Faceამბები
საზოგადოება

26

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის ოცდამეცხრე დღე დაიწყება 03:56-ზე, მთვარე 21:22-დან ტყუპში იქნება – საკმაოდ რთული დღეა. არ დაიწყოთ ახალი საქმეები. მოერიდეთ ფინანსურ ოპერაციებს, ყოველგვარ ვაჭრობასა და სასამართლო საქმეს. სხვა დღისთვის გადადეთ უფროსთან შეხვედრა და საქმეებზე საუბარს. არ გირჩევთ მგზავრობას, საქმეების გარჩევას. მეტად დაისვენეთ. კარგია მსუბუქი ვარჯიში. ამ დღეს ქორწინება დაუშვებელია. განქორწინების მიზეზი ერთ-ერთი მეუღლის ღალატი ან ტყუილი გახდება. სასურველია ამ დღეს დაიცვათ მარხვა. ნებადართულია რძის პროდუქტები. ხორცი არა. ძილის წინ მიიღეთ გამწმენდი შხაპი. ნაკლები დრო გაატარეთ უჰაერო ოთახში, მოერიდეთ ე.წ. მოწევის ადგილებს. გაანიავეთ ოთახი. შეამცირეთ დატვირთვა ხელებსა და მხრებზე.
პოლიტიკა
მსოფლიო
სამხედრო
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
მეცნიერება
წიგნები
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ინტერიერის მოდური სიახლეები და განსაკუთრებული ფასდაკლება „ლუსონისაგან“
ინტერიერის მოდური სიახლეები და განსაკუთრებული ფასდაკლება „ლუსონისაგან“

პრე­მი­უმ კლა­სის სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის შო­უ­რუ­მი„ლუსო­ნი“ ერთი წლის გახ­და. იუ­ბი­ლეს­თან და­კავ­ში­რე­ბით შო­უ­რუმ­ში წარ­მოდ­გე­ნილ სრულ კო­ლექ­ცი­ა­ზე ერთი კვი­რის გან­მავ­ლო­ბა­ში 40%-მდე ფას­დაკ­ლე­ბა იმოქ­მე­დებს. 6 ივ­ლი­სი­დან 14 ივ­ლი­სის ჩათ­ვლით ფას­დაკ­ლე­ბით შეძ­ლებთ შე­უკ­ვე­თოთ ის კო­ლექ­ცი­აც, რო­მე­ლიც მა­ღა­ზი­ა­ში ნი­მუ­შე­ბის სა­ხი­თაა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. „ლუსო­ნი“ ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე პრე­მი­უმ კლა­სის ბრენ­დე­ბით და მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბით პო­ზი­ცი­ო­ნირ­დე­ბა. უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის პრო­დუქ­ცი­ის მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი არ­ჩე­ვა­ნი­დან კი სა­სურ­ვე­ლის შერ­ჩე­ვა­ში მა­ღალკ­ვა­ლი­ფი­ცი­უ­რი გა­ყიდ­ვე­ბის მე­ნე­ჯე­რე­ბი და დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი და­გეხ­მა­რე­ბი­ან.

ინ­ტე­რი­ე­რის მო­დუ­რი სი­ახ­ლე­ე­ბი­სა და„ლუსო­ნის“ სპე­ცი­ა­ლუ­რი ფას­დაკ­ლე­ბის შე­სა­ხებ შო­უ­რუ­მის­ხელ­მძღვა­ნელს ნატა ქო­რი­ძეს ვე­სა­უბ­რეთ:

„ლუსონ­ში“ შე­გიძ­ლი­ათ შე­ი­ძი­ნოთ ყვე­ლა­ფე­რი, რაც სა­ცხოვ­რე­ბე­ლი სახ­ლი­სა, თუ სას­ტუმ­როს ინ­ტე­რი­ე­რის­თვის არის სა­ჭი­რო. მათ შო­რი­საა ექ­სკლუ­ზი­უ­რი პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბის კე­რა­მი­კუ­ლი ფი­ლე­ბი, სან­ტექ­ნი­კა, აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი, მა­სი­უ­რი ხის პარ­კე­ტი, ლა­მი­ნი­რე­ბუ­ლი ია­ტა­კი, გა­ნა­თე­ბა, რბი­ლი ავე­ჯი და სხვა. შო­უ­რუ­მია. ბაქ­რა­ძის # 23-ში, დი­დუ­ბის ხი­დის მიმ­დე­ბა­რედ მდე­ბა­რე­ობს“

„ლუსო­ნი“ 1 წლის ხდე­ბა. რო­გო­რი იყო პრე­მი­უმ კლა­სის შო­უ­რუ­მის პირ­ვე­ლი წელი?

მა­ღა­ზია 1 წლის წინ გა­იხ­სნა, თუმ­ცა მა­ნამ­დე ჰი­პერ­მარ­კეტ „გორ­გი­ა­ში“ არ­სე­ბობ­და პრე­მი­უმ კლა­სის პრუ­დუქ­ცი­ის ხაზი. სწო­რედ ეს ხაზი გა­მო­ე­ყო ჰი­პერ­მარ­კეტს და ცალ­კე შო­უ­რუ­მად ჩა­მო­ყა­ლიბ­და. მისი გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლო­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე გა­დავ­წყვი­ტეთ, რომ ცალ­კე აღ­ქმა­დი ყო­ფი­ლი­ყო. „გორ­გი­ას“ თა­ვი­სი ნიშა უკვე უჭი­რავს ბა­ზარ­ზე და ჩვენ ცალ­კე ვარ­ჩი­ეთ ყოფ­ნა. თავ­და­პირ­ვე­ლად, ძი­რი­თა­დი აქ­ცენ­ტი ფი­ლებ­ზე კეთ­დე­ბო­და. მაგ­რამ „ლუსო­ნი“ იმ­დე­ნად სა­ინ­ტე­რე­სო აღ­მოჩ­ნდა მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის, რომ მხო­ლოდ ფი­ლე­ბი საკ­მა­რი­სი აღარ იყო და გა­დავ­წყვი­ტეთ რე­მონ­ტის­თვის სა­ჭი­რო სრუ­ლი ასორ­ტი­მენ­ტი შეგ­ვე­თა­ვა­ზე­ბი­ნა. დღეს ჩვენ­თან წარ­მოდ­გე­ნი­ლია ყვე­ლა­ფე­რი, რაც ინ­ტე­რი­ე­რი­სა და ექ­სტე­რი­ე­რის გა­სა­ლა­მა­ზებ­ლა­დაა სა­ჭი­რო. მათ შო­რი­საა: სად­რე­ნა­ჟე სის­ტე­მე­ბი, გათ­ბო­ბის სის­ტე­მე­ბი, პარ­კე­ტი, ფი­ლე­ბი, კე­რა­მი­კა, საშ­ხა­პე მო­წყო­ბი­ლო­ბე­ბი, აბა­ზა­ნე­ბი, შემ­რე­ვე­ბი, აბა­ზა­ნის ავე­ჯი, მო­სა­პირ­კე­თე­ბე­ლი აგუ­რი, მუ­ხის პარ­კე­ტი. საპ­რო­ექ­ტოდ გვაქვს რბი­ლი ია­ტა­კი და ავე­ჯიც. ამ მაჩ­ვე­ნებ­ლე­ბით თუ ვი­ხელ­მძღვა­ნე­ლებთ საკ­მა­ოდ წარ­მა­ტე­ბუ­ლი პირ­ვე­ლი წელი გვქონ­და.

რო­გორ აღ­ნიშ­ნავთ 1 წლის იუ­ბი­ლეს?

იუ­ბი­ლეს­თან და­კავ­ში­რე­ბით მომ­ხმა­რე­ბელს ვთა­ვა­ზობთ 40%-მდე ფას­დაკ­ლე­ბას სრულ კო­ლექ­ცი­ა­ზე, რო­გორც შო­უ­რუმ­ში შე­ძე­ნის, ასე­ვე, შეკ­ვე­თის შემ­თხვე­ვა­შიც. ჩვე­ნი დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის კონ­სულ­ტა­ცია და 3D დი­ზა­ი­ნის გა­კე­თე­ბა კი, რა თქმა უნდა, ამ მომ­სა­ხუ­რე­ბის გა­ნუყ­რე­ლი ნა­წი­ლია.

მინ­და აღ­ვნიშ­ნო ისიც, რომ ჩვენ გარ­კვე­ულ პრო­დუქ­ცი­ა­ზე ხში­რად გვაქვს ფას­დაკ­ლე­ბა. ყო­ველ 2 კვი­რა­ში ერთხელ მომ­ხმა­რე­ბელს ვთა­ვა­ზობთსხვა­დას­ხვა კა­ტე­გო­რი­ის პრო­დუქ­ცი­ა­ზე ფას­დაკ­ლე­ბას.

რით არის გა­მორ­ჩე­უ­ლი „ლუსო­ნი“ ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე?

ჩვე­ნი მთა­ვა­რი უპი­რა­ტე­სო­ბა პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბის გა­მორ­ჩე­უ­ლი კო­ლექ­ცი­ე­ბია. თუმ­ცა ეს ყვე­ლა­ფე­რი არაა. ჩვენ­თან მომ­სა­ხუ­რე­ბაც მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია. სწო­რედ ამი­ტომ თი­თო­ე­ულ მომ­ხმა­რე­ბელს ინ­დვი­დუ­ა­ლუ­რად ემ­სა­ხუ­რე­ბა გა­ყიდ­ვე­ბის მე­ნე­ჯე­რი. მას დი­ზა­ი­ნი­ე­რის კვა­ლი­ფი­ცუ­რი რჩე­ვე­ბის მი­ღე­ბაც შე­უძ­ლია. თი­თო­ე­ულ მომ­ხმა­რე­ბელს დი­ზა­ი­ნე­რი სა­სურ­ვე­ლი სივ­რცის დი­ზა­ინს 3D-ში უფა­სოდ გა­უ­კე­თებს. შეს­ყიდ­ვე­ბის პრო­ცე­სი არის სრულ­ყო­ფი­ლი და ვცდი­ლობთ, მომ­ხმა­რე­ბელ­მა მაქ­სი­მა­ლუ­რი კომ­ფორ­ტი იგ­რძნოს ჩვენ­თან. ალ­ბათ, სწო­რედ ეს გა­ნა­პი­რო­ბებს იმას, რომ მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი რიგ შემ­თხვე­ვებ­ში 5 სა­ა­თი რჩე­ბი­ან ჩვენს მა­ღა­ზი­ა­ში.

გა­მორ­ჩე­უ­ლე­ბი ვართ იმ მხრი­ვაც, რომ ყვე­ლა­ზე სწრა­ფი ჩა­მო­ტა­ნის სერ­ვი­სი გვაქვს. დიდი ზო­მის ფი­ლე­ბი შეკ­ვე­თი­დან 15 დღე­ში ჩა­მო­დის. სა­ქარ­თვე­ლო­ში მხო­ლოდ ჩვენ გვაქვს ეს ფუ­ფუ­ნე­ბა. სხვა პრო­დუქ­ცია კი შეკ­ვე­თი­დან 3-5 კვი­რა­ში ჩა­მო­დის.

ექ­სკლუ­ზი­ურ ბრენ­დებს შო­რის არი­ან: Atlass Concorde, Ferro, Kutahya, Huppe, ECA, Imola და სხვა პრე­მი­უმ კლა­სის ბრენ­დე­ბი.

ჩვენს უპი­რა­ტე­სო­ბებს შო­რი­საა ისიც, რომ ოფი­ცი­ა­ლურ წე­რი­ლო­ბით გა­რან­ტი­ას ვიძ­ლე­ვით. მე­ო­რე მხრივ, სა­გა­რან­ტიო პე­რი­ო­დი საკ­მა­ოდ ხან­გრძლი­ვია. შემ­რე­ვე­ბის გარ­კვე­ულ კა­ტე­გო­რი­ა­ზე 10 წე­ლიც კი გრძელ­დე­ბა.

სა­ქარ­თვე­ლო­ში მხო­ლოდ ჩვენ გვაქვს ავ­სტრი­უ­ლი ბრენ­დის ECA-ს „დი­ზა­ინ ფლო­რი“ და „კომ­ფორტ ფლო­რი“. „დი­ზა­ინ ფლო­რი“ სრუ­ლი­ად ახა­ლი მი­მარ­თუ­ლე­ბაა. ეს არის ხის ია­ტა­კი, რომ­ლის გა­მო­ყე­ნე­ბაც სველ წერ­ტი­ლებ­შიც შე­იძ­ლე­ბა. ის აბა­ზა­ნა­შიც სრუ­ლი­ად უსაფრ­თხოა. „კომფროტ ფლო­რი“ კი სამ­ზა­რე­უ­ლო­სა და სა­ძი­ნებ­ლე­ბის­თვი­საა რე­კო­მენ­დე­ბუ­ლი. ეს არის ეკო­ლო­გი­უ­რად სუფ­თა, მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის ია­ტა­კი.

გვაქვს საპ­რო­ექ­ტე მი­მარ­თუ­ლე­ბის ავე­ჯიც. შეგ­ვიძ­ლია ნე­ბის­მი­ე­რი სას­ტუმ­რო თუ აპარ­ტო­ტე­ლი და­ვაპ­რო­ექ­ტოთ, გა­ვა­კე­თოთ დი­ზა­ი­ნი და სურ­ვი­ლი­სა­მებრ ავე­ჯიც და­ვუმ­ზა­დოთ.

რა პე­რი­ო­დუ­ლო­ბით ხდე­ბა კო­ლექ­ცი­ის გა­ნახ­ლე­ბა?

კო­ლექ­ცი­ის გა­ნახ­ლე­ბა საკ­მა­ოდ ხში­რად, თვე­ში ერთხელ მა­ინც ხდე­ბა. ჩვენ­თან მუდ­მი­ვად წარ­მოდ­გე­ნი­ლია ექ­სკლუ­ზი­უ­რი პრე­მი­უმ ბრენ­დე­ბი, რო­მელ­თა კო­ლექ­ცი­ე­ბიც იც­ვლე­ბა ხოლ­მე.

მა­გა­ლი­თად, ახლო მო­მა­ვალ­ში შე­მო­დის იტა­ლი­უ­რი ბრენ­დის შემ­რე­ვე­ბის მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი არ­ჩე­ვა­ნი. ეს ბრენ­დი ევ­რო­პუ­ლი ბაზ­რის ლი­დე­რია და პრო­დუქ­ცი­ის სრუ­ლი წარ­მო­ე­ბა იტა­ლი­ა­ში ხდე­ბა.

უახ­ლო­ეს მო­მა­ვალ­ში ლა­მი­ნა­ტის ხა­ზი­თაც გვექ­ნე­ბა სი­ახ­ლე­ე­ბი.

კო­ლექ­ცი­ის შერ­ჩე­ვა რო­გორ ხდე­ბა? ამ დროს ქარ­თვე­ლე­ბის გე­მოვ­ნე­ბას რამ­დე­ნად ით­ვა­ლის­წი­ნებთ?

კო­ლექ­ცი­ის შერ­ჩე­ვი­სას მუდ­მი­ვად გავ­დი­ვართ კონ­სულ­ტა­ცი­ას დი­ზა­ი­ნე­რებ­თან, კონ­ტრა­გენ­ტებ­თან. მათ აზრს ყო­ველ­თვის ვით­ვა­ლის­წი­ნებთ, რად­გან იცი­ან, რა არის ბა­ზარ­ზე მო­თხოვ­ნა­დი. ასე­ვე ვა­კონ­ტრო­ლებთ გა­ყიდ­ვე­ბის სტა­ტის­ტი­კას, რომ­ლის მი­ხედ­ვი­თაც მომ­ხმა­რებ­ლის მო­თხოვ­ნებს ვეც­ნო­ბით. მათ სურ­ვი­ლებ­სა და შე­ნიშ­ვნებს ყო­ველ­თვის ვი­მახ­სოვ­რებთ და ახალ კო­ლექ­ცი­ას ამ ყვე­ლაფ­რის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით ვი­ღებთ.

რო­გო­რია ინ­ტე­რი­ე­რის თა­ნა­მედ­რო­ვე ტენ­დენ­ცი­ე­ბი?

ცოტა ხნის წინ ძა­ლი­ან მო­დუ­რი იყო ვინ­ტა­ჟუ­რი ფე­რე­ბი, რო­მე­ლიც კვლავ შე­მორ­ჩე­ნი­ლია. ახ­ლაც გვაქვს ვინ­ტა­ჟუ­რი კო­ლექ­ცი­ე­ბი, თუმ­ცა ის უფრო მე­ტად ჩა­ა­ნაც­ვლა მარ­მა­რი­ლოს ფაქ­ტუ­რამ. ფარ­თო ფორ­მატ­ზე მარ­მა­რი­ლოს თეთ­რი და შავი ტო­ნე­ბი ძა­ლი­ან ლა­მა­ზი და მო­დუ­რია. მარ­მა­რი­ლოს ეფექ­ტი ძა­ლი­ან კარ­გი არ­ჩე­ვა­ნია ყვე­ლას­თვის, ვი­საც სივ­რცე ამის სა­შუ­ა­ლე­ბას აძ­ლევს.

ასე­ვე, მო­და­ში შე­მო­ვი­და პა­ტა­რა ფე­რა­დი ფი­ლე­ბი, რომ­ლებ­საც ფრაგ­ნუ­ლი და­გე­ბის სტი­ლით აკე­თე­ბენ. იყე­ნე­ბენ რო­გორც ია­ტაკ­ზე, ისე კე­დელ­ზე.

მე­ტად აქ­ტუ­ა­ლუ­რია ხის ფე­რის სხვა­დას­ხვა ტო­ნა­ლო­ბე­ბიც. ჩვენ გვაქვს იტა­ლი­უ­რი წარ­მო­ე­ბის ხელ­ნა­კე­თი პარ­კე­ტი, რომ­ლის წარ­მო­ე­ბის პრო­ცე­სის 80%-იც ხე­ლით კეთ­დე­ბა. ხე­ლით მუ­შავ­დე­ბა ზე­და­პი­რი, ხდე­ბა გა­სან­თვლა და ბუ­ნებ­რი­ვი ზე­თე­ბით და­ფარ­ვა. შრო­ბა კი ულტრა­ი­ის­ფე­რი სხი­ვე­ბის ქვეშ ისე ხდე­ბა, რომ პრო­ცე­სი მაქ­სი­მა­ლუ­რად ბუ­ნებ­რივს და­ემ­სგავ­სოს. გვაქვს ჩე­ხუ­რი წარ­მო­ე­ბის ორშრი­ა­ნი, სამ­შრი­ა­ნი და მა­სი­უ­რი პარ­კე­ტი, რო­მე­ლიც ევ­რო­პუ­ლი მუ­ხის­გან იწარ­მო­ე­ბა. პარ­კე­ტის და­სამ­ზა­დებ­ლად სა­ჭი­რო ხე­ე­ბის მოჭ­რა კი ზამ­თრის პე­რი­ოდ­ში ხდე­ბა, რო­დე­საც ხეს ძი­ნავს და მისი ტე­ნი­ა­ნო­ბა მაქ­სი­მა­ლუ­რად და­ბა­ლია.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ჩრდილოეთ კორეის ახალმა სამხედრო ხომალდმა კატასტროფა განიცადა
ავტორი:

ინტერიერის მოდური სიახლეები და განსაკუთრებული ფასდაკლება „ლუსონისაგან“

ინტერიერის მოდური სიახლეები და განსაკუთრებული ფასდაკლება „ლუსონისაგან“

პრემიუმ კლასის სარემონტო მასალების შოურუმი„ლუსონი“ ერთი წლის გახდა. იუბილესთან დაკავშირებით შოურუმში წარმოდგენილ სრულ კოლექციაზე ერთი კვირის განმავლობაში 40%-მდე ფასდაკლება იმოქმედებს. 6 ივლისიდან 14 ივლისის ჩათვლით ფასდაკლებით შეძლებთ შეუკვეთოთ ის კოლექციაც, რომელიც მაღაზიაში ნიმუშების სახითაა წარმოდგენილი. „ლუსონი“ ქართულ ბაზარზე პრემიუმ კლასის ბრენდებით და მაღალი ხარისხის მომსახურებით პოზიციონირდება. უმაღლესი ხარისხის პროდუქციის მრავალფეროვანი არჩევანიდან კი სასურველის შერჩევაში მაღალკვალიფიციური გაყიდვების მენეჯერები და დიზაინერები დაგეხმარებიან.

ინტერიერის მოდური სიახლეებისა და„ლუსონის“ სპეციალური ფასდაკლების შესახებ შოურუმისხელმძღვანელს ნატა ქორიძეს ვესაუბრეთ:

„ლუსონში“ შეგიძლიათ შეიძინოთ ყველაფერი, რაც საცხოვრებელი სახლისა, თუ სასტუმროს ინტერიერისთვის არის საჭირო. მათ შორისაა ექსკლუზიური პრემიუმ ბრენდების კერამიკული ფილები, სანტექნიკა, აქსესუარები, მასიური ხის პარკეტი, ლამინირებული იატაკი, განათება, რბილი ავეჯი და სხვა. შოურუმია. ბაქრაძის # 23-ში, დიდუბის ხიდის მიმდებარედ მდებარეობს“

„ლუსონი“ 1 წლის ხდება. როგორი იყო პრემიუმ კლასის შოურუმის პირველი წელი?

მაღაზია 1 წლის წინ გაიხსნა, თუმცა მანამდე ჰიპერმარკეტ „გორგიაში“ არსებობდა პრემიუმ კლასის პრუდუქციის ხაზი. სწორედ ეს ხაზი გამოეყო ჰიპერმარკეტს და ცალკე შოურუმად ჩამოყალიბდა. მისი განსაკუთრებულობიდან გამომდინარე გადავწყვიტეთ, რომ ცალკე აღქმადი ყოფილიყო. „გორგიას“ თავისი ნიშა უკვე უჭირავს ბაზარზე და ჩვენ ცალკე ვარჩიეთ ყოფნა. თავდაპირველად, ძირითადი აქცენტი ფილებზე კეთდებოდა. მაგრამ „ლუსონი“ იმდენად საინტერესო აღმოჩნდა მომხმარებლისთვის, რომ მხოლოდ ფილები საკმარისი აღარ იყო და გადავწყვიტეთ რემონტისთვის საჭირო სრული ასორტიმენტი შეგვეთავაზებინა. დღეს ჩვენთან წარმოდგენილია ყველაფერი, რაც ინტერიერისა და ექსტერიერის გასალამაზებლადაა საჭირო. მათ შორისაა: სადრენაჟე სისტემები, გათბობის სისტემები, პარკეტი, ფილები, კერამიკა, საშხაპე მოწყობილობები, აბაზანები, შემრევები, აბაზანის ავეჯი, მოსაპირკეთებელი აგური, მუხის პარკეტი. საპროექტოდ გვაქვს რბილი იატაკი და ავეჯიც. ამ მაჩვენებლებით თუ ვიხელმძღვანელებთ საკმაოდ წარმატებული პირველი წელი გვქონდა.

როგორ აღნიშნავთ 1 წლის იუბილეს?

იუბილესთან დაკავშირებით მომხმარებელს ვთავაზობთ 40%-მდე ფასდაკლებას სრულ კოლექციაზე, როგორც შოურუმში შეძენის, ასევე, შეკვეთის შემთხვევაშიც. ჩვენი დიზაინერების კონსულტაცია და 3D დიზაინის გაკეთება კი, რა თქმა უნდა, ამ მომსახურების განუყრელი ნაწილია.

მინდა აღვნიშნო ისიც, რომ ჩვენ გარკვეულ პროდუქციაზე ხშირად გვაქვს ფასდაკლება. ყოველ 2 კვირაში ერთხელ მომხმარებელს ვთავაზობთსხვადასხვა კატეგორიის პროდუქციაზე ფასდაკლებას.

რით არის გამორჩეული „ლუსონი“ ქართულ ბაზარზე?

ჩვენი მთავარი უპირატესობა პრემიუმ ბრენდების გამორჩეული კოლექციებია. თუმცა ეს ყველაფერი არაა. ჩვენთან მომსახურებაც მნიშვნელოვანია. სწორედ ამიტომ თითოეულ მომხმარებელს ინდვიდუალურად ემსახურება გაყიდვების მენეჯერი. მას დიზაინიერის კვალიფიცური რჩევების მიღებაც შეუძლია. თითოეულ მომხმარებელს დიზაინერი სასურველი სივრცის დიზაინს 3D-ში უფასოდ გაუკეთებს. შესყიდვების პროცესი არის სრულყოფილი და ვცდილობთ, მომხმარებელმა მაქსიმალური კომფორტი იგრძნოს ჩვენთან. ალბათ, სწორედ ეს განაპირობებს იმას, რომ მომხმარებლები რიგ შემთხვევებში 5 საათი რჩებიან ჩვენს მაღაზიაში.

გამორჩეულები ვართ იმ მხრივაც, რომ ყველაზე სწრაფი ჩამოტანის სერვისი გვაქვს. დიდი ზომის ფილები შეკვეთიდან 15 დღეში ჩამოდის. საქართველოში მხოლოდ ჩვენ გვაქვს ეს ფუფუნება. სხვა პროდუქცია კი შეკვეთიდან 3-5 კვირაში ჩამოდის.

ექსკლუზიურ ბრენდებს შორის არიან: Atlass Concorde, Ferro, Kutahya, Huppe, ECA, Imola და სხვა პრემიუმ კლასის ბრენდები.

ჩვენს უპირატესობებს შორისაა ისიც, რომ ოფიციალურ წერილობით გარანტიას ვიძლევით. მეორე მხრივ, საგარანტიო პერიოდი საკმაოდ ხანგრძლივია. შემრევების გარკვეულ კატეგორიაზე 10 წელიც კი გრძელდება.

საქართველოში მხოლოდ ჩვენ გვაქვს ავსტრიული ბრენდის ECA-ს „დიზაინ ფლორი“ და „კომფორტ ფლორი“. „დიზაინ ფლორი“ სრულიად ახალი მიმართულებაა. ეს არის ხის იატაკი, რომლის გამოყენებაც სველ წერტილებშიც შეიძლება. ის აბაზანაშიც სრულიად უსაფრთხოა. „კომფროტ ფლორი“ კი სამზარეულოსა და საძინებლებისთვისაა რეკომენდებული. ეს არის ეკოლოგიურად სუფთა, მაღალი ხარისხის იატაკი.

გვაქვს საპროექტე მიმართულების ავეჯიც. შეგვიძლია ნებისმიერი სასტუმრო თუ აპარტოტელი დავაპროექტოთ, გავაკეთოთ დიზაინი და სურვილისამებრ ავეჯიც დავუმზადოთ.

რა პერიოდულობით ხდება კოლექციის განახლება?

კოლექციის განახლება საკმაოდ ხშირად, თვეში ერთხელ მაინც ხდება. ჩვენთან მუდმივად წარმოდგენილია ექსკლუზიური პრემიუმ ბრენდები, რომელთა კოლექციებიც იცვლება ხოლმე.

მაგალითად, ახლო მომავალში შემოდის იტალიური ბრენდის შემრევების მრავალფეროვანი არჩევანი. ეს ბრენდი ევროპული ბაზრის ლიდერია და პროდუქციის სრული წარმოება იტალიაში ხდება.

უახლოეს მომავალში ლამინატის ხაზითაც გვექნება სიახლეები.

კოლექციის შერჩევა როგორ ხდება? ამ დროს ქართველების გემოვნებას რამდენად ითვალისწინებთ?

კოლექციის შერჩევისას მუდმივად გავდივართ კონსულტაციას დიზაინერებთან, კონტრაგენტებთან. მათ აზრს ყოველთვის ვითვალისწინებთ, რადგან იციან, რა არის ბაზარზე მოთხოვნადი. ასევე ვაკონტროლებთ გაყიდვების სტატისტიკას, რომლის მიხედვითაც მომხმარებლის მოთხოვნებს ვეცნობით. მათ სურვილებსა და შენიშვნებს ყოველთვის ვიმახსოვრებთ და ახალ კოლექციას ამ ყველაფრის გათვალისწინებით ვიღებთ.

როგორია ინტერიერის თანამედროვე ტენდენციები?

ცოტა ხნის წინ ძალიან მოდური იყო ვინტაჟური ფერები, რომელიც კვლავ შემორჩენილია. ახლაც გვაქვს ვინტაჟური კოლექციები, თუმცა ის უფრო მეტად ჩაანაცვლა მარმარილოს ფაქტურამ. ფართო ფორმატზე მარმარილოს თეთრი და შავი ტონები ძალიან ლამაზი და მოდურია. მარმარილოს ეფექტი ძალიან კარგი არჩევანია ყველასთვის, ვისაც სივრცე ამის საშუალებას აძლევს.

ასევე, მოდაში შემოვიდა პატარა ფერადი ფილები, რომლებსაც ფრაგნული დაგების სტილით აკეთებენ. იყენებენ როგორც იატაკზე, ისე კედელზე.

მეტად აქტუალურია ხის ფერის სხვადასხვა ტონალობებიც. ჩვენ გვაქვს იტალიური წარმოების ხელნაკეთი პარკეტი, რომლის წარმოების პროცესის 80%-იც ხელით კეთდება. ხელით მუშავდება ზედაპირი, ხდება გასანთვლა და ბუნებრივი ზეთებით დაფარვა. შრობა კი ულტრაიისფერი სხივების ქვეშ ისე ხდება, რომ პროცესი მაქსიმალურად ბუნებრივს დაემსგავსოს. გვაქვს ჩეხური წარმოების ორშრიანი, სამშრიანი და მასიური პარკეტი, რომელიც ევროპული მუხისგან იწარმოება. პარკეტის დასამზადებლად საჭირო ხეების მოჭრა კი ზამთრის პერიოდში ხდება, როდესაც ხეს ძინავს და მისი ტენიანობა მაქსიმალურად დაბალია.

R

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი