ავტორი:

სექსუალური ქართველი დიზაინერი, რომელიც მოსკოვში ქეთა თოფურიას იმიჯზე ზრუნავს

სექსუალური ქართველი დიზაინერი, რომელიც მოსკოვში ქეთა თოფურიას იმიჯზე ზრუნავს

რუსულ შოუ-ბიზნესსა თუ სამოდელო სფეროში არაერთი ქართველი მოღვაწეობს. ყველაზე მდიდარ მომღერლებს შორის ქართველებიც არიან - გრიგორი ლეპსი, ვალერი მელაძე, თამარ გვერდწითელი... არანაკლები წარმატება მიაღწიეს ქართველებმა მოდის ინდუსტრიაშიც, თუმცა მომღერლებისგან განსხვავებით, ბევრ მათგანს საქართველოში ნაკლებად იცნობენ.

ერთ-ერთი დიზაინერი, რომელიც რუსეთში დიდი პოპულარობით სარგებლობს, ლიკა ალადაშვილია. მისი ბრენდი Lika4Lika საკმაოდ წარმატებულია, დიზაინერი თავად არის საკუთარი ბრენდის სახე. ლიკა ალადაშვილი ფანტასტიკურად გამოიყურება, მისდევს სპორტს და მარტო ზრდის პატარა შვილს.

სექსუალური დიზაინერი მომღერალ ქეთა თოფურიას ახლო მეგობარია. მისი შექმნილი სამოსით ქეთაც ხშირად პოზირებს. ქეთა და ლიკა ამჟამად ერთად ისვენებენ ინდონეზიაში, კუნძულ ბალიზე.

ლიკა ალადაშვილი თბილისში დაიბადა და საკუთარი ბრენდიც აქ დააარსა. ახალგაზრდა დიზაინერს თითქმის ყოველთვის Lika4Lika-ს შექმნილი სამოსი აცვია. ალადაშვილი მოსკოვში საცხოვრებლად 18 წლის ასაკში გადავიდა.

რუსულ პორტალთან peopletalk.ru დიზაინერი ამბობს, რომ ბავშვობაში პოლიტიკოსობასა და ფილოსოფოსობაზე ოცნებობდა, თუმცა მოგვიანებით მოდით დაინტერესდა.

"განებივრებული ბავშვი ვიყავი, ყველაფერი მქონდა, მაგალითად - "ბარბის" მთელი კოლექცია, მე და ჩემი ბებია კი მათთვის ტანსაცმელს ვკერავდით. ალბათ, სწორედ ამიტომ დავინტერესდი მოდით და გადავიფიქრე პოლიტიკოსობა. მოგვიანებით უკვე ჩემთვის ვკერავდი ჩანთებს, სამოსს, პალტოებს... მსიამოვნებდა 17 წლის ასაკში იმისი დანახვა, რომ ჩემს მშობლიურ ქალაქში, თბილისში ხალხი ჩემი შეკერილი სამოსით დადიოდა" - ამბობს ლიკა.

ლიკა ხშირად გამოდის თბილისში გამართულ მოდის კვირეულებზე.

დიზაინერი ოცნებობს, რომ მისი ბრენდის პროდუქცია პარიზში Galeries Lafayette-ში, ან ნიუ-იორკში Barney’s-შიც იყოს წარმოდგენილი.

8 ოქტომბრიდან ახალი მთვარე სასიყვარულო ურთიერთობებს მაგიით აავსებს - ასტროლოგიური  პროგნოზი

კაცმა ყოფილი ცოლის საყვარელს ოჯახის დანგრევის გამო უჩივლა და 750 000 დოლარი მიიღო

მიუსაფარი ქალი ინტერნეტვარსკვლავად იქცა - მეტროში გადაღებულ ვიდეოს მილიონზე მეტი ნახვა აქვს