მსოფლიო
პოლიტიკა
სამართალი

20

ივლისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის ოცდამეექვსე დღე დაიწყება 00:44-ზე, მთვარე ტყუპს ესტუმრება 13:21-ზე – შეიძლება იყოს ზედმეტი აურზაური და ენერგიის ფლანგვა ლაპარაკზე. მეტად დაისვენეთ. იყავით შერჩევითი კონტაქტებში. მოუსმინეთ მეგობრების რჩევებს. კოლეგებთან იყავით ნეიტრალური. მოერიდეთ პროვოკაციებსა და ცდუნებებს. გზებზე განსაკუთრებით ფრთხილად იყავით. კარგი დღეა კონტაქტებისა და გაცნობისთვის. ინფორმაციის, იდეების გაცვლა. ხელსაყრელია შეხვედრები და მოლაპარაკებები. აქტიური ორგანოებია: მხრები, მკლავები, თითები, ფილტვები, ენდოკრინული სისტემა. გაწმინდეთ ფანჯრები. გაანიავეთ სახლი. მოერიდეთ მძიმე საკვების მიღებას.
Faceამბები
მეცნიერება
სამხედრო
საზოგადოება
მოზაიკა
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სპორტი
წიგნები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
"სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს" - სასტუმრო თბილისში, სადაც თავს სახლში იგრძნობთ
"სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს" - სასტუმრო თბილისში, სადაც თავს სახლში იგრძნობთ

სა­ქარ­თვე­ლო­ში სას­ტუმ­როს, რო­გორც მომ­სა­ხუ­რე­ბის სფე­როს ერთ-ერთი მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნი კომ­პო­ნენ­ტის გან­ვი­თა­რე­ბა აქ­ტი­უ­რად მიმ­დი­ნა­რე­ობს. მისი გან­ვი­თა­რე­ბით რო­გორც ად­გი­ლობ­რი­ვი ბიზ­ნეს-სექ­ტო­რი, ისე უცხო­ე­ლი ინ­ვეს­ტო­რე­ბი ინ­ტე­რეს­დე­ბი­ან და ამა­ში შე­სა­ბა­მის კა­პი­ტალ­საც დე­ბენ.

ამას­თან, ტუ­რიზ­მის გან­ვი­თა­რე­ბას­თან ერ­თად, მო­თხოვ­ნა არამ­ხო­ლოდ სა­სი­ა­მოვ­ნო გა­რე­მო­სა და კომ­ფორ­ტის მქო­ნე სას­ტუმ­რო­ებ­ზე, არა­მედ, ისეთ რეს­ტორ­ნებ­ზეც გაჩ­ნდა, რომ­ლე­ბიც უცხო­ელ ვი­ზი­ტო­რებს ქარ­თუ­ლი სამ­ზა­რე­უ­ლოს სა­უ­კე­თე­სო შე­დევ­რებს შეს­თა­ვა­ზე­ბენ. ამ ორი მი­მარ­თუ­ლე­ბით მუ­შა­ო­ბის პრო­ცეს­ში აქ­ტი­უ­რად ჩა­ერ­თო რეს­ტო­რა­ნი "ბარ­ბა­რეს­თან", რო­მე­ლიც თბი­ლის­ში დიდი პო­პუ­ლა­რო­ბით სარ­გებ­ლობს და უკვე სა­კუ­თარ ად­გილს იმ­კვიდ­რებს Taste Tbilisi Hotel, რო­მელ­საც ყო­ველ­წლი­უ­რად სულ უფრო მეტი ტუ­რის­ტი სტუმ­რობს.

რო­გორ შე­იქ­მნა აღ­ნიშ­ნუ­ლი კომ­პა­ნი­ე­ბი და რამ გა­ნა­პი­რო­ბა ბა­ზარ­ზე მათი წარ­მა­ტე­ბა - ამის შე­სა­ხებ AMBEBI.GE-ს Taste Tbilisi Hotel-ის დი­რექ­ტო­რი ან­დრია ქუ­რას­ბე­დი­ა­ნი დე­ტა­ლუ­რად ესა­უბ­რა.

- ყო­ველ­წლი­უ­რი მო­ნა­ცე­მე­ბი გვაჩ­ვე­ნებს რომ, სა­ქარ­თვე­ლო­ში ტუ­რიზ­მი ვი­თარ­დე­ბა და ალ­ბათ, სას­ტუმ­რო­ებ­ზე მო­თხოვ­ნაც იზ­რდე­ბა. ეს ხომ არ გახ­და "თე­ისთ ჯგუ­ფის" შექ­მნის მო­ტი­ვა­ტო­რი და რო­გორ ჩა­მო­ა­ყა­ლი­ბეთ მისი კონ­ცეფ­ცია?

- სა­ქარ­თვე­ლო­ში ტუ­რიზ­მი ყო­ველ­წლი­უ­რად იზ­რდე­ბა სამ­წუ­ხა­როდ მომ­სა­ხუ­რე­ო­ბის ხა­რის­ხი არას­ტა­ბი­ლუ­რი და და­უხ­ვე­წა­ვია სა­შუ­ა­ლო 3 ვარსვკვლა­ვი­ან სას­ტუმ­რო­ებ­ში რის გა­მოც ორ­გა­ნი­ზა­ცია შპს „ქარ­თულ­მა ოჯახ­მა“ და შპს “სი­ნერ­ჯი კა­პი­ტალსმა“, სას­ტუმ­რო­ე­ბის მე­ნე­ჯმენტ კომ­პა­ნი­ის ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბა გა­დავ­წყვი­ტეთ. კონ­ცეფ­ცია კომ­პა­ნია „სი­ნერ­ჯი“-ის დი­რექ­ტორ­მა პა­პუ­ნა ტო­ლი­აშ­ვილ­მა მო­ი­ფიქ­რა, რო­მე­ლიც და­ფუძ­ნე­ბუ­ლია სამ პრო­ცეს­ზე: სა­ინ­ტე­რე­სო, და­უ­ვი­წყა­რი და ყუ­რა­დღე­ბი­ა­ნი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ო­ბა, ქარ­თუ­ლი აუ­თენ­ტუ­რი სა­უზ­მის შექ­მნა და მშვი­დი ძილი.

ჩვე­ნი მი­ზა­ნი არ არის შევ­ქმნათ 5-ვარ­სკვლა­ვი­ა­ნი სას­ტუმ­რო­ე­ბი, ამ ყვე­ლა­ფერ­ზე ვმუ­შა­ობთ 3-ვარ­კვლა­ვი­ან სას­ტუმ­რო­ში რაც გვაძ­ლევს სა­შუ­ა­ლო სეგ­მენ­ტში მე­ტად სა­ინ­ტე­რე­სო გა­რე­მოს ჩა­მო­ყა­ლი­ბე­ბას.

- რო­გო­რია "თე­ისთ კა­პი­ტა­ლის" ის­ტო­რია, მისი მა­მოძ­რა­ვე­ბე­ლი ძალა და წარ­მა­ტე­ბის ძი­რი­თა­დი მი­ზე­ზი?

- ჩვენ­მა ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ამ და­ახ­ლო­ე­ბით, ერთი წლის წინ და­ი­წყო ფუნ­ქცი­ო­ნი­რე­ბა. ის კომ­პა­ნია "ქარ­თულ­მა ოჯახ­მა" და "სი­ნერ­ჯი კა­პი­ტალ­მა" და­ა­არ­სა. იდეა ასე­თი იყო: რეს­ტო­რან­ში - "ბარ­ბა­რეს­თან" არ­სე­ბუ­ლი მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა გა­დაგ­ვე­ტა­ნა ქსე­ლუ­რი სას­ტუმ­რო­ე­ბის ბიზ­ნეს­ში. ჩვენ კარ­გად გვაქვს გაც­ნო­ბი­ე­რე­ბუ­ლი, რას ნიშ­ნავს მომ­სა­ხუ­რე­ბა; რას ნიშ­ნავს, რო­დე­საც კონ­კრე­ტულ სა­კი­თხებ­ში შენს ცოდ­ნას მომ­ხმა­რე­ბე­ლი სა­კუ­თარ თავ­ზე გრძნობს.

ჩვენ კარ­გად გვაქვს გაც­ნო­ბი­ე­რე­ბუ­ლი, რას ნიშ­ნავს მომ­სა­ხუ­რე­ბა; რას ნიშ­ნავს, რო­დე­საც კონ­კრე­ტულ სა­კი­თხებ­ში შენს ცოდ­ნას მომ­ხმა­რე­ბე­ლი სა­კუ­თარ თავ­ზე გრძნობს. ამ პრო­ექ­ტის გან­ხორ­ცი­ე­ლე­ბის პრო­ცეს­ში, "სი­ნერ­ჯი კა­პი­ტა­ლის" მთა­ვა­რი ამო­ცა­ნა იყო ის, რომ ჩვე­ნი სა­ხით სწო­რი პარტნი­ო­რი შე­ერ­ჩია და მიგ­ვაჩ­ნია, რომ მათი სა­ხით ჩვენც სწო­რი პარტნი­ო­რი შე­ვარ­ჩი­ეთ. რო­დე­საც რეს­ტო­რა­ნი "ბარ­ბა­რეს­თან" შე­იქ­მნა სტრუქ­ტუ­რა კომ­პა­ნია "სი­ნერ­ჯიმ " შექ­მნა, მათი წარ­მა­ტე­ბუ­ლი საქ­მი­ა­ნო­ბა 18 წე­ლი­წა­დია ყო­ველ­წლი­უ­რად ძლი­ერ­დე­ბა, ისი­ნი ეხ­მა­რე­ბი­ან ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ებს სა­მუ­შაო პრო­ცეს­ში მუდ­მი­ვად ახა­ლი იდე­ე­ბი შე­მო­ი­ტა­ნონ, ადა­მი­ა­ნე­ბი კომ­პლექ­სუ­რად მარ­თონ, სწორ კულ­ტუ­რას აყა­ლი­ბე­ბენ, რაც გან­ვი­თა­რე­ბის­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია.

ჩვე­ნი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ის მთა­ვა­რი ამო­ცა­ა­ნა სტუ­მარს აგ­რძნო­ბის თავი მის მე­ო­რე სახ­ლში. მიგ­ვაჩ­ნია, რომ მომ­ხმა­რე­ბელ­ზე მორ­გე­ბუ­ლი ინ­დი­ვი­დუ­ა­ლუ­რი მომ­სა­ხუ­რე­ბა უმ­ნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნე­სია. სტუ­მა­რი უნდა გრძნობ­დეს, რომ მას­ზე იზ­რუ­ნეს და იფიქ­რეს. სას­ტუმ­რო Taste Hotel Tbilisi-ში ყვე­ლა­ფერს კრე­ა­ტი­უ­ლად ვან­ვი­თა­რებთ, რაც ძა­ლი­ან მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია.

- აპი­რებთ თუ არა, ასე­თი ტი­პის მომ­სა­ხუ­რე­ბა სხვა რე­გი­ო­ნებ­შიც და­ნერ­გოთ. რო­გო­რია თქვე­ნი სა­მო­მავ­ლო გეგ­მე­ბი?

- ამ ეტაპ­ზე, აღ­მა­შე­ნებ­ლის გამ­ზირ­ზე მხო­ლოდ ერთი სას­ტუმ­რო­თი ვართ წარ­მოდ­გე­ნი­ლე­ბი. 2019 წელს და­გეგ­მი­ლია სამი ახა­ლი სას­ტუმ­როს მმარ­თვე­ლო­ბა­ში ჩარ­თვა თბი­ლის­ში, კა­ხეთ­სა და ქუ­თა­ის­ში, რად­გან ორი­ვე რე­გი­ონ­ში აღ­ნიშ­ნუ­ლი საქ­მი­ა­ნო­ბის გან­ვი­თა­რე­ბის დიდი მო­თხოვ­ნა და პო­ტენ­ცი­ა­ლია.

- რაც შე­ე­ხე­ბა თქვენს უკვე წარ­მა­ტე­ბულ და პო­პუ­ლა­რულ ბიზ­ნესს - "ბარ­ბა­რეს­თან", რო­გორ გაჩ­ნდა შექ­მნის იდეა და გან­ვი­თა­რე­ბის რა ეტაპ­ზეა ახლა მისი გან­ვი­თა­რე­ბის პრო­ცე­სი?

- რეს­ტო­რა­ნი „ბარ­ბა­რეს­თან“ 3 წე­ლია მოღ­ვა­წე­ობს, მისი შექ­მნის იდეა გან­ვი­თა­რე­ბის დიდ­მა სურ­ვილ­მა გა­ნა­პი­რო­ბა, ჩვე­ნი მი­ზა­ნი გახ­ლდათ გაგ­ვე­ცო­ცხლე­ბი­ნა და შეგ­ვემ­ქნა ძვე­ლი ქარ­თუ­ლი ტრა­დი­ცი­უ­ლი რე­ცეპ­ტე­ბი, რის შე­დე­გად და­ვი­წყეთ ფიქ­რი რო­გორ შე­იძ­ლე­ბო­და ამ კუ­თხით მუ­შა­ო­ბა სა­წყის ეტაპ­ზე და­ვი­წყეთ ინ­ფორ­მა­ცი­ის მო­ძი­ე­ბა, და­ვი­ო­დით ბიბ­ლი­ო­თე­კებ­ში, ვე­ძებ­დით რე­ცეპ­ტებს ხნი­ერ ხალ­ხთან რა­ი­ო­ნებ­ში, სოფ­ლებ­ში. პა­რა­ლე­ლუ­რად რეს­ტორ­ნი ინ­ტე­რი­ერ­ზე ვმუ­შა­ობ­დით და ერთ დღეს, მშრალ ხიდ­ზე დე­კო­რა­ტი­უ­ლი აქ­სე­სუ­ა­რე­ბის შე­ძე­ნი­სას ამო­ვა­ჩი­ნეთ ბარ­ბა­რე ჯორ­ჯა­ძის კუ­ლი­ნა­რი­უ­ლი წიგ­ნი „სრუ­ლი სამ­ზა­რე­უ­ლო“ გა­მო­ცე­მუ­ლი 1914 წელს. მას­ში რვა­ას შვი­დი რე­ცეპ­ტია, რო­მე­ლიც სრუ­ლი­ად გან­სხვავ­დე­ბა იმ კერ­ძე­ბის­გან რაც სა­ქარ­თვე­ლო­ში 100 წელ­ზე მე­ტია მზად­დე­ბა.

ზუს­ტად ამ რე­ცეპ­ტებ­მა მოგ­ვცა გან­ვი­თა­რე­ბის სწო­რი მი­მარ­თუ­ლე­ბა ჩა­მო­ვა­ყა­ლი­ბეთ კონ­ცეფ­ცია რო­მე­ლიც ავა­გეთ კნე­ი­ნა ბარ­ბა­რეს ჯორ­ჯა­ძის ნა­მუ­შე­ვარ­ზე. რეს­ტორ­ნის დი­ზა­ი­ნი შექ­მნი­ლია მე­ცხრა­მე­ტე სა­უ­კუ­ნის მი­მარ­თუ­ლე­ბით, ხოლო მომ­სა­ხუ­რე­ო­ბა ეს­პა­ნე­თის სა­მე­ფო კარ­ზე არ­სე­ბუ­ლი სტან­დარ­ტე­ბი­თა და ჩვე­ნი ინ­ტერპრე­ტა­ცი­ით ჩა­მო­ვა­ყა­ლი­ბეთ. დღე­ვან­დელ დღეს 807 რე­ცეპ­ტი­დან 195 რე­ცე­ტია აღ­დგე­ნი­ლი რო­მელც ყო­ველ სე­ზონ­ზე ნახ­ლდე­ბა, ჩვენ­თვის მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია ახა­ლი, ხა­რის­ხი­ა­ნი, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი, სე­ზო­ნუ­რი პრო­დუქ­ტე­ბი რაც გვაძ­ლევს ხა­რიხ­სის გან­ვი­თა­რე­ბის სა­შუ­ა­ლე­ბას.

რეს­ტო­რან „ბარ­ბა­რეს­თან“ სტუ­მა­რი მუდ­მივ სი­ახ­ლეს გა­ნიც­დის რაც ჩვენ­თვის ერ­თერ­თი მთა­ვა­რი მი­მარ­თუ­ლე­ბაა, ამ ყვე­ლაფ­რის შე­საქ­მე­ნალ ძა­ლი­ან დიდი ძა­ლის­ხმე­ვა და დრო იხარ­ჯე­ბა სოფ­ლის, ნა­ტუ­რა­ლუ­რი, ქარ­თუ­ლი პრო­დუქ­ტე­ბის მო­ძი­ე­ბა­ში რთუ­ლია სტა­ბი­ლუ­რო­ბა რად­გან ქარ­თვე­ლი ფერ­მე­რი ნაკ­ლე­ბად ფიქ­რობს ამა­ზე. ამის­თვის დაგ­ვჭირ­და რა­მო­დე­ნი­მე წე­ლი­წა­დი რომ მუდ­მი­ვი მომ­წო­დებ­ლე­ბი გვე­ნა­ხა და ჩა­მოგ­ვე­ყა­ლი­ბე­ბი­ნა ნა­ყო­ფი­ე­რი ურ­თი­ერ­თო­ბა.

ჩვე­ნი ორ­გა­ნი­ზა­ცია ყო­ველ წლი­უ­რად იზ­რდე­ბა და ფარ­თოვ­დე­ბა ად­გილ­ზე, სამი წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში ყო­ველ მომ­დევ­ნო წელს ახალ სივ­რცეს ვა­მა­ტებთ ბოლო გან­ვი­თა­რე­ბა 2018 წლის 31 დე­კემ­ბერს მოხ­და, რო­დე­საც რეს­ტო­რანს ბარ­ბა­რე ჯორ­ჯა­ძის პი­რა­დი სივ­რცე შე­ე­მა­ტა 16 და­მა­ტე­ბი­თი სკა­მით. გლო­ბა­რუ­დად ბრენ­დის გან­ვი­თა­რე­ბა­ზე აქყტი­უ­რად ვმუ­შა­ობთ გვსურს რეს­ტო­რა­ნი“ბარ­ბა­რეს­თან“ მსოფ­ლი­ოს წამ­ყვან ქა­ლა­ქებ­ში გა­იხ­სნას რა­საც ფრენ­ჩა­ი­ზის მეშ­ვე­ო­ბით ვა­პი­რებთ მიმ­დი­ნა­რე­ობს რა­მო­დე­ნი­მე მო­ლო­პა­რა­კე­ბა და ვან­ხოთ რო­გორ წა­რი­მარ­თე­ბა პრო­ცე­სე­ბი.

- ბა­ტო­ნო ან­დრია, აპი­რებთ თუ არა, რეს­ტო­რა­ნი - "ბარ­ბა­რეს­თან"კი­დევ უფრო მეტი სი­ახ­ლე და­ნერ­გოთ, რო­გო­რია თქვე­ნი სა­მოქ­მე­დო გეგ­მა?

- ჯერ მხო­ლოდ სამი წე­ლია, "ბარ­ბა­რეს­თან" მომ­ხმა­რებ­ლებს აქ­ტი­უ­რად ემ­სა­ხუ­რე­ბა. მი­მაჩ­ნია, რომ ყვე­ლა­ფე­რი წინ არის. ძა­ლი­ან დიდი გეგ­მე­ბი გვაქვს და მათ აუ­ცი­ლებ­ლად შე­ვას­რუ­ლებთ. ჩვე­ნი სურ­ვი­ლი იყო, რომ "ბარ­ბა­რეს­თან" უფრო მეტი სტუ­მა­რი მიგ­ვე­ღო და დღეს რეს­ტო­რან­ში უკვე 85 სკა­მი გვაქვს, რაც სტუმ­რე­ბის მა­ღალ­მა ინ­ტე­რეს­მა გა­ნა­პი­რო­ბა.

მიგ­ვაჩ­ნია, რომ ქსე­ლის მი­მარ­თუ­ლე­ბით "ბარ­ბა­რეს­თან" შე­იძ­ლე­ბა, გან­ვი­თარ­დეს ქვეყ­ნის ფარ­გლებს გა­რეთ და Franchise-ს კუ­თხით რამ­დე­ნი­მე მო­ლა­პა­რა­კე­ბა­საც ვა­წარ­მო­ებთ. არ­ჩე­უ­ლი გვაქვს არ­ჩე­უ­ლი სამი ქა­ლა­ქი და გვინ­და, აქე­დან და­ვი­წყოთ. ესე­ნია: მოს­კო­ვი, ლონ­დო­ნი და ნიუ იორ­კი.

- რა როლი ითა­მა­შა მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა­ზე ორი­ენ­ტი­რე­ბამ რეს­ტორ­ნის გან­ვი­თა­რე­ბა­ში და ვინ არი­ან მისი ძი­რი­თა­დი სტუმ­რე­ბი?

- და­ახ­ლო­ე­ბით, 2 წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში, ჩვენ ძი­რი­თა­დად, ქარ­თველ მომ­ხმა­რებ­ლებ­ზე ვი­ყა­ვით ორი­ენ­ტი­რე­ბუ­ლე­ბი. ბოლო პე­რი­ოდ­ში კი გა­მო­იკ­ვე­თა, რომ ჩვე­ნი პრო­დუქ­ტის მი­მართ უცხო­ე­ლე­ბი უფრო მეტ ინ­ტე­რესს იჩე­ნენ, ვიდ­რე ქარ­თვე­ლე­ბი, თუმ­ცა, უცხო­ე­თის მო­ქა­ლა­ქე­ებს ჩვენ შე­სა­ხებ ინ­ფორ­მა­ცია სწო­რედ ად­გი­ლობ­რი­ვე­ბის­გან მი­ე­წო­დე­ბათ.

რეს­ტო­რან­ში ყვე­ლა დე­ტა­ლი გათ­ვა­ლის­წი­ნე­ბუ­ლია. ეს არის ად­გი­ლი, სა­დაც მომ­ხმა­რებ­ლებს უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხის მომ­სა­ხუ­რე­ბა ხვდე­ბათ და შე­უძ­ლი­ათ, მშვი­დად ივახ­შმონ. ეს კულ­ტუ­რა კი ძი­რი­თა­დად, უცხო­ელ მომ­ხმა­რებ­ლებ­შია დამ­კვიდ­რე­ბუ­ლი. უნდა აღი­ნიშ­ნოს, რომ ჩვე­ნი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი, ძი­რი­თა­დად, დიდი ორ­გა­ნი­ზა­ცი­ე­ბი, ტოპ მე­ნე­ჯმენ­ტი, მე­წარ­მე­ე­ე­ბი და მსგავ­სი საქ­მი­ა­ნო­ბით და­კა­ვე­ბუ­ლი პი­რე­ბი არი­ან.

"ბარ­ბა­რეს­თან" არის ად­გი­ლი, რო­მე­ლიც თბი­ლის­ში ერ­თა­დერ­თი, ავ­თენ­ტუ­რი და გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლია, რო­გორც გა­რე­მოს, ისე სამ­ზა­რე­უ­ლო­სა და მომ­სა­ხუ­რე­ბის კუ­თხით, ამი­ტომ ვგეგ­მავთ, რომ დე­და­ქა­ლაქ­ში და სა­ვა­რა­უ­დოდ სა­ქარ­თვე­ლო­ში, ის მხო­ლოდ ერთ ლო­კა­ცი­ა­ზე დარ­ჩეს.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ლევან ხაბეიშვილს პირდაპირ ეთერში თავს დაესხნენ - დაპირისპირების ამსახველი კადრები
ავტორი:

"სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს" - სასტუმრო თბილისში, სადაც თავს სახლში იგრძნობთ

"სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს" - სასტუმრო თბილისში, სადაც თავს სახლში იგრძნობთ

საქართველოში სასტუმროს, როგორც მომსახურების სფეროს ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტის განვითარება აქტიურად მიმდინარეობს. მისი განვითარებით როგორც ადგილობრივი ბიზნეს-სექტორი, ისე უცხოელი ინვესტორები ინტერესდებიან და ამაში შესაბამის კაპიტალსაც დებენ.

ამასთან, ტურიზმის განვითარებასთან ერთად, მოთხოვნა არამხოლოდ სასიამოვნო გარემოსა და კომფორტის მქონე სასტუმროებზე, არამედ, ისეთ რესტორნებზეც გაჩნდა, რომლებიც უცხოელ ვიზიტორებს ქართული სამზარეულოს საუკეთესო შედევრებს შესთავაზებენ. ამ ორი მიმართულებით მუშაობის პროცესში აქტიურად ჩაერთო რესტორანი "ბარბარესთან", რომელიც თბილისში დიდი პოპულარობით სარგებლობს და უკვე საკუთარ ადგილს იმკვიდრებს Taste Tbilisi Hotel, რომელსაც ყოველწლიურად სულ უფრო მეტი ტურისტი სტუმრობს.

როგორ შეიქმნა აღნიშნული კომპანიები და რამ განაპირობა ბაზარზე მათი წარმატება - ამის შესახებ AMBEBI.GE-ს Taste Tbilisi Hotel-ის დირექტორი ანდრია ქურასბედიანი დეტალურად ესაუბრა.

- ყოველწლიური მონაცემები გვაჩვენებს რომ, საქართველოში ტურიზმი ვითარდება და ალბათ, სასტუმროებზე მოთხოვნაც იზრდება. ეს ხომ არ გახდა "თეისთ ჯგუფის" შექმნის მოტივატორი და როგორ ჩამოაყალიბეთ მისი კონცეფცია?

- საქართველოში ტურიზმი ყოველწლიურად იზრდება სამწუხაროდ მომსახურეობის ხარისხი არასტაბილური და დაუხვეწავია საშუალო 3 ვარსვკვლავიან სასტუმროებში რის გამოც ორგანიზაცია შპს „ქართულმა ოჯახმა“ და შპს “სინერჯი კაპიტალსმა“, სასტუმროების მენეჯმენტ კომპანიის ჩამოყალიბება გადავწყვიტეთ. კონცეფცია კომპანია „სინერჯი“-ის დირექტორმა პაპუნა ტოლიაშვილმა მოიფიქრა, რომელიც დაფუძნებულია სამ პროცესზე: საინტერესო, დაუვიწყარი და ყურადღებიანი ინდივიდუალური მომსახურეობა, ქართული აუთენტური საუზმის შექმნა და მშვიდი ძილი.

ჩვენი მიზანი არ არის შევქმნათ 5-ვარსკვლავიანი სასტუმროები, ამ ყველაფერზე ვმუშაობთ 3-ვარკვლავიან სასტუმროში რაც გვაძლევს საშუალო სეგმენტში მეტად საინტერესო გარემოს ჩამოყალიბებას.

- როგორია "თეისთ კაპიტალის" ისტორია, მისი მამოძრავებელი ძალა და წარმატების ძირითადი მიზეზი?

- ჩვენმა ორგანიზაციამ დაახლოებით, ერთი წლის წინ დაიწყო ფუნქციონირება. ის კომპანია "ქართულმა ოჯახმა" და "სინერჯი კაპიტალმა" დააარსა. იდეა ასეთი იყო: რესტორანში - "ბარბარესთან" არსებული მაღალი ხარისხის მომსახურება გადაგვეტანა ქსელური სასტუმროების ბიზნესში. ჩვენ კარგად გვაქვს გაცნობიერებული, რას ნიშნავს მომსახურება; რას ნიშნავს, როდესაც კონკრეტულ საკითხებში შენს ცოდნას მომხმარებელი საკუთარ თავზე გრძნობს.

ჩვენ კარგად გვაქვს გაცნობიერებული, რას ნიშნავს მომსახურება; რას ნიშნავს, როდესაც კონკრეტულ საკითხებში შენს ცოდნას მომხმარებელი საკუთარ თავზე გრძნობს. ამ პროექტის განხორციელების პროცესში, "სინერჯი კაპიტალის" მთავარი ამოცანა იყო ის, რომ ჩვენი სახით სწორი პარტნიორი შეერჩია და მიგვაჩნია, რომ მათი სახით ჩვენც სწორი პარტნიორი შევარჩიეთ. როდესაც რესტორანი "ბარბარესთან" შეიქმნა სტრუქტურა კომპანია "სინერჯიმ " შექმნა, მათი წარმატებული საქმიანობა 18 წელიწადია ყოველწლიურად ძლიერდება, ისინი ეხმარებიან ორგანიზაციებს სამუშაო პროცესში მუდმივად ახალი იდეები შემოიტანონ, ადამიანები კომპლექსურად მართონ, სწორ კულტურას აყალიბებენ, რაც განვითარებისთვის მნიშვნელოვანია.

ჩვენი ორგანიზაციის მთავარი ამოცაანა სტუმარს აგრძნობის თავი მის მეორე სახლში. მიგვაჩნია, რომ მომხმარებელზე მორგებული ინდივიდუალური მომსახურება უმნიშვნელოვანესია. სტუმარი უნდა გრძნობდეს, რომ მასზე იზრუნეს და იფიქრეს. სასტუმრო Taste Hotel Tbilisi-ში ყველაფერს კრეატიულად ვანვითარებთ, რაც ძალიან მნიშვნელოვანია.

- აპირებთ თუ არა, ასეთი ტიპის მომსახურება სხვა რეგიონებშიც დანერგოთ. როგორია თქვენი სამომავლო გეგმები?

- ამ ეტაპზე, აღმაშენებლის გამზირზე მხოლოდ ერთი სასტუმროთი ვართ წარმოდგენილები. 2019 წელს დაგეგმილია სამი ახალი სასტუმროს მმართველობაში ჩართვა თბილისში, კახეთსა და ქუთაისში, რადგან ორივე რეგიონში აღნიშნული საქმიანობის განვითარების დიდი მოთხოვნა და პოტენციალია.

- რაც შეეხება თქვენს უკვე წარმატებულ და პოპულარულ ბიზნესს - "ბარბარესთან", როგორ გაჩნდა შექმნის იდეა და განვითარების რა ეტაპზეა ახლა მისი განვითარების პროცესი?

- რესტორანი „ბარბარესთან“ 3 წელია მოღვაწეობს, მისი შექმნის იდეა განვითარების დიდმა სურვილმა განაპირობა, ჩვენი მიზანი გახლდათ გაგვეცოცხლებინა და შეგვემქნა ძველი ქართული ტრადიციული რეცეპტები, რის შედეგად დავიწყეთ ფიქრი როგორ შეიძლებოდა ამ კუთხით მუშაობა საწყის ეტაპზე დავიწყეთ ინფორმაციის მოძიება, დავიოდით ბიბლიოთეკებში, ვეძებდით რეცეპტებს ხნიერ ხალხთან რაიონებში, სოფლებში. პარალელურად რესტორნი ინტერიერზე ვმუშაობდით და ერთ დღეს, მშრალ ხიდზე დეკორატიული აქსესუარების შეძენისას ამოვაჩინეთ ბარბარე ჯორჯაძის კულინარიული წიგნი „სრული სამზარეულო“ გამოცემული 1914 წელს. მასში რვაას შვიდი რეცეპტია, რომელიც სრულიად განსხვავდება იმ კერძებისგან რაც საქართველოში 100 წელზე მეტია მზადდება.

ზუსტად ამ რეცეპტებმა მოგვცა განვითარების სწორი მიმართულება ჩამოვაყალიბეთ კონცეფცია რომელიც ავაგეთ კნეინა ბარბარეს ჯორჯაძის ნამუშევარზე. რესტორნის დიზაინი შექმნილია მეცხრამეტე საუკუნის მიმართულებით, ხოლო მომსახურეობა ესპანეთის სამეფო კარზე არსებული სტანდარტებითა და ჩვენი ინტერპრეტაციით ჩამოვაყალიბეთ. დღევანდელ დღეს 807 რეცეპტიდან 195 რეცეტია აღდგენილი რომელც ყოველ სეზონზე ნახლდება, ჩვენთვის მნიშვნელოვანია ახალი, ხარისხიანი, ნატურალური, სეზონური პროდუქტები რაც გვაძლევს ხარიხსის განვითარების საშუალებას.

რესტორან „ბარბარესთან“ სტუმარი მუდმივ სიახლეს განიცდის რაც ჩვენთვის ერთერთი მთავარი მიმართულებაა, ამ ყველაფრის შესაქმენალ ძალიან დიდი ძალისხმევა და დრო იხარჯება სოფლის, ნატურალური, ქართული პროდუქტების მოძიებაში რთულია სტაბილურობა რადგან ქართველი ფერმერი ნაკლებად ფიქრობს ამაზე. ამისთვის დაგვჭირდა რამოდენიმე წელიწადი რომ მუდმივი მომწოდებლები გვენახა და ჩამოგვეყალიბებინა ნაყოფიერი ურთიერთობა.

ჩვენი ორგანიზაცია ყოველ წლიურად იზრდება და ფართოვდება ადგილზე, სამი წლის განმავლობაში ყოველ მომდევნო წელს ახალ სივრცეს ვამატებთ ბოლო განვითარება 2018 წლის 31 დეკემბერს მოხდა, როდესაც რესტორანს ბარბარე ჯორჯაძის პირადი სივრცე შეემატა 16 დამატებითი სკამით. გლობარუდად ბრენდის განვითარებაზე აქყტიურად ვმუშაობთ გვსურს რესტორანი“ბარბარესთან“ მსოფლიოს წამყვან ქალაქებში გაიხსნას რასაც ფრენჩაიზის მეშვეობით ვაპირებთ მიმდინარეობს რამოდენიმე მოლოპარაკება და ვანხოთ როგორ წარიმართება პროცესები.

- ბატონო ანდრია, აპირებთ თუ არა, რესტორანი - "ბარბარესთან"კიდევ უფრო მეტი სიახლე დანერგოთ, როგორია თქვენი სამოქმედო გეგმა?

- ჯერ მხოლოდ სამი წელია, "ბარბარესთან" მომხმარებლებს აქტიურად ემსახურება. მიმაჩნია, რომ ყველაფერი წინ არის. ძალიან დიდი გეგმები გვაქვს და მათ აუცილებლად შევასრულებთ. ჩვენი სურვილი იყო, რომ "ბარბარესთან" უფრო მეტი სტუმარი მიგვეღო და დღეს რესტორანში უკვე 85 სკამი გვაქვს, რაც სტუმრების მაღალმა ინტერესმა განაპირობა.

მიგვაჩნია, რომ ქსელის მიმართულებით "ბარბარესთან" შეიძლება, განვითარდეს ქვეყნის ფარგლებს გარეთ და Franchise-ს კუთხით რამდენიმე მოლაპარაკებასაც ვაწარმოებთ. არჩეული გვაქვს არჩეული სამი ქალაქი და გვინდა, აქედან დავიწყოთ. ესენია: მოსკოვი, ლონდონი და ნიუ იორკი.

- რა როლი ითამაშა მაღალი ხარისხის მომსახურებაზე ორიენტირებამ რესტორნის განვითარებაში და ვინ არიან მისი ძირითადი სტუმრები?

- დაახლოებით, 2 წლის განმავლობაში, ჩვენ ძირითადად, ქართველ მომხმარებლებზე ვიყავით ორიენტირებულები. ბოლო პერიოდში კი გამოიკვეთა, რომ ჩვენი პროდუქტის მიმართ უცხოელები უფრო მეტ ინტერესს იჩენენ, ვიდრე ქართველები, თუმცა, უცხოეთის მოქალაქეებს ჩვენ შესახებ ინფორმაცია სწორედ ადგილობრივებისგან მიეწოდებათ.

რესტორანში ყველა დეტალი გათვალისწინებულია. ეს არის ადგილი, სადაც მომხმარებლებს უმაღლესი ხარისხის მომსახურება ხვდებათ და შეუძლიათ, მშვიდად ივახშმონ. ეს კულტურა კი ძირითადად, უცხოელ მომხმარებლებშია დამკვიდრებული. უნდა აღინიშნოს, რომ ჩვენი მომხმარებლები, ძირითადად, დიდი ორგანიზაციები, ტოპ მენეჯმენტი, მეწარმეეები და მსგავსი საქმიანობით დაკავებული პირები არიან.

"ბარბარესთან" არის ადგილი, რომელიც თბილისში ერთადერთი, ავთენტური და განსაკუთრებულია, როგორც გარემოს, ისე სამზარეულოსა და მომსახურების კუთხით, ამიტომ ვგეგმავთ, რომ დედაქალაქში და სავარაუდოდ საქართველოში, ის მხოლოდ ერთ ლოკაციაზე დარჩეს.

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი