კონფლიქტები
მსოფლიო

9

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ორშაბათი, მთვარის მეთოთხმეტე დღე დაიწყება 21:02-ზე, მთვარე მშვილდოსანში იქნება 18:53-დან, უკურსო მთვარის პერიოდი იქნება 16:06-დან 18:55-მდე – მიიღეთ აქტიური და გადამწყვეტი მოქმედება. დაიწყე მნიშვნელოვანი და სერიოზული საქმეები. მომავალ წარმატებაში ეჭვი არ შეგეპაროთ. ფრთხილად და კარგად დაფიქრდი თქვენს ნაბიჯებზე. კომუნიკაცია სხვადასხვა ადამიანებთან. გააძლიერეთ ოჯახური კავშირები და დაამყარეთ ურთიერთობა საყვარელ ადამიანებთან, განსაკუთრებით უფროს თაობასთან. თუ შესაძლებელია, გადადეთ ყველაფერი, დაისვენეთ და ისიამოვნეთ ცხოვრებით. ფიზიკური აქტივობა სასარგებლოა. გაუფრთხილდით მხედველობას.
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
სისტემას არ სჭირდება მოაზროვნეები, ის ქმნის მორჩილებს, რომლებიც ეგუებიან რეჟიმებს - რატომ გვაჩვევენ ბავშვობიდან ავტორიტეტებს
სისტემას არ სჭირდება მოაზროვნეები, ის ქმნის მორჩილებს, რომლებიც ეგუებიან რეჟიმებს - რატომ გვაჩვევენ ბავშვობიდან ავტორიტეტებს

მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ სე­რი­ო­ზუ­ლი რე­ფორ­მე­ბი ჩა­ტარ­და გა­ნათ­ლე­ბის სის­ტე­მა­ში, უმ­თავ­რე­სი სას­კო­ლო სენი - ავ­ტო­რი­ტე­ტე­ბის სრულ ჭეშ­მა­რი­ტე­ბად მი­ღე­ბა, კვლავ სა­ში­ნელ სე­ნად რჩე­ბა. მი­უ­ხე­და­ვად იმი­სა, რომ უკვე ხში­რად გვეს­მის ფრა­ზა "ყვე­ლა ბავ­შვი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რია", სკო­ლა მა­ინც რჩე­ბა მან­ქა­ნად, ბავ­შვე­ბი კი კონ­ტე­ი­ნე­რე­ბად, რო­მელ­შიც მას­წავ­ლებ­ლე­ბი ათას­ჯერ გა­და­ღე­ჭილ, მემ­კვიდ­რე­ო­ბით მი­ღე­ბულ ინ­ფორ­მა­ცი­ას დე­ბენ. მას­წავ­ლებ­ლე­ბი ას­წავ­ლი­ან საგ­ნებს, იმის ნაც­ვლად რომ ას­წავ­ლონ, რო­გორ ის­წავ­ლოს.

სკო­ლის ეს ქარ­ხნუ­ლი მო­დე­ლი, რო­მე­ლიც აკა­დე­მი­ურ და ეკო­ნო­მი­კურ ელი­ტიზ­მზეა მორ­გე­ბუ­ლი, სის­ტე­მის­თვის შე­სა­ნიშ­ნავ - გუ­ლუბ­რყვი­ლო, მორ­ჩილ და მშრო­მელ ადა­მი­ა­ნებს ქმნის, რომ­ლე­ბიც ბავ­შვო­ბი­დან­ვე მი­ეჩ­ვივ­ნენ რე­ჟიმ­თან შე­გუ­ე­ბას. ბავ­შვე­ბი კრე­ა­ტი­უ­ლი, ცო­ცხა­ლი არ­სე­ბე­ბი კი არა მან­ქა­ნა­ზე შეყ­რი­ლი პრო­დუქ­ცი­აა, რო­მე­ლიც ერ­თნა­ი­რად უნდა მო­იჭ­რას სის­ტე­მას­თან შე­სა­გუ­ებ­ლად. სის­ტე­მას არ სჭირ­დე­ბა მო­აზ­როვ­ნე­ე­ბი. სის­ტე­მას არ სჭირ­დე­ბა ადა­მი­ა­ნე­ბი, ვინც მათ მე­თო­დებს და­უ­წუ­ნებს. მას სჭირ­დე­ბა ხალ­ხი, ვისი მარ­თვა და კონ­ტრო­ლი ად­ვი­ლია. ამი­ტომ ბავ­შვო­ბი­დან­ვე აჩ­ვევს ავ­ტო­რი­ტე­ტებს. წა­ი­კი­თხეთ სრუ­ლად

მამუკა
0

ნორმალურ ოჯახში და აღზრდისას ავტორიტეტი არის მშობლები. სხვა ყველა, ისტორიული პიროვნება, მეცნიერი, მაღალი დონის სპეციალისტი და ა.შ. არიან რაღაცის მაგალითები. მე ასე აღმზარდეს და ვთლი, რომ ეს ერთადერთი სწორი გზაა. გარკვეული შეზღუდვების დაწესება აუცილებელია.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
უკონტროლო ვითარება ლოს-ანჯელესის ქუჩებში - პოლიციასა და მომიტინგეებს შორის შეტაკებები გრძელდება
ავტორი:

სისტემას არ სჭირდება მოაზროვნეები, ის ქმნის მორჩილებს, რომლებიც ეგუებიან რეჟიმებს - რატომ გვაჩვევენ ბავშვობიდან ავტორიტეტებს

სისტემას არ სჭირდება მოაზროვნეები, ის ქმნის მორჩილებს, რომლებიც ეგუებიან რეჟიმებს - რატომ გვაჩვევენ ბავშვობიდან ავტორიტეტებს

მიუხედავად იმისა, რომ სერიოზული რეფორმები ჩატარდა განათლების სისტემაში, უმთავრესი სასკოლო სენი - ავტორიტეტების სრულ ჭეშმარიტებად მიღება, კვლავ საშინელ სენად რჩება. მიუხედავად იმისა, რომ უკვე ხშირად გვესმის ფრაზა "ყველა ბავშვი ინდივიდუალურია", სკოლა მაინც რჩება მანქანად, ბავშვები კი კონტეინერებად, რომელშიც მასწავლებლები ათასჯერ გადაღეჭილ, მემკვიდრეობით მიღებულ ინფორმაციას დებენ. მასწავლებლები ასწავლიან საგნებს, იმის ნაცვლად რომ ასწავლონ, როგორ ისწავლოს.

სკოლის ეს ქარხნული მოდელი, რომელიც აკადემიურ და ეკონომიკურ ელიტიზმზეა მორგებული, სისტემისთვის შესანიშნავ - გულუბრყვილო, მორჩილ და მშრომელ ადამიანებს ქმნის, რომლებიც ბავშვობიდანვე მიეჩვივნენ რეჟიმთან შეგუებას. ბავშვები კრეატიული, ცოცხალი არსებები კი არა მანქანაზე შეყრილი პროდუქციაა, რომელიც ერთნაირად უნდა მოიჭრას სისტემასთან შესაგუებლად. სისტემას არ სჭირდება მოაზროვნეები. სისტემას არ სჭირდება ადამიანები, ვინც მათ მეთოდებს დაუწუნებს. მას სჭირდება ხალხი, ვისი მართვა და კონტროლი ადვილია. ამიტომ ბავშვობიდანვე აჩვევს ავტორიტეტებს. წაიკითხეთ სრულად

×
Live: ეთერშია გადაცემა "360 გრადუსი"