მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება
სამართალი
Faceამბები
მოზაიკა
კონფლიქტები
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
სამხედრო
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
„მზარეული“ ბაზარზე ახალი, თანამედროვე შეფუთვით წარსდგა
„მზარეული“ ბაზარზე ახალი, თანამედროვე შეფუთვით წარსდგა

“ნი­კო­რას“ შვი­ლო­ბი­ლი ბრენ­დი „მზა­რე­უ­ლი“ სა­მომ­ხმა­რებ­ლო ბა­ზარ­ზე ახა­ლი, თა­ნა­მედ­რო­ვე, ეფექ­ტუ­რი ვი­ზუ­ა­ლით წარ­სდგა. შე­იც­ვა­ლა შე­სა­ფუ­თი მა­სა­ლის დი­ზა­ი­ნი, ლოგო, შე­ფუთ­ვის ფორ­მა.

დი­ზა­ი­ნის კონ­ცეფ­ცია კომ­პა­ნი­ა­ში­ვე შე­იქ­მნა. ახალ დი­ზა­ინ­ზე ბრენ­დის დი­ზა­ი­ნერ­მა ბარ­ბა­რე მა­ჭა­ვა­რი­ან­მა იმუ­შა­ვა. ფო­ტო­სე­სია კი „ლაპ-სტუ­დი­ას“ ეკუთ­ვნის.

ბრენ­დის სა­ხელ­წო­დე­ბა „მზა­რე­უ­ლი“ უც­ვლე­ლი დარ­ჩა. ასე­ვე ლო­გოს შე­მად­გე­ნელ ნა­წი­ლად დარ­ჩა „მზა­რე­უ­ლის“ ქუდი, რო­გორც ბრენ­დის სიმ­ბო­ლო.

რო­გორც კომ­პა­ნი­ა­ში გან­მარ­ტა­ვენ, ახა­ლი დი­ზა­ი­ნი სრუ­ლად ეხ­მი­ა­ნე­ბა ბრენ­დის სათ­ქმელს და პა­სუ­ხობს ბრენ­დის ძი­რი­თად იდე­ას. „მზა­რე­უ­ლის“ პრო­დუქ­ცია ოჯახ­ში მომ­ზა­დე­ბუ­ლი გემ­რი­ე­ლი, ხა­რის­ხი­ა­ნი კერ­ძის სა­პირ­წო­ნე საკ­ვე­ბია, რო­მე­ლიც თა­ნა­მედ­რო­ვე ცხოვ­რე­ბის რიტ­მი­სა და დრო­ის დე­ფი­ცი­ტის პი­რო­ბებ­ში, ზედ­მე­ტი ძა­ლის­ხმე­ვის გა­რე­შე, სწრა­ფად მზად­დე­ბა. ამი­ტომ დი­ზა­ინ­ში, მთა­ვა­რი აქ­ცენ­ტი გა­კეთ­და მზა პრო­დუქ­ტის ვი­ზუ­ალ­ზე, სა­დაც იგ­რძნო­ბა ჩვე­ნი ნა­ხე­ვარ­ფაბ­რი­კა­ტე­ბის გემო. ვფიქ­რობთ, მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი პო­ზი­ტი­უ­რად შე­ა­ფა­სე­ბენ ჩვენს ნა­მუ­შე­ვარს. რო­დე­საც ადა­მი­ა­ნი ხა­რი­სი­ხი­ან კერძს უს­წრა­ფე­სად იღებს, ეს მას სა­სი­ა­მოვ­ნო გან­წყო­ბის შექ­მნა-შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბა­ში ეხ­მა­რე­ბა. რებ­რენ­დინ­გის პრო­ცე­სი მარ­ტი­ვი ნამ­დვი­ლად არ ყო­ფი­ლა. ვე­ცა­დეთ 26 და­სა­ხე­ლე­ბის პრო­დუქ­ტის­თვის სა­უ­კე­თე­სო კომ­პო­ზი­ცი­ე­ბი შეგ­ვერ­ჩია,“ - გან­მარ­ტა­ვენ კომ­პა­ნი­ა­ში.

„მზა­რე­უ­ლის“ გა­ნახ­ლე­ბუ­ლი პრო­დუქ­ცია წარ­მოდ­გე­ნი­ლია „ნი­კო­რას“ სუ­პერ­მარ­კე­ტებ­სა და სხვა სა­ვაჭ­რო ობი­ექ­ტებ­ში.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
კადრები: რა ხდებოდა 2 ძლიერი მიწისძვრის დროს მიანმარში? - დაღუპულთა რაოდენობა 1 000-ს გასცდა
ავტორი:

„მზარეული“ ბაზარზე ახალი, თანამედროვე შეფუთვით წარსდგა

„მზარეული“ ბაზარზე ახალი, თანამედროვე შეფუთვით წარსდგა

“ნიკორას“ შვილობილი ბრენდი „მზარეული“ სამომხმარებლო ბაზარზე ახალი, თანამედროვე, ეფექტური ვიზუალით წარსდგა. შეიცვალა შესაფუთი მასალის დიზაინი, ლოგო, შეფუთვის ფორმა.

დიზაინის კონცეფცია კომპანიაშივე შეიქმნა. ახალ დიზაინზე ბრენდის დიზაინერმა ბარბარე მაჭავარიანმა იმუშავა. ფოტოსესია კი „ლაპ-სტუდიას“ ეკუთვნის.

ბრენდის სახელწოდება „მზარეული“ უცვლელი დარჩა. ასევე ლოგოს შემადგენელ ნაწილად დარჩა „მზარეულის“ ქუდი, როგორც ბრენდის სიმბოლო.

როგორც კომპანიაში განმარტავენ, ახალი დიზაინი სრულად ეხმიანება ბრენდის სათქმელს და პასუხობს ბრენდის ძირითად იდეას. „მზარეულის“ პროდუქცია ოჯახში მომზადებული გემრიელი, ხარისხიანი კერძის საპირწონე საკვებია, რომელიც თანამედროვე ცხოვრების რიტმისა და დროის დეფიციტის პირობებში, ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე, სწრაფად მზადდება. ამიტომ დიზაინში, მთავარი აქცენტი გაკეთდა მზა პროდუქტის ვიზუალზე, სადაც იგრძნობა ჩვენი ნახევარფაბრიკატების გემო. ვფიქრობთ, მომხმარებლები პოზიტიურად შეაფასებენ ჩვენს ნამუშევარს. როდესაც ადამიანი ხარისიხიან კერძს უსწრაფესად იღებს, ეს მას სასიამოვნო განწყობის შექმნა-შენარჩუნებაში ეხმარება. რებრენდინგის პროცესი მარტივი ნამდვილად არ ყოფილა. ვეცადეთ 26 დასახელების პროდუქტისთვის საუკეთესო კომპოზიციები შეგვერჩია,“ - განმარტავენ კომპანიაში.

„მზარეულის“ განახლებული პროდუქცია წარმოდგენილია „ნიკორას“ სუპერმარკეტებსა და სხვა სავაჭრო ობიექტებში.

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი