ავტორი:

"შეფ მარკეტერის" ფინალი, კონკურსანტების მიერ მომზადებული ხინკალი და უამრავი საჩუქარი

"შეფ მარკეტერის" ფინალი, კონკურსანტების მიერ მომზადებული ხინკალი და უამრავი საჩუქარი

რესტორან "უბანში" წარმატებული და სახალისო კულინარიული პროექტის "შეფ მარკეტერის" ფინალი გაიმართა, რომელშიც წინა თვეების შვიდი საუკეთესო მონაწილე შეეჯიბრა ერთმანეთს.

მონაწილეებმა, რომლებიც სხვადასხვა კომპანიების პიარისა და მარკეტინგის სამსახურის წარმომადგენლები არიან, ფინალში საკმაოდ რთულად მოსამზადებელი, ყველასთვის საყვარელი ქართული კერძი - ხინკალი მოამზადეს. სანამ ჟიურის ოთხი წევრი კონკურსანტების მიერ მომხადებულ ხინკალს აგემოვნებდა, მონაწილეებმა ფანტაზია სხვა კუთხითაც გამოავლინეს და ფერად-ფერადი ბოსტნეულის სალათიც მოამზადეს.

კომპეტენტურმა ჟიურიმ, რომელშიც ჟურნალ "გემრიელიას" რედაქტორი ქეთი ადეიშვილი, ცნობილი იტალიელი შეფი ენცო ნერი, "უბანის" შეფ-მზარეული და რესტორნის წარმომადგენელი იყვნენ, გამარჯვებული ჯამური ქულების მიხედვით გამოავლინა.

გამარჯვებულს, "თეგეტა მოტორსის" წარმომადგენელს გვანცა ღვედაშვილს პარტნიორებისგან - სტამბა "კოლორის", "პალიტრა ელი", „გაგრა პლიუსი“, სააფთიაქო ქსელ „ჯიპისის“, ავეჯისა და აქსესუარების მაღაზია „ბოგაჩოს“ მიერ დაწესებული პრიზები გადაეცა.

ასევე, კომპანია m|group-მა წლის შეფ-მარკეტერს საჩუქრად გადასცა ორკაციანი საგზური ყვარლის ტბაზე და ფასდაკლების ბარათი ქსელში არსებულ ყველა რესტორანში.

გვანცა ღვედაშვილი, "შეფ-მარკეტერის" გამარჯვებული:

"ძალიან მნიშვნელოვანი იყო ეს გამარჯვება. პირველად გავაკეთე ხინკალი, სალათიც ექსპრომტად მოვამზადე. ყველამ კარგად შეასრულა დავალება, ნამდვილად ძლიერი კონკურენტები მყავდა"

ქეთი ადეიშვილი, ჟურნალ „გემრიელიას“ რედაქტორი, ჟიურის წევრი:

"გამარჯვებულზე ბევრი ვიკამათეთ, ორ ადამიანს შორის დიდხანს ვფიქრობდით, რომელი იყო საუკეთესო. საბოლოოდ შევარჩიეთ ის კონკურსანტი, რომელმაც ხინკალიც და სალათიც კარგად მოამზადა".

ნათია მეტრეველი, m|group-ის მარკეტინგის და გაყიდვების სამსახურის უფროსი:

"მხარს ვუჭერთ ასეთ პროექტებს და ყოველთვის, გვერდით ვუდგავართ. რა თქმა უნდა, ჩვენ გვყავს ჩვენი კონკურსანტი-ფავორიტი, რომელსაც კარგი პრიზები გადავეცით"

შეფ მარკეტერის ფინალური ტურის მონაწილეები იყვნენ - „ამბასადორის“, "მაკრო ბიზნეს კაპიტალის“, "შალვინოს", „პანეს“, "ჰუავეის“, "ალტა ოქეის“ და "თეგეტა მოტორსის" წარმომადგენლები. საჩუქრები გადაეცა ყველა მონაწილეს.

მონაწილეების გარდა, საჩუქრებით დაჯილდოვდნენ ღონისძიების სტუმრებიც - მათთვის საღამოს ბოლოს გათამაშება გაიმართა. იღბლიანმა სტუმრებმა საჩუქრად მიიღეს - "ორგანიკ ლაბის“, „სოლო პერტეს“, „პანდორას“, „ჯი პი სის“, სათვალეების მაღაზია „თორელის“ და სხვა პარტნიორების მიერ დაწესებული პრიზები.

როგორ შევხვდეთ 2020 წელს, რომ თეთრი მეტალის ვირთხის კეთილგანწყობა მოვიპოვოთ

დედოფალი ლეტიცია და მეგან მარკლი ერთნაირი ქვედაბოლოთი - რომელს უფრო უხდება?

"რამდენიმე წინსაფარი მაქვს, მაგრამ სახლში ხალათებით სიარული მიყვარს" - ვინ არის "მასტერშეფის" კონკურსანტი, რომელმაც ინტერნეტმომხმარებელი აალაპარაკა