდამჭერი ახალი პროექტი დაიწყო

2020 წელი საქართველოში შიდა ტურიზმის წლად გამოცხადდა. აქტიურად მიმდინარეობს კამპანია „აღმოაჩინე ის რაც შენია“. აღნიშნული კამპანიის გასაძლიერებლად კი ძალიან მნიშვნელოვანია როგორც ტურიზმის სექტორის მზაობა, ისე კერძო ბიზნესის ჩართულობა და მოსახლეობის აქტიურობა. შიდა ტურიზმის გაძლიერება უკანასკნელი წლების განმავლობაში კომპანია „ლიდერფუდის“ კორპორაციული სოციალური პასუხიმგებლობის მნიშვნელოვანესი ნაწილი იყო. წელს კი ეს კამპანია უფრო გაძლიერდა და კომპანიამ დაიწყო პროექტი „დაისვენე საქართველოში“, რომლის შესახებაც ახლა თავად „ლიდერფუდის“მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი კატო კიკაბიძე გვესაუბრება.

რატომ გადაწყვიტეთ კამპანიის „დაისვენე საქართველოში“ დაწყება?

„ლიდერფუდი“ დაარსების დღიდან სოციალური პასუხისმგებლობის ფარგლებში ახორციელებდა პროექტს #ბუნებაში რომლის მიზანიც, ჩვენი ქვეყნის მოქალაქეებისთვის საქართველოს ბუნებრივი სიმდიდრეების უკეთ გაცნობა იყო. მისი ლოგიკური გაგრძელება/განვითარება კი გახლავთ „დაისვენე საქართველოში“, რომელიც უკვე რამდენიმე დღეა დაიწყო.

მოგვიყევი თავად პროექტის შესახებ, რას ისახავს ის მიზანდ?

„ლიდერფუდის“კამპანიის მიზანია covid-19-სგან დაზარელებული შიდა ტურიზმის ხელშეწყობა და მომხმარებლის მოტივირება, რომ მოინახულონ საქართველოს კუთხეები თავისი ღირსშესანიშნაობებით.

ჩვენს სოციქალურ ქსელში განთავსებულია პოსტი და ამ პოსტის კომენტარების ველში ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია განათავსოს მისი საქართველოში მოგზაურობის ამსახვლი ფოტო ჰეშთეგით #გაგვიზიარებედნიერიმომენტები, მოაგროვოს „ლაიქები“ და აგვისტოს ბოლოს ლიდერფუდის გუნდი გამარჯვებულ ადამიანს გამოავლენს. მას კი საჩუქრად ისევ საქართველოში მოგზაურობა და დასვენება გადაეცემა. ჯილდო არის ორკაციანი საგზური წინანდალში, სასტუმრო „რადისონ ქოლექშენში“.

ზოგადად, რამდენად მნიშვნელოვანია კერძო სექტორის აქტიური ჩართვა შიდა ტურიზმის მხარდამჭერ აქტივობებში?

პანდემიამ ყველაზე დიდი ზარალი ტურიზმის სფეროს მიაყენა, სწორედ ეს გახლავთ ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი ფაქტორი ჩვენი სარეკლამო / წამახალისებელი კამპანიის დაწყების. ვფიქრობ, ყველა დიდმა კომპანიამ პატარა თუ დიდი დოზით წვლილი უნდა შეიტანოს ტურიზმის სექტორის რეაბილიტაციაში. ეს ერთგვარი სასიამოვნო ვალდებულებაც კი გახლავთ.

როგორია ამ მიმართულებით „ლიდერფუდის“ სტრატეგია?

„ლიდერფუდი“ ახალგზრდული ბრენდია, რაც თავისთავად გულისხმობს აქტიური ცხოვრების რიტმს, გართობას , მოგზაურობას, ლაშქრობას, ფესტივალებზე სიარულს - ყველაფერს, რაც ბედნიერი მომენტებთან ასოცირდება და სწორედ ამ ბედნიერი მომენტების შექმნაში გვსურს ჩვენი მოკრძალებული წვლილის შეტანა.

გარდა აღნიშნულისა, ტურიზმის გაძლიერების კუთხით რა პროექტები გაქვთ განხორციელებული?

პროექტი #ბუნებაში მოლაშქრეთა კლუბ „ზებრასთან“ ერთად განვახორციელეთ , მათთან ერთად ჩვენც აღმოვაჩინეთ ისეთი საოცარი ადგილები საქართველოში, რომელზეც წარმოდგენა არ გვქონდაან უბრალოდ დასახელება ვიცოდით. ნამდვილად საოცარი ქვეყანა გვაქვს, რომლის არცერთი კუთხე არ უნდა დავტოვოთ ყურადღების გარეშე.

რაც შეეხება პროექტს #დაისვენე საქართველოში, ის პირველ აგვისტოს დაიწყო და 20 აგვისტომდე გაგრძელდება, ყველას მოვუწოდებ, რომ ჩაერთონ ამ აქტივობაში. ვაჩვენოთ ყველას საქართველოს გასაოცარი ადგილები, გავუზირაოთ ერთმანეთს როგორც გამოცდილება ასევე #ბედნიერიმომენტები და მოვიგოთ კიდეც - რატომაც არა.

აჭარელი ეკომიგრანტი წალკაში ბროკოლის წარმოებას აფართოებს

Taycan - პორშეს პირველი ელექტრო ავტომობილის წარდგენა

„იმოგზაურე ვისოლთან ერთად“ პროექტის ფარგლებში საქართველოში შიდა ტურიზმის მხარდამჭერი საინფორმაციო კამპანია დაიწყო