დოქ. ნიკოლაოს დიმიტრიადისი - ლექტორი, შეფილდის უნივერსიტეტის Executive MBA (ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო) პროგრამა
დოქ. ნიკოლაოს დიმიტრიადისი არის კომუნიკაციების სფეროს აღიარებული სპეციალისტი და კონსულტანტი, აგრეთვე, სხვადასხვა წიგნის ავტორი: „ნეირომეცნიერება ლიდერებისთვის: A Brain Adaptive Leadership Approach” (მე–2 გამოცემა) და “Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools” (მარკეტინგის პროგრესული მართვა: პრინციპები, უნარები და საშუალებები), ორივე წიგნი ეკუთვნის Kogan Page London. ნიკოლაოს დიმიტრიადისი სიტყვით გამოვიდა TEDx სტრატკლაიდის უნივერსიტეტში ნეირობიოლოგიური კომუნიკაციების გადაუდებელი აუცილებლობის შესახებ, ის არის სერტიფიცირებული ნეირომარკეტოლოგი და ლექციას კითხულობდა ნეირომარკეტინგის მენეჯერის პროგრამაზე ჰამბურგის მედია სკოლაში. დოქ. დიმიტრიადისმა შეისწავლა 5,000–ზე მეტი ტვინი 25 ქვეყანაში ნეირომარკეტინგის, neuroHR და სამეცნიერო მიზნებისთვის. ის მუშაობდა ისეთ მსხვილ ბრენდებთან, როგორიცაა IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, AstraZeneca, T-Mobile, Pierre Fabre, Coca-Cola, Banca Intesa Sanpaolo, Microsoft, CISCO, SAP, VMware, Emirates NBD, Raiffeisen Bank, UNICEF, SocieteGenerale, Credit Agricole, USAID და სხვები. ბ–ნი ნიკოლაოსი არის Optimal HR Group–ის ნეიროსამეცნიერო მომსახურებების ხელმძღვანელი, რომელიც უზრუნველყოფს ნეირო–კვლევის, ნეირო–კონსულტაციის და ნეირო–ტრენინგის მომსახურებებს.
კარგი სიახლე არის ის, რომ ჩვენი ტვინი მზად არის ეფექტურად გაუმკლავდეს ამ სახის კრიზისებს! ცუდი ის არის, რომ ადამიანების უმეტესობამ არ იცის როგორ მოახდინოს ღირებული გონებრივი პროცესების გააქტიურება, როგორიცაა ნებისყოფა, სულიერი ძალების აღდგენის უნარი, ემპათია კრიზისიდან უსაფრთხოდ გამოსვლის მიზნით. ამ სტატიაში დოქ. ნიკოლაოს დიმიტრიადისი იყენებს კოგნიტურ ფსიქოლოგიას/ ტვინის მეცნიერებას, ნეირომეცნიერებაში მის ათწლიან გამოცდილებას 20–ზე მეტ ქვეყანაში, პრაქტიკულ მაგალითებს და ტვინის ადაპტიურ მოდელს მისი წიგნიდან - „ნეირომეცნიერება ლიდერებისთვის“ - რომელიც მიუთითებს მარტივ გზებს იმის უკეთ გასაგებად, თუ როგორ მოქმედებს კრიზისი თქვენს ტვინზე და რა უნდა განხორციელდეს ამასთან დაკავშირებით.
დღევანდელი პანდემია ერთგვარი გამოცდაა - თუ ვინ ვართ. ჩვეულებრივ მაღალი გაურკვევლობის პერიოდებში, განსაკუთრებით ჩვენს მონაწილეობასთან დაკავშირებით ჯგუფებში და საზოგადოებაში. ასეთი ჯგუფების აქტიური წევრობა ჩვენს პროფესიულ და სოციალურ ცხოვრებაში, ითვალისწინებს სარგებელს, თუმცა ამასთანავე პასუხისმგებლობებს. მაღალი გაურკვევლობის პერიოდებში, პასუხისმგებლობებისადმი და არა სარგებელისადმი, თქვენი დამოკიდებულება, განსაზღვრავს თქვენს მომავალ მდგომარეობას ჯგუფში. ძლიერი ლიდერები, საუკეთესო მეგობრები და ხალხი გამოვლინდება ამ კრიზისში. ისინი დაეხმარებიან სხვებს, მზად იქნებიან სასარგებლო როლი შეასრულონ, ისინი ენდობიან ადამიანებს, იქნებიან აქტიურნი, კრეატიულნი და ხელმისაწვდომნი. ისინი პრიორიტეტს მიანიჭებენ თავიან პასუხისმგებლობებს და არა სარგებელს. სხვები დაიმალებიან, დაადანაშაულებენ სხვებს და შეტევაზეც გადავლენ. იმისათვის, რომ იყოთ ადამიანი, რომელიც მაქსიმუმს აკეთებს კრიზისიდან გამოსასვლელად, გაითვალისწინეთ შემდეგი:
ჩვენს ტვინს უკვე აქვს ყველა ინსტრუმენტი კრიზისთან გასამკლავებლად საუკეთესო საშუალებებით: ემპათია, მხარდაჭერა, სიყვარული, მორალი, გადამწყვეტი ზომა/ქმედება, მუქთახორების სოციალური დასჯა, ლიდერობა და ფიზიკური და სულიერი ძალების აღდგენის უნარი. მაგრამ ვაპირებთ კი, რომ ჩვენს ტვინს მივცეთ ამ სახით მუშაობის შესაძლებლობა? თუ ვახდენთ მის პროვოცირებას ტანჯვით, აგრესიით და უთანხმოებით რეაგირებისთვის? ვიმედოვნებ ჩვენ სწორ არჩევანს გავაკეთებთ!
შეფილდის უნივერსიტეტის Executive MBA (ბიზნესის ადმინისტრირების სამაგისტრო) პროგრამა თბილისში ხორციელდება 2017 წლიდან. მომდევნო 2020/21 აკადემიური წლისთვის მიღება თავისუფალია. დამატებითი ინფორმაციისთვის პროგრამის შესახებ დაუკავშირდით თბილისის წარმომადგენლობას შემდეგ ნომერზე: +995 577 221 166.
R