სამართალი
პოლიტიკა
მსოფლიო
Faceამბები
სამხედრო
მოზაიკა
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„ელექტრონიკა“ ივლისში მომხმარებლებს გრანდიოზულ აქციებსა და სურპრიზებს შესთავაზებს
„ელექტრონიკა“ ივლისში მომხმარებლებს გრანდიოზულ აქციებსა და სურპრიზებს შესთავაზებს

ბა­ზარ­ზე ოპე­რი­რე­ბის დიდი გა­მოც­დი­ლე­ბა, პრო­დუქ­ცი­ის ფარ­თო ასორ­ტი­მენ­ტი, ონ­ლა­ინ-მა­ღა­ზია და ტექ­ნი­კის მთე­ლი ქვეყ­ნის მას­შტა­ბით მი­წო­დე­ბის სერ­ვი­სი, - ეს იმ უპი­რა­ტე­სო­ბა­თა მცი­რე ჩა­მო­ნათ­ვა­ლია, რა­საც სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო ტექ­ნი­კის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსე­ლი „ელექტრო­ნი­კა“ ფლობს.

„ელექტრო­ნი­კა“ 10 წლის წინ და­არ­სდა, გა­სულ წელს კი სრუ­ლად გა­ნახ­ლდა. ამ პე­რი­ოდ­ში, ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში ერთ მას­შტა­ბურ სივ­რცე­ში ყვე­ლა ტი­პის ტექ­ნი­კის რე­ა­ლი­ზა­ცი­ის კულ­ტუ­რა ჯერ კი­დევ არ იყო დამ­კვიდ­რე­ბუ­ლი. „ელექტრო­ნი­კა“-მ პო­პუ­ლა­რო­ბა მალე მო­ი­პო­ვა და გა­ფარ­თო­ე­ბაც და­ი­წყო.

ის იყო ერ­თერ­თი პირ­ვე­ლი კომ­პა­ნია, რო­მელ­მაც შე­მო­ი­ტა­ნა „ინ­დე­ზი­ტი­სა“ და „ჰოტ­პო­ინტ-არის­ტო­ნის“ უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის ტექ­ნი­კა. ამას­თან, დღემ­დე, ერ­თა­დერ­თი ტექ­ნი­კის მა­ღა­ზი­აა, რო­მელ­საც შე­მო­აქვს ბრენ­დი „ბერ­ტა­ზო­ნი“. აღ­ნიშ­ნუ­ლი ბრენ­დი პრე­მი­უმ კლა­სის სამ­ზა­რე­უ­ლოს ტექ­ნი­კას აწარ­მო­ებს.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ „ელექტრო­ნი­კა“ არის პირ­ვე­ლი და ერ­თა­დერ­თი, ვი­საც ბრენ­დი „ჰა­ი­ე­რი“ აქვს.

გან­ვი­თა­რე­ბის შე­დე­გად, ახლა სა­ქარ­თვე­ლოს მას­შტა­ბით „ელექტრო­ნი­კის“ 6 მა­ღა­ზი­აა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. „ელექტრო­ნი­კა“ უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო ტექ­ნი­კას გო­რის, ხო­ბის, ფო­თის, ქო­ბუ­ლე­თის, ოზურ­გე­თი­სა და თბი­ლი­სის მცხოვ­რებ­ლებს სთა­ვა­ზობს.

კომ­პა­ნი­ა­ში აღ­ნიშ­ნა­ვენ, რომ მა­ღა­ლი მო­თხოვ­ნის გამო, დე­და­ქა­ლაქ­ში მალე „ელექტრო­ნი­კის“ კი­დევ ერთი მა­ღა­ზია გა­იხ­სნე­ბა.

ელექტრო­ნულ კო­მერ­ცი­ა­ში შეს­ვლა „ელექტრო­ნი­კის­თვის“ კი­დევ ერთი წარ­მა­ტე­ბის გან­მა­პი­რო­ბე­ბე­ლი აღ­მოჩ­ნდა. კომ­პა­ნი­ის ვებგ­ვერ­დზე იმა­ზე მეტი და­სა­ხე­ლე­ბი ელექტრო­ტექ­ნი­კაა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი, ვიდ­რე მა­ღა­ზი­ა­ში შეხ­ვდე­ბით. შე­გიძ­ლი­ათ, ნე­ბის­მი­ე­რის მო­ნა­ცე­მებს დე­ტა­ლუ­რად გა­ეც­ნოთ და სა­ბან­კო ბა­რა­თის გა­მო­ყე­ნე­ბით მო­მენ­ტა­ლუ­რად შე­ი­ძი­ნოთ.

გარ­და იმი­სა, რომ ონ­ლა­ინ-შო­პინ­გი იმა­ზე უფრო კომ­ფორ­ტუ­ლია, ვიდ­რე მა­ღა­ზი­ებ­ში სა­ა­თო­ბით სი­ა­რუ­ლი, კომ­პა­ნი­ის ვებგ­ვერ­დზე ტექ­ნი­კის შე­ძე­ნას კი­დევ ერთი და­დე­ბი­თი მხა­რე აქვს: დე­და­ქა­ლა­ქის მას­შტა­ბით მი­წო­დე­ბა უფა­სოა.

„ელექტრო­ნი­კა“ ელექტრო­ნუ­ლი კო­მერ­ცი­ის მი­მარ­თუ­ლე­ბით კი­დევ უფრო გა­ფარ­თო­ე­ბას გეგ­მავს. კომ­პა­ნი­ა­ში აცხა­დე­ბენ, რომ მათი შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბი ონ­ლა­ინ-შო­პინგს კი­დევ უფრო მიმ­ზიდ­ველს გახ­დის. ამ­ჟა­მად, „ელექტრო­ნი­კა“ ონ­ლა­ინ-რე­ჟიმ­ში უფრო მეტი ოდე­ნო­ბის პრო­დუქ­ცი­ას ყი­დის, ვიდ­რე ჩვე­უ­ლებ­რივ მა­ღა­ზი­ებ­ში. კომ­პა­ნი­ა­ში აცხა­დე­ბენ, რომ ეს ნდო­ბამ გა­ნა­პი­რო­ბა. მათი თქმით, მომ­ხმა­რე­ბელს უკვე აქვს ინ­ფორ­მა­ცია მათ მა­ღა­ზი­ებ­ში წარ­მოდ­გე­ნი­ლი პრო­დუქ­ცი­ის ხა­რის­ხის შე­სა­ხებ, ამი­ტომ მათი გა­ყიდ­ვე­ბი ონ­ლა­ინ-სივ­რცე­შიც გა­ი­ზარ­და.

კი­დევ რა სი­ახ­ლე­ებს გეგ­მავს „ელექტრო­ნი­კა“?

10 წლის­წინ კომ­პა­ნი­ამ ოპე­რი­რე­ბა სწო­რედ ივ­ლი­სის თვე­ში და­ი­წყო. წელს, „ელექტრო­ნი­კა“ გეგ­მავს, რომ მრა­ვალ­წლი­ა­ნი ერ­თგუ­ლე­ბის­თვის მომ­ხმა­რე­ბელს სა­ჩუქ­რე­ბი და სურპრი­ზე­ბი სწო­რედ ივ­ლი­სის თვე­ში შეს­თა­ვა­ზოს. მათი თქმით, გრან­დი­ო­ზუ­ლი ფას­დაკ­ლე­ბე­ბი­სა და სა­ჩუქ­რე­ბის შე­სა­ხებ მალე გახ­დე­ბა ცნო­ბი­ლი, ამის­თვის კი „ელექტრო­ნი­კის“ ფე­ის­ბუ­ქის გვერდს უნდა ვა­დევ­ნოთ თვა­ლი.

სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო ტექ­ნი­კის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსელ­მა ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში ევ­რო­პა­ში პო­პუ­ლა­რუ­ლი ბრენ­დი „ჰა­ი­ე­რის“ რე­ა­ლი­ზა­ცი­აც და­ი­წყო. „ელექტრო­ნი­კა­ში“ აღ­ნიშ­ნეს, რომ „ჰა­ი­ე­რი“ ჩი­ნუ­რი კომ­პა­ნი­აა, რო­მე­ლიც ტექ­ნი­კის ნა­წილს ევ­რო­პა­ში აწარ­მო­ებს, ნა­წილს კი ჩი­ნეთ­ში. კომ­პა­ნი­ის გლო­ბა­ლუ­რი გა­ყიდ­ვე­ბის ქსე­ლი კამ­ში 165 ქვე­ყა­ნას მო­ი­ცავს.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ აშშ-ს მო­სახ­ლე­ო­ბის 30%-ზე მეტ­მა ნდო­ბა სწო­რედ „ჰა­ი­ერს“ გა­მო­უ­ცხა­და და მისი სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო ტექ­ნი­კით სარ­გებ­ლობს. კომ­პა­ნია წლი­დან წლამ­დე გა­ნაგ­რძნობს გან­ვი­თა­რე­ბას. 2010-2018 წლებ­ში „ჰა­ი­ერ ჯგუფ­მა“ შე­ი­ძი­ნა ბრენ­დე­ბის Sanyo და General Electric-ის მსხვი­ლი სა­ყო­ფა­ცხოვ­რე­ბო ტექ­ნი­კის წარ­მო­ე­ბა და ასე­ვე, Candy.

ბრენ­დი ჩვენ­თან 2018 წლის ბო­ლოს შე­მო­ვი­და, მისი ცნო­ბა­დო­ბა კი სწრა­ფად იზ­რდე­ბა და მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის გამო მომ­ხმა­რე­ბელ­ში ნდო­ბაც მა­ტუ­ლობს.

„ჰა­ი­ე­რი“ აწარ­მო­ებს რო­გორც მა­ცივ­რებს, ტე­ლე­ვი­ზო­რებ­სა და სა­რე­ცხ მან­ქა­ნებს, ისე მო­ბი­ლურ ტე­ლე­ფო­ნებ­საც, რო­მე­ლიც თა­ნა­მედ­რო­ვე ტენ­დენ­ცი­ე­ბი­სა და მო­თხოვ­ნე­ბის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, კარ­გი მო­ნა­ცე­მე­ბით გა­მო­ირ­ჩე­ვა.

„ელექტრო­ნი­კა“ გეგ­მავს, მომ­ხმა­რებ­ლებს სი­ახ­ლე­ე­ბი და სპე­ცი­ა­ლუ­რი აქ­ცი­ე­ბი მთე­ლი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში შეს­თა­ვა­ზოს.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გიორგი ბაჩიაშვილი - საქართველოს წარმომადგენლებმა, ივანიშვილის დავალებით, მიმართეს ბანდიტურ გზას და მოტაცებით ჩამომიყვანეს საქართველოში
ავტორი:

„ელექტრონიკა“ ივლისში მომხმარებლებს გრანდიოზულ აქციებსა და სურპრიზებს შესთავაზებს

„ელექტრონიკა“ ივლისში მომხმარებლებს გრანდიოზულ აქციებსა და სურპრიზებს შესთავაზებს

ბაზარზე ოპერირების დიდი გამოცდილება, პროდუქციის ფართო ასორტიმენტი, ონლაინ-მაღაზია და ტექნიკის მთელი ქვეყნის მასშტაბით მიწოდების სერვისი, - ეს იმ უპირატესობათა მცირე ჩამონათვალია, რასაც საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მაღაზიათა ქსელი „ელექტრონიკა“ ფლობს.

„ელექტრონიკა“ 10 წლის წინ დაარსდა, გასულ წელს კი სრულად განახლდა. ამ პერიოდში, ჩვენს ქვეყანაში ერთ მასშტაბურ სივრცეში ყველა ტიპის ტექნიკის რეალიზაციის კულტურა ჯერ კიდევ არ იყო დამკვიდრებული. „ელექტრონიკა“-მ პოპულარობა მალე მოიპოვა და გაფართოებაც დაიწყო.

ის იყო ერთერთი პირველი კომპანია, რომელმაც შემოიტანა „ინდეზიტისა“ და „ჰოტპოინტ-არისტონის“ უმაღლესი ხარისხის ტექნიკა. ამასთან, დღემდე, ერთადერთი ტექნიკის მაღაზიაა, რომელსაც შემოაქვს ბრენდი „ბერტაზონი“. აღნიშნული ბრენდი პრემიუმ კლასის სამზარეულოს ტექნიკას აწარმოებს.

აღსანიშნავია, რომ „ელექტრონიკა“ არის პირველი და ერთადერთი, ვისაც ბრენდი „ჰაიერი“ აქვს.

განვითარების შედეგად, ახლა საქართველოს მასშტაბით „ელექტრონიკის“ 6 მაღაზიაა წარმოდგენილი. „ელექტრონიკა“ უმაღლესი ხარისხის საყოფაცხოვრებო ტექნიკას გორის, ხობის, ფოთის, ქობულეთის, ოზურგეთისა და თბილისის მცხოვრებლებს სთავაზობს.

კომპანიაში აღნიშნავენ, რომ მაღალი მოთხოვნის გამო, დედაქალაქში მალე „ელექტრონიკის“ კიდევ ერთი მაღაზია გაიხსნება.

ელექტრონულ კომერციაში შესვლა „ელექტრონიკისთვის“ კიდევ ერთი წარმატების განმაპირობებელი აღმოჩნდა. კომპანიის ვებგვერდზე იმაზე მეტი დასახელები ელექტროტექნიკაა წარმოდგენილი, ვიდრე მაღაზიაში შეხვდებით. შეგიძლიათ, ნებისმიერის მონაცემებს დეტალურად გაეცნოთ და საბანკო ბარათის გამოყენებით მომენტალურად შეიძინოთ.

გარდა იმისა, რომ ონლაინ-შოპინგი იმაზე უფრო კომფორტულია, ვიდრე მაღაზიებში საათობით სიარული, კომპანიის ვებგვერდზე ტექნიკის შეძენას კიდევ ერთი დადებითი მხარე აქვს: დედაქალაქის მასშტაბით მიწოდება უფასოა.

„ელექტრონიკა“ ელექტრონული კომერციის მიმართულებით კიდევ უფრო გაფართოებას გეგმავს. კომპანიაში აცხადებენ, რომ მათი შეთავაზებები ონლაინ-შოპინგს კიდევ უფრო მიმზიდველს გახდის. ამჟამად, „ელექტრონიკა“ ონლაინ-რეჟიმში უფრო მეტი ოდენობის პროდუქციას ყიდის, ვიდრე ჩვეულებრივ მაღაზიებში. კომპანიაში აცხადებენ, რომ ეს ნდობამ განაპირობა. მათი თქმით, მომხმარებელს უკვე აქვს ინფორმაცია მათ მაღაზიებში წარმოდგენილი პროდუქციის ხარისხის შესახებ, ამიტომ მათი გაყიდვები ონლაინ-სივრცეშიც გაიზარდა.

კიდევ რა სიახლეებს გეგმავს „ელექტრონიკა“?

10 წლისწინ კომპანიამ ოპერირება სწორედ ივლისის თვეში დაიწყო. წელს, „ელექტრონიკა“ გეგმავს, რომ მრავალწლიანი ერთგულებისთვის მომხმარებელს საჩუქრები და სურპრიზები სწორედ ივლისის თვეში შესთავაზოს. მათი თქმით, გრანდიოზული ფასდაკლებებისა და საჩუქრების შესახებ მალე გახდება ცნობილი, ამისთვის კი „ელექტრონიკის“ ფეისბუქის გვერდს უნდა ვადევნოთ თვალი.

საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მაღაზიათა ქსელმა ჩვენს ქვეყანაში ევროპაში პოპულარული ბრენდი „ჰაიერის“ რეალიზაციაც დაიწყო. „ელექტრონიკაში“ აღნიშნეს, რომ „ჰაიერი“ ჩინური კომპანიაა, რომელიც ტექნიკის ნაწილს ევროპაში აწარმოებს, ნაწილს კი ჩინეთში. კომპანიის გლობალური გაყიდვების ქსელი კამში 165 ქვეყანას მოიცავს.

აღსანიშნავია, რომ აშშ-ს მოსახლეობის 30%-ზე მეტმა ნდობა სწორედ „ჰაიერს“ გამოუცხადა და მისი საყოფაცხოვრებო ტექნიკით სარგებლობს. კომპანია წლიდან წლამდე განაგრძნობს განვითარებას. 2010-2018 წლებში „ჰაიერ ჯგუფმა“ შეიძინა ბრენდების Sanyo და General Electric-ის მსხვილი საყოფაცხოვრებო ტექნიკის წარმოება და ასევე, Candy.

ბრენდი ჩვენთან 2018 წლის ბოლოს შემოვიდა, მისი ცნობადობა კი სწრაფად იზრდება და მაღალი ხარისხის გამო მომხმარებელში ნდობაც მატულობს.

„ჰაიერი“ აწარმოებს როგორც მაცივრებს, ტელევიზორებსა და სარეცხ მანქანებს, ისე მობილურ ტელეფონებსაც, რომელიც თანამედროვე ტენდენციებისა და მოთხოვნების გათვალისწინებით, კარგი მონაცემებით გამოირჩევა.

„ელექტრონიკა“ გეგმავს, მომხმარებლებს სიახლეები და სპეციალური აქციები მთელი წლის განმავლობაში შესთავაზოს.

R

სადაზღვევო კომპანია პრაიმში მასშტაბური აქცია დაიწყო! - დააზღვიე ავტომობილი და დაიბრუნე გადახდილი თანხის ნახევარი!

როგორ შევარჩიოთ გათბობის სისტემა სწორად? - სპეციალისტის რჩევები

სასარგებლო რჩევები ავტომფლობელთათვის