მსოფლიო
სამართალი

2

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეშვიდე დღე დაიწყება 11:53-ზე, მთვარე ქალწულს ესტუმრება 07:02-ზე – კარგია მოლაპარაკებების წარმოება. ახალი კავშირების დამყარება. სარეკლამო კამპანიების, კონფერენციების და მსგავსი ღონისძიებების ჩატარება. გამოიყენეთ სიტყვები პარტნიორების, ინვესტორების და სპონსორების დასარწმუნებლად. ბიზნესმენებმა ხელი უნდა შეუწყონ და დააფინანსონ შემოქმედებითი ადამიანები. ბევრმა მუშაობამ შეიძლება გამოიწვიოს გადაღლილობა. უმჯობესია თავი შეიკავოთ დიდი რაოდენობით ქონის, ლორის, ქაშაყის, დამუშავებული ყველის და მსგავსი პროდუქტების მიღებაზე.
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
საზოგადოება
სპორტი
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
თქვენი თანხმობის გარეშე სარეკლამო SMS-ებს აღარ მიიღებთ - რამდენი იქნება დარღვევაზე ჯარიმა
თქვენი თანხმობის გარეშე სარეკლამო SMS-ებს აღარ მიიღებთ - რამდენი იქნება დარღვევაზე ჯარიმა

მო­ქა­ლა­ქე­ე­ბის­თვის მათი თან­ხმო­ბის გა­რე­შე სა­რეკ­ლა­მო SMS შე­ტყო­ბი­ნე­ბე­ბის გაგ­ზავ­ნა იზღუ­დე­ბა. ამის შე­სა­ხებ "პერ­სო­ნა­ლურ მო­ნა­ცემ­თა დაც­ვის შე­სა­ხებ კა­ნონ­ში" შე­სა­ტა­ნი ცვლი­ლე­ბე­ბის პრო­ექ­ტშია სა­უ­ბა­რი.

კა­ნონპ­რო­ექ­ტის ავ­ტო­რი, რო­მე­ლიც პარ­ლა­მენ­ტში უკვე წარ­დგე­ნი­ლია, სა­ხელ­მწი­ფო ინ­სპექ­ტო­რის სამ­სა­ხუ­რია. რო­გორც პრო­ექ­ტის გან­მარ­ტე­ბით ბა­რათ­შია აღ­ნიშ­ნუ­ლი, sms შე­ტყო­ბი­ნე­ბე­ბის გაგ­ზავ­ნა მხო­ლოდ სუ­ბი­ექ­ტის თან­ხმო­ბით უნდა მოხ­დეს.

ცვლი­ლე­ბე­ბის მი­ხედ­ვით, მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი სი­ახ­ლე­ე­ბი ეხე­ბა პირ­და­პი­რი მარ­კე­ტინ­გის მიზ­ნით მო­ნა­ცემ­თა და­მუ­შა­ვე­ბას, რაც მათ შო­რის სა­რეკ­ლა­მო sms შე­ტყო­ბი­ნე­ბებ­საც გუ­ლის­ხმობს. კერ­ძოდ, რო­გორც დო­კუ­მენ­ტშია აღ­ნიშ­ნუ­ლი, მო­ნა­ცემ­თა და­მუ­შა­ვე­ბა პირ­და­პი­რი მარ­კე­ტინ­გის მიზ­ნით და­საშ­ვე­ბი ხდე­ბა მხო­ლოდ მო­ნა­ცემ­თა სუ­ბი­ექ­ტის თან­ხმო­ბით.

"დგინ­დე­ბა ვალ­დე­ბუ­ლე­ბა, რომ მო­ნა­ცემ­თა სუ­ბი­ექ­ტის თან­ხმო­ბის მი­ღე­ბამ­დე და პირ­და­პი­რი მარ­კე­ტინ­გის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბი­სას მო­ნა­ცემ­თა დამ­მუ­შა­ვე­ბელ­მა/უფ­ლე­ბა­მო­სილ­მა პირ­მა მო­ნა­ცემ­თა სუ­ბი­ექტს ნათ­ლად და მარ­ტი­ვი ენით გა­ნუ­მარ­ტოს მის მიერ თან­ხმო­ბის ნე­ბის­მი­ერ დროს გა­მოხმო­ბის უფ­ლე­ბის და მისი გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბის მე­ქა­ნიზ­მის/წე­სის შე­სა­ხებ. წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რუსეთ-უკრაინის პირდაპირი სამშვიდობო მოლაპარაკებების მეორე რაუნდი დღეს, კვლავ სტამბოლში შედგება
ავტორი:

თქვენი თანხმობის გარეშე სარეკლამო SMS-ებს აღარ მიიღებთ - რამდენი იქნება დარღვევაზე ჯარიმა

თქვენი თანხმობის გარეშე სარეკლამო SMS-ებს აღარ მიიღებთ - რამდენი იქნება დარღვევაზე ჯარიმა

მოქალაქეებისთვის მათი თანხმობის გარეშე სარეკლამო SMS შეტყობინებების გაგზავნა იზღუდება. ამის შესახებ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონში" შესატანი ცვლილებების პროექტშია საუბარი.

კანონპროექტის ავტორი, რომელიც პარლამენტში უკვე წარდგენილია, სახელმწიფო ინსპექტორის სამსახურია. როგორც პროექტის განმარტებით ბარათშია აღნიშნული, sms შეტყობინებების გაგზავნა მხოლოდ სუბიექტის თანხმობით უნდა მოხდეს.

ცვლილებების მიხედვით, მნიშვნელოვანი სიახლეები ეხება პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით მონაცემთა დამუშავებას, რაც მათ შორის სარეკლამო sms შეტყობინებებსაც გულისხმობს. კერძოდ, როგორც დოკუმენტშია აღნიშნული, მონაცემთა დამუშავება პირდაპირი მარკეტინგის მიზნით დასაშვები ხდება მხოლოდ მონაცემთა სუბიექტის თანხმობით.

"დგინდება ვალდებულება, რომ მონაცემთა სუბიექტის თანხმობის მიღებამდე და პირდაპირი მარკეტინგის განხორციელებისას მონაცემთა დამმუშავებელმა/უფლებამოსილმა პირმა მონაცემთა სუბიექტს ნათლად და მარტივი ენით განუმარტოს მის მიერ თანხმობის ნებისმიერ დროს გამოხმობის უფლების და მისი განხორციელების მექანიზმის/წესის შესახებ. წაიკითხეთ სრულად

თბილისში "მარშრუტკები" არ გაუქმდება -  გაძვირდება თუ არა საზოგადოებრივი ტრანსპორტით მგზავრობა?

ბიზნესომბუდსმენი  და მისი მოადგილე  თანამდებობებს ტოვებენ

წყალტუბო 6-პუნქტიანი გეგმის მიხედვით განვითარდება - რას გეგმავს  კურორტზე ეკონომიკის სამინისტრო