სამართალი
სამხედრო
მსოფლიო

1

აპრილი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეოთხე დღე დაიწყება 07:33-ზე, მთვარე კუროშია კარგი დღეა ახალი საქმეების დასაწყებად. აგრეთვე დაკარგული ნივთების, ადამიანების მოსაძებნად. გააფართოეთ ბიზნესი, დაარეგულირეთ ურთიერთობა ბიზნესპარტნიორებთან. მოაგვარეთ ფინანსური საკითხები. არასასურველია უძრავი ქონებით ვაჭრობა. მოერიდეთ კამათს, საქმეების გარჩევას. კარგი დღეა სწავლისთვის, სამეცნიერო სამუშაოსთვის, გამოცდის ჩაბარება სხვა დღისთვის გადადეთ. ცუდი დღეა მოგზაურობის დასაწყებად, შორ მანძილზე მგზავრობისთვის. შეძლებისდაგვარად მოუარეთ ყვავილებს, დარგეთ ხეები, გაისეირნეთ ბუნებაში. მოერიდეთ ალკოჰოლს, სიგარეტს, კუჭის გადატვირთვას; ოპერაციების ჩატარებას კისერსა და ყელზე. რაციონიდან გამორიცხეთ პროდუქტები, რომლებიც სახამებელსა და ნახშირწყლებს შეიცავს.
პოლიტიკა
საზოგადოება
Faceამბები
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
გაადამოწმე Flyinspectors-თან, შესაძლოა, თქვენც გეკუთვნით 600 ევრო
გაადამოწმე Flyinspectors-თან, შესაძლოა, თქვენც გეკუთვნით 600 ევრო

ყვე­ლა მოგ­ზა­უ­რო­ბას თან ახ­ლავს ბევ­რი გა­უთ­ვა­ლის­წი­ნე­ბე­ლი პრობ­ლე­მა, რო­მე­ლიც შემ­დეგ ერთ დიდ თავ­გა­და­სავ­ლად იქ­ცე­ვა ხოლ­მე. თუმ­ცა რა ხდე­ბა მა­შინ, რო­დე­საც ბედ­ნი­ერ ფრე­ნამ­დე რამ­დე­ნი­მე წუ­თით ან სა­ა­თით ადრე გე­უბ­ნე­ბი­ან, რომ შენი ფრე­ნა აგ­ვი­ა­ნებს, უა­რეს შემ­თხვე­ვა­ში გა­და­ი­დო ან გა­უქ­მდა.

რას აკე­თებ მა­შინ, რო­დე­საც უსას­რუ­ლოდ გი­წევს ლო­დი­ნი აე­რო­პორ­ტში? მი­ზე­ზი ბევ­რია, შე­დე­გი კი - მხო­ლოდ ერთი. და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის ად­გილ­ზე აუ­ცი­ლებ­ლად ჩახ­ვალ, ოღონდ რო­დის, ეს უკვე მხო­ლოდ შენს მიერ არ­ჩე­ულ­მა ავი­ა­კომ­პა­ნი­ამ იცის. გა­მო­უ­ვა­ლი მდგო­მა­რე­ბა არ არ­სე­ბობს, შე­სა­ბა­მი­სად, ასეთ მდგო­მა­რე­ო­ბა­ში არ­სე­ბობს - "Flyinspectors", რო­მე­ლიც შენი, რო­გორც მგზავ­რის უფ­ლე­ბას და­ი­ცავს და ავი­ა­კომ­პა­ნი­ას აუ­ცი­ლებ­ლად მოს­თხოვს პა­სუხს ყვე­ლა,დაგ­ვი­ა­ნე­ბულ-გა­და­დე­ბულ ან ზედ­მე­ტად გა­ყი­დულ ბი­ლეთ­ზე.

მთე­ლი მსოფ­ლი­ოს მას­შტა­ბით რე­ი­სე­ბი იგ­ვი­ა­ნებს ან უქ­მდე­ბა. ხში­რია შემ­თხვე­ვა,რო­დე­საც ზედ­მე­ტად გა­ყი­დუ­ლი ბი­ლე­თის გა­მოც მგზავ­რებს ექ­მნე­ბათ პრობ­ლე­მე­ბი. ადა­მი­ა­ნე­ბის უმ­რავ­ლე­სო­ბა არ იც­ნობს მგზავ­რთა უფ­ლე­ბებს.

"Flyinspectors" უკვე რამ­დე­ნი­მე წე­ლია მუ­შა­ობს მგზავ­რთა უფ­ლე­ბე­ბის და­სა­ცა­ვად. არ­სე­ბო­ბის მან­ძილ­ზე მან უკვე შეძ­ლო ათა­სო­ბით მგზავ­რის დახ­მა­რე­ბა.

რო­გორ უნდა და­უ­კავ­შირ­დეთ "Flyinspectors", რა უნდა გა­ა­კე­თოთ იმის­თვის, რომ კომ­პენ­სა­ცია მი­ი­ღოთ და ზო­გა­დად რას ნიშ­ნავს "Flyinspectors" მომ­სა­ხუ­რე­ბა - უფრო მეტ ინ­ფორ­მა­ცი­ას კომ­პა­ნი­ის აღ­მას­რუ­ლე­ბე­ლი დი­რექ­ტო­რი ზუ­რაბ კა­ცი­ტა­ძე გვი­ა­მობს.

- რა­ტომ გა­და­წყვი­ტეთ და­გე­არ­სე­ბი­ნათ კომ­პა­ნია "Flyinspectors" და რას ნიშ­ნავს ის?

- სამი წლის წინ, მივფრი­ნავ­დი გერ­მა­ნი­ა­ში. ფრე­ნა 9 სა­ა­თით გა­და­მე­დო და აღ­მოჩ­ნდა, რომ ჩემი უფ­ლე­ბებს ვე­რა­ვინ და­ი­ცავ­და. მივ­ხვდი, რომ სა­კუ­თა­რი თა­ვის­თვის თა­ვად უნდა მეშ­ვე­ლა. მივ­წე­რე არა­ერ­თი წე­რი­ლი ავი­ა­კომ­პა­ნი­ას, რომ­ლის­გა­ნაც მხო­ლოდ შაბ­ლო­ნურ ტექ­სტებს ვღე­ბუ­ლობ­დი, რომ ეს იყო ფორ­სმა­ჟო­რი და არ მე­კუთ­ნო­და არა­ნა­ი­რი კომ­პენ­სა­ცია. ჩემი არა­ერ­თი მცდე­ლო­ბის მი­უ­ხე­და­ვად მათი ბოლო პა­სუ­ხის მი­ხედ­ვით დავა უნდა გა­მეგ­რძე­ლე­ბი­ნა სა­სა­მარ­თლო­ში.

ბო­ლოს უცხო­ურ კომ­პა­ნი­ას მივ­მარ­თე, რო­გო­რიც ახლა სა­ქარ­თვე­ლო­ში "Flyinspectors"-ია, ძა­ლი­ან მალე მე მი­ვი­ღე ჩემი კუთ­ვნი­ლი კომ­პენ­სა­ცია. შემ­დეგ სხვა­დას­ხვა ადა­მი­ა­ნებს სა­კუ­თა­რი ძა­ლე­ბით ვეხ­მა­რე­ბო­დი, რათა არ და­ე­კარ­გათ თან­ხა უპა­სუ­ხის­მგებ­ლო ავი­ა­კომ­პა­ნი­ე­ბის­გან. ბო­ლოს კი გა­დავ­წყვი­ტე თა­ვად შე­მექ­მნა კომ­პა­ნია, რო­მე­ლიც და­ი­ცავ­და მგზავ­რთა უფ­ლე­ბებს და და­ეხ­მა­რე­ბო­და კუთ­ვნი­ლი კომ­პენ­სა­ცი­ის მი­ღე­ბა­ში.

- რო­გორ უნდა და­გი­კავ­შირ­დეთ მგზავ­რი? და რა კრი­ტე­რი­უ­მე­ბით გა­ნი­სა­ზღვრე­ბა კომ­პენ­სა­ცი­ის ოდე­ნო­ბა?

- თუ მგზავ­რი სა­ბო­ლოო და­ნიშ­ნუ­ლე­ბის ად­გილ­ზე ჩა­ვი­და სამი სა­ა­თის დაგ­ვი­ა­ნე­ბით, ან მეტი დრო­ით გა­უ­უქ­მდა ფრე­ნა, მგზავ­რმა ჩას­ხდო­მა­ზე უარი მი­ი­ღო. ყვე­ლა ამ ჩა­მოთ­ვლილ პრობ­ლე­მა­ზე მგზავ­რე­ბი flyinspectors.com-ს ეწ­ვე­ვი­ან და ონ­ლა­ინ რე­ჟიმ­ში ავ­სე­ბენ გა­ნა­ცხადს. კომ­პენ­სა­ცია გა­ნი­სა­ზღვრე­ბა შემ­დეგ­ნა­ი­რად - ორ აე­რო­პორ­ტს შო­რის სა­ჰა­ე­რო მან­ძი­ლის მი­ხედ­ვით. თან­ხა 250 დან - 600 ევ­რომ­დე იზ­რდე­ბა.

კომ­პენ­სა­ცი­ის ოდე­ნო­ბას არა­ვი­თა­რი კავ­ში­რი არ აქვს ბი­ლე­თის ღი­რე­ბუ­ლე­ბას­თან. ჩვენ აღე­ბულ და­ვებს მივ­ყვე­ბით ყვე­ლა ინ­სტან­ცი­ა­ში, მათ შო­რის სა­ერ­თა­შო­რი­სო სა­სა­მარ­თლო­შიც. საქ­მის მო­გე­ბის­თა­ნა­ვე მგზავ­რებს პი­რად ან­გა­რიშ­ზე ერი­ცხე­ბათ კუთ­ვნი­ლი კომ­პენ­სა­ცია, კომ­პა­ნი­ის სა­კო­მი­სი­ოს გა­მოკ­ლე­ბით. თუ საქ­მე მგზავ­რის სა­სარ­გებ­ლოდ არ დას­რულ­დე­ბა, ის თან­ხას ამ მომ­სა­ხუ­რე­ბა­ში არ იხ­დის.

კომ­პა­ნი­ის თა­ნამ­შრომ­ლე­ბი 24 სა­ა­თის გან­მავ­ლო­ბა­ში მგზავ­რის­გან მი­ღე­ბუ­ლი შე­ტყო­ბი­ნე­ბის სა­ფუძ­ველ­ზე უფა­სო კონ­სულ­ტა­ცის გას­წე­ვენ, თუ რო­გორ უნდა მო­იქ­ცნენ ყვე­ლა კონ­კრე­ტულ შემ­თხვე­ვა­ში, რათა არ და­ირ­ღვეს მათი უფ­ლე­ბე­ბი.

- თუ დიდი ხა­ნია გა­სუ­ლი ფრე­ნი­დან, ამ შემ­თხვე­ვა­ში მი­ი­ღებს თუ არა მგზავ­რი კომ­პენ­სა­ცი­ას და რა ხდე­ბა იმ შემ­თხვე­ვა­ში თუ ავი­ა­კო­პა­ნი­ამ უზ­რუნ­ველ­ყო ჩემი სას­ტუმ­როს და კვე­ბის ხარ­ჯე­ბი, ამ შემ­თხვე­ვა­შიც მე­კუთ­ვნის კომ­პენ­სა­ცია?

- გა­აჩ­ნია რო­მე­ლი ქვეყ­ნი­დან იყო ფრე­ნა. ხან­დაზ­მუ­ლი ფრე­ნა გა­ნი­სა­ზღვრე­ბა 1-დან 6 წლამ­დე. მა­გა­ლი­თის­თვის გე­ტყვით, რომ სა­ქარ­თვე­ლო­ში შე­გიძ­ლი­ათ მო­ი­თხო­ვოთ 3 წლის წი­ნან­დე­ლი ფრე­ნის ანა­ზღა­უ­რე­ბაც. ავი­ა­კომ­პა­ნი­ამ შე­იძ­ლე­ბა უზ­რუნ­ველ­ყოს დაგ­ვი­ა­ნე­ბუ­ლი, გა­და­დე­ბუ­ლი ფრე­ნის შემ­თხვე­ვა­ში თქვე­ნი სას­ტუმ­როს და კვე­ბის ხარ­ჯე­ბი, თუმ­ცა ეს იმას არ ნიშ­ნავს, რომ არ გე­კუთ­ვნით კომ­პენ­სა­ცია. და იმ შემ­თხვე­ვა­ში, თუ ავი­ა­კომ­პა­ნი­ამ არც სას­ტუმ­როს და არც კვე­ბის ხარ­ჯე­ბი არ და­ფა­რა, თქვენ კომ­პენ­სა­ცი­ას რიგ შემ­თხვე­ვა­ში ეს თან­ხაც და­ე­მა­ტე­ბა.

- რო­გორ მოხ­და ნდო­ბის მო­პო­ვე­ბა? თქვე­ნი მომ­სა­ხუ­რე­ბა მხო­ლოდ კონ­კრე­ტულ ავი­ა­კომ­პა­ნი­ებს ეხე­ბა?

- კომ­პა­ნია „Flyinspectors“-მა გა­ი­ა­რა რთუ­ლი გზა იმის­თვის, რომ მომ­ხმა­რებ­ლის ნდო­ბა მო­ე­პო­ვე­ბი­ნა, რო­გორც სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბა­ზარ­ზე, ასე­ვე სა­ქარ­თვე­ლო­ში. მინ­და აღ­ვნიშ­ნო, რომ ეს არ იყო მარ­ტი­ვი პრო­ცე­დუ­რა. თუმ­ცა დღეს თა­მა­მად შე­მიძ­ლია ვთქვა, რომ ჩვენ მა­ღალ კვა­ლი­ფი­ცი­ურ იუ­რი­დი­ულ სა­კონ­სულ­ტა­ციო კომ­პა­ნი­ად ჩა­მოვ­ყა­ლიბ­დით.

კომ­პენ­სა­ცი­ის მო­თხოვ­ნა, რა თქმა უნდა, ყვე­ლა ავი­ა­კომ­პა­ნი­ას ეხე­ბა. და­მო­კი­დე­ბუ­ლია სხვა­დას­ხვა ფაქ­ტო­რებ­ზე, რო­მე­ლიც გა­ნი­სა­ზღვრე­ბა კონ­კრე­ტუ­ლი შემ­თხვე­ვით. სწო­რედ ამი­ტომ ყვე­ლა და­ზა­რა­ლე­ბულ მგზავრს ვურ­ჩევთ დაგ­ვი­კავ­შრ­დეს ან ჩვენს ოფი­ცი­ა­ლურ ვებ გვერ­დზე შე­ავ­სოს გა­ნა­ცხა­დი რის შემ­დე­გაც კომ­პა­ნი­ის თა­ნამ­შრომ­ლე­ბი სრუ­ლი­ად უსას­ყიდ­ლოდ გა­ნი­ხი­ლა­ვენ საქ­მეს და მომ­ხმა­რე­ბელს მი­აწ­ვდი­ან ამომ­წუ­რავ ინ­ფორ­მა­ცი­ას.

სამ­წუ­ხა­როდ, არ­სე­ბობს უამ­რა­ვი შემ­თხვე­ვა, რო­დე­საც სა­ერ­თა­შო­რი­სო თუ ად­გი­ლობ­რი­ვი კომ­პა­ნი­ე­ბი უარს ეუბ­ნე­ბი­ან მგზავ­რებს კომ­პენ­სა­ცი­ის მი­ღე­ბა­ზე. ამით მგზავ­რე­ბი ხშირ შემ­თხვე­ვა­ში შეც­დო­მა­ში შეჰ­ყავთ. სწო­რედ ასეთ შემ­თხვე­ვებ­ზე მო­უ­პო­ვე­ბია გა­მარ­ჯვე­ბა ჩვენ კომ­პა­ნი­ას და ისე­თებ­ზეც, რო­მე­ლიც არ­ცერთ სხვა მსგავს კომ­პა­ნი­ას არ აუ­ღია. ჩვენს ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ას ხანგძლი­ვი და შრო­მა­ტე­ვა­დი მუ­შა­ო­ბის შე­დე­გად მი­უღ­წე­ვია გა­მარ­ჯვე­ბი­სათ­ვის ავი­ა­კომ­პა­ნი­ას­თან და­ვა­ში. ასე რომ „შე­უძ­ლე­ბე­ლი არა­ფე­რია“.

- რა ვადა სჭირ­დე­ბა იმის­თვის რომ მგზავრს ჩა­ე­რი­ცხოს კომ­პენ­სა­ცია?

- ყო­ფი­ლა შემ­თხვე­ვა, თან­ხა 2 დღე­ში ჩა­რი­ცხუ­ლა. თუმ­ცა ძი­რი­თა­დად 2 კვი­რი­დან 2 თვემ­დე სჭირ­დე­ბა. რაც შე­ე­ხე­ბა რთულ საქ­მე­ებს, რო­მელ­ზეც უკვე ვი­სა­უბ­რე, აქ ვა­დე­ბი შე­იძ­ლე­ბა უფრო გა­ი­ზარ­დოს.

- რა სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი აქვს “Flyinspectors”?

- ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლის უმე­ტე­სი ნა­წი­ლი ტუ­რის­ტია. ისი­ნი ხში­რად აღ­მოჩ­ნდე­ბი­ან ხოლ­მე მსგავს უსი­ა­მოვ­ნე­ბა­ში. შე­სა­ბა­მი­სად, ჩვე­ნი ოფი­სი უკვე სა­ქარ­თვე­ლოს ფარ­გლებს გას­ცდა. ჩვე­ნი ოფი­სი უკვე გა­იხ­სნა ირ­ლან­დი­ა­ში. უახ­ლო­ეს პე­რი­ოდ­ში სამი ფი­ლი­ა­ლის გახ­სნას ვგეგ­მავთ ევ­რო­პის სხვა­დას­ხვა ქვეყ­ნებ­ში. “Flyinspectors” მთა­ვა­რი მი­ზა­ნია, იყოს თი­თო­ე­უ­ლი მგზავ­რის ინ­ტე­რე­სე­ბის დამ­ცვე­ლი. ყვე­ლა ის თან­ხა, რო­მელ­საც უცხო­უ­რი კომ­პა­ნია სა­ქარ­თვე­ლოს მო­ქა­ლა­ქე­ებს ური­ცხავს, უკვე ინ­ვენსტი­ცი­აა სა­ქარ­თვე­ლო­ში.

რო­დე­საც უკავ­შირ­დე­ბით კომ­პა­ნი­ას “Flyinspectors”, თქვენ შე­საძ­ლებ­ლო­ბა გაქთ დროს სა­ნაც­ვლოდ თქვე­ნი კუთ­ვნი­ლი თან­ხა და­იბ­რუ­ნოთ. კომ­პა­ნი­ას­თან და­კავ­ში­რე­ბით არა­ფერს კარ­გავთ, პი­რი­ქით იგებთ, რად­გან ნამ­დვი­ლად არა­ფე­რია იმა­ზე კარ­გი შეგ­რძნე­ბა, როცა გგო­ნი­ათ, რომ თან­ხა, რო­მე­ლიც არ გე­კუთ­ვნით, უცებ თქვენს ან­გა­რიშ­ზე აღ­მოჩ­ნდე­ბა.

რო­დე­საც თქვე­ნი, რო­გორც მგზავ­რის უფ­ლე­ბებს “Flyinspectors” ბო­ლომ­დე და­ი­ცავს, თა­ვად დარ­წმუნ­დე­ბით, რომ შე­უძ­ლე­ბე­ლი არა­ფე­რია.

და­მა­ტე­ბი­თი ინ­ფორ­მა­ცი­ის­თვის ეწ­ვი­ეთ სა­იტს: flyinspectors.com

Mail: info@flyinspectors.com

Facebook-ის ოფი­ცი­ა­ლუ­რი გვერ­დი - www.facebook.com/flyinspectors/

სა­კონ­ტაქ­ტო ტე­ლე­ფო­ნი: 0322 16 00 16

(R)

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
კადრები: რა ხდებოდა 2 ძლიერი მიწისძვრის დროს მიანმარში? - დაღუპულთა რაოდენობა 1 000-ს გასცდა
ავტორი:

გაადამოწმე Flyinspectors-თან, შესაძლოა, თქვენც გეკუთვნით 600 ევრო

გაადამოწმე Flyinspectors-თან, შესაძლოა, თქვენც გეკუთვნით 600 ევრო

ყველა მოგზაურობას თან ახლავს ბევრი გაუთვალისწინებელი პრობლემა, რომელიც შემდეგ ერთ დიდ თავგადასავლად იქცევა ხოლმე. თუმცა რა ხდება მაშინ, როდესაც ბედნიერ ფრენამდე რამდენიმე წუთით ან საათით ადრე გეუბნებიან, რომ შენი ფრენა აგვიანებს, უარეს შემთხვევაში გადაიდო ან გაუქმდა.

რას აკეთებ მაშინ, როდესაც უსასრულოდ გიწევს ლოდინი აეროპორტში? მიზეზი ბევრია, შედეგი კი - მხოლოდ ერთი. დანიშნულების ადგილზე აუცილებლად ჩახვალ, ოღონდ როდის, ეს უკვე მხოლოდ შენს მიერ არჩეულმა ავიაკომპანიამ იცის. გამოუვალი მდგომარება არ არსებობს, შესაბამისად, ასეთ მდგომარეობაში არსებობს - "Flyinspectors", რომელიც შენი, როგორც მგზავრის უფლებას დაიცავს და ავიაკომპანიას აუცილებლად მოსთხოვს პასუხს ყველა,დაგვიანებულ-გადადებულ ან ზედმეტად გაყიდულ ბილეთზე.

მთელი მსოფლიოს მასშტაბით რეისები იგვიანებს ან უქმდება. ხშირია შემთხვევა,როდესაც ზედმეტად გაყიდული ბილეთის გამოც მგზავრებს ექმნებათ პრობლემები. ადამიანების უმრავლესობა არ იცნობს მგზავრთა უფლებებს.

"Flyinspectors" უკვე რამდენიმე წელია მუშაობს მგზავრთა უფლებების დასაცავად. არსებობის მანძილზე მან უკვე შეძლო ათასობით მგზავრის დახმარება.

როგორ უნდა დაუკავშირდეთ "Flyinspectors", რა უნდა გააკეთოთ იმისთვის, რომ კომპენსაცია მიიღოთ და ზოგადად რას ნიშნავს "Flyinspectors" მომსახურება - უფრო მეტ ინფორმაციას კომპანიის აღმასრულებელი დირექტორი ზურაბ კაციტაძე გვიამობს.

- რატომ გადაწყვიტეთ დაგეარსებინათ კომპანია "Flyinspectors" და რას ნიშნავს ის?

- სამი წლის წინ, მივფრინავდი გერმანიაში. ფრენა 9 საათით გადამედო და აღმოჩნდა, რომ ჩემი უფლებებს ვერავინ დაიცავდა. მივხვდი, რომ საკუთარი თავისთვის თავად უნდა მეშველა. მივწერე არაერთი წერილი ავიაკომპანიას, რომლისგანაც მხოლოდ შაბლონურ ტექსტებს ვღებულობდი, რომ ეს იყო ფორსმაჟორი და არ მეკუთნოდა არანაირი კომპენსაცია. ჩემი არაერთი მცდელობის მიუხედავად მათი ბოლო პასუხის მიხედვით დავა უნდა გამეგრძელებინა სასამართლოში.

ბოლოს უცხოურ კომპანიას მივმართე, როგორიც ახლა საქართველოში "Flyinspectors"-ია, ძალიან მალე მე მივიღე ჩემი კუთვნილი კომპენსაცია. შემდეგ სხვადასხვა ადამიანებს საკუთარი ძალებით ვეხმარებოდი, რათა არ დაეკარგათ თანხა უპასუხისმგებლო ავიაკომპანიებისგან. ბოლოს კი გადავწყვიტე თავად შემექმნა კომპანია, რომელიც დაიცავდა მგზავრთა უფლებებს და დაეხმარებოდა კუთვნილი კომპენსაციის მიღებაში.

- როგორ უნდა დაგიკავშირდეთ მგზავრი? და რა კრიტერიუმებით განისაზღვრება კომპენსაციის ოდენობა?

- თუ მგზავრი საბოლოო დანიშნულების ადგილზე ჩავიდა სამი საათის დაგვიანებით, ან მეტი დროით გაუუქმდა ფრენა, მგზავრმა ჩასხდომაზე უარი მიიღო. ყველა ამ ჩამოთვლილ პრობლემაზე მგზავრები flyinspectors.com-ს ეწვევიან და ონლაინ რეჟიმში ავსებენ განაცხადს. კომპენსაცია განისაზღვრება შემდეგნაირად - ორ აეროპორტს შორის საჰაერო მანძილის მიხედვით. თანხა 250 დან - 600 ევრომდე იზრდება.

კომპენსაციის ოდენობას არავითარი კავშირი არ აქვს ბილეთის ღირებულებასთან. ჩვენ აღებულ დავებს მივყვებით ყველა ინსტანციაში, მათ შორის საერთაშორისო სასამართლოშიც. საქმის მოგებისთანავე მგზავრებს პირად ანგარიშზე ერიცხებათ კუთვნილი კომპენსაცია, კომპანიის საკომისიოს გამოკლებით. თუ საქმე მგზავრის სასარგებლოდ არ დასრულდება, ის თანხას ამ მომსახურებაში არ იხდის.

კომპანიის თანამშრომლები 24 საათის განმავლობაში მგზავრისგან მიღებული შეტყობინების საფუძველზე უფასო კონსულტაცის გასწევენ, თუ როგორ უნდა მოიქცნენ ყველა კონკრეტულ შემთხვევაში, რათა არ დაირღვეს მათი უფლებები.

- თუ დიდი ხანია გასული ფრენიდან, ამ შემთხვევაში მიიღებს თუ არა მგზავრი კომპენსაციას და რა ხდება იმ შემთხვევაში თუ ავიაკოპანიამ უზრუნველყო ჩემი სასტუმროს და კვების ხარჯები, ამ შემთხვევაშიც მეკუთვნის კომპენსაცია?

- გააჩნია რომელი ქვეყნიდან იყო ფრენა. ხანდაზმული ფრენა განისაზღვრება 1-დან 6 წლამდე. მაგალითისთვის გეტყვით, რომ საქართველოში შეგიძლიათ მოითხოვოთ 3 წლის წინანდელი ფრენის ანაზღაურებაც. ავიაკომპანიამ შეიძლება უზრუნველყოს დაგვიანებული, გადადებული ფრენის შემთხვევაში თქვენი სასტუმროს და კვების ხარჯები, თუმცა ეს იმას არ ნიშნავს, რომ არ გეკუთვნით კომპენსაცია. და იმ შემთხვევაში, თუ ავიაკომპანიამ არც სასტუმროს და არც კვების ხარჯები არ დაფარა, თქვენ კომპენსაციას რიგ შემთხვევაში ეს თანხაც დაემატება.

- როგორ მოხდა ნდობის მოპოვება? თქვენი მომსახურება მხოლოდ კონკრეტულ ავიაკომპანიებს ეხება?

- კომპანია „Flyinspectors“-მა გაიარა რთული გზა იმისთვის, რომ მომხმარებლის ნდობა მოეპოვებინა, როგორც საერთაშორისო ბაზარზე, ასევე საქართველოში. მინდა აღვნიშნო, რომ ეს არ იყო მარტივი პროცედურა. თუმცა დღეს თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ ჩვენ მაღალ კვალიფიციურ იურიდიულ საკონსულტაციო კომპანიად ჩამოვყალიბდით.

კომპენსაციის მოთხოვნა, რა თქმა უნდა, ყველა ავიაკომპანიას ეხება. დამოკიდებულია სხვადასხვა ფაქტორებზე, რომელიც განისაზღვრება კონკრეტული შემთხვევით. სწორედ ამიტომ ყველა დაზარალებულ მგზავრს ვურჩევთ დაგვიკავშრდეს ან ჩვენს ოფიციალურ ვებ გვერდზე შეავსოს განაცხადი რის შემდეგაც კომპანიის თანამშრომლები სრულიად უსასყიდლოდ განიხილავენ საქმეს და მომხმარებელს მიაწვდიან ამომწურავ ინფორმაციას.

სამწუხაროდ, არსებობს უამრავი შემთხვევა, როდესაც საერთაშორისო თუ ადგილობრივი კომპანიები უარს ეუბნებიან მგზავრებს კომპენსაციის მიღებაზე. ამით მგზავრები ხშირ შემთხვევაში შეცდომაში შეჰყავთ. სწორედ ასეთ შემთხვევებზე მოუპოვებია გამარჯვება ჩვენ კომპანიას და ისეთებზეც, რომელიც არცერთ სხვა მსგავს კომპანიას არ აუღია. ჩვენს ორგანიზაციას ხანგძლივი და შრომატევადი მუშაობის შედეგად მიუღწევია გამარჯვებისათვის ავიაკომპანიასთან დავაში. ასე რომ „შეუძლებელი არაფერია“.

- რა ვადა სჭირდება იმისთვის რომ მგზავრს ჩაერიცხოს კომპენსაცია?

- ყოფილა შემთხვევა, თანხა 2 დღეში ჩარიცხულა. თუმცა ძირითადად 2 კვირიდან 2 თვემდე სჭირდება. რაც შეეხება რთულ საქმეებს, რომელზეც უკვე ვისაუბრე, აქ ვადები შეიძლება უფრო გაიზარდოს.

- რა სამომავლო გეგმები აქვს “Flyinspectors”?

- ჩვენი მომხმარებლის უმეტესი ნაწილი ტურისტია. ისინი ხშირად აღმოჩნდებიან ხოლმე მსგავს უსიამოვნებაში. შესაბამისად, ჩვენი ოფისი უკვე საქართველოს ფარგლებს გასცდა. ჩვენი ოფისი უკვე გაიხსნა ირლანდიაში. უახლოეს პერიოდში სამი ფილიალის გახსნას ვგეგმავთ ევროპის სხვადასხვა ქვეყნებში. “Flyinspectors” მთავარი მიზანია, იყოს თითოეული მგზავრის ინტერესების დამცველი. ყველა ის თანხა, რომელსაც უცხოური კომპანია საქართველოს მოქალაქეებს ურიცხავს, უკვე ინვენსტიციაა საქართველოში.

როდესაც უკავშირდებით კომპანიას “Flyinspectors”, თქვენ შესაძლებლობა გაქთ დროს სანაცვლოდ თქვენი კუთვნილი თანხა დაიბრუნოთ. კომპანიასთან დაკავშირებით არაფერს კარგავთ, პირიქით იგებთ, რადგან ნამდვილად არაფერია იმაზე კარგი შეგრძნება, როცა გგონიათ, რომ თანხა, რომელიც არ გეკუთვნით, უცებ თქვენს ანგარიშზე აღმოჩნდება.

როდესაც თქვენი, როგორც მგზავრის უფლებებს “Flyinspectors” ბოლომდე დაიცავს, თავად დარწმუნდებით, რომ შეუძლებელი არაფერია.

დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ საიტს: flyinspectors.com

Mail: info@flyinspectors.com

Facebook-ის ოფიციალური გვერდი - www.facebook.com/flyinspectors/

საკონტაქტო ტელეფონი: 0322 16 00 16

(R)

როგორ გავახაროთ ქალები 8 მარტს - "ბილტმორ თბილისის" საუკეთესო შეთავაზება

რას ნიშნავს კრაფტ ლუდი და ვინ აწარმოებს საქართველოში უნიკალური რეცეპტურის ლუდებს?

მგზავრობის დროს აუცილებლად გასათვალისწინებელი რჩევები