კონფლიქტები
პოლიტიკა
მსოფლიო

9

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის მეთხუთმეტე დღე დაიწყება 22:19-ზე, მთვარე მშვილდოსანშია – ენერგიული დღეა. ჯობია ემოციების მოთვინიერება, ვნებების აღკვეთა და თვითდისციპლინის გაძლიერება დაიწყება. მოიქეცით მშვიდად. მნიშვნელოვანი არაფერი გააკეთო. დაიწყეთ მარტივი ამოცანები, რომლებიც არ საჭიროებს ზედმეტ ძალისხმევას. ყურადღება მიაქციეთ საინტერესო იდეებს, შესაძლოა სამომავლოდ გამოგადგეთ. არ არის რეკომენდებული გამოიჩინოთ ამბიცია. გადაიტანოთ პასუხისმგებლობა სხვა ადამიანებზე. ჩაერთოთ ფინანსურ ოპერაციებში. მნიშვნელოვანი მოლაპარაკებების წარმოება. დღეს მოხმარებული პროდუქტები უნდა იყოს მაღალი ხარისხის და ახალი. უმჯობესია უარი თქვათ ძლიერ ჩაის, ყავასა და ალკოჰოლურ სასმელებზე.
კულტურა/შოუბიზნესი
სამართალი
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
მოზაიკა
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
“რემარკეტინგი” “PR ტურბო” და “ინსტანტ ბანერი”-პროდუქტის პოპულარიზაციის უახლესი მეთოდების გამოყენება უკვე საქართველოშიც შესაძლებელია
“რემარკეტინგი” “PR ტურბო” და “ინსტანტ ბანერი”-პროდუქტის პოპულარიზაციის უახლესი მეთოდების გამოყენება უკვე საქართველოშიც შესაძლებელია

„რე­მარ­კე­ტინ­გი“, „PR ტურ­ბო“ და „ინ­სტანტ ბა­ნე­რი“ - ეს„პა­ლიტ­რა მე­დი­ის“ სამი ახა­ლი პრო­დუქ­ტია, რო­მელ­თა მეშ­ვე­ო­ბით, პრო­დუქ­ტი­სა თუ სერ­ვი­სის რე­ლე­ვან­ტუ­რი აუ­დი­ტო­რი­ის­თვის უფრო სწრა­ფად გაც­ნო­ბაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

სა­მი­ვე სერ­ვი­სის პრე­ზენ­ტა­ცია „პა­ლიტ­რა მე­დი­ის“ მარ­კე­ტინ­გი­სა და კორ­პო­რა­ტი­უ­ლი გა­ყიდ­ვე­ბის ხელ­მძღვა­ნელ­მა­ი­რაკ­ლი სა­ა­მიშ­ვილ­მა სა­ქარ­თვე­ლო­ში სულ ახ­ლა­ხანს ჩა­ა­ტა­რა, და რო­გორც აღ­ნიშ­ნა რე­მარ­კე­ტინ­გის გა­მო­ყე­ნე­ბით ოთხჯერ უფრო მა­ღა­ლი კონ­ვერ­სი­ის მი­ღე­ბაა შე­საძ­ლე­ბე­ლი.

სა­ინ­ტე­რე­სოა, რა არის რე­მარ­კე­ტინ­გი და რო­გორ შე­იძ­ლე­ბა მო­ერ­გოს ის ქარ­თულ ბა­ზარს?

რე­მარ­კე­ტინ­გი არის მარ­კე­ტინ­გუ­ლი სის­ტე­მა რო­მე­ლიც სა­შუ­ა­ლე­ბას გვაძ­ლევს შევ­ძლოთ მომ­ხმა­რებ­ლის ქცე­ვი­სა და ინ­ტე­რე­სე­ბის იდენ­ტი­ფი­ცი­რე­ბა რის შე­დე­გა­დაც თქვენ­თვის სა­ინ­ტე­რე­სო აუ­დი­ტო­რი­ას აჩ­ვე­ნებთ რეკ­ლა­მას, აუ­დი­ტო­რი­ას რო­მე­ლიც უკვე და­ინ­ტე­რე­სე­ბუ­ლია თქვე­ნი პრო­დუქ­ტით.

ჰაბსპო­ტის (ერთ-ერთი ყვე­ლა­ზე დიდი ონ­ლა­ინ მარ­კე­ტინ­გუ­ლი სა­ერ­თა­შო­რი­სო კომ­პა­ნი­ის) მიერ ჩა­ტა­რე­ბუ­ლი კვლე­ვის თა­ნახ­მად, რე­მარ­კე­ტინ­გის გა­მო­ყე­ნე­ბით, რეკ­ლა­მის შე­დე­გი­ა­ნო­ბა შე­საძ­ლოა, 400%-მდე გა­ი­ზარ­დოს. ის არის ონ­ლა­ინ მარ­კე­ტინ­გუ­ლი სის­ტე­მა, რო­მე­ლიც იძ­ლე­ვა შე­საძ­ლებ­ლო­ბას, კონ­კრე­ტუ­ლი პრო­დუქ­ცი­ით და­ინ­ტე­რე­სე­ბულ მომ­ხმა­რე­ბელს სხვა­დას­ხვა ვებგ­ვერ­დსა და სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში აჩ­ვე­ნოთ რეკ­ლა­მა.

რე­მარ­კე­ტინ­გის მუ­შა­ო­ბის პრინ­ცი­პი მარ­ტი­ვია: ხდე­ბა მომ­ხმა­რებ­ლის ინ­ტე­რე­სე­ბის იდენ­ტი­ფი­ცი­რე­ბა და მათ­თვის რე­ლე­ვან­ტუ­რი რეკ­ლა­მის სხვა­დას­ხვა პლატ­ფორ­მა­ზე ჩვე­ნე­ბა, რაც რო­გორც რეკ­ლა­მის განმთავ­სებ­ლის­თვის ასე­ვე მომ­ხმა­რებ­ლის­თვი­საც სა­ინ­ტე­რე­სოა რად­გან ნა­ხუ­ლო­ბენ მხო­ლოდ მათ­თვის სა­ინ­ტე­რე­სო რეკ­ლა­მას.

რო­გორც ირაკ­ლი სა­ა­მიშ­ვილ­მა აღ­ნიშ­ნა, „პა­ლიტ­რა მე­დი­ამ“ და­ნერ­გა სის­ტე­მა, რო­მე­ლიც რე­მარ­კე­ტინგს კი­დევ უფრო სა­ინ­ტე­რე­სოს ხდის. კერ­ძოდ, კონ­კრე­ტუ­ლი სერ­ვი­სი­სა თუ პრო­დუქ­ტის შე­სა­ხებ იწე­რე­ბა სტა­ტია, შემ­დეგ კი ხდე­ბა მისი მკი­თხვე­ლე­ბი­სა და აღიშ­ნუ­ლი პრო­დუქ­ტის ვებგ­ვერ­დის ვი­ზი­ტო­რე­ბის იდენ­ტი­ფი­ცი­რე­ბა. ამ ნა­ბი­ჯე­ბის შემ­დეგ კი მო­ცე­მუ­ლი აუ­დი­ტო­რია რეკ­ლა­მას რო­გორც „პა­ლიტ­რა მე­დი­ის“ ვებგ­ვერ­დებ­ზე, ისე „ფე­ის­ბუქ­ზე“ ხე­დავს.

გარ­და იმი­სა, რომ პრო­დუქ­ცი­ი­სა თუ სერ­ვი­სის ცნო­ბა­დო­ბა იზ­რდე­ბა, რე­მარ­კე­ტინ­გის მეშ­ვე­ო­ბით კომ­პა­ნი­ას სა­შუ­ა­ლე­ბა ეძ­ლე­ვა, და­ინ­ტე­რე­სე­ბულ მომ­ხმა­რე­ბელ­თა ბაზა შექ­მნას და გა­ყიდ­ვე­ბი კი­დევ უფრო გა­ზარ­დოს.

სა­ზღვარ­გა­რეთ რე­მარ­კე­ტინ­გი აქ­ტი­უ­რად გა­მო­ი­ყე­ნე­ბა რო­გორც მოკ­ლე­ვა­დი­ა­ნი ასე­ვე გრძელ­ვა­დი­ა­ნი კამ­პა­ნი­ე­ბის­თვის. მოკ­ლე­ვა­დი­ა­ნი კამ­პა­ნი­ე­ბის ძი­რი­თა­დი მი­ზა­ნი მომ­ხმა­რებ­ლამ­დე ინ­ფორ­მა­ცი­ის სწრა­ფად მი­ტა­ნა და ცნო­ბა­დო­ბის ამაღ­ლე­ბაა. გრძელ­ვა­დი­ან კამ­პა­ნი­ებ­ში კი პო­ტენ­ცი­ურ მომ­ხმა­რებ­ლამ­დე ინ­ფორ­მა­ცი­ის სტრუქ­ტუ­რუ­ლად მი­წო­დე­ბას უზ­რუნ­ველ­ყოფს.

იმის გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბით, რომ ჩვენს ქვე­ყა­ნა­ში დამ­წყე­ბი კომ­პა­ნი­ე­ბის დიდ ნა­წილს სა­რეკ­ლა­მო კამ­პა­ნი­ა­ში დი­დძა­ლი თან­ხის და­ხარ­ჯვა უჭირს, რე­მარ­კე­ტინ­გი მათი ცნო­ბა­დო­ბის ასა­მაღ­ლებ­ლად ერთ-ერთი სა­უ­კე­თე­სო სა­შუ­ა­ლე­ბაა, რად­გან ხარ­ჯე­ფექ­ტუ­რია, ვიდ­რე სხვა ტი­პის კამ­პა­ნი­ე­ბი. „პა­ლიტ­რა მე­დი­ის“ მარ­კე­ტინ­გის ხელ­მძღვა­ნე­ლის, ირაკ­ლი სა­ა­მიშ­ვი­ლის გან­ცხა­დე­ბით, ამას ვორდსტი­მის კვლე­ვაც მოწ­მობს.

აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ „PR ტურ­ბოს“ მეშ­ვე­ო­ბით კომ­პა­ნი­ის ან პრო­დუქ­ცი­ის შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცია „ფე­ის­ბუქ­სა“ თუ „პა­ლიტ­რა მე­დი­ის“ სხვა­დას­ხვა ვებგ­ვერ­დზე კი­დევ უფრო ხში­რად ჩნდე­ბა.

ალ­ბათ, ბევ­რჯერ გქო­ნი­ათ შემ­თხვე­ვა, როცა სა­ინ­ტე­რე­სო სტა­ტი­ის კი­თხვი­სას ეკ­რან­ზე გა­მო­სა­ხულ რეკ­ლა­მას სხვა გვერ­დზე გა­და­უყ­ვა­ნი­ხართ, რაც თქვე­ნი გა­ღი­ზი­ა­ნე­ბის მი­ზე­ზი გახ­და.

იმი­სათ­ვის, რომ მსგავ­სი შემ­თხვე­ვე­ბი თა­ვი­დან ავი­ცი­ლოთ და ჩვე­ნი პრო­დუქ­ცი­ის შე­თა­ვა­ზე­ბი­სას მომ­ხმა­რე­ბელს სა­ინ­ტე­რე­სო მა­სა­ლის კი­თხვა არ შე­ვა­წყვე­ტი­ნოთ, „პა­ლიტ­რა მე­დი­ამ“ კი­დევ ერთი ახა­ლი სერ­ვი­სი - „ინ­სტანტ ბა­ნე­რი“ წა­რად­გი­ნა.

რო­გორ მუ­შა­ობს ის?

„ინ­სტანტ ბა­ნე­რი“ ეკ­რან­ზე სტა­ტი­ის კი­თხვი­სას, იმა­ვე გვერ­დზე გა­მოჩ­ნდე­ბა და მომ­ხმა­რე­ბე­ლი სხვა­გან არ გა­დაჰ­ყავს, რაც პრო­დუქ­ტის ცნო­ბა­დო­ბის ამაღ­ლე­ბა­სა და მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის და­დე­ბი­თი გან­წყო­ბის შექ­მნას ემ­სა­ხუ­რე­ბა.

ირაკ­ლი სა­ა­მიშ­ვი­ლის თქმით, ყვე­ლა პრო­დუქ­ტი, რა­ზეც „პა­ლიტ­რა მე­დი­ამ“ იმუ­შა­ვა, მა­გა­ლი­თებ­ზე გა­მოც­დი­ლი და ეფექ­ტუ­რია. ამას კი არამ­ხო­ლოდ ჩვე­ნი ქვეყ­ნის, არა­მედ უცხო­უ­რი მა­გა­ლი­თე­ბიც მოწ­მობს.

პრე­ზენ­ტა­ცია კი­თხვა-პა­სუ­ხის რე­ჟიმ­ში წა­რი­მარ­თა. სხვა­დას­ხვა კომ­პა­ნი­ის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი ახა­ლი სერ­ვი­სის მუ­შა­ო­ბის პრინ­ცი­პი­თა და შე­დე­გე­ბით და­ინ­ტე­რეს­დნენ. რო­გორც მათ პრე­ზენ­ტა­ცი­ის დას­რუ­ლე­ბის შემ­დეგ გა­ნა­ცხა­დეს, „პა­ლიტ­რა მე­დი­ის“ მიერ წარ­დგე­ნი­ლი სერ­ვი­სე­ბი სა­ინ­ტე­რე­სო და ინო­ვა­ცი­უ­რია და სა­კუ­თა­რი პრო­დუქ­ცი­ის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ის­თვის აუ­ცი­ლებ­ლად გა­მო­ი­ყე­ნე­ბენ.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
უკონტროლო ვითარება ლოს-ანჯელესის ქუჩებში - პოლიციასა და მომიტინგეებს შორის შეტაკებები გრძელდება
ავტორი:

“რემარკეტინგი” “PR ტურბო” და “ინსტანტ ბანერი”-პროდუქტის პოპულარიზაციის უახლესი მეთოდების გამოყენება უკვე საქართველოშიც შესაძლებელია

“რემარკეტინგი” “PR ტურბო” და “ინსტანტ ბანერი”-პროდუქტის პოპულარიზაციის უახლესი მეთოდების გამოყენება უკვე საქართველოშიც შესაძლებელია

„რემარკეტინგი“, „PR ტურბო“ და „ინსტანტ ბანერი“ - ეს„პალიტრა მედიის“ სამი ახალი პროდუქტია, რომელთა მეშვეობით, პროდუქტისა თუ სერვისის რელევანტური აუდიტორიისთვის უფრო სწრაფად გაცნობაა შესაძლებელი.

სამივე სერვისის პრეზენტაცია „პალიტრა მედიის“ მარკეტინგისა და კორპორატიული გაყიდვების ხელმძღვანელმაირაკლი საამიშვილმა საქართველოში სულ ახლახანს ჩაატარა, და როგორც აღნიშნა რემარკეტინგის გამოყენებით ოთხჯერ უფრო მაღალი კონვერსიის მიღებაა შესაძლებელი.

საინტერესოა, რა არის რემარკეტინგი და როგორ შეიძლება მოერგოს ის ქართულ ბაზარს?

რემარკეტინგი არის მარკეტინგული სისტემა რომელიც საშუალებას გვაძლევს შევძლოთ მომხმარებლის ქცევისა და ინტერესების იდენტიფიცირება რის შედეგადაც თქვენთვის საინტერესო აუდიტორიას აჩვენებთ რეკლამას, აუდიტორიას რომელიც უკვე დაინტერესებულია თქვენი პროდუქტით.

ჰაბსპოტის (ერთ-ერთი ყველაზე დიდი ონლაინ მარკეტინგული საერთაშორისო კომპანიის) მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად, რემარკეტინგის გამოყენებით, რეკლამის შედეგიანობა შესაძლოა, 400%-მდე გაიზარდოს. ის არის ონლაინ მარკეტინგული სისტემა, რომელიც იძლევა შესაძლებლობას, კონკრეტული პროდუქციით დაინტერესებულ მომხმარებელს სხვადასხვა ვებგვერდსა და სოციალურ ქსელში აჩვენოთ რეკლამა.

რემარკეტინგის მუშაობის პრინციპი მარტივია: ხდება მომხმარებლის ინტერესების იდენტიფიცირება და მათთვის რელევანტური რეკლამის სხვადასხვა პლატფორმაზე ჩვენება, რაც როგორც რეკლამის განმთავსებლისთვის ასევე მომხმარებლისთვისაც საინტერესოა რადგან ნახულობენ მხოლოდ მათთვის საინტერესო რეკლამას.

როგორც ირაკლი საამიშვილმა აღნიშნა, „პალიტრა მედიამ“ დანერგა სისტემა, რომელიც რემარკეტინგს კიდევ უფრო საინტერესოს ხდის. კერძოდ, კონკრეტული სერვისისა თუ პროდუქტის შესახებ იწერება სტატია, შემდეგ კი ხდება მისი მკითხველებისა და აღიშნული პროდუქტის ვებგვერდის ვიზიტორების იდენტიფიცირება. ამ ნაბიჯების შემდეგ კი მოცემული აუდიტორია რეკლამას როგორც „პალიტრა მედიის“ ვებგვერდებზე, ისე „ფეისბუქზე“ ხედავს.

გარდა იმისა, რომ პროდუქციისა თუ სერვისის ცნობადობა იზრდება, რემარკეტინგის მეშვეობით კომპანიას საშუალება ეძლევა, დაინტერესებულ მომხმარებელთა ბაზა შექმნას და გაყიდვები კიდევ უფრო გაზარდოს.

საზღვარგარეთ რემარკეტინგი აქტიურად გამოიყენება როგორც მოკლევადიანი ასევე გრძელვადიანი კამპანიებისთვის. მოკლევადიანი კამპანიების ძირითადი მიზანი მომხმარებლამდე ინფორმაციის სწრაფად მიტანა და ცნობადობის ამაღლებაა. გრძელვადიან კამპანიებში კი პოტენციურ მომხმარებლამდე ინფორმაციის სტრუქტურულად მიწოდებას უზრუნველყოფს.

იმის გათვალისწინებით, რომ ჩვენს ქვეყანაში დამწყები კომპანიების დიდ ნაწილს სარეკლამო კამპანიაში დიდძალი თანხის დახარჯვა უჭირს, რემარკეტინგი მათი ცნობადობის ასამაღლებლად ერთ-ერთი საუკეთესო საშუალებაა, რადგან ხარჯეფექტურია, ვიდრე სხვა ტიპის კამპანიები. „პალიტრა მედიის“ მარკეტინგის ხელმძღვანელის, ირაკლი საამიშვილის განცხადებით, ამას ვორდსტიმის კვლევაც მოწმობს.

აღსანიშნავია, რომ „PR ტურბოს“ მეშვეობით კომპანიის ან პროდუქციის შესახებ ინფორმაცია „ფეისბუქსა“ თუ „პალიტრა მედიის“ სხვადასხვა ვებგვერდზე კიდევ უფრო ხშირად ჩნდება.

ალბათ, ბევრჯერ გქონიათ შემთხვევა, როცა საინტერესო სტატიის კითხვისას ეკრანზე გამოსახულ რეკლამას სხვა გვერდზე გადაუყვანიხართ, რაც თქვენი გაღიზიანების მიზეზი გახდა.

იმისათვის, რომ მსგავსი შემთხვევები თავიდან ავიცილოთ და ჩვენი პროდუქციის შეთავაზებისას მომხმარებელს საინტერესო მასალის კითხვა არ შევაწყვეტინოთ, „პალიტრა მედიამ“ კიდევ ერთი ახალი სერვისი - „ინსტანტ ბანერი“ წარადგინა.

როგორ მუშაობს ის?

„ინსტანტ ბანერი“ ეკრანზე სტატიის კითხვისას, იმავე გვერდზე გამოჩნდება და მომხმარებელი სხვაგან არ გადაჰყავს, რაც პროდუქტის ცნობადობის ამაღლებასა და მომხმარებლისთვის დადებითი განწყობის შექმნას ემსახურება.

ირაკლი საამიშვილის თქმით, ყველა პროდუქტი, რაზეც „პალიტრა მედიამ“ იმუშავა, მაგალითებზე გამოცდილი და ეფექტურია. ამას კი არამხოლოდ ჩვენი ქვეყნის, არამედ უცხოური მაგალითებიც მოწმობს.

პრეზენტაცია კითხვა-პასუხის რეჟიმში წარიმართა. სხვადასხვა კომპანიის წარმომადგენლები ახალი სერვისის მუშაობის პრინციპითა და შედეგებით დაინტერესდნენ. როგორც მათ პრეზენტაციის დასრულების შემდეგ განაცხადეს, „პალიტრა მედიის“ მიერ წარდგენილი სერვისები საინტერესო და ინოვაციურია და საკუთარი პროდუქციის პოპულარიზაციისთვის აუცილებლად გამოიყენებენ.

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი