სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო

29

მარტი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

შაბათი, მთვარის ოცდამეათე დღე დაიწყება 07:05-ზე მთვარის პირველი დღე დადგება 14:57-ზე, მთვარე ვერძშია შუადღემდე დაასრულეთ ძველი საქმეები. გათავისუფლდით უსარგებლო ნივთებისაგან. კარგია შემოქმედებითი საქმიანობა, სწავლა. აკონტროლეთ ემოციები. კარგი დღეა დასვენებისთვის. ბუნებაში, ქალაქგარეთ სასეირნოდ. საღამოს დაგეგმეთ ახალი საქმეები, მაგრამ მათი დაწყებისგან თავი შეიკავეთ. მოერიდეთ ყველა მნიშვნელოვან საქმეს, გადაწყვეტილებას. კონფლიქტისგან თავი შეიკავეთ. მოერიდეთ ფიზიკურ გადაღლას, მოსალოდნელია ტრავმები. არ გადატვირთოთ კუჭი. მოერიდეთ ცხელ და ცხარე საკვებს. არ მიიღოთ ალკოჰოლი. თავის ტკივილი რომ აირიდოთ, არ გადაიღალოთ გონებრივი სამუშაოთი.
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
სპორტი
მეცნიერება
კონფლიქტები
დღის ბოლო სიახლეები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
რატომ კორეული კოსმეტიკა? - პროდუქცია, რომელმაც მსოფლიო დაიპყრო, საქართველოშიც პოპულარულია
რატომ კორეული კოსმეტიკა? - პროდუქცია, რომელმაც მსოფლიო დაიპყრო, საქართველოშიც პოპულარულია

კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კა - ბოლო პე­რი­ოდ­ში ამ სი­ტყვებ­მა ჯა­დოს­ნუ­რი დატ­ვირ­თვა შე­ი­ძი­ნეს და ავ­ტო­მა­ტუ­რად სი­ლა­მა­ზე­სა და ლა­მაზ კან­თან ასო­ცირ­დე­ბა. კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კის პო­პუ­ლა­რო­ბა სა­ო­ცა­რი სის­წრა­ფით იზ­რდე­ბა და მან უკვე და­იპრყო ჯერ აზია, შემ­დეგ ევ­რო­პა და ახლა უკვე ამე­რი­კაც. უკა­ნას­კნე­ლი რამ­დე­ნი­მე წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კაც სა­ქარ­თვე­ლო­ში მზარ­დი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. თუმ­ცა ბევ­რმა ჯერ კი­დევ არ იცის, თუ რა­ტომ არის კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კა კარ­გი და რა­ტომ სჯობს ის სხვებს.

ახლა წარ­მო­გიდ­გენთ 5 მი­ზეზს, რო­მე­ლიც და­გარ­წმუ­ნებთ, რომ და­უ­ყოვ­ნებ­ლივ უნდა და­ი­წყოთ კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კის გა­მო­ყე­ნე­ბა, თუ ეს ჯერ კი­დევ არ და­გი­წყი­ათ.

უნაკ­ლო კანი

და­სავ­ლე­თის ქვეყ­ნებ­ში ქა­ლე­ბის დიდი ნა­წი­ლი ცდი­ლობს, სა­ხის კან­ზე არ­სე­ბუ­ლი ნაკ­ლი ბა­ზი­თა და მა­კი­ა­ჟით და­ფა­როს. აღ­მო­სავ­ლეთ­სა და გან­სა­კუთ­რე­ბით, კო­რე­ა­ში კი, რო­გორც წესი, ქა­ლე­ბი კა­ნის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა­ზე ზრუ­ნა­ვენ და არა ხარ­ვე­ზე­ბის და­ფარ­ვა­ზე. სწო­რედ ამი­ტომ გან­სხვავ­დე­ბა აღ­მო­სავ­ლუ­რი და და­სავ­ლუ­რი მწარ­მო­ებ­ლე­ბის მიდ­გო­მე­ბიც. და­სავ­ლე­თის ქვეყ­ნებ­ში უფრო მეტი დე­კო­რა­ტი­უ­ლი კოს­მე­ტი­კუ­რი სა­შუ­ა­ლე­ბა იწარ­მო­ე­ბა, აღ­მო­სავ­ლეთ­ში კი -კა­ნის გა­მა­ჯან­სა­ღე­ბე­ლი.

ბუ­ნებ­რი­ვი სი­ლა­მა­ზე

აღ­მო­სავ­ლე­თის ქვეყ­ნებ­ში ბუ­ნებ­რივ სი­ლა­მა­ზეს ანი­ჭე­ბენ უპი­რა­ტე­სო­ბას. სწო­რედ ამი­ტომ ამ ქვეყ­ნებ­ში ქა­ლე­ბი ცდი­ლო­ბენ, მაქ­სი­მა­ლუ­რად კარ­გი სა­ხის კანი ჰქონ­დეთ, რომ და­მა­ტე­ბი­თი კოს­მე­ტი­კუ­რი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი არ დას­ჭირ­დეთ ნაკ­ლო­ვა­ნე­ბე­ბის და­სა­ფა­რად. ისი­ნი მხო­ლოდ მი­ნი­მა­ლის­ტურ მა­კი­აჟს ატა­რე­ბენ. არ­სე­ბობს კო­რე­უ­ლი სი­ლა­მა­ზის 10 სა­ფე­ხუ­რი­ა­ნი რუ­ტი­ნა, რო­მე­ლიც მო­ი­ცავს კა­ნის წმენ­დას, და­ტე­ნი­ა­ნე­ბა­სა და მზის­გან დაც­ვას.

ბუ­ნებ­რი­ვი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბი

კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კის კი­დევ ერთი უპი­რა­ტე­სო­ბა მისი შე­მად­გენ­ლო­ბაა. აღ­ნიშ­ნუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ის უდი­დე­სი ნა­წი­ლი სრუ­ლად ბუ­ნებ­რი­ვი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის­გან მზად­დე­ბა. ამ ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის უმე­ტე­სო­ბა კი მხო­ლოდ იმ კონ­კრე­ტუ­ლი ად­გი­ლე­ბის­თვის არის და­მა­ხა­სი­ა­თე­ბე­ლი და და­სავ­ლე­თის ქვეყ­ნებ­ში არ გვხვდე­ბა. ბევ­რი რომ არ ვი­სა­უბ­როთ, მხო­ლოდ ლო­კო­კი­ნის ლორ­წოს თა­ვის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბებ­ში გა­მო­ყე­ნე­ბაც საკ­მა­რი­სია იმის და­სა­დას­ტუ­რებ­ლად, თუ რამ­დე­ნად გან­სხვავ­დე­ბა აღ­მო­სავ­ლუ­რი კოს­მე­ტი­კა და­სავ­ლუ­რის­გან. კო­რე­ე­ლე­ბი ამ სა­შუ­ა­ლე­ბას ას­წლე­უ­ლე­ბია იყე­ნე­ბენ, და­სავ­ლე­თის ქვეყ­ნებ­ში კი რამ­დე­ნი­მე ათე­უ­ლი წლის წინ გახ­და პო­პუ­ლა­რუ­ლი.

ტექ­ნო­ლო­გია და ინო­ვა­ცია

კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კის ხა­რისხს ის ინო­ვა­ცი­უ­რი ტექ­ნო­ლო­გი­ე­ბიც გა­ნა­პი­რო­ბებს, რომ­ლე­ბიც და­სავ­ლე­თის ქვეყ­ნებ­ში ნაკ­ლე­ბად ცნო­ბი­ლია. მა­გა­ლი­თად, აღ­მო­სავ­ლეთ ქვეყ­ნებ­ში ბუ­ნებ­რი­ვი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბის შეგ­რო­ვე­ბი­სა და ფერ­მენ­ტა­ცი­ის სრუ­ლი­ად გან­სხვა­ვე­ბულ ინო­ვა­ცი­ურ ტექ­ნო­ლო­გი­ას იყე­ნე­ბენ. მწარ­მო­ებ­ლე­ბის მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი მუდ­მი­ვი დახ­ვე­წა და გან­ვი­თა­რე­ბაა.

ღი­რე­ბუ­ლე­ბა

თუ გა­ვით­ვა­ლის­წი­ნებთ იმას, რომ კო­რე­უ­ლი პრო­დუქ­ცია უახ­ლე­სი ტექ­ნო­ლო­გი­ი­თა და ნა­ტუ­რა­ლუ­რი ინ­გრე­დი­ენ­ტე­ბით მზად­დე­ბა და ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში არის იპორ­ტი­რე­ბუ­ლი, მისი ფასი და­უ­ჯე­რებ­ლად და­ბა­ლია. სწო­რედ ეს არის უკა­ნას­კნე­ლი მი­ზე­ზი იმი­სა, რომ აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა შე­ი­ძი­ნოთ კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კა და სა­კუ­თარ თავ­ზე გა­მოს­ცა­დოთ ის.

კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კა სა­ქარ­თვე­ლო­ში

ვა­რა­უ­დო­ბენ, რომ 2020 წლის­თვის კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კის ინ­დუსტრი­ის მო­ცუ­ლო­ბა 3 ტრი­ლი­ონ დო­ლარს გა­და­ა­ჭარ­ბებს. ამ ფე­ნო­მენს თა­ვი­სუფ­ლად შეგ­ვიძ­ლია ვუ­წო­დოთ ცვლი­ლე­ბა, რო­მე­ლიც აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა გა­მოს­ცა­დო სა­კუ­თარ თავ­ზე.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კა ნელ-ნელა ხდე­ბა პო­პუ­ლა­რუ­ლი. ამ პრო­ცესს ხელს უწყობს ისიც, რომ ჩვენ­თან იყი­დე­ბა კო­რე­უ­ლი კოს­მე­ტი­კის ტოპ 10 კომ­პა­ნი­ა­ში შე­მა­ვა­ლი ბრენ­დი „მი­ზო­ნი“. „მი­ზონს“ სამ­ხრეთ კო­რე­უ­ლი კომ­პა­ნია NABION აწარ­მო­ებს, რო­მე­ლიც 2000 წელს და­ფუძნ­და. თავ­და­პირ­ვე­ლად, ის კვლე­ვი­თი ცენ­ტრი იყო, რო­მე­ლიც ETUDE HOUSE, INNISFREE და სხვა ბრენ­დე­ბის­თვის პრო­დუქ­ცი­ას აწარ­მო­ებ­და. მოგ­ვი­ა­ნე­ბით, NABION-მა თა­ვად და­ი­წყო სა­კუ­თა­რი ბრენ­დის - „მი­ზო­ნის“ წარ­მო­ე­ბა. კომ­პა­ნი­ას მი­ღე­ბუ­ლი აქვს სამ­ხრეთ კო­რე­ის მთავ­რო­ბის სპე­ცი­ა­ლუ­რი პრი­ზი სა­მეც­ნი­ე­რო მიღ­წე­ვე­ბის­თვის. კომ­პა­ნი­ამ პო­პუ­ლა­რო­ბა ხა­რის­ხის კონ­ტრო­ლი­სა და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფა­სე­ბის ხარ­ჯზე მო­ი­პო­ვა.

„მი­ზო­ნის“ ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი ჰი­პო­ა­ლერ­გი­უ­ლი, უსაფრ­თხო და ეფექ­ტუ­რია. იგი გან­კუთ­ვნი­ლია ნე­ბის­მი­ე­რი ასა­კი­სა და კა­ნის ტი­პის­თვის. ყვე­ლა­ზე პო­პუ­ლა­რუ­ლი კი „მი­ზო­ნის“ ლო­კო­კი­ნის ხა­ზია, რო­მე­ლიც ლო­კო­კი­ნის მუ­ცი­ნის ექ­სტრაქ­ტზეა დამ­ზა­დე­ბუ­ლი. ლო­კო­კი­ნის მუ­ცი­ნი კანს ტო­ნუსს მა­ტებს და აა­ხალ­გაზ­რდა­ვებს, გარ­და ამი­სა, ანი­ჭებს ჯან­მრთელ, ნა­თელ ფერს და ნა­ო­ჭე­ბის წარ­მოქ­მნა­საც აფერ­ხებს.

ლო­კო­კი­ნის ხა­ზის გარ­და, „მი­ზონს“ კი­დევ 4 ხაზი აქვს. ესე­ნია: WATER VOLUME EX LINE – (სა­ხის ინ­ტენ­სი­უ­რი, და­მა­ტე­ნი­ა­ნე­ბე­ლი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი რე­კო­მენ­დე­ბუ­ლია ყვე­ლა ტი­პის გა­უ­წყლო­ე­ბუ­ლი კა­ნის­თვის), COLLAGEN POWER LIFTING LINE (სა­ხის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი კო­ლა­გე­ნის შემ­ცვე­ლო­ბით, რაც აჩ­ქა­რებს სა­კუთ­რივ კო­ლა­გე­ნი­სა და ელას­ტი­ნის წარ­მოქ­მნის პრო­ცესს), ACENCE-ACNE CLINIC (სა­ხის მოვ­ლის სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი ცხი­მი­ა­ნი და კომ­ბი­ნი­რე­ბუ­ლი კა­ნის­თვის), ORIGINAL SKIN ENERGY (შრა­ტის კო­ლექ­ცია). სამ­ხრეთ კო­რე­უ­ლი ბრენ­დი „მი­ზო­ნი“ ნაჭ­რის ნიღ­ბე­ბის სე­რი­ი­თაც გა­მო­ირ­ჩე­ვა, რაც ასე­ვე პო­პუ­ლა­რუ­ლია.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
16 ხიდი და 3 კვანძი, ვნახოთ სად გაივლის და რა დაჯდება თბილისის შემოვლითი გზის 11 კმ-იანი მონაკვეთი
ავტორი:

რატომ კორეული კოსმეტიკა? - პროდუქცია, რომელმაც მსოფლიო დაიპყრო, საქართველოშიც პოპულარულია

რატომ კორეული კოსმეტიკა? - პროდუქცია, რომელმაც მსოფლიო დაიპყრო, საქართველოშიც პოპულარულია

კორეული კოსმეტიკა - ბოლო პერიოდში ამ სიტყვებმა ჯადოსნური დატვირთვა შეიძინეს და ავტომატურად სილამაზესა და ლამაზ კანთან ასოცირდება. კორეული კოსმეტიკის პოპულარობა საოცარი სისწრაფით იზრდება და მან უკვე დაიპრყო ჯერ აზია, შემდეგ ევროპა და ახლა უკვე ამერიკაც. უკანასკნელი რამდენიმე წლის განმავლობაში კორეული კოსმეტიკაც საქართველოში მზარდი პოპულარობით სარგებლობს. თუმცა ბევრმა ჯერ კიდევ არ იცის, თუ რატომ არის კორეული კოსმეტიკა კარგი და რატომ სჯობს ის სხვებს.

ახლა წარმოგიდგენთ 5 მიზეზს, რომელიც დაგარწმუნებთ, რომ დაუყოვნებლივ უნდა დაიწყოთ კორეული კოსმეტიკის გამოყენება, თუ ეს ჯერ კიდევ არ დაგიწყიათ.

უნაკლო კანი

დასავლეთის ქვეყნებში ქალების დიდი ნაწილი ცდილობს, სახის კანზე არსებული ნაკლი ბაზითა და მაკიაჟით დაფაროს. აღმოსავლეთსა და განსაკუთრებით, კორეაში კი, როგორც წესი, ქალები კანის გაუმჯობესებაზე ზრუნავენ და არა ხარვეზების დაფარვაზე. სწორედ ამიტომ განსხვავდება აღმოსავლური და დასავლური მწარმოებლების მიდგომებიც. დასავლეთის ქვეყნებში უფრო მეტი დეკორატიული კოსმეტიკური საშუალება იწარმოება, აღმოსავლეთში კი -კანის გამაჯანსაღებელი.

ბუნებრივი სილამაზე

აღმოსავლეთის ქვეყნებში ბუნებრივ სილამაზეს ანიჭებენ უპირატესობას. სწორედ ამიტომ ამ ქვეყნებში ქალები ცდილობენ, მაქსიმალურად კარგი სახის კანი ჰქონდეთ, რომ დამატებითი კოსმეტიკური საშუალებები არ დასჭირდეთ ნაკლოვანებების დასაფარად. ისინი მხოლოდ მინიმალისტურ მაკიაჟს ატარებენ. არსებობს კორეული სილამაზის 10 საფეხურიანი რუტინა, რომელიც მოიცავს კანის წმენდას, დატენიანებასა და მზისგან დაცვას.

ბუნებრივი ინგრედიენტები

კორეული კოსმეტიკის კიდევ ერთი უპირატესობა მისი შემადგენლობაა. აღნიშნული პროდუქციის უდიდესი ნაწილი სრულად ბუნებრივი ინგრედიენტებისგან მზადდება. ამ ინგრედიენტების უმეტესობა კი მხოლოდ იმ კონკრეტული ადგილებისთვის არის დამახასიათებელი და დასავლეთის ქვეყნებში არ გვხვდება. ბევრი რომ არ ვისაუბროთ, მხოლოდ ლოკოკინის ლორწოს თავის მოვლის საშუალებებში გამოყენებაც საკმარისია იმის დასადასტურებლად, თუ რამდენად განსხვავდება აღმოსავლური კოსმეტიკა დასავლურისგან. კორეელები ამ საშუალებას ასწლეულებია იყენებენ, დასავლეთის ქვეყნებში კი რამდენიმე ათეული წლის წინ გახდა პოპულარული.

ტექნოლოგია და ინოვაცია

კორეული კოსმეტიკის ხარისხს ის ინოვაციური ტექნოლოგიებიც განაპირობებს, რომლებიც დასავლეთის ქვეყნებში ნაკლებად ცნობილია. მაგალითად, აღმოსავლეთ ქვეყნებში ბუნებრივი ინგრედიენტების შეგროვებისა და ფერმენტაციის სრულიად განსხვავებულ ინოვაციურ ტექნოლოგიას იყენებენ. მწარმოებლების მთავარი მიზანი მუდმივი დახვეწა და განვითარებაა.

ღირებულება

თუ გავითვალისწინებთ იმას, რომ კორეული პროდუქცია უახლესი ტექნოლოგიითა და ნატურალური ინგრედიენტებით მზადდება და ჩვენს ქვეყანაში არის იპორტირებული, მისი ფასი დაუჯერებლად დაბალია. სწორედ ეს არის უკანასკნელი მიზეზი იმისა, რომ აუცილებლად უნდა შეიძინოთ კორეული კოსმეტიკა და საკუთარ თავზე გამოსცადოთ ის.

კორეული კოსმეტიკა საქართველოში

ვარაუდობენ, რომ 2020 წლისთვის კორეული კოსმეტიკის ინდუსტრიის მოცულობა 3 ტრილიონ დოლარს გადააჭარბებს. ამ ფენომენს თავისუფლად შეგვიძლია ვუწოდოთ ცვლილება, რომელიც აუცილებლად უნდა გამოსცადო საკუთარ თავზე.

საქართველოში კორეული კოსმეტიკა ნელ-ნელა ხდება პოპულარული. ამ პროცესს ხელს უწყობს ისიც, რომ ჩვენთან იყიდება კორეული კოსმეტიკის ტოპ 10 კომპანიაში შემავალი ბრენდი „მიზონი“. „მიზონს“ სამხრეთ კორეული კომპანია NABION აწარმოებს, რომელიც 2000 წელს დაფუძნდა. თავდაპირველად, ის კვლევითი ცენტრი იყო, რომელიც ETUDE HOUSE, INNISFREE და სხვა ბრენდებისთვის პროდუქციას აწარმოებდა. მოგვიანებით, NABION-მა თავად დაიწყო საკუთარი ბრენდის - „მიზონის“ წარმოება. კომპანიას მიღებული აქვს სამხრეთ კორეის მთავრობის სპეციალური პრიზი სამეცნიერო მიღწევებისთვის. კომპანიამ პოპულარობა ხარისხის კონტროლისა და ხელმისაწვდომი ფასების ხარჯზე მოიპოვა.

„მიზონის“ ყველა პროდუქტი ჰიპოალერგიული, უსაფრთხო და ეფექტურია. იგი განკუთვნილია ნებისმიერი ასაკისა და კანის ტიპისთვის. ყველაზე პოპულარული კი „მიზონის“ ლოკოკინის ხაზია, რომელიც ლოკოკინის მუცინის ექსტრაქტზეა დამზადებული. ლოკოკინის მუცინი კანს ტონუსს მატებს და აახალგაზრდავებს, გარდა ამისა, ანიჭებს ჯანმრთელ, ნათელ ფერს და ნაოჭების წარმოქმნასაც აფერხებს.

ლოკოკინის ხაზის გარდა, „მიზონს“ კიდევ 4 ხაზი აქვს. ესენია: WATER VOLUME EX LINE – (სახის ინტენსიური, დამატენიანებელი საშუალებები რეკომენდებულია ყველა ტიპის გაუწყლოებული კანისთვის), COLLAGEN POWER LIFTING LINE (სახის მოვლის საშუალებები კოლაგენის შემცველობით, რაც აჩქარებს საკუთრივ კოლაგენისა და ელასტინის წარმოქმნის პროცესს), ACENCE-ACNE CLINIC (სახის მოვლის საშუალებები ცხიმიანი და კომბინირებული კანისთვის), ORIGINAL SKIN ENERGY (შრატის კოლექცია). სამხრეთ კორეული ბრენდი „მიზონი“ ნაჭრის ნიღბების სერიითაც გამოირჩევა, რაც ასევე პოპულარულია.

ფარმაცევტულმა კომპანია „არტფარმამ“ სამედიცინო სფეროს „ბიოპრონ 9 პრემიუმი” წარუდგინა

მსოფლიოს წამყვანი ონკო-გინეკოლოგები „ნიუ ჰოსპიტალსის“ პაციენტების მკურნალობის დაგეგმვაში ჩაერთვებიან

ლუდსახარში „არგოს“ 40%-ის მფლობელი „Royal Swinkels Family Brewers“ გახდა