მსოფლიო
სამართალი
მოზაიკა

23

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამეშვიდე დღე დაიწყება 02:18-ზე, მთვარე ტყუპში გადავა 06:57-ზე – რეკომენდებულია საიდუმლო ცოდნის მიღება. რთული სიტუაციიდან გამოსავლის პოვნა. იყავით ყურადღებიანი ყველა ფინანსურ საკითხზე. გადაიხადეთ ვალები. შუადღის შემდეგ გააფორმეთ კონტრაქტები და დაიწყეთ ახალი საქმე. მოაგვარეთ პრობლემები პარტნიორებთან, კოლეგებთან და უფროსებთან. გამოიჩინეთ ტოლერანტობა, გაგება, დიპლომატია. დრო დაუთმეთ სწავლას. არ დალიოთ ალკოჰოლი. მოერიდეთ ხორცის კერძებს. კარგი დღეა რომანტიკული პაემნისთვის. ასევე ხელსაყრელი პერიოდია ჩხუბისა და კონფლიქტის შემდეგ შერიგებისთვის.
სამხედრო
პოლიტიკა
მეცნიერება
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ინოვაციური და თანამედროვე - ყველაზე დიდი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი „მიჰაუსის“ ციფრული პრეზენტაცია ოფიციალურ გახსნამდე
ინოვაციური და თანამედროვე - ყველაზე დიდი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი „მიჰაუსის“ ციფრული პრეზენტაცია ოფიციალურ გახსნამდე

სამ­შე­ნებ­ლო და სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის ამი­ერ­კავ­კა­სი­ა­ში უდი­დე­სი ჰი­პერ­მარ­კე­ტის „მი­ჰა­უ­სის“ ციფ­რუ­ლი პრე­ზენ­ტა­ცია, მის ოფი­ცი­ა­ლურ გახ­სნამ­დე 18 სა­ა­თით ადრე, ინ­ტერ­ნეტ­მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის გა­ი­მარ­თა.

მშე­ნებ­ლო­ბი­სა და რე­მონ­ტის­თვის სა­ჭი­რო 60 000-მდე და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ცია ხვალ, 17 ივ­ლისს, 15 სა­ათ­ზე რე­ა­ლუ­რად წა­რედ­გი­ნე­ბა მომ­ხმა­რე­ბელს ერთ სივ­რცე­ში. „თბი­ლი­სის ზღვის პლა­ზა­ში“ 12 000 კვად­რა­ტულ მეტრზე მო­თავ­ზე­ბულ შო­უ­რუმ­სა და პა­ვი­ლი­ო­ნებ­ში 21 ქვეყ­ნის წამ­ყვა­ნი ბრენ­დე­ბის პრო­დუქ­ცია იქ­ნე­ბა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. აქ იქ­ნე­ბა ყვე­ლა­ფე­რი, რაც სა­ჭი­როა მშე­ნებ­ლო­ბის­თვის, რე­მონ­ტის­თვის – რო­გორც მა­სა­ლე­ბი, ისე ხელ­სა­წყო­ე­ბი და ყვე­ლა­ფე­რი ეს ყვე­ლა­ზე სან­დო ბრენ­დე­ბის­გან.

ამ მას­შტა­ბის ჰი­პერ­მარ­კე­ტის და ზო­გა­დად, ახა­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბის ციფ­რუ­ლი პრე­ზენ­ტა­ცია იშ­ვი­ა­თად გვხვდე­ბა ინ­ტერ­ნეტ­სივ­რცე­ში. ასე­ვე ინო­ვა­ცი­უ­რი და ციფ­რუ­ლად გა­მარ­თუ­ლია ახა­ლი გი­გან­ტუ­რი ჰი­პერ­მარ­კე­ტი „მი­ჰა­უ­სი“: მომ­ხმა­რებ­ლებს ამი­ერ­კავ­კა­სი­ა­ში ყვე­ლა­ზე დიდ ჰი­პერ­მარ­კეტ­ში ორი­ენ­ტი­რე­ბა რომ არ გა­უ­ჭირ­დეთ მომ­ხმა­რებ­ლებს, ტე­რი­ტო­რი­ა­ზე გან­ლა­გე­ბუ­ლია სენ­სო­რუ­ლი მო­ნი­ტო­რე­ბი, სა­დაც მარ­ტი­ვა­დაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი რო­გორც პრო­დუქ­ტე­ბის არ­ჩე­ვა, ასე­ვე ფას­დაკ­ლე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ტე­ბის დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბა და შე­სა­ბა­მი­სი მა­სა­ლე­ბის ჰი­პერ­მარ­კე­ტის ტე­რი­ტო­რი­ა­ზე პოვ­ნა. გარ­და ამი­სა, „მი­ჰა­უ­სის“ კონ­სულ­ტან­ტე­ბი სრულ მომ­სა­ხუ­რე­ბას გა­უ­წე­ვენ. მათ, ვი­საც მას­შტა­ბუ­რი რე­მონ­ტი აქვთ და­გეგ­მი­ლი, კონ­სულ­ტან­ტებ­თან ერ­თად ინ­ტე­რი­ე­რის დი­ზა­ი­ნე­რე­ბიც გა­უ­წე­ვენ დახ­მა­რე­ბას - 3D გა­მო­სა­ხუ­ლე­ბა­ში შე­იქ­მნე­ბა დი­ზა­ი­ნი და დამ­კვე­თი VR-ის სათ­ვა­ლი­თაც და­ათ­ვა­ლი­ე­რებს მო­მა­ვა­ლი სახ­ლის ინ­ტე­რი­ერს. რო­გორც კრმ­პა­ნი­ა­ში ამ­ბო­ბენ, ჰი­პერ­მარ­კე­ტი კონ­ცეფ­ცი­უ­რად შო­უ­რუ­მია, რაც იმას ნიშ­ნავს, რომ მომ­ხმა­რე­ბელს თი­თო­ე­უ­ლი პრო­დუქ­ტის მა­ხა­სი­ა­თებ­ლის ნახ­ვა და გა­მოც­და სწო­რედ ერთ სივ­რცე­ში შე­ეძ­ლე­ბა. ამ პრო­ცეს­შიც მათ კონ­კრე­ტუ­ლი ბრენ­დე­ბის მიერ დატ­რე­ნინ­გე­ბუ­ლი სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბი გა­უ­წე­ვენ კვა­ლი­ფი­ცი­ურ დახ­მა­რე­ბას. Do It Yourself (DIY), ანუ „გა­ა­კე­თე შენ თვი­თონ“ კონ­ცეფ­ცია ამ ტი­პის ჰი­პერ­მარ­კე­ტებ­ში საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბით და­ი­ნერ­გა და­სავ­ლეთ ევ­რო­პის ქვეყ­ნებ­ში და ის სა­სი­ა­მოვ­ნო სურპრი­ზი იქ­ნე­ბა „მი­ჰა­უ­სის“ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის. იმ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­თვის, ვინც ზუს­ტად იცი­ან რო­მე­ლი ბრენ­დის რა ნა­წარ­მი და რა რა­ო­დე­ნო­ბით უნდა შე­ი­ძი­ნონ, „მი­ჰა­უსს“ იდე­ა­ლუ­რად გა­მარ­თუ­ლი ონ­ლა­ინ მა­ღა­ზია აქვს, სა­დაც სახ­ლი­დან გა­უს­ვლე­ლა­დაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი პრო­დუქ­ცი­ის ყიდ­ვა. შე­სა­ბა­მი­სად, მუ­შა­ობს მი­ტა­ნის სერ­ვი­სი, რო­მე­ლიც მაქ­სი­მა­ლუ­რა­დაა მორ­გე­ბუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის მო­თხოვ­ნებ­ზე.

ამას­თან, „მი­ჰა­უ­სის“ მე­ნე­ჯმენ­ტი მუდ­მი­ვად იზ­რუ­ნებს მომ­ხმა­რებ­ლის ინ­ფორ­მი­რე­ბა­ზე, თუ რა ახა­ლი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბი ინერ­გე­ბა სამ­შე­ნებ­ლო სექ­ტორ­ში, რო­მე­ლი ახა­ლი პრო­დუქ­ტი შე­მო­დის სა­ქარ­თვე­ლო­ში, ბლოგ­პოს­ტე­ბი შე­იქ­მნე­ბა რე­მონ­ტი­სა და მშე­ნებ­ლო­ბის თე­მა­ტი­კა­ზე, გა­მოქ­ვეყ­ნდე­ბა DIY პრო­ექ­ტე­ბის გზამ­კვლე­ვე­ბი და სხვ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ისტორიული გამარჯვება - საქართველოს ძიუდოისტთა ნაკრები მსოფლიო ჩემპიონია!
ავტორი:

ინოვაციური და თანამედროვე - ყველაზე დიდი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი „მიჰაუსის“ ციფრული პრეზენტაცია ოფიციალურ გახსნამდე

ინოვაციური და თანამედროვე - ყველაზე დიდი სამშენებლო ჰიპერმარკეტი „მიჰაუსის“ ციფრული პრეზენტაცია ოფიციალურ გახსნამდე

სამშენებლო და სარემონტო მასალების ამიერკავკასიაში უდიდესი ჰიპერმარკეტის „მიჰაუსის“ ციფრული პრეზენტაცია, მის ოფიციალურ გახსნამდე 18 საათით ადრე, ინტერნეტმომხმარებლებისთვის გაიმართა.

მშენებლობისა და რემონტისთვის საჭირო 60 000-მდე დასახელების პროდუქცია ხვალ, 17 ივლისს, 15 საათზე რეალურად წარედგინება მომხმარებელს ერთ სივრცეში. „თბილისის ზღვის პლაზაში“ 12 000 კვადრატულ მეტრზე მოთავზებულ შოურუმსა და პავილიონებში 21 ქვეყნის წამყვანი ბრენდების პროდუქცია იქნება წარმოდგენილი. აქ იქნება ყველაფერი, რაც საჭიროა მშენებლობისთვის, რემონტისთვის – როგორც მასალები, ისე ხელსაწყოები და ყველაფერი ეს ყველაზე სანდო ბრენდებისგან.

ამ მასშტაბის ჰიპერმარკეტის და ზოგადად, ახალი კომპანიების ციფრული პრეზენტაცია იშვიათად გვხვდება ინტერნეტსივრცეში. ასევე ინოვაციური და ციფრულად გამართულია ახალი გიგანტური ჰიპერმარკეტი „მიჰაუსი“: მომხმარებლებს ამიერკავკასიაში ყველაზე დიდ ჰიპერმარკეტში ორიენტირება რომ არ გაუჭირდეთ მომხმარებლებს, ტერიტორიაზე განლაგებულია სენსორული მონიტორები, სადაც მარტივადაა შესაძლებელი როგორც პროდუქტების არჩევა, ასევე ფასდაკლებული პროდუქტების დათვალიერება და შესაბამისი მასალების ჰიპერმარკეტის ტერიტორიაზე პოვნა. გარდა ამისა, „მიჰაუსის“ კონსულტანტები სრულ მომსახურებას გაუწევენ. მათ, ვისაც მასშტაბური რემონტი აქვთ დაგეგმილი, კონსულტანტებთან ერთად ინტერიერის დიზაინერებიც გაუწევენ დახმარებას - 3D გამოსახულებაში შეიქმნება დიზაინი და დამკვეთი VR-ის სათვალითაც დაათვალიერებს მომავალი სახლის ინტერიერს. როგორც კრმპანიაში ამბობენ, ჰიპერმარკეტი კონცეფციურად შოურუმია, რაც იმას ნიშნავს, რომ მომხმარებელს თითოეული პროდუქტის მახასიათებლის ნახვა და გამოცდა სწორედ ერთ სივრცეში შეეძლება. ამ პროცესშიც მათ კონკრეტული ბრენდების მიერ დატრენინგებული სპეციალისტები გაუწევენ კვალიფიციურ დახმარებას. Do It Yourself (DIY), ანუ „გააკეთე შენ თვითონ“ კონცეფცია ამ ტიპის ჰიპერმარკეტებში საკმაოდ წარმატებით დაინერგა დასავლეთ ევროპის ქვეყნებში და ის სასიამოვნო სურპრიზი იქნება „მიჰაუსის“ მომხმარებლებისთვის. იმ მომხმარებლებისთვის, ვინც ზუსტად იციან რომელი ბრენდის რა ნაწარმი და რა რაოდენობით უნდა შეიძინონ, „მიჰაუსს“ იდეალურად გამართული ონლაინ მაღაზია აქვს, სადაც სახლიდან გაუსვლელადაა შესაძლებელი პროდუქციის ყიდვა. შესაბამისად, მუშაობს მიტანის სერვისი, რომელიც მაქსიმალურადაა მორგებული მომხმარებლის მოთხოვნებზე.

ამასთან, „მიჰაუსის“ მენეჯმენტი მუდმივად იზრუნებს მომხმარებლის ინფორმირებაზე, თუ რა ახალი ტექნოლოგიები ინერგება სამშენებლო სექტორში, რომელი ახალი პროდუქტი შემოდის საქართველოში, ბლოგპოსტები შეიქმნება რემონტისა და მშენებლობის თემატიკაზე, გამოქვეყნდება DIY პროექტების გზამკვლევები და სხვ.

"ღამურებზე ლუგარში ბევრი კვლევა ტარდება, მაგრამ ხალხს არ ვეუბნებით, მოგვაწოდონ" - გამყრელიძე ოსურ მედიას პასუხობს

რა ტოქსიკური თვისებები აქვთ პროდუქტებს - სურსათის ექსპერტის რეკომენდაციები

რა უნდა გაითვალისწინოთ, რომ საზამთრომ და ნესვმა არ მოგწამლოთ - "თუ ეს ზოლი ყვითელი ფერისაა, ნიშნავს რომ დაბინძურებულია ნიტრატებით"