პოლიტიკა
სამართალი
მსოფლიო

29

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ხუთშაბათი, მთვარის მესამე დღე დაიწყება 05:58-ზე, მთვარე კირჩხიბშია – ენერგიული დღეა. მოქმედების დროა, ხელსაყრელია მძიმე ფიზიკური დატვირთვა. მოერიდეთ აგრესიის ნებისმიერ გამოვლინებას. გამოიჩინეთ მონდომება და გამძლეობა. არ არის რეკომენდებული ფინანსური საკითხების მოგვარება, შესაძლებელია ფულადი დანაკარგები. შეგიძლიათ წახვიდეთ სამოგზაუროდ ან მივლინებაში. რაც შორს წახვალთ, მით უფრო წარმატებული იქნება მოგზაურობა. გაზრდილია ემოციურობა, კარგია დიპლომატიის დემონსტრირება. გამოიძინეთ.
მოზაიკა
მეცნიერება
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
საზოგადოება
Faceამბები
წიგნები
სამხედრო
სპორტი
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
Menu.ge - მიტანის სერვისში ლიდერი კომპანია, რომელიც ხარისხს მე-5 წელია ინარჩუნებს
Menu.ge - მიტანის სერვისში ლიდერი კომპანია, რომელიც ხარისხს მე-5 წელია ინარჩუნებს

ჰამ­ბურ­გე­რი, პიცა, ხინ­კა­ლი, ხა­ჭა­პუ­რი, ნამ­ცხვა­რი, ყავა, - ეს იმ პრო­დუქ­ტე­ბის არას­რუ­ლი ჩა­მო­ნათ­ვა­ლია, რო­მელ­საც Menu.ge-ს მეშ­ვე­ო­ბით რამ­დე­ნი­მე წუთ­ში სახ­ლი­დან თუ სამ­სა­ხუ­რი­დან გა­უს­ვლე­ლად მი­ი­ღებთ.

მე-5 წე­ლია, ეს სერ­ვი­სი ბევ­რი ჩვენ­გა­ნის ერთ-ერთ სა­უ­კე­თე­სო დამ­ხმა­რე სა­შუ­ა­ლე­ბად გვექ­ცა, როცა სტუმ­რებს ვე­ლო­დე­ბით, მაგ­რამ კერ­ძე­ბის მომ­ზა­დე­ბის დრო არ გვაქვს, სამ­სა­ხუ­რი­დან ლანჩზე გას­ვლას ვერ ვა­ხერ­ხებთ ან უბ­რა­ლოდ, გვსურს, დას­ვე­ნე­ბის დღე სახ­ლში გა­ვა­ტა­როთ.

საჭ­მლის გა­მო­ძა­ხე­ბის სერ­ვი­სი ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში Menu.ge-მ და­ნერ­გა. 5 წლის წინ, პრო­დუ­ტე­ბის აპ­ლი­კა­ცი­ით გა­მო­ძა­ხე­ბის სერ­ვისს ჯერ კი­დევ სკეპ­ტი­კუ­რად ვუ­ყუ­რებ­დით, თუმ­ცა Menu.ge ცდი­ლობ­და, ჩვე­ნი ნდო­ბა მო­ე­პო­ვე­ბი­ნა. მარ­თლაც, თავ­და­უ­ზო­გა­ვი მუ­შა­ო­ბი­სა და გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე ზრუნ­ვის მეშ­ვე­ო­ბით, კომ­პა­ნი­ამ შეძ­ლო და მომ­სა­ხუ­რე­ბა ისე სრულ­ყო, რომ მის სან­დო­ო­ბა­სა და ოპე­რა­ტი­უ­ლო­ბა­ში ეჭვი აღ­რა­ვის ეპა­რე­ბა. მას შემ­დეგ, რაც Menu.ge-ს სერ­ვი­სი პო­პუ­ლა­რუ­ლი გახ­და, ბა­ზარ­ზე კომ­პა­ნი­ას კონ­კუ­რენ­ტე­ბიც გა­მო­უჩ­ნდნენ. ამ­ჟა­მად არ­სე­ბუ­ლი ვი­თა­რე­ბა კი ცხად­ყოფს, რომ საჭ­მლის გა­მო­ძა­ხე­ბის სერ­ვი­სი ძა­ლი­ან პო­პუ­ლა­რუ­ლი და მო­თხოვ­ნა­დია.

ჩვენ დავგნერ­გეთ ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი სი­ახ­ლე - უფა­სო მი­ტა­ნა 3 კი­ლო­მეტ­რის რა­დი­უს­ში. ეს გა­კეთ­და იმის­თვის, რომ მომ­ხმა­რე­ბელ­მა მაქ­სი­მა­ლუ­რი სარ­გე­ბე­ლი მი­ი­ღოს და მი­ტა­ნის სერ­ვი­სი უფრო ხელ­მი­საწ­ვდო­მი გახ­დეს.

იმის გა­სარ­კვე­ვად, თუ რო­გორ შეძ­ლო Menu.ge-მ მომ­ხმა­რებ­ლის ნდო­ბა მო­ე­პო­ვე­ბი­ნა და ლი­დე­რის პო­ზი­ცია შე­ე­ნარ­ჩუ­ნე­ბი­ნა, AMBEBI.GE კომ­პა­ნი­ის დი­რექ­ტორს თა­მარ არე­ვა­ძეს ესა­უბ­რა.

რო­დე­საც Menu.ge ბა­ზარ­ზე გა­მოჩ­ნდა, თქვენს სფე­რო­ში ფაქ­ტობ­რი­ვად, პი­ო­ნე­რე­ბი იყა­ვით, რა სირ­თუ­ლე­ე­ბის გა­და­ლახ­ვა მო­გი­წი­ათ?

Menu.ge სა­ქარ­თვე­ლოს ბა­ზარ­ზე 2014 წლი­დან ოპე­რი­რებს. ამ პე­რი­ოდ­ში მსგავ­სი ონ­ლა­ინ-სერ­ვი­სე­ბი სა­ქარ­თვე­ლო­ში ჯერ კი­დევ წარ­მო­უდ­გე­ნე­ლი იყო. იყო დრო, როცა დღე­შო 100 და 200 შეკ­ვე­თა უზარ­მა­ზა­რი მაჩ­ვე­ნებ­ლად ით­ვლე­ბო­და. იყო რამ­დე­ნი­მე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი ფაქ­ტო­რი, რო­მე­ლიც დღემ­დე აქ­ტუ­ა­ლუ­რია. ეს თა­ვის­თა­ვად, აპ­ლი­კა­ცი­ე­ბის მი­მართ და ვებ-გვერ­დე­ბის მი­მართ საკ­მა­ოდ და­ბა­ლი ნდო­ბაა. დღეს რომ ყო­ვე­ლი მე­ო­რე რა­ი­მეს ინ­ტერ­ნე­ტით იწერს, 5 წლის წინ ეს ფაქ­ტობ­რი­ვად, წარ­მო­უდ­გე­ნე­ლი იყო, რად­გან ადა­მი­ა­ნე­ბი ინ­ტერ­ნე­ტის მეშ­ვე­ო­ბით რა­ი­მეს შე­ძე­ნის მი­მართ ნდო­ბას არ იჩენ­დნენ. ასე­ვე, სირ­თუ­ლეს ქმნის სტე­რე­ო­ტი­პი, რომ სახ­ლში საჭ­მლის სახ­ლში მომ­ზა­დე­ბა, იაფი და უფრო ეფექ­ტუ­რია. ეს სტე­რე­ო­ტი­პი დღემ­დე ბო­ლომ­დე ვერ დავძლი­ეთ, თუმ­ცა მა­ინც ძა­ლი­ან დიდი ნა­ბი­ჯე­ბი გვაქვს გა­დად­გმუ­ლი. მოკ­ლედ, Menu.ge 5 წლის წინ რამ­დე­ნი­მე თა­ნამ­შრომ­ლი­თა და ათე­უ­ლო­ბით შეკ­ვე­თით და­წყე­ბუ­ლი ბიზ­ნე­სი იყო, რო­მელ­მაც გა­ა­მარ­თლა.

რო­გორ შეძ­ლო კომ­პა­ნი­ამ ასე­თი პო­პუ­ლა­რო­ბის მო­პო­ვე­ბა და გან­ვი­თა­რე­ბა?

პო­პუ­ლა­რო­ბის მო­პო­ვე­ბა სტრა­ტე­გი­უ­ლი ნა­ბი­ჯე­ბის გა­დად­გმამ გა­ნა­პი­რო­ბა. უფრო კონ­კრე­ტუ­ლად კი, სწორ­მა მარ­კე­ტინ­გმა. ვცდი­ლობ­დით, მო­სახ­ლე­ო­ბის­თვის გვეჩ­ვე­ნე­ბი­ნა, რომ სი­ნამ­დვი­ლე­ში, საკ­ვე­ბის მი­ტა­ნით, არა­მარ­ტო დრო, არა­მედ ფუ­ლიც იზო­გე­ბა. ამი­სათ­ვის ჩა­ვუშ­ვით გა­და­ცე­მა „იუ­თუბ­ზე“ – „ზუ­რი­კოა მო­სუ­ლი“. ასე­ვე, ადა­მი­ა­ნებს ვარ­წმუ­ნებ­დით, რომ კუ­რი­ე­რად მუ­შა­ო­ბა სირ­ცხვი­ლი არ არის. თავ­და­პირ­ვე­ლად, ეს ძა­ლი­ან დიდი პრობ­ლე­მა იყო. ამ პრობ­ლე­მის და­საძ­ლე­ვად, შევ­ქმე­ნით პორ­ტა­ლი dasaqmdi.aq და ამ თე­მა­ტი­კა­ზე ვი­დეო კონ­ტენ­ტიც გა­ვა­კე­თეთ. ამ ნა­ბი­ჯებ­მა შე­სა­ბა­მი­სი შე­დე­გე­ბი მო­ი­ტა­ნა, რის შემ­დე­გაც მოხ­და ყვე­ლა­ზე მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი - „ფუდ პან­დას“ შე­ძე­ნა და ბა­ზარ­ზე სრუ­ლი ლი­დე­რო­ბის მო­პო­ვე­ბა.

რამ­დე­ნად მო­თხოვ­ნა­დია ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში საკ­ვე­ბის გა­მო­ძა­ხე­ბის სერ­ვი­სი და რა წვლი­ლი შე­ი­ტა­ნა Menu.ge-მ ან სფე­როს გან­ვი­თა­რე­ბა­ში?

დღეს, საკ­ვე­ბის გა­მო­ძა­ხე­ბა ჩვე­უ­ლებ­რი­ვი ამ­ბა­ვია, თუმ­ცა, გულ­წრფე­ლად შე­მიძ­ლია გი­თხრათ, რომ ლო­მის წილი ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით ჩვენ კომ­პა­ნი­ას ეკუთ­ვნის. ამ­ჟა­მად უამ­რა­ვი კონ­კუ­რენ­ტი გგვყავს, თუმ­ცა ბა­ზა­რი ამ კონ­კუ­რენ­ტე­ბის­თვის ზუს­ტა­დაც, რომ ჩვენ შევ­ქმე­ნით. რა თქმა უნდა, არა­ვინ და­ვობს, რომ თი­თო­ე­უ­ლი კომ­პა­ნი­ის მეშ­ვე­ო­ბით ბა­ზარს ახა­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბი ემა­ტე­ბა, თუმ­ცა, პირ­ვე­ლი ნა­ბი­ჯე­ბის გა­დად­გმა ყო­ველ­თვის ყვე­ლა­ზე რთუ­ლია. ზუს­ტად ეს გა­ა­კე­თა Menu.ge-მ.

რა არის თქვე­ნი მომ­სა­ხუ­რე­ბის ხა­რის­ხის მთა­ვა­რი გან­მა­პი­რო­ბე­ბე­ლი ფაქ­ტო­რი?

თა­მა­მად შე­მიძ­ლია ვთქვა, რომ Menu.ge ერთი ოჯა­ხი­ვი­თაა. ყვე­ლა გა­მოწ­ვე­ვა და პრობ­ლე­მა თი­თო­ე­ულ თა­ნამ­შრო­მელს ეხე­ბა და მათ გა­დაჭ­რა­ში ყვე­ლა ვი­ღებთ მო­ნა­წი­ლე­ო­ბას. ჩვენ ყო­ველ­თვის ვცდი­ლობთ, რომ ჩვენს მომ­ხმა­რებ­ლებს მაქ­სი­მა­ლუ­რად გუ­ლის­ყუ­რით მი­ვუდ­გეთ. ამის გამო, ყვე­ლა პრობ­ლე­მის გა­დაჭ­რა ხდე­ბა მისი ინ­ტე­რე­სე­ბი­დან გა­მომ­დი­ნა­რე ხდე­ბა. მა­ში­ნაც კი, როცა ვხე­დავთ, რომ პრობ­ლე­მა არც ჩვებ­გან და არც რეს­ტორ­ნის­გან არ არის გა­მოწ­ვე­უ­ლი, სრულ პა­სუ­ხის­მგებ­ლო­ბას მა­ინც ჩვენს თავ­ზე ვი­ღებთ. ასე­ვე ისიც, რომ ძა­ლი­ან კვა­ლი­ფი­ცი­უ­რი გუნ­დი დგას ამ საქ­მე­ე­ბის უკან.

გან­ვი­თარ­დით და მომ­ხმა­რე­ბელს ხა­რის­ხი­ან მომ­სა­ხუ­რე­ბას სთა­ვა­ზობთ, თუმ­ცა რო­გორ ახერ­ხებთ აღ­ნიშ­ნუ­ლი ხა­რის­ხის შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბას?

ყო­ველ­დღი­უ­რი გან­ვი­თა­რე­ბა - ესაა ჩვე­ნი დე­ვი­ზი. ვი­ცით, რომ შე­იძ­ლე­ბა, რა­ღა­ცე­ბი მოკ­ლე დრო­ში შე­იძ­ლე­ბა, არ გა­მო­გი­ვი­დეს, ან ძა­ლი­ან ბევ­რი რამ გვქონ­დეს და­სახ­ვე­წი, თუმ­ცა ცდის გა­რე­შე, არა­ფე­რი გა­მო­დის.ხა­რის­ხის შე­ნარ­ჩუ­ნე­ბა ხდე­ბა ყო­ველ­დღი­უ­რად აღ­მო­ჩე­ნი­ლი ხარ­ვე­ზე­ბის გა­მოს­წო­რე­ბი­თა და გან­ვი­თა­რე­ბის­თვის მუ­შა­ო­ბით.

ბა­ზა­რი დღი­თი დღე ვი­თარ­დე­ბა, 5 წლის წინ თუ მხო­ლოდ Menu.ge ოპე­რი­რებ­და, ახლა არა­ერ­თი კომ­პა­ნია გა­მოჩ­ნდა. რო­გორ შეხ­ვდით ამ გა­მოწ­ვე­ვას?

კონ­კუ­რენ­ცია წარ­მო­უდ­გენ­ლად მა­ღა­ლია, თუმ­ცა ჩვენ­თვის ეს ახა­ლი შე­საძ­ლებ­ლო­ბა უფ­როა, ვიდ­რე წუ­ხი­ლი. ამას აღ­ვიქ­ვამთ, რო­გორც ბაზ­რის ზრდას და გვი­ხა­რია, რომ ასე­თი დიდი გზა გავკვა­ლეთ. ჩვენ თან­მი­დევ­რუ­ლად ვვი­თარ­დე­ბით და ჩვენს რიტმს მივ­ყვე­ბით. ყო­ველ­დღი­უ­რად ვცდი­ლობთ, ჩვენს მომ­ხმა­რე­ბელს სი­ახ­ლე­ე­ბი შევ­თა­ვა­ზოთ. ასე­თი სი­ახ­ლე­ე­ბია, მა­გა­ლი­თად, უკვე ჩაშ­ვე­ბუ­ლი დრო­ნით მი­ტა­ნის სერ­ვი­სი, რო­მე­ლიც სრუ­ლად ამოქ­მედ­დე­ბა მას შემ­დეგ, რაც სა­ა­ვი­ა­ციო სა­ა­გენ­ტოს­თან ყვე­ლა­ფერს შე­ვა­თან­ხმდებთ. ასე­ვე, „მე­ნიუ ბოტი“ - ეს არის „მე­სენ­ჯერ ბოტი“, რომ­ლის მეშ­ვე­ო­ბი­თაც შეკ­ვე­თის გა­კე­თე­ბა „ფე­ის­ბუ­ქი­დან“ გა­უს­ვლე­ლად არის შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

რა სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი აქვს კომ­პა­ნი­ას?

წინ ბევ­რი სი­ახ­ლეა. ივ­ნი­სის შუა რი­ცხვე­ბი­დან ჩვე­ნი აპ­ლი­კა­ცია სრუ­ლად გა­ნახ­ლდე­ბა და აბ­სო­ლუ­ტუ­რად ავ­ტო­ნო­მი­უ­რი და და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი იქ­ნე­ბა. ეს კი­დევ უფრო შე­ამ­ცი­რებს მი­ტა­ნის დროს და გაზ­რდის ხა­რისხს. ვფიქ­რობთ, რომ ზა­ფხუ­ლის ბო­ლო­დან სრუ­ლად დრო­ნით მი­ტა­ნის სერ­ვისს ავა­მოქ­მე­დებთ და კი­დევ უფრო შე­ვამ­ცი­რებთ ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის ხარ­ჯებს.

R

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
გიორგი ბაჩიაშვილი - საქართველოს წარმომადგენლებმა, ივანიშვილის დავალებით, მიმართეს ბანდიტურ გზას და მოტაცებით ჩამომიყვანეს საქართველოში
ავტორი:

Menu.ge - მიტანის სერვისში ლიდერი კომპანია, რომელიც ხარისხს მე-5 წელია ინარჩუნებს

Menu.ge - მიტანის სერვისში ლიდერი კომპანია, რომელიც ხარისხს მე-5 წელია ინარჩუნებს

ჰამბურგერი, პიცა, ხინკალი, ხაჭაპური, ნამცხვარი, ყავა, - ეს იმ პროდუქტების არასრული ჩამონათვალია, რომელსაც Menu.ge-ს მეშვეობით რამდენიმე წუთში სახლიდან თუ სამსახურიდან გაუსვლელად მიიღებთ.

მე-5 წელია, ეს სერვისი ბევრი ჩვენგანის ერთ-ერთ საუკეთესო დამხმარე საშუალებად გვექცა, როცა სტუმრებს ველოდებით, მაგრამ კერძების მომზადების დრო არ გვაქვს, სამსახურიდან ლანჩზე გასვლას ვერ ვახერხებთ ან უბრალოდ, გვსურს, დასვენების დღე სახლში გავატაროთ.

საჭმლის გამოძახების სერვისი ჩვენს ქვეყანაში Menu.ge-მ დანერგა. 5 წლის წინ, პროდუტების აპლიკაციით გამოძახების სერვისს ჯერ კიდევ სკეპტიკურად ვუყურებდით, თუმცა Menu.ge ცდილობდა, ჩვენი ნდობა მოეპოვებინა. მართლაც, თავდაუზოგავი მუშაობისა და განვითარებაზე ზრუნვის მეშვეობით, კომპანიამ შეძლო და მომსახურება ისე სრულყო, რომ მის სანდოობასა და ოპერატიულობაში ეჭვი აღრავის ეპარება. მას შემდეგ, რაც Menu.ge-ს სერვისი პოპულარული გახდა, ბაზარზე კომპანიას კონკურენტებიც გამოუჩნდნენ. ამჟამად არსებული ვითარება კი ცხადყოფს, რომ საჭმლის გამოძახების სერვისი ძალიან პოპულარული და მოთხოვნადია.

ჩვენ დავგნერგეთ ძალიან მნიშვნელოვანი სიახლე - უფასო მიტანა 3 კილომეტრის რადიუსში. ეს გაკეთდა იმისთვის, რომ მომხმარებელმა მაქსიმალური სარგებელი მიიღოს და მიტანის სერვისი უფრო ხელმისაწვდომი გახდეს.

იმის გასარკვევად, თუ როგორ შეძლო Menu.ge-მ მომხმარებლის ნდობა მოეპოვებინა და ლიდერის პოზიცია შეენარჩუნებინა, AMBEBI.GE კომპანიის დირექტორს თამარ არევაძეს ესაუბრა.

როდესაც Menu.ge ბაზარზე გამოჩნდა, თქვენს სფეროში ფაქტობრივად, პიონერები იყავით, რა სირთულეების გადალახვა მოგიწიათ?

Menu.ge საქართველოს ბაზარზე 2014 წლიდან ოპერირებს. ამ პერიოდში მსგავსი ონლაინ-სერვისები საქართველოში ჯერ კიდევ წარმოუდგენელი იყო. იყო დრო, როცა დღეშო 100 და 200 შეკვეთა უზარმაზარი მაჩვენებლად ითვლებოდა. იყო რამდენიმე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც დღემდე აქტუალურია. ეს თავისთავად, აპლიკაციების მიმართ და ვებ-გვერდების მიმართ საკმაოდ დაბალი ნდობაა. დღეს რომ ყოველი მეორე რაიმეს ინტერნეტით იწერს, 5 წლის წინ ეს ფაქტობრივად, წარმოუდგენელი იყო, რადგან ადამიანები ინტერნეტის მეშვეობით რაიმეს შეძენის მიმართ ნდობას არ იჩენდნენ. ასევე, სირთულეს ქმნის სტერეოტიპი, რომ სახლში საჭმლის სახლში მომზადება, იაფი და უფრო ეფექტურია. ეს სტერეოტიპი დღემდე ბოლომდე ვერ დავძლიეთ, თუმცა მაინც ძალიან დიდი ნაბიჯები გვაქვს გადადგმული. მოკლედ, Menu.ge 5 წლის წინ რამდენიმე თანამშრომლითა და ათეულობით შეკვეთით დაწყებული ბიზნესი იყო, რომელმაც გაამართლა.

როგორ შეძლო კომპანიამ ასეთი პოპულარობის მოპოვება და განვითარება?

პოპულარობის მოპოვება სტრატეგიული ნაბიჯების გადადგმამ განაპირობა. უფრო კონკრეტულად კი, სწორმა მარკეტინგმა. ვცდილობდით, მოსახლეობისთვის გვეჩვენებინა, რომ სინამდვილეში, საკვების მიტანით, არამარტო დრო, არამედ ფულიც იზოგება. ამისათვის ჩავუშვით გადაცემა „იუთუბზე“ – „ზურიკოა მოსული“. ასევე, ადამიანებს ვარწმუნებდით, რომ კურიერად მუშაობა სირცხვილი არ არის. თავდაპირველად, ეს ძალიან დიდი პრობლემა იყო. ამ პრობლემის დასაძლევად, შევქმენით პორტალი dasaqmdi.aq და ამ თემატიკაზე ვიდეო კონტენტიც გავაკეთეთ. ამ ნაბიჯებმა შესაბამისი შედეგები მოიტანა, რის შემდეგაც მოხდა ყველაზე მნიშვნელოვანი - „ფუდ პანდას“ შეძენა და ბაზარზე სრული ლიდერობის მოპოვება.

რამდენად მოთხოვნადია ჩვენს ქვეყანაში საკვების გამოძახების სერვისი და რა წვლილი შეიტანა Menu.ge-მ ან სფეროს განვითარებაში?

დღეს, საკვების გამოძახება ჩვეულებრივი ამბავია, თუმცა, გულწრფელად შემიძლია გითხრათ, რომ ლომის წილი ამ მიმართულებით ჩვენ კომპანიას ეკუთვნის. ამჟამად უამრავი კონკურენტი გგვყავს, თუმცა ბაზარი ამ კონკურენტებისთვის ზუსტადაც, რომ ჩვენ შევქმენით. რა თქმა უნდა, არავინ დავობს, რომ თითოეული კომპანიის მეშვეობით ბაზარს ახალი კომპანიები ემატება, თუმცა, პირველი ნაბიჯების გადადგმა ყოველთვის ყველაზე რთულია. ზუსტად ეს გააკეთა Menu.ge-მ.

რა არის თქვენი მომსახურების ხარისხის მთავარი განმაპირობებელი ფაქტორი?

თამამად შემიძლია ვთქვა, რომ Menu.ge ერთი ოჯახივითაა. ყველა გამოწვევა და პრობლემა თითოეულ თანამშრომელს ეხება და მათ გადაჭრაში ყველა ვიღებთ მონაწილეობას. ჩვენ ყოველთვის ვცდილობთ, რომ ჩვენს მომხმარებლებს მაქსიმალურად გულისყურით მივუდგეთ. ამის გამო, ყველა პრობლემის გადაჭრა ხდება მისი ინტერესებიდან გამომდინარე ხდება. მაშინაც კი, როცა ვხედავთ, რომ პრობლემა არც ჩვებგან და არც რესტორნისგან არ არის გამოწვეული, სრულ პასუხისმგებლობას მაინც ჩვენს თავზე ვიღებთ. ასევე ისიც, რომ ძალიან კვალიფიციური გუნდი დგას ამ საქმეების უკან.

განვითარდით და მომხმარებელს ხარისხიან მომსახურებას სთავაზობთ, თუმცა როგორ ახერხებთ აღნიშნული ხარისხის შენარჩუნებას?

ყოველდღიური განვითარება - ესაა ჩვენი დევიზი. ვიცით, რომ შეიძლება, რაღაცები მოკლე დროში შეიძლება, არ გამოგივიდეს, ან ძალიან ბევრი რამ გვქონდეს დასახვეწი, თუმცა ცდის გარეშე, არაფერი გამოდის.ხარისხის შენარჩუნება ხდება ყოველდღიურად აღმოჩენილი ხარვეზების გამოსწორებითა და განვითარებისთვის მუშაობით.

ბაზარი დღითი დღე ვითარდება, 5 წლის წინ თუ მხოლოდ Menu.ge ოპერირებდა, ახლა არაერთი კომპანია გამოჩნდა. როგორ შეხვდით ამ გამოწვევას?

კონკურენცია წარმოუდგენლად მაღალია, თუმცა ჩვენთვის ეს ახალი შესაძლებლობა უფროა, ვიდრე წუხილი. ამას აღვიქვამთ, როგორც ბაზრის ზრდას და გვიხარია, რომ ასეთი დიდი გზა გავკვალეთ. ჩვენ თანმიდევრულად ვვითარდებით და ჩვენს რიტმს მივყვებით. ყოველდღიურად ვცდილობთ, ჩვენს მომხმარებელს სიახლეები შევთავაზოთ. ასეთი სიახლეებია, მაგალითად, უკვე ჩაშვებული დრონით მიტანის სერვისი, რომელიც სრულად ამოქმედდება მას შემდეგ, რაც საავიაციო სააგენტოსთან ყველაფერს შევათანხმდებთ. ასევე, „მენიუ ბოტი“ - ეს არის „მესენჯერ ბოტი“, რომლის მეშვეობითაც შეკვეთის გაკეთება „ფეისბუქიდან“ გაუსვლელად არის შესაძლებელი.

რა სამომავლო გეგმები აქვს კომპანიას?

წინ ბევრი სიახლეა. ივნისის შუა რიცხვებიდან ჩვენი აპლიკაცია სრულად განახლდება და აბსოლუტურად ავტონომიური და დამოუკიდებელი იქნება. ეს კიდევ უფრო შეამცირებს მიტანის დროს და გაზრდის ხარისხს. ვფიქრობთ, რომ ზაფხულის ბოლოდან სრულად დრონით მიტანის სერვისს ავამოქმედებთ და კიდევ უფრო შევამცირებთ ჩვენი მომხმარებლების ხარჯებს.

R

რა კითხვები უნდა დავსვათ სასტუმროს დაჯავშნამდე, რომ მან ჩვენი მოლოდინები გაამართლოს?

Apple Pay ხალიკ ბანკი საქართველოს მომხმარებლებისთვის

„ვისოლი“ Smart Pay ფორმატის ავტოგასამართი სადგურების ქსელს ავითარებს