პოლიტიკა
სამართალი
საზოგადოება

22

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეშვიდე დღე დაიწყება 01:23-ზე, მთვარე კირჩხიბში გადავა 16:28-ზე – რეკომენდებულია მედიტაცია, საიდუმლო ცოდნის მიღება. რთული სიტუაციიდან გამოსავლის პოვნა. იყავით ყურადღებიანი ყველა ფინანსურ საკითხზე. გადაიხადეთ ვალები. შუადღის შემდეგ გააფორმეთ კონტრაქტები და დაიწყეთ ახალი საქმე. მოაგვარეთ პრობლემები პარტნიორებთან, კოლეგებთან და უფროსებთან. გამოიჩინეთ ტოლერანტობა, გაგება, დიპლომატია. დრო დაუთმეთ სწავლას. გაზრდილია ემოციურობა, კარგია დიპლომატიის დემონსტრირება. გამოიძინეთ. აქტიური ორგანოებია გულმკერდი, ფილტვები, კუჭი, ღვიძლი, ნაღვლის ბუშტი, ნერვული სისტემა. დალიეთ სითხეები მცირე რაოდენობით. არ დალიოთ ალკოჰოლი.
მსოფლიო
Faceამბები
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
მეცნიერება
სამხედრო
კონფლიქტები
სპორტი
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
Troika – ინოვაციური აქსესუარების მწარმოებელი გერმანული ბრენდი
Troika – ინოვაციური აქსესუარების მწარმოებელი გერმანული ბრენდი

აქ­სე­სუ­ა­რებ­ზე მუ­შა­ო­ბის 27–წლი­ა­ნი გა­მოც­დი­ლე­ბა, ინო­ვა­ცი­უ­რი ხედ­ვა, დი­ზა­ი­ნის სფე­რო­ში მი­ღე­ბუ­ლი 60–ზე მეტი ჯილ­დო – ეს გერ­მა­ნუ­ლი კომ­პა­ნია Troika გახ­ლავთ, რო­მელ­საც აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის მსოფ­ლიო ბა­ზარ­ზე ერთ–ერთი წამ­ყვა­ნი პო­ზი­ცია უჭი­რავს.

Troika–ს ის­ტო­რია 1992 წელს 5 თა­ნაშ­რომ­ლით და­ი­წყო. ისი­ნი ძი­რი­თა­დად მა­მა­კა­ცის სა­ჩუქ­რებ­ზე მუ­შა­ობ­დნენ. დრო­თა გან­მავ­ლო­ბა­ში კი ბრენ­დი იმ­დე­ნად გან­ვი­თარ­და, რომ არამ­ხო­ლოდ უნი­კა­ლუ­რი დი­ზა­ი­ნით გა­ით­ქვა სა­ხე­ლი, არა­მედ საქ­მი­სად­მი ინო­ვა­ცი­უ­რი მიდ­გო­მი­თაც. მან ერთ–ერ­თმა პირ­ველ­მა და­ი­წყო დი­ო­დუ­რი ლა­ზე­რის, ციფ­რუ­ლი დი­ზა­ი­ნის, კონ­ტრას­ტუ­ლი გრა­ვი­რე­ბის გა­მო­ყე­ნე­ბა. შე­დე­გად, მათი დი­ზა­ი­ნით შექ­მნი­ლი ნივ­თე­ბი (კალ­მე­ბი, გა­სა­ღე­ბის სა­კი­დე­ბი, მი­ნი­ა­ტუ­რუ­ლი ლედ­სა­ნა­თე­ბი, სმარ­ტფო­ნე­ბის, სა­ლაშ­ქრო და სა­ო­ფი­სე აქ­სე­სუ­ა­რე­ბი) მთელ მსოფ­ლი­ო­ში დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლო­ბენ.

Troika–ს უპი­რა­ტე­სო­ბა ისაა, რომ იგი არ ქმნის უბ­რა­ლოდ აქ­სე­სუ­ა­რებს. ყო­ველ აქ­სე­სუ­არს ულა­მა­ზე­სი დი­ზა­ი­ნის გარ­და კი­დევ რამ­დე­ნი­მე ფუნ­ქცია აქვს. მა­გა­ლი­თად, მრა­ვალ­ფუნ­ქცი­უ­რი კა­ლა­მი­თა­ვის თავ­ში აერ­თი­ა­ნებს სენ­სო­რუ­ლი ეკ­რა­ნის კალ­მის თავს,სა­ხა­ზავს, თა­რა­ზოს, ორი გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი თა­ვის მქო­ნე სახ­რახ­ნისს.

Troika–მ მა­ლე­ვე მი­ი­ქი­ცია ისე­თი დიდი ბრენ­დე­ბის ყუ­რა­დღე­ბა, რო­გო­რე­ბი­ცაა ფოლკს­ვა­გე­ნი, ეროვ­ნუ­ლი გე­ოგ­რა­ფი­უ­ლი სა­ზო­გა­დო­ე­ბა (National Geographic) და შე­სა­ბა­მი­სი დი­ზა­ი­ნის ლი­ცენ­ზი­რე­ბუ­ლი აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის წარ­მო­ე­ბა და­ი­წყო.

მუდ­მი­ვად მა­ღა­ლი ხა­რის­ხი, უწყვე­ტი გან­ვი­თა­რე­ბა, უსაფრ­თხო­ე­ბა და მომ­ხმა­რებ­ლის ნდო­ბა – ეს გა­ნას­ხვა­ვებს Troika–ს აქ­სე­სუ­ა­რებს ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი ნივ­თე­ბის­გან.

Troika ქმნის თა­ნა­მედ­რო­ვე აქ­სე­სუ­ა­რებს თა­ნა­მედ­რო­ვე ადა­მი­ა­ნე­ბის­თვის; ადა­მი­ა­ნე­ბის­თვის, რომ­ლე­ბიც მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი და დატ­ვირ­თუ­ლი რე­ჟი­მით ცხოვ­რო­ბენ, ამის მი­უ­ხე­და­ვად ახერ­ხე­ბენ მოგ­ზა­უ­რო­ბას, ლაშ­ქრო­ბას და იცი­ან, რა სჭირ­დე­ბათ ცხოვ­რე­ბა­ში.

Troika –ს აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის შე­ძე­ნა შე­გიძ­ლი­ათ ბიბ­ლუ­სი გა­ლე­რე­ებ­ში, მის.: ჭავ­ჭა­ვა­ძის 7, კან­დე­ლა­კის 7

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
თბილისის საკრებულოსთან ავტომობიკებისა და ბაიკების მძღოლებმა საპროტესტო აქცია გამართეს
ავტორი:

Troika – ინოვაციური აქსესუარების მწარმოებელი გერმანული ბრენდი

Troika – ინოვაციური აქსესუარების მწარმოებელი გერმანული ბრენდი

აქსესუარებზე მუშაობის 27–წლიანი გამოცდილება, ინოვაციური ხედვა, დიზაინის სფეროში მიღებული 60–ზე მეტი ჯილდო – ეს გერმანული კომპანია Troika გახლავთ, რომელსაც აქსესუარების მსოფლიო ბაზარზე ერთ–ერთი წამყვანი პოზიცია უჭირავს.

Troika–ს ისტორია 1992 წელს 5 თანაშრომლით დაიწყო. ისინი ძირითადად მამაკაცის საჩუქრებზე მუშაობდნენ. დროთა განმავლობაში კი ბრენდი იმდენად განვითარდა, რომ არამხოლოდ უნიკალური დიზაინით გაითქვა სახელი, არამედ საქმისადმი ინოვაციური მიდგომითაც. მან ერთ–ერთმა პირველმა დაიწყო დიოდური ლაზერის, ციფრული დიზაინის, კონტრასტული გრავირების გამოყენება. შედეგად, მათი დიზაინით შექმნილი ნივთები (კალმები, გასაღების საკიდები, მინიატურული ლედსანათები, სმარტფონების, სალაშქრო და საოფისე აქსესუარები) მთელ მსოფლიოში დიდი პოპულარობით სარგებლობენ.

Troika–ს უპირატესობა ისაა, რომ იგი არ ქმნის უბრალოდ აქსესუარებს. ყოველ აქსესუარს ულამაზესი დიზაინის გარდა კიდევ რამდენიმე ფუნქცია აქვს. მაგალითად, მრავალფუნქციური კალამითავის თავში აერთიანებს სენსორული ეკრანის კალმის თავს,სახაზავს, თარაზოს, ორი განსხვავებული თავის მქონე სახრახნისს.

Troika–მ მალევე მიიქიცია ისეთი დიდი ბრენდების ყურადღება, როგორებიცაა ფოლკსვაგენი, ეროვნული გეოგრაფიული საზოგადოება (National Geographic) და შესაბამისი დიზაინის ლიცენზირებული აქსესუარების წარმოება დაიწყო.

მუდმივად მაღალი ხარისხი, უწყვეტი განვითარება, უსაფრთხოება და მომხმარებლის ნდობა – ეს განასხვავებს Troika–ს აქსესუარებს ჩვეულებრივი ნივთებისგან.

Troika ქმნის თანამედროვე აქსესუარებს თანამედროვე ადამიანებისთვის; ადამიანებისთვის, რომლებიც მრავალფეროვანი და დატვირთული რეჟიმით ცხოვრობენ, ამის მიუხედავად ახერხებენ მოგზაურობას, ლაშქრობას და იციან, რა სჭირდებათ ცხოვრებაში.

Troika –ს აქსესუარების შეძენა შეგიძლიათ ბიბლუსი გალერეებში, მის.: ჭავჭავაძის 7, კანდელაკის 7

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი