საზოგადოება
პოლიტიკა

6

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

პარასკევი, მთვარის მეთერთმეტე დღე დაიწყება 17:02-ზე, მთვარე სასწორშია – ერთ-ერთი ყველაზე ენერგიული, წარმატებული და ძლიერი დღეა. ნებისმიერი დავალების შესრულებისას საჭიროა სიფრთხილე და ყურადღება. იმოქმედეთ გადამწყვეტად, ბიზნესში თუ სამსახურში. განხორციელდეთ ის, რაც ჩაფიქრებული გქონდათ. გააფორმეთ კონტრაქტები, დაიკავეთ ახალი პოზიცია. დაასრულეთ რაც დაიწყეთ. დღის საუკეთესო საკვებად ითვლება წვენები და ხილი. გამოიჩინეთ მზრუნველობა და სიყვარული საყვარელი ადამიანის მიმართ, მიართვათ საჩუქარი.
სამართალი
Faceამბები
მოზაიკა
სპორტი
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
გამორჩეული ბრენდინგი და განსაკუთრებული გემო - „დღის პროდუქტების“ რძის ნაწარმი და მისი უპირატესობები
გამორჩეული ბრენდინგი და განსაკუთრებული გემო - „დღის პროდუქტების“ რძის ნაწარმი და მისი უპირატესობები

რძე და რძის პრო­დუქ­ტე­ბი კალ­ცი­უ­მის და სხვა სა­სარ­გებ­ლო ნივ­თი­ე­რე­ბე­ბის წყა­როა. გარ­და ამი­სა, რძე შე­ი­ცავს იოდს, კა­ლი­უმს, ფოს­ფორს და ვი­ტა­მი­ნებს – B2, B1 და B12. მა­წო­ნი მთლი­ა­ნად ინარ­ჩუ­ნებს რძე­ში შე­მა­ვალ სა­სარ­გებ­ლო თვი­სე­ბებს, რო­მე­ლიც ამავდრო­უ­ლად, ად­ვი­ლად შე­სათ­ვი­სე­ბე­ლი და მო­სა­ნე­ლე­ბე­ლია.

რძის პრო­დუქ­ტე­ბის­გან მაქ­სი­მა­ლუ­რი სარ­გე­ბე­ლი რომ მი­ი­ღოთ, აუ­ცი­ლე­ბე­ლია, ყუ­რა­დღე­ბით შე­არ­ჩი­ოთ მწარ­მო­ე­ბე­ლი კომ­პა­ნი­აც. დღეს, ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე არა­ერ­თი ქარ­თუ­ლი თუ უცხო­უ­რი ბრენ­დია წარ­მოდ­გე­ნი­ლი, თუმ­ცა მათ შო­რის ხა­რის­ხი­თა და ბრენ­დინ­გით ერთ-ერთი გა­მორ­ჩე­უ­ლია „დღის პრო­დუქ­ტე­ბი“, რო­მე­ლიც „სს ნი­კო­რას“ შვი­ლო­ბი­ლი ბრენ­დია. „დღის პრო­დუქტზე“ დე­ტა­ლუ­რად სა­სა­უბ­როდ მის დი­რექ­ტორს ვა­სილ ძო­წე­ნი­ძეს მივ­მარ­თეთ.

რო­გო­რია „დღის პრო­დუქ­ტე­ბის“ ასორ­ტი­მენ­ტი?

ჩვე­ნი კომ­პა­ნია აწარ­მო­ებს რძის პრო­დუქ­ტებს, რო­მე­ლიც ხა­რისხზეა ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლი. ბოლო პე­რი­ოდ­ში ჩვენს მიერ შე­თა­ვა­ზე­ბუ­ლი ასორ­ტი­მენ­ტი მნიშ­ვნე­ლოვ­ნად გამ­რა­ვალ­ფე­რო­ვან­და და ამ ეტაპ­ზე მომ­ხმა­რე­ბელს 4 ხაზს ვთა­ვა­ზობთ. ესე­ნია: ყვე­ლი, ე.წ. რძემ­ჟა­ვა პრო­დუქ­ტე­ბი (მა­წო­ნი, არა­ჟა­ნი, ხაჭო, აი­რა­ნი), რძე და კა­რა­ქი.

ყვე­ლა­ზე დიდი რა­ო­დე­ნო­ბით რძე-მჟა­ვა პრო­დუქ­ტე­ბი იწარ­მო­ე­ბა, რად­გან ამ კა­ტე­გო­რი­ა­ში შე­მა­ვა­ლი პრო­დუქ­ცია ყვე­ლა­ზე მო­თხოვ­ნა­დი და ამავდრო­უ­ლად ყვე­ლა­ზე მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნია. სულ 16 და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქტს ვა­წარ­მო­ებთ. გვაქვს ექ­სკლუ­ზი­ვიც. მა­გა­ლი­თად აი­რა­ნი, რო­მე­ლიც თურ­ქუ­ლი სას­მე­ლია და ად­გილ­ზე, მხო­ლოდ ჩვენ ვამ­ზა­დებთ.

მე­ო­რე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ხაზი ყვე­ლის მი­მარ­თუ­ლე­ბაა. სულ 6 და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტი გვაქვს და აქე­დან 2 სხვა­დას­ხვა ტი­პის მო­ცა­რე­ლაა, რომ­ლის ორ­გა­ნი­ზე­ბუ­ლი წარ­მო­ე­ბას ექ­სკლუ­ზი­უ­რად ისევ ჩვენ ვუზ­რუნ­ველ­ვყოფთ სა­ქარ­თვე­ლო­ში.

რაც შე­ე­ხე­ბა რძეს, „დღის პრო­დუქ­ტე­ბის“ ასორ­ტი­მენ­ტში მხო­ლოდ ერთი სა­ხე­ო­ბა გვაქვს, თუმ­ცა საკ­მა­ოდ დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს. სა­გე­მოვ­ნო თვი­სე­ბე­ბის გარ­და მისი წაკ­ვე­თი­ლი ფორ­მის შე­ფუთ­ვა მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის მე­ტად მო­სა­ხერ­ხე­ბე­ლი და კომ­ფორ­ტუ­ლია.

რო­მე­ლი ქვეყ­ნის ნედ­ლე­ულს იყე­ნებთ წარ­მო­ე­ბა­ში?

ხა­რისხთან და­კავ­ში­რე­ბით უკომ­პრო­მი­სო­ე­ბი ვართ. წარ­მო­ე­ბის პრო­ცეს­ში მხო­ლოდ ევ­რო­პუ­ლი წარ­მო­ე­ბის ყვე­ლა­ზე ხა­რის­ხი­ან ნედ­ლე­ულს ვი­ყე­ნებთ.

წარ­მო­ე­ბის­თვის ვყი­დუ­ლობთ რო­გორც ნა­ტუ­რა­ლურ რძეს, ისე რძის ფხვნილს, რო­მე­ლიც თა­ვი­სი სარ­გებ­ლი­ა­ნო­ბით ნა­ტუ­რა­ლუ­რი რძის­გან პრაქ­ტი­კუ­ლად არ გან­სხვავ­დე­ბა.

ყვე­ლის წარ­მო­ე­ბა­ში აუ­ცი­ლე­ბე­ლია ნა­ტუ­რა­ლუ­რი რძე. რძე-მჟა­ვა პრო­დუქ­ტებ­ში კი უმე­ტე­სად რძის ფხვნი­ლია.

რა გან­სხვა­ვე­ბაა საღ რძე­სა და რძის ფხვნილს შო­რის?

წარ­მო­ე­ბა­ში რძის ფხვნი­ლი უფრო მი­სა­ღე­ბია, ვიდ­რე საღი რძე, რად­გან ის ჰი­გი­ე­ნუ­რად უფრო და­ცუ­ლია, შე­და­რე­ბით მა­ღა­ლია მისი პას­ტე­რი­ზა­ცი­ის დონე. სარ­გებ­ლი­ა­ნო­ბის მხრივ კი მათ შო­რის გან­სხვა­ვე­ბა არაა, რად­გან არ იც­ვლე­ბა პრო­დუქ­ტის შე­მად­გენ­ლო­ბა.

საღ რძე­სა და რძის ფხვნილს შო­რის გე­მოვ­ნუ­რი გან­სხვა­ვე­ბაა. ნა­ტუ­რა­ლურ რძე­ში ბაქ­ტი­ე­რი­ე­ბი შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბუ­ლია, შე­სა­ბა­მი­სად, მისი გემო უფრო მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნია. რძის ფხვნი­ლის გემო კი შე­და­რე­ბით ნე­იტ­რა­ლუ­რია.

რძის პრო­დუქ­ტე­ბის შე­ძე­ნი­სას რას უნდა მი­აქ­ცი­ოს მომ­ხმა­რე­ბელ­მა ყუ­რა­დღე­ბა?

ამ დროს მომ­ხმა­რე­ბელ­მა სამი მთა­ვა­რი კრი­ტე­რი­უ­მი უნდა გა­ით­ვა­ლის­წი­ნოს. კერ­ძოდ, პრო­დუქ­ტის ვი­ზუ­ა­ლუ­რი მხა­რე, მისი სა­გე­მოვ­ნო თვი­სე­ბე­ბი და მწარ­მო­ებ­ლის რე­პუ­ტა­ცია. სწო­რედ ამ კრი­ტე­რი­უ­მე­ბის ერ­თობ­ლი­ო­ბა გან­სა­ზღვრავს პრო­დუქ­ტის ხა­რისხს. ეტი­კეტ­ზე, რო­გორც წესი, სტან­დარ­ტუ­ლი ინ­ფორ­მა­ცი­აა ხოლ­მე მო­ცე­მუ­ლი, მაგ­რამ მა­ინც კარ­გი იქ­ნე­ბა თუ მას გა­ეც­ნო­ბი­ან.

„დღის პრო­დუქ­ტე­ბი“ გა­მორ­ჩე­უ­ლია ბრენ­დინ­გი­თაც. რა დატ­ვირ­თვა აქვს შე­ფუთ­ვა­ზე და­ტა­ნილ ის­ტო­რი­ებს?

ბრენ­დინ­გით ნამ­დვი­ლად გა­მორ­ჩე­უ­ლია ჩვე­ნი პრო­დუქ­ტე­ბი. გარ­და ამი­სა ბრენ­დის უპი­რა­ტე­სო­ბებს შო­რი­საა ხა­რის­ხი და სა­გე­მოვ­ნო თვი­სე­ბე­ბი.

რაც შე­ე­ხე­ბა ბრენ­დინგს, ის სა­ა­გენ­ტო Windfor’s-მა ბრენ­დის სა­კო­მუ­ნი­კა­ციო გეგ­მას­თან ერ­თად შე­ი­მუ­შა­ვა. ბრენ­დის სა­ხე­ლის იდეა წარ­მო­იშ­ვა რძის პრო­დუქ­ტე­ბის ყო­ველ­დღი­უ­რი მოხ­მა­რე­ბის ჩვე­ვი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე. არას­ტან­დარ­ტუ­ლი, ორი­გი­ნა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნი შე­მუ­შავ­და პრო­დუქ­ცი­ის­თვის. ბრენ­დზე მუ­შა­ო­ბი­სას ორი სა­კი­თხი იყო ჩვენ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი. ერთი მხრივ, ეს იყო ხა­რის­ხი, მე­ო­რე მხრივ კი ინო­ვა­ცია, თა­ნა­მედ­რო­ვე­ო­ბა და ტექ­ნო­ლო­გია.

მომ­ხმა­რე­ბელ­მა ეს ყვე­ლა­ფე­რი ძა­ლი­ან კარ­გად მი­ი­ღო. თავ­და­პირ­ვე­ლად, ყვე­ლას გა­ურ­ბო­და ხელი, რომ აეღო და წა­ე­კი­თხა რა ეწე­რა შე­ფუთ­ვებ­ზე. და­გე­მოვ­ნე­ბის შემ­დეგ კი კმა­ყო­ფი­ლი მომ­ხმა­რე­ბე­ლი კვლავ „დღის“ პრო­დუქ­ტებს ყი­დუ­ლობს.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ქართულ კომერციულ ბანკებში დაახლოებით 2 მილიარდი რუსული რუბლი ინახება
ავტორი:

გამორჩეული ბრენდინგი და განსაკუთრებული გემო - „დღის პროდუქტების“ რძის ნაწარმი და მისი უპირატესობები

გამორჩეული ბრენდინგი და განსაკუთრებული გემო - „დღის პროდუქტების“ რძის ნაწარმი და მისი უპირატესობები

რძე და რძის პროდუქტები კალციუმის და სხვა სასარგებლო ნივთიერებების წყაროა. გარდა ამისა, რძე შეიცავს იოდს, კალიუმს, ფოსფორს და ვიტამინებს – B2, B1 და B12. მაწონი მთლიანად ინარჩუნებს რძეში შემავალ სასარგებლო თვისებებს, რომელიც ამავდროულად, ადვილად შესათვისებელი და მოსანელებელია.

რძის პროდუქტებისგან მაქსიმალური სარგებელი რომ მიიღოთ, აუცილებელია, ყურადღებით შეარჩიოთ მწარმოებელი კომპანიაც. დღეს, ქართულ ბაზარზე არაერთი ქართული თუ უცხოური ბრენდია წარმოდგენილი, თუმცა მათ შორის ხარისხითა და ბრენდინგით ერთ-ერთი გამორჩეულია „დღის პროდუქტები“, რომელიც „სს ნიკორას“ შვილობილი ბრენდია. „დღის პროდუქტზე“ დეტალურად სასაუბროდ მის დირექტორს ვასილ ძოწენიძეს მივმართეთ.

როგორია „დღის პროდუქტების“ ასორტიმენტი?

ჩვენი კომპანია აწარმოებს რძის პროდუქტებს, რომელიც ხარისხზეა ორიენტირებული. ბოლო პერიოდში ჩვენს მიერ შეთავაზებული ასორტიმენტი მნიშვნელოვნად გამრავალფეროვანდა და ამ ეტაპზე მომხმარებელს 4 ხაზს ვთავაზობთ. ესენია: ყველი, ე.წ. რძემჟავა პროდუქტები (მაწონი, არაჟანი, ხაჭო, აირანი), რძე და კარაქი.

ყველაზე დიდი რაოდენობით რძე-მჟავა პროდუქტები იწარმოება, რადგან ამ კატეგორიაში შემავალი პროდუქცია ყველაზე მოთხოვნადი და ამავდროულად ყველაზე მრავალფეროვანია. სულ 16 დასახელების პროდუქტს ვაწარმოებთ. გვაქვს ექსკლუზივიც. მაგალითად აირანი, რომელიც თურქული სასმელია და ადგილზე, მხოლოდ ჩვენ ვამზადებთ.

მეორე მნიშვნელოვანი ხაზი ყველის მიმართულებაა. სულ 6 დასახელების პროდუქტი გვაქვს და აქედან 2 სხვადასხვა ტიპის მოცარელაა, რომლის ორგანიზებული წარმოებას ექსკლუზიურად ისევ ჩვენ ვუზრუნველვყოფთ საქართველოში.

რაც შეეხება რძეს, „დღის პროდუქტების“ ასორტიმენტში მხოლოდ ერთი სახეობა გვაქვს, თუმცა საკმაოდ დიდი პოპულარობით სარგებლობს. საგემოვნო თვისებების გარდა მისი წაკვეთილი ფორმის შეფუთვა მომხმარებლისთვის მეტად მოსახერხებელი და კომფორტულია.

რომელი ქვეყნის ნედლეულს იყენებთ წარმოებაში?

ხარისხთან დაკავშირებით უკომპრომისოები ვართ. წარმოების პროცესში მხოლოდ ევროპული წარმოების ყველაზე ხარისხიან ნედლეულს ვიყენებთ.

წარმოებისთვის ვყიდულობთ როგორც ნატურალურ რძეს, ისე რძის ფხვნილს, რომელიც თავისი სარგებლიანობით ნატურალური რძისგან პრაქტიკულად არ განსხვავდება.

ყველის წარმოებაში აუცილებელია ნატურალური რძე. რძე-მჟავა პროდუქტებში კი უმეტესად რძის ფხვნილია.

რა განსხვავებაა საღ რძესა და რძის ფხვნილს შორის?

წარმოებაში რძის ფხვნილი უფრო მისაღებია, ვიდრე საღი რძე, რადგან ის ჰიგიენურად უფრო დაცულია, შედარებით მაღალია მისი პასტერიზაციის დონე. სარგებლიანობის მხრივ კი მათ შორის განსხვავება არაა, რადგან არ იცვლება პროდუქტის შემადგენლობა.

საღ რძესა და რძის ფხვნილს შორის გემოვნური განსხვავებაა. ნატურალურ რძეში ბაქტიერიები შენარჩუნებულია, შესაბამისად, მისი გემო უფრო მრავალფეროვანია. რძის ფხვნილის გემო კი შედარებით ნეიტრალურია.

რძის პროდუქტების შეძენისას რას უნდა მიაქციოს მომხმარებელმა ყურადღება?

ამ დროს მომხმარებელმა სამი მთავარი კრიტერიუმი უნდა გაითვალისწინოს. კერძოდ, პროდუქტის ვიზუალური მხარე, მისი საგემოვნო თვისებები და მწარმოებლის რეპუტაცია. სწორედ ამ კრიტერიუმების ერთობლიობა განსაზღვრავს პროდუქტის ხარისხს. ეტიკეტზე, როგორც წესი, სტანდარტული ინფორმაციაა ხოლმე მოცემული, მაგრამ მაინც კარგი იქნება თუ მას გაეცნობიან.

„დღის პროდუქტები“ გამორჩეულია ბრენდინგითაც. რა დატვირთვა აქვს შეფუთვაზე დატანილ ისტორიებს?

ბრენდინგით ნამდვილად გამორჩეულია ჩვენი პროდუქტები. გარდა ამისა ბრენდის უპირატესობებს შორისაა ხარისხი და საგემოვნო თვისებები.

რაც შეეხება ბრენდინგს, ის სააგენტო Windfor’s-მა ბრენდის საკომუნიკაციო გეგმასთან ერთად შეიმუშავა. ბრენდის სახელის იდეა წარმოიშვა რძის პროდუქტების ყოველდღიური მოხმარების ჩვევიდან გამომდინარე. არასტანდარტული, ორიგინალური დიზაინი შემუშავდა პროდუქციისთვის. ბრენდზე მუშაობისას ორი საკითხი იყო ჩვენთვის მნიშვნელოვანი. ერთი მხრივ, ეს იყო ხარისხი, მეორე მხრივ კი ინოვაცია, თანამედროვეობა და ტექნოლოგია.

მომხმარებელმა ეს ყველაფერი ძალიან კარგად მიიღო. თავდაპირველად, ყველას გაურბოდა ხელი, რომ აეღო და წაეკითხა რა ეწერა შეფუთვებზე. დაგემოვნების შემდეგ კი კმაყოფილი მომხმარებელი კვლავ „დღის“ პროდუქტებს ყიდულობს.

სადაზღვევო კომპანია პრაიმში მასშტაბური აქცია დაიწყო! - დააზღვიე ავტომობილი და დაიბრუნე გადახდილი თანხის ნახევარი!

როგორ შევარჩიოთ გათბობის სისტემა სწორად? - სპეციალისტის რჩევები

სასარგებლო რჩევები ავტომფლობელთათვის