პოლიტიკა
საზოგადოება
სამართალი

27

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მესამე დღე დაიწყება 06:24-ზე, მთვარე ლომში გადავა 10:09-ზე – ენერგიული დღეა. მოქმედების დროა, ხელსაყრელია ფიზიკური დატვირთვა. მოერიდეთ აგრესიის ნებისმიერ გამოვლინებას. გამოიჩინეთ მონდომება და გამძლეობა. არ არის რეკომენდებული ფინანსური საკითხების მოგვარება, შესაძლებელია ფულადი დანაკარგები. აქტიური ორგანოებია გული, სისხლის მიმოქცევის სისტემა, არტერიები, ზურგი, დიაფრაგმა. ცილები და ხილი კარგად შეიწოვება. კარგია ოთახების მოლამაზება. ინტერიერის განახლება. აგრეთვე სადილის მომზადება და ცხობა.
მსოფლიო
სამხედრო
Faceამბები
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
მეცნიერება
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
იპონური ხარისხის სიმბოლოდ აღიარებული საავტომობილო ბრენდი #MAZDA
იპონური ხარისხის სიმბოლოდ აღიარებული საავტომობილო ბრენდი #MAZDA

თუ თქვენ აფა­სებთ ია­პო­ნურ ხა­რისხს, კომ­ფორ­ტს და ეკო­ნო­მი­ას, ასეთ შემ­თხვე­ვა­ში Mazda-ს მარ­კის ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბი სწო­რედ თქვენ­თვის არის შექ­მნი­ლი. შე­სა­ნიშ­ნა­ვი დი­ნა­მი­კა, დახ­ვე­წი­ლი ინ­ტე­რი­ე­რი და ია­პო­ნუ­რი ხა­რის­ხი, ეს ის მა­ხა­სი­ა­თებ­ლე­ბია, რაც Mazda-ს ყვე­ლას­გან გა­მო­არ­ჩევს. Mazda-ს დი­ზა­ი­ნის სა­ფუძ­ვე­ლი - ფან­ტა­ზია და წარ­მო­სახ­ვაა, რაც ავ­ტო­მო­ბილს სი­ცო­ცხლეს შთა­ბე­რავს და ჰქმნის მაქ­სი­მა­ლურ კომ­ფორ­ტს მძღო­ლის­თვის.

კომ­პა­ნია 1920 წელს და­არ­სდა ია­პო­ნი­ა­ში. ბრენ­დი თავ­და­პირ­ვე­ლად „Toyo Kogyo Co“-ს სა­ხე­ლით ოპე­რი­რებ­და ბა­ზარ­ზე, ხოლო Mazda-ს სა­ხე­ლის ქვეშ ბრენ­დი ოფი­ცი­ა­ლუ­რად 1984 წლი­დან გა­ერ­თი­ან­და. ბრენ­დის პირ­ვე­ლი სრულ­ყო­ფი­ლი ავ­ტო­მო­ბი­ლი 1960 წელს გა­მო­სუ­ლი Mazda R360 იყო. ბრენ­დის ის­ტო­რია ახალ სა­ფე­ხურ­ზე ახლა, 2019 წელს გა­და­დის, 23 ოქ­ტომ­ბერს ტო­კი­ოს ავ­ტო­შო­უ­ზე მაზ­და წარ­მო­ად­გენს თა­ვის პირ­ველ ელექტრო ავ­ტო­მო­ბილს.

ბრენ­დის ერთ-ერთ ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვან უპი­რა­ტე­სო­ბას SkyActive ძრა­ვი წარ­მო­ად­გენს, რაც უზ­რუნ­ველ­ყოფს, რომ ავ­ტო­მო­ბი­ლი იყოს ერ­თდრო­უ­ლად ეკო­ნო­მი­უ­რი და მძლავ­რი, იზ­რუ­ნოს გა­რე­მო­ზე, იყოს თა­ნა­მედ­რო­ვე და კომ­ფორ­ტუ­ლი. SkyActive ძრა­ვი ეკო­ნო­მი­უ­რო­ბას აღ­წევს საწ­ვა­ვის შემფრქვე­ვი უახ­ლე­სი სის­ტე­მის მეშ­ვე­ო­ბით, რო­მე­ლიც ავ­ტო­მო­ბილს აძ­ლევს სა­შუ­ლე­ბას არ და­კარ­გოს სიმ­ძლავ­რე და კომ­ფორ­ტი მარ­თვის დროს.

ბრენ­დის ინ­ჟინ­რე­ბის მთა­ვარ ამო­ცა­ნას წარ­მო­ად­გენს შექ­მნან ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბი, რომ­ლე­ბიც მარ­თვი­სას მაქ­სი­მა­ლუ­რი კომ­ფორ­ტით, გამ­ძლე­ო­ბით და ეკო­ნო­მი­უ­რო­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვი­ან.

მაზ­და ცენ­ტრი თე­გე­ტას შო­უ­რუმ­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლია რო­გორც სე­და­ნი, ასე­ვე SUV კლა­სის ქრო­სო­ვერ მო­დე­ლე­ბი: Mazda 3, Mazda 6, Mazda CX3, Mazda CX5 და Mazda CX9. ქრო­სო­ვერ მო­დე­ლებ­ში Mazda CX3 მა­გა­ლი­თია, თუ რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა იყოს მა­ღა­ლი გა­მავ­ლო­ბის ავ­ტო­მო­ბი­ლი ერ­თდრო­უ­ლად ეკო­ნო­მი­უ­რი და მძლავ­რი, მას 100 კმ.-ის და­სა­ფა­რად მხო­ლოდ 6.3 ლ. საწ­ვა­ვი სჭირ­დე­ბა. ამას­თა­ნა­ვე მაზ­დას ბრენ­დის ავ­ტო­მო­ბი­ლებ­ში მი­ნი­მუ­მამ­დე არის დაყ­ვა­ნი­ლი გა­მო­ნა­ბოლ­ქვში მავ­ნე ნივ­თი­ე­რე­ბე­ბი და არ აბინ­ძუ­რებს გა­რე­მოს.

მაზ­დას ავ­ტო­მო­ბი­ლე­ბის დათ­ვა­ლი­ე­რე­ბა და ტესტდ­რა­ი­ვის გავ­ლა შე­გიძ­ლი­ათ კომ­პა­ნი­ის ოფი­ცი­ა­ლურ შო­უ­რუმ­ში - თბი­ლი­სი, აკა­კი ბე­ლი­აშ­ვი­ლის ქ. #142.

NS

ავტორი:

იპონური ხარისხის სიმბოლოდ აღიარებული საავტომობილო ბრენდი #MAZDA

იპონური ხარისხის სიმბოლოდ აღიარებული საავტომობილო ბრენდი #MAZDA

თუ თქვენ აფასებთ იაპონურ ხარისხს, კომფორტს და ეკონომიას, ასეთ შემთხვევაში Mazda-ს მარკის ავტომობილები სწორედ თქვენთვის არის შექმნილი. შესანიშნავი დინამიკა, დახვეწილი ინტერიერი და იაპონური ხარისხი, ეს ის მახასიათებლებია, რაც Mazda-ს ყველასგან გამოარჩევს. Mazda-ს დიზაინის საფუძველი - ფანტაზია და წარმოსახვაა, რაც ავტომობილს სიცოცხლეს შთაბერავს და ჰქმნის მაქსიმალურ კომფორტს მძღოლისთვის.

კომპანია 1920 წელს დაარსდა იაპონიაში. ბრენდი თავდაპირველად „Toyo Kogyo Co“-ს სახელით ოპერირებდა ბაზარზე, ხოლო Mazda-ს სახელის ქვეშ ბრენდი ოფიციალურად 1984 წლიდან გაერთიანდა. ბრენდის პირველი სრულყოფილი ავტომობილი 1960 წელს გამოსული Mazda R360 იყო. ბრენდის ისტორია ახალ საფეხურზე ახლა, 2019 წელს გადადის, 23 ოქტომბერს ტოკიოს ავტოშოუზე მაზდა წარმოადგენს თავის პირველ ელექტრო ავტომობილს.

ბრენდის ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან უპირატესობას SkyActive ძრავი წარმოადგენს, რაც უზრუნველყოფს, რომ ავტომობილი იყოს ერთდროულად ეკონომიური და მძლავრი, იზრუნოს გარემოზე, იყოს თანამედროვე და კომფორტული. SkyActive ძრავი ეკონომიურობას აღწევს საწვავის შემფრქვევი უახლესი სისტემის მეშვეობით, რომელიც ავტომობილს აძლევს საშულებას არ დაკარგოს სიმძლავრე და კომფორტი მართვის დროს.

ბრენდის ინჟინრების მთავარ ამოცანას წარმოადგენს შექმნან ავტომობილები, რომლებიც მართვისას მაქსიმალური კომფორტით, გამძლეობით და ეკონომიურობით გამოირჩევიან.

მაზდა ცენტრი თეგეტას შოურუმში წარმოდგენილია როგორც სედანი, ასევე SUV კლასის ქროსოვერ მოდელები: Mazda 3, Mazda 6, Mazda CX3, Mazda CX5 და Mazda CX9. ქროსოვერ მოდელებში Mazda CX3 მაგალითია, თუ როგორ შეიძლება იყოს მაღალი გამავლობის ავტომობილი ერთდროულად ეკონომიური და მძლავრი, მას 100 კმ.-ის დასაფარად მხოლოდ 6.3 ლ. საწვავი სჭირდება. ამასთანავე მაზდას ბრენდის ავტომობილებში მინიმუმამდე არის დაყვანილი გამონაბოლქვში მავნე ნივთიერებები და არ აბინძურებს გარემოს.

მაზდას ავტომობილების დათვალიერება და ტესტდრაივის გავლა შეგიძლიათ კომპანიის ოფიციალურ შოურუმში - თბილისი, აკაკი ბელიაშვილის ქ. #142.

NS

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია

8-9 ოქტომბერს ძლიერი წვიმა და ქარია, 10-ში კვლავ გამოიდარებს - უახლოესი დღეების ამინდის პროგნოზი