საზოგადოება
სპორტი
პოლიტიკა

1

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის მეექვსე დღე დაიწყება 10:27-ზე, მთვარე ლომშია – მარტოობისა და თავმდაბლობის დღეა. ინტუიცია მძაფრდება. კარგია სუნთქვითი ვარჯიში და არომათერაპია. კარგია ზედა სასუნთქი გზებისა და ბრონქების გაწმენდა. რეკომენდებულია: მოაგვარეთ მატერიალური და ფულადი საკითხები. აკეთეთ საქმე. გამოავლინეთ თქვენი უნარები და ნიჭი. წარმატების მიღწევა ბევრ სფეროში შეიძლება. უმჯობესია თავი შეიკავოთ როგორც გრძელი, ასევე მოკლე მოგზაურობისგან. ეს დღე განკუთვნილია დასვენებისთვის.
სამხედრო
მოზაიკა
კონფლიქტები
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
Faceამბები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„ჰოთსეილი“ მომსახურების ხარისხს მუდმივად ზრდის - რა დახმარებას უწევს კომპანია პარტნიორებს
„ჰოთსეილი“ მომსახურების ხარისხს მუდმივად ზრდის - რა დახმარებას უწევს კომპანია პარტნიორებს

მომ­სა­ხუ­რე­ბის სფე­რო­ში მომ­ხმა­რებ­ლის ძალა უფრო და უფრო იზ­რდე­ბა. მა­ღა­ლი სო­ცი­ა­ლუ­რი პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბის მქო­ნე კომ­პა­ნი­ე­ბი­სა და მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის მიერ სა­კუ­თა­რი უფ­ლე­ბე­ბის უკე­თე­სად გაც­ნო­ბი­ე­რე­ბის შე­დე­გია, რომ დღეს სა­ზო­გა­დო­ე­ბა უკე­თესს სერ­ვისს იღებს. ამ პრო­ცეს­ში მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი წვლი­ლი შე­აქვს ონ­ლა­ინ პლატფ­რო­მას hotsale.ge, რო­მელ­მაც უკა­ნას­კნელ პე­რი­ოდ­ში კონ­ცფე­ცია შე­იც­ვა­ლა. თუ გარ­კვე­უ­ლი პე­რი­ო­დის წინ „ჰოთ­სე­ი­ლი“ ბა­ზარ­ზე რო­გორც ფას­დაკ­ლე­ბე­ბის სა­ი­ტი პო­ზი­ცი­ო­ნი­რებ­და, დღეს კომ­პა­ნი­ის ძი­რი­თა­დი მი­სია და­ნა­ზო­გე­ბის სტი­მუ­ლი­რე­ბა და მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხის მუდ­მი­ვი გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბაა.

რო­გორც „ჰოთ­სე­ი­ლის“ მარ­კე­ტინ­გის სამ­სა­ხუ­რის ხელ­მძღვა­ნე­ლი მა­რი­ამ სო­სე­ლია გან­მარ­ტავს, ვე­ბპორ­ტა­ლის­საქ­მი­ა­ნო­ბისმთა­ვა­რი­მი­ზა­ნია, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა მაქ­სი­მა­ლუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბა მი­ნი­მა­ლურ ფა­სად მი­ი­ღოს.მე­ო­რე მხრივ, ის გახ­და შუ­ა­მა­ვა­ლი და ხა­რის­ხის გა­რან­ტი მომ­ხმა­რე­ბელ­სა და კომ­პა­ნი­ებს შო­რის. მათ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რომ თი­თო­ე­უ­ლი შე­თა­ვა­ზე­ბა, რო­მე­ლიც სა­იტ­ზე დევს, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა სრულ­ყო­ფი­ლად მი­ი­ღოს.

hotsale.ge არა­ერთ კომ­პა­ნი­ას და­ეხ­მა­რა შე­თა­ვა­ზე­ბუ­ლი მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა­ში. ერთ-ერთი მათ­გა­ნი კი სი­ლა­მა­ზის სა­ლო­ნი „კატ­რი­ნია.“ სა­ლო­ნი 4 წლის წინ გა­იხ­სნა და მა­შინ­ვე და­ი­წყო თა­ნამ­შრომ­ლო­ბა „ჰოთ­სე­ილ­თან.“ რო­გორც სა­ლო­ნის დამ­ფუძ­ნე­ბე­ლი აღ­ნიშ­ნავს, ამ თა­ნამ­შრომ­ლო­ბის შე­დე­გად მას არა მხო­ლოდ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის რა­ო­დე­ნო­ბა გა­ე­ზარ­და, არა­მედ მუდ­მი­ვად უმ­ჯო­ბეს­დე­ბა მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხიც.

„მე­ო­თხე წე­ლია ბა­ზარ­ზე ვართ და საკ­მა­ოდ ბევ­რი ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი გვყავს. ამ ყვე­ლა­ფერ­ში კი „ჰოთ­სე­ი­ლის“ წვლი­ლი საკ­მა­ოდ დი­დია. პირ­ველ რიგ­ში მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის მო­ზიდ­ვა­ში გვეხ­მა­რე­ბა. თუმ­ცა ეს ყვე­ლა­ფე­რი არაა. კომ­პა­ნია შე­საძ­ლებ­ლო­ბას გავძლევს მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის­გან შე­ფა­სე­ბა მი­ვი­ღოთ და მათი აზრი გა­ვი­გოთ. დღეს ამ ყვე­ლაფ­რის გა­რე­შე წარ­მა­ტე­ბის მიღ­წე­ვა შე­უძ­ლე­ბე­ლია. მომ­ხმა­რებ­ლის­გან სრულ­ყო­ფი­ლი უკუ­კავ­ში­რის და­მო­უ­კი­დებ­ლად მი­ღე­ბა კიმ­ცი­რე ზო­მის კომ­პა­ნი­ებს გვი­ჭირს. სწო­რედ ამი­ტომ არის „ჰოთ­სე­ი­ლის“ როლი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ჩვენ საქ­მი­ა­ნო­ბა­ში. კომ­პა­ნია კი­დევ ერთ მი­მარ­თუ­ლე­ბით გვეხ­მა­რე­ბა. „ჰოთ­სე­ი­ლის“ თა­ნამ­შრომ­ლე­ბი ჩემ­თან ერ­თად ჩემს თა­ნამ­შრომ­ლებ­საც ხვდე­ბი­ან და მათ მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის სერ­ვი­სის მნიშ­ვნე­ლო­ბა­ზე ესა­უბ­რე­ბი­ან, უხ­სნი­ან თუ რა­შია მათი პრობ­ლე­მა და ურ­ჩე­ვენ, თუ რო­გორ უნდა გა­მო­ას­წო­რონ ის,“ - გან­მარ­ტავს „კატ­რი­ნის“ და­ფუძ­ნე­ბე­ლი.

სა­ლონ „კატ­რი­ნის“ მსგავ­სად, „ჰოთ­სე­ი­ლი“ კი­დევ არა­ერთ სა­ლონს და არამ­ხო­ლოდ სა­ლონს და­ეხ­მა­რა სერ­ვი­სის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა­სა და დახ­ვე­წა­ში. „ჰოთ­სე­ი­ლი“ პარტნი­ო­რებს, ფაქ­ტობ­რი­ვად, მის­ტი­უ­რი მყიდ­ვე­ლის მომ­სა­ხუ­რე­ბას სრუ­ლი­ად უფა­სოდ სთა­ვა­ზობს.

„დღეს ყვე­ლამ იცის, თუ რამ­ხე­ლა სარ­გე­ბე­ლი შე­უძ­ლია კომ­პა­ნი­ას მომ­ხმა­რებ­ლის გულ­წრფელ­მა რჩე­ვამ მო­უ­ტა­ნოს. „ჰოთ­სე­ი­ლის“ მომ­ხმა­რებ­ლებ­ზე ზრუნ­ვის სამ­სა­ხუ­რი მუდ­მივ კო­მუ­ნი­კა­ცი­ა­შია ჩვენს მომ­ხმა­რე­ბელ­თან იმის­თვის, რომ მათ რე­ა­ლუ­რად და­ზო­გონ თან­ხე­ბი. და­ზოგ­ვა ნიშ­ნავს, რომ მათ ნაკ­ლე­ბი თან­ხის გა­დახ­დით უნდა მი­ი­ღონ სრუ­ლი ღი­რე­ბუ­ლე­ბის მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა და პრო­დუქ­ტი. ჩვე­ნი საქ­მი­ა­ნო­ბის კონ­ცეფ­ცი­ის ცვლი­ლე­ბე­ბის შემ­დეგ „ჰოთ­სე­ი­ლის“ ძი­რი­თა­დი მი­სია და­ნა­ზო­გე­ბის სტი­მუ­ლი­რე­ბა და მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხის მუდ­მი­ვი გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა გახ­და. სწო­რედ ამ ცვლი­ლამ შეც­ვა­ლა ის ძი­რი­თა­დი ბიზ­ნეს პრო­ცე­სე­ბიც, რო­მე­ლიც კომ­პა­ნი­ა­ში მი­დის. მა­გა­ლი­თის­თვის, მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე ზრუნ­ვის მი­მარ­თუ­ლე­ბით ყო­ველკ­ვი­რე­უ­ლად ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლებ­ზე ზრუნ­ვის სამ­სა­ხუ­რი თით­ქმის 30%-თან რე­კავს და ეკი­თხე­ბა, რამ­დე­ნად კმა­ყო­ფი­ლია პარტნი­ო­რე­ბის­გან მი­ღე­ბუ­ლი მომ­სა­ხუ­რე­ბით. მე­ო­რე მხრივ, ვებგ­ვერ­დზე ჩარ­თუ­ლია რე­ი­ტინ­გე­ბის სის­ტე­მა და უმ­ცი­რე­სი უკ­მა­ყო­ფი­ლე­ბის შემ­თხვე­ვა­შიც ხდე­ბა რე­ა­გი­რე­ბა,“ - გან­მარ­ტავს მა­რი­ამ სო­სე­ლია.

მომ­სა­ხუ­რე­ბის კი­დევ უფრო და­სახ­ვე­წად „ჰოთ­სე­ი­ლის­თვის“ თი­თო­ე­უ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლის გა­მოხ­მა­უ­რე­ბა და შე­ფა­სე­ბა მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია.კომ­პა­ნია კი კი­დევ ერთხელ შე­ახ­სე­ნებს მომ­ხმა­რე­ბელს, რომ და­ზოგ­ვა მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბის ან პრო­დუქ­ცი­ის ნაკ­ლებ ფას­ში მი­ღე­ბას ნიშ­ნავს და დღეს სა­იტ­ზე სწო­რედ ასე­თი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი დევს.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გიორგი ბაჩიაშვილი - საქართველოს წარმომადგენლებმა, ივანიშვილის დავალებით, მიმართეს ბანდიტურ გზას და მოტაცებით ჩამომიყვანეს საქართველოში
ავტორი:

„ჰოთსეილი“ მომსახურების ხარისხს მუდმივად ზრდის - რა დახმარებას უწევს კომპანია პარტნიორებს

„ჰოთსეილი“ მომსახურების ხარისხს მუდმივად ზრდის - რა დახმარებას უწევს კომპანია პარტნიორებს

მომსახურების სფეროში მომხმარებლის ძალა უფრო და უფრო იზრდება. მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კომპანიებისა და მომხმარებლების მიერ საკუთარი უფლებების უკეთესად გაცნობიერების შედეგია, რომ დღეს საზოგადოება უკეთესს სერვისს იღებს. ამ პროცესში მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ონლაინ პლატფრომას hotsale.ge, რომელმაც უკანასკნელ პერიოდში კონცფეცია შეიცვალა. თუ გარკვეული პერიოდის წინ „ჰოთსეილი“ ბაზარზე როგორც ფასდაკლებების საიტი პოზიციონირებდა, დღეს კომპანიის ძირითადი მისია დანაზოგების სტიმულირება და მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესებაა.

როგორც „ჰოთსეილის“ მარკეტინგის სამსახურის ხელმძღვანელი მარიამ სოსელია განმარტავს, ვებპორტალისსაქმიანობისმთავარიმიზანია, მომხმარებელმა მაქსიმალური მომსახურება მინიმალურ ფასად მიიღოს.მეორე მხრივ, ის გახდა შუამავალი და ხარისხის გარანტი მომხმარებელსა და კომპანიებს შორის. მათთვის მნიშვნელოვანია, რომ თითოეული შეთავაზება, რომელიც საიტზე დევს, მომხმარებელმა სრულყოფილად მიიღოს.

hotsale.ge არაერთ კომპანიას დაეხმარა შეთავაზებული მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებაში. ერთ-ერთი მათგანი კი სილამაზის სალონი „კატრინია.“ სალონი 4 წლის წინ გაიხსნა და მაშინვე დაიწყო თანამშრომლობა „ჰოთსეილთან.“ როგორც სალონის დამფუძნებელი აღნიშნავს, ამ თანამშრომლობის შედეგად მას არა მხოლოდ მომხმარებლების რაოდენობა გაეზარდა, არამედ მუდმივად უმჯობესდება მომსახურების ხარისხიც.

„მეოთხე წელია ბაზარზე ვართ და საკმაოდ ბევრი ერთგული მომხმარებელი გვყავს. ამ ყველაფერში კი „ჰოთსეილის“ წვლილი საკმაოდ დიდია. პირველ რიგში მომხმარებლების მოზიდვაში გვეხმარება. თუმცა ეს ყველაფერი არაა. კომპანია შესაძლებლობას გავძლევს მომხმარებლებისგან შეფასება მივიღოთ და მათი აზრი გავიგოთ. დღეს ამ ყველაფრის გარეშე წარმატების მიღწევა შეუძლებელია. მომხმარებლისგან სრულყოფილი უკუკავშირის დამოუკიდებლად მიღება კიმცირე ზომის კომპანიებს გვიჭირს. სწორედ ამიტომ არის „ჰოთსეილის“ როლი მნიშვნელოვანი ჩვენ საქმიანობაში. კომპანია კიდევ ერთ მიმართულებით გვეხმარება. „ჰოთსეილის“ თანამშრომლები ჩემთან ერთად ჩემს თანამშრომლებსაც ხვდებიან და მათ მაღალი ხარისხის სერვისის მნიშვნელობაზე ესაუბრებიან, უხსნიან თუ რაშია მათი პრობლემა და ურჩევენ, თუ როგორ უნდა გამოასწორონ ის,“ - განმარტავს „კატრინის“ დაფუძნებელი.

სალონ „კატრინის“ მსგავსად, „ჰოთსეილი“ კიდევ არაერთ სალონს და არამხოლოდ სალონს დაეხმარა სერვისის გაუმჯობესებასა და დახვეწაში. „ჰოთსეილი“ პარტნიორებს, ფაქტობრივად, მისტიური მყიდველის მომსახურებას სრულიად უფასოდ სთავაზობს.

„დღეს ყველამ იცის, თუ რამხელა სარგებელი შეუძლია კომპანიას მომხმარებლის გულწრფელმა რჩევამ მოუტანოს. „ჰოთსეილის“ მომხმარებლებზე ზრუნვის სამსახური მუდმივ კომუნიკაციაშია ჩვენს მომხმარებელთან იმისთვის, რომ მათ რეალურად დაზოგონ თანხები. დაზოგვა ნიშნავს, რომ მათ ნაკლები თანხის გადახდით უნდა მიიღონ სრული ღირებულების მაღალი ხარისხის მომსახურება და პროდუქტი. ჩვენი საქმიანობის კონცეფციის ცვლილებების შემდეგ „ჰოთსეილის“ ძირითადი მისია დანაზოგების სტიმულირება და მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესება გახდა. სწორედ ამ ცვლილამ შეცვალა ის ძირითადი ბიზნეს პროცესებიც, რომელიც კომპანიაში მიდის. მაგალითისთვის, მომხმარებელზე ზრუნვის მიმართულებით ყოველკვირეულად ჩვენი მომხმარებლებზე ზრუნვის სამსახური თითქმის 30%-თან რეკავს და ეკითხება, რამდენად კმაყოფილია პარტნიორებისგან მიღებული მომსახურებით. მეორე მხრივ, ვებგვერდზე ჩართულია რეიტინგების სისტემა და უმცირესი უკმაყოფილების შემთხვევაშიც ხდება რეაგირება,“ - განმარტავს მარიამ სოსელია.

მომსახურების კიდევ უფრო დასახვეწად „ჰოთსეილისთვის“ თითოეული მომხმარებლის გამოხმაურება და შეფასება მნიშვნელოვანია.კომპანია კი კიდევ ერთხელ შეახსენებს მომხმარებელს, რომ დაზოგვა მაღალი ხარისხის მომსახურების ან პროდუქციის ნაკლებ ფასში მიღებას ნიშნავს და დღეს საიტზე სწორედ ასეთი შეთავაზებები დევს.

უზენაესი სასამართლოს მოსამართლეობის ყოფილი კანდიდატი თამთა თოდაძეზე - "რა ბრიჯიტ ბარდო ესა მყავს, რა აბია ასეთი ნეტავ"

ვინ არის შორენა ბეგაშვილის ყოფილი ქმრის მეუღლე, რომელიც უკრაინაში ცნობილი დიზაინერია

8-9 ოქტომბერს ძლიერი წვიმა და ქარია, 10-ში კვლავ გამოიდარებს - უახლოესი დღეების ამინდის პროგნოზი