პოლიტიკა
სამართალი

14

იანვარი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეთექვსმეტე დღე დაიწყება 17:36-ზე, მთვარე ლომში გადაბრძანდება 13:16-ზე მშვიდობიანი საქმეები წარმატებით დასრულდება. კაპიტალდაბანდებებს მოერიდეთ. კარგი დღეა იურიდიული საკითხების მოსაგვარებლად, სასამართლო პროცესების დასაწყებად. კარგი დღეა შემოქმედებითი საქმიანობისთვის. გარშემო მყოფებთან ურთიერთობისას გამოიჩინეთ ტაქტი. უფროსს მნიშვნელოვან საკითხებზე საუბრისთვის ნუ შეხვდებით; წვრილ-წვრილი საკითხები მოაგვარეთ. კარგი დღეა დასვენების, მოგზაურობის, ფიზიკური დატვირთვისა და საოჯახო საქმეების შესრულებისთვის. მოერიდეთ ალკოჰოლის მიღებას, მოწევას. არც იშიმშილოთ და არც კუჭი გადატვირთოთ. უმჯობესდება ფსიქოემოციური ფონი. ადამიანი უფრო ხალისიანი ხდება. კარგად გამოიძინეთ, მიიღეთ მზის აბაზანები და დიდხანს ისეირნეთ.
საზოგადოება
სამხედრო
კულტურა/შოუბიზნესი
Faceამბები
სპორტი
მოზაიკა
მეცნიერება
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
სპორტსმენების საყვარელი ბრენდი უკვე საქართველოშია - "პიკი" მაღალ ხარისხს და დაბალ ფასს გთავაზობთ
სპორტსმენების საყვარელი ბრენდი უკვე საქართველოშია - "პიკი" მაღალ ხარისხს და დაბალ ფასს გთავაზობთ

ცოტა ხნის წინ თბი­ლის­ში სა­ერ­თა­შო­რი­სო სპორ­ტუ­ლი ბრენ­დის - Peak-ის პრე­ზენ­ტა­ცია გა­ი­მარ­თა. "პიკი" წარ­მოდ­გე­ნი­ლია ევ­რო­პის სხვა­დას­ხვა ქვეყ­ნის ბა­ზარ­ზე და მომ­ხმა­რე­ბელს სპორ­ტულ ასე­ვე, ყო­ველ­დღი­უ­რი სტი­ლის ტან­საც­მელს, ფეხ­საც­მელს და აქ­სე­სუ­ა­რებს სთა­ვა­ზობს.

"პიკს" სა­ქარ­თვე­ლო­ში "პა­რა­დი­სი ჯგუ­ფი" წარ­მო­ად­გენს.

ბრენ­დის მთა­ვა­რი ხა­ზია კა­ლათ­ბურ­თის პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლი და მოყ­ვა­რუ­ლი მო­თა­მა­შე­ე­ბის­თვის კომ­ფორ­ტუ­ლი და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი სა­მო­სის შექ­მნა. დღე­ი­სათ­ვის, "პიკი" FIBA-ს გლო­ბა­ლუ­რი პარტნი­ო­რია, ბრენ­დი თა­ნამ­შრომ­ლობსს სხვა­დას­ხვა ქვეყ­ნე­ბის კა­ლათ­ბურ­თის ეროვ­ნულ ფე­დე­რა­ცი­ებ­თან და ოლიმ­პი­ურ კო­მი­ტე­ტებ­თან - არა­ერთ გუნდს აც­ვია "პიკი" სა­თა­მა­შო თუ სა­ვარ­ჯი­შო ფორ­მად.

ბრენ­დის ამ­ბა­სა­დო­რე­ბი არი­ან მსოფ­ლი­ო­ში ცნო­ბი­ლი კა­ლათ­ბურ­თე­ლე­ბი: ტონი პარ­კე­რი, დუ­ა­იტ ჰო­ვარ­დი, ჯორჯ ჰილი, ლუი უი­ლი­ამ­სი და სხვე­ბი.

რო­გორც AMBEBI.GE-სთან სა­უბ­რი­სას „პა­რა­დი­სი ჯგუ­ფის“ მარ­კე­ტინ­გის მე­ნე­ჯერ­მა, ნინო ავა­ლიშ­ვილ­მა აღ­ნიშ­ნა, ბრენ­დის მთა­ვა­რი უპი­რა­ტე­სო­ბა არის ის, რომ "პიკი" მომ­ხმა­რე­ბელს მა­ღალ ხა­რისხს საკ­მა­ოდ და­ბალ ფა­სად სთა­ვა­ზობს.

"პა­რა­დი­სი ჯგუ­ფი" მას­პინ­ძლობს ისეთ გი­განტ ბრენ­დს სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­გო­რიც "პი­კია". მა­ღა­ზი­ა­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლია ყო­ველ­დღი­უ­რი და სპორ­ტუ­ლი ტა­ნი­სა­მო­სი და ფეხ­საც­მე­ლი ჩვე­ნი ბრენდ-ამ­ბა­სა­დო­რე­ბის კო­ლექ­ცი­ი­დან. "პიკი" არ ყი­დის სა­ხელს, "პიკი" ყი­დის ხა­რისხს - სწო­რედ ეს არის მთა­ვა­რი, რის გა­მოც მომ­ხმა­რე­ბელ­მა უნდა გა­ა­კე­თოს არ­ჩე­ვა­ნი „პიკ­ზე“. არ არის სა­ჭი­რო დიდი თან­ხის გა­დახ­და ფეხ­საც­მელ­სა და ტა­ნი­სა­მოს­ში იმის­თვის, რომ კომ­ფორ­ტუ­ლად გეც­ვას" - აღ­ნიშ­ნა ნინო ავა­ლიშ­ვილ­მა.

"პა­რა­დი­სი ჯგუ­ფი" სა­ქარ­თვე­ლო­ში 2006 წლი­დან ოპე­რი­რებს და წარ­მა­ტე­ბით ხელ­მძღვა­ნე­ლობს არა­ერთ ბრენ­დულ მა­ღა­ზი­ას.

"ჩვე­ნი ბრენ­დი სა­ქარ­თვე­ლო­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლია 10 წელ­ზე მე­ტია, ისე­თი წამ­ყვა­ნი ბრენ­დე­ბით, რო­გო­რე­ბი­ცაა: New balance, Emporio Armani EA7, Ted Lapidus...

ახლა კი შევ­მა­ტეთ ეს ძა­ლი­ან კარ­გი ხა­რის­ხის ბრენ­დი „პიკი“, რო­მე­ლიც გა­მო­ირ­ჩე­ვა იმით, რომ აქვს უზარ­მა­ზა­რი არ­ჩე­ვა­ნი, ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფასი, მიჰ­ყვე­ბა მა­ღალ მო­დას. იმე­დი გვაქვს, რომ რო­გორც ჩვე­ნი ერ­თგუ­ლი, ასე­ვე ახა­ლი მომ­ხა­რე­ბე­ლი კმა­ყო­ფი­ლი იქ­ნე­ბა ამ ბრენ­დით.

"პიკს" აქვს, რო­გორც მა­მა­კა­ცე­ბის ასე­ვე, ქა­ლე­ბის ხაზი. "პიკი" არა მარ­ტო სპორ­ტია, არა­მედ მოდა, თა­ნა­მედ­რო­ვე სტი­ლია. დღეს უკვე ისე­თი ტენ­დენ­ცია ჩა­მო­ყა­ლიბ­და, ადა­მი­ა­ნე­ბი ხვდე­ბი­ან, რომ კომ­ფორ­ტუ­ლი ფეხ­საც­მე­ლი აქ­ტი­უ­რი ცხოვ­რე­ბის­თვის ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია.

შე­სა­ბა­მი­სად, თუ გინ­დათ რომ გეც­ვათ მო­დუ­რად და არ გა­და­ი­ხა­დოთ ძა­ლი­ან ძვი­რი აირ­ჩი­ეთ - "პიკი" - გა­ნუ­ცხა­და AMBEBI.GE-ს "პა­რა­დი­სი ჯგუ­ფის" დამ­ფუძ­ნე­ბელ­მა და ხელ­მძღვა­ნელ­მა და­ვით ხა­ხი­აშ­ვილ­მა.

"ჩემი სა­ა­გენ­ტოს ერთ-ერთი კლი­ენ­ტი ტონი პარ­კე­რი გახ­ლდათ, „სან ან­ტო­ნი­ოს“ ვარ­სკვლა­ვი „პი­კის გა­მორ­ჩე­უ­ლი, პირ­ვე­ლი სახე იყო. პიკ­მა და­ამ­ტკი­ცა ამ მოკ­ლე პე­რი­ოდ­ში ხა­რისხთან შე­სა­ბა­მი­სო­ბა და გა­მორ­ჩე­უ­ლი დი­ზა­ი­ნი, რაც სპორ­ტულ სამ­ყა­რო­ში მნიშ­ვენ­ლო­ვა­ნია" - გვი­თხრა მოძ­რა­ო­ბა "იყა­ვი აქ­ტი­უ­რი სა­ქარ­თვე­ლო­ში" ხელ­მძღვა­ნელ­მა ზუ­რაბ ბო­ქო­ლიშ­ვილ­მა.

"პი­კის" პრე­ზენ­ტა­ცი­ა­ზე სტუმ­რე­ბის გან­წყო­ბა­ზე Teo's Studio-ს მო­ცეკ­ვა­ვე­ებ­მა და დი­ჯე­იმ იზ­რუ­ნეს, გა­თა­მაშ­და უამ­რა­ვი პრი­ზი - სპორ­ტუ­ლი სა­მო­სი და აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი, ასე­ვე სტუმ­რებ­მა ამ დღის­თვის გან­კუთ­ვნი­ლი სპე­ცი­ა­ლუ­რი ფას­დაკ­ლე­ბი­თაც ისარ­გებ­ლეს.

მაშ ასე, ვაჟა-ფშა­ვე­ლას 8 ნო­მერ­ში უკვე გე­ლო­დე­ბათ სპორ­ტუ­ლი მა­ღა­ზია, სა­დაც მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ას ხელ­მი­საწ­ვდომ ფა­სად შე­ი­ძენთ.

00:00 / 00:00
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
რა როლი აქვს მიმდინარე პროცესებში საქართველოს მეხუთე პრეზიდენტს - როგორ აფასებენ დეპუტატები მის განცხადებებს
ავტორი:

სპორტსმენების საყვარელი ბრენდი უკვე საქართველოშია - "პიკი" მაღალ ხარისხს და დაბალ ფასს გთავაზობთ

სპორტსმენების საყვარელი ბრენდი უკვე საქართველოშია - "პიკი" მაღალ ხარისხს და დაბალ ფასს გთავაზობთ

ცოტა ხნის წინ თბილისში საერთაშორისო სპორტული ბრენდის - Peak-ის პრეზენტაცია გაიმართა. "პიკი" წარმოდგენილია ევროპის სხვადასხვა ქვეყნის ბაზარზე და მომხმარებელს სპორტულ ასევე, ყოველდღიური სტილის ტანსაცმელს, ფეხსაცმელს და აქსესუარებს სთავაზობს.

"პიკს" საქართველოში "პარადისი ჯგუფი" წარმოადგენს.

ბრენდის მთავარი ხაზია კალათბურთის პროფესიონალი და მოყვარული მოთამაშეებისთვის კომფორტული და ხელმისაწვდომი სამოსის შექმნა. დღეისათვის, "პიკი" FIBA-ს გლობალური პარტნიორია, ბრენდი თანამშრომლობსს სხვადასხვა ქვეყნების კალათბურთის ეროვნულ ფედერაციებთან და ოლიმპიურ კომიტეტებთან - არაერთ გუნდს აცვია "პიკი" სათამაშო თუ სავარჯიშო ფორმად.

ბრენდის ამბასადორები არიან მსოფლიოში ცნობილი კალათბურთელები: ტონი პარკერი, დუაიტ ჰოვარდი, ჯორჯ ჰილი, ლუი უილიამსი და სხვები.

როგორც AMBEBI.GE-სთან საუბრისას „პარადისი ჯგუფის“ მარკეტინგის მენეჯერმა, ნინო ავალიშვილმა აღნიშნა, ბრენდის მთავარი უპირატესობა არის ის, რომ "პიკი" მომხმარებელს მაღალ ხარისხს საკმაოდ დაბალ ფასად სთავაზობს.

"პარადისი ჯგუფი" მასპინძლობს ისეთ გიგანტ ბრენდს საქართველოში, როგორიც "პიკია". მაღაზიაში წარმოდგენილია ყოველდღიური და სპორტული ტანისამოსი და ფეხსაცმელი ჩვენი ბრენდ-ამბასადორების კოლექციიდან. "პიკი" არ ყიდის სახელს, "პიკი" ყიდის ხარისხს - სწორედ ეს არის მთავარი, რის გამოც მომხმარებელმა უნდა გააკეთოს არჩევანი „პიკზე“. არ არის საჭირო დიდი თანხის გადახდა ფეხსაცმელსა და ტანისამოსში იმისთვის, რომ კომფორტულად გეცვას" - აღნიშნა ნინო ავალიშვილმა.

"პარადისი ჯგუფი" საქართველოში 2006 წლიდან ოპერირებს და წარმატებით ხელმძღვანელობს არაერთ ბრენდულ მაღაზიას.

"ჩვენი ბრენდი საქართველოში წარმოდგენილია 10 წელზე მეტია, ისეთი წამყვანი ბრენდებით, როგორებიცაა: New balance, Emporio Armani EA7, Ted Lapidus...

ახლა კი შევმატეთ ეს ძალიან კარგი ხარისხის ბრენდი „პიკი“, რომელიც გამოირჩევა იმით, რომ აქვს უზარმაზარი არჩევანი, ხელმისაწვდომი ფასი, მიჰყვება მაღალ მოდას. იმედი გვაქვს, რომ როგორც ჩვენი ერთგული, ასევე ახალი მომხარებელი კმაყოფილი იქნება ამ ბრენდით.

"პიკს" აქვს, როგორც მამაკაცების ასევე, ქალების ხაზი. "პიკი" არა მარტო სპორტია, არამედ მოდა, თანამედროვე სტილია. დღეს უკვე ისეთი ტენდენცია ჩამოყალიბდა, ადამიანები ხვდებიან, რომ კომფორტული ფეხსაცმელი აქტიური ცხოვრებისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია.

შესაბამისად, თუ გინდათ რომ გეცვათ მოდურად და არ გადაიხადოთ ძალიან ძვირი აირჩიეთ - "პიკი" - განუცხადა AMBEBI.GE-ს "პარადისი ჯგუფის" დამფუძნებელმა და ხელმძღვანელმა დავით ხახიაშვილმა.

"ჩემი სააგენტოს ერთ-ერთი კლიენტი ტონი პარკერი გახლდათ, „სან ანტონიოს“ ვარსკვლავი „პიკის გამორჩეული, პირველი სახე იყო. პიკმა დაამტკიცა ამ მოკლე პერიოდში ხარისხთან შესაბამისობა და გამორჩეული დიზაინი, რაც სპორტულ სამყაროში მნიშვენლოვანია" - გვითხრა მოძრაობა "იყავი აქტიური საქართველოში" ხელმძღვანელმა ზურაბ ბოქოლიშვილმა.

"პიკის" პრეზენტაციაზე სტუმრების განწყობაზე Teo's Studio-ს მოცეკვავეებმა და დიჯეიმ იზრუნეს, გათამაშდა უამრავი პრიზი - სპორტული სამოსი და აქსესუარები, ასევე სტუმრებმა ამ დღისთვის განკუთვნილი სპეციალური ფასდაკლებითაც ისარგებლეს.

მაშ ასე, ვაჟა-ფშაველას 8 ნომერში უკვე გელოდებათ სპორტული მაღაზია, სადაც მაღალი ხარისხის პროდუქციას ხელმისაწვდომ ფასად შეიძენთ.

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი