მსოფლიო
პოლიტიკა
საზოგადოება

17

ივნისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

სამშაბათი, მთვარის ოცდამეერთე დღე დაიწყება 01:23-ზე, მთვარე თევზებშია – რეკომენდებულია ფინანსური საკითხების მოგვარება. კონტაქტი უფროსებთან და საზოგადო მოღვაწეებთან. იმუშავეთ როგორც ინდივიდუალურად, ასევე გუნდურად, ერთობლივად გადაჭერით საინტერესო საკითხები. იყავით ყურადღებიანი კრეატიული იდეების მიმართ. კარგია ხელშეკრულებებისა და კონტრაქტების გაფორმება, მივლინებაში წასვლა. ჩაერთეთ შემოქმედებით საქმიანობაში მოაწყვეთ შემოქმედებითი საღამო, კონცერტი, გამოფენა. ყველაფერი შეიძლება მიირთვათ, მთავარია ღვიძლი არ გადაიტვირთოთ, აი, ტკბილეულს კი მოერიდეთ.
სამართალი
სპორტი
კულტურა/შოუბიზნესი
კონფლიქტები
სამხედრო
მოზაიკა
მეცნიერება
Faceამბები
დღის ბოლო სიახლეები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
როგორ აღინიშნა „ზოდის“ 11 წლის იუბილე
როგორ აღინიშნა „ზოდის“ 11 წლის იუბილე

23 ოქ­ტომ­ბერს, სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლე­ბის მა­ღა­ზი­ა­თა ქსე­ლი „ზოდი“ 11 წლის გახ­და, ამას­თან და­კავ­ში­რე­ბით, „ზო­დის“ ცენ­ტრა­ლურ ფი­ლი­ალ­ში სა­ი­უ­ბი­ლეო სა­ღა­მო მო­ე­წყო, სა­დაც ევ­რო­პუ­ლი ბრენ­დის, Tubadzin- ის კე­რა­მი­კუ­ლი ფი­ლე­ბის პრე­ზენ­ტა­ცი­აც გა­ი­მარ­თა.

სა­ი­უ­ბი­ლეო სა­ღა­მოს „ზო­დის“ პარტნი­ო­რე­ბი, ერ­თგუ­ლი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი, სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის ცნო­ბი­ლი სა­ხე­ე­ბი და უცხო­ე­ლი სტუმ­რე­ბი ეს­წრე­ბოდ­ნენ.

სა­ღა­მოს წამ­ყვან­მა, ჟურ­ნა­ლის­ტმა - გვან­ცა კი­ლა­სო­ნი­ამ სტუმ­რებს „ზო­დის“ ცენ­ტრა­ლუ­რი ფი­ლი­ა­ლი და­ათ­ვა­ლი­ე­რე­ბი­ნა და Tubadzin- ის კა­ტა­ლო­გი წა­რუდ­გი­ნა, შემ­დეგ, მარ­მა­რი­ლოს ფორ­მა­ში გა­მო­წყო­ბილ მიმ­თან ერ­თად, „ზო­დის“ ქვის სა­ამ­ქრო­ში დამ­ზა­დე­ბულ ბუ­ხარ­თან, ამა­ვე სა­ამ­ქრო­ში დამ­ზა­დე­ბუ­ლი ტრა­ვერ­ტი­ნის ქვის ჭად­რა­კით თა­მა­შის პერ­ფორ­მან­სიც მო­ა­წყო. ბო­ლოს, ყვე­ლა სტუ­მა­რი გა­თა­მა­შე­ბა­ში ჩა­ერ­თო, სა­დაც „ზო­დი­სა“ და სხვა პარტნი­ო­რი კომ­პა­ნი­ე­ბის მიერ და­წე­სე­ბულ­მა პრი­ზებ­მა ყვე­ლა გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლად გა­ა­ხა­რა.

რო­გორც კომ­პა­ნი­ა­ში აცხა­დე­ბენ, სა­ღა­მოს მთა­ვა­რი მი­ზა­ნი ქარ­თუ­ლი ბიზ­ნე­სის 11 წლი­ა­ნი წარ­მა­ტე­ბუ­ლი გან­ვი­თა­რე­ბის აღ­ნიშ­ვნა და სა­ზო­გა­დო­ე­ბის­თვის კომ­პა­ნი­ის უკეთ გაც­ნო­ბა იყო.

„ზოდი ერთ-ერთი პირ­ვე­ლი კომ­პა­ნია იყო სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მელ­მაც ბუ­ნებ­რი­ვი ქვე­ბის, შიდა და გარე კა­რის იმ­პორ­ტი და რე­ა­ლი­ზა­ცია და­ი­წყო. თა­მა­მად ვამ­ბობ, რომ 11 წელი გა­ვი­ა­რეთ ღირ­სე­უ­ლად, იყო ბევ­რი გა­მოწ­ვე­ვა, მაგ­რამ დღეს ამა­ყე­ბი ვართ, რომ მე­გობ­რებ­თან და პარტნი­ო­რებ­თან ერ­თად აღ­ვნიშ­ნავთ ამ დღეს. სა­ი­უ­ბი­ლეო სა­ღა­მოს სა­ინ­ტე­რე­სოდ და­ემ­თხვა ევ­რო­პუ­ლი კე­რა­მი­კუ­ლი ფი­ლე­ბის Tubadzin- ის პრე­ზენ­ტა­ცი­აც. ჩვენ ახა­ლი შო­უ­რუ­მი გვაქვს თბი­ლის­ში, მტკვრის მარ­ცხე­ნა სა­ნა­პი­რო­ზე, რომ­ლის მე­სა­მე სარ­თულ­ზეც იქ­ნე­ბა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი ამ ბრენ­დის ფარ­თო­ფორ­მა­ტი­ა­ნი კე­რა­მი­კუ­ლი ფი­ლე­ბი,“ - აცხა­დებს „ზო­დის“ მარ­კე­ტინ­გის დე­პარ­ტა­მენ­ტის ხელ­მძღვა­ნე­ლი, ნა­ტა­ლია ნო­ღა­ი­დე­ლი.

„11 წლის გან­მავ­ლო­ბა­ში ჩა­მო­ყა­ლიბ­და „ზოდი“ რო­გორც ბრენ­დი, რო­მელ­საც იც­ნო­ბენ და ენ­დო­ბი­ან სა­ქარ­თვე­ლო­ში. აღ­სა­ნიშ­ნა­ვია, რომ წლი­დან წლამ­დე იზ­რდე­ბა ჩვე­ნი კომ­პა­ნია და ყო­ველ ახალ იუ­ბი­ლე­ზე, ახა­ლი პრო­ექ­ტით ვხვდე­ბით მომ­ხმა­რე­ბელს,“ - აღ­ნიშ­ნავს კომ­პა­ნი­ის აღ­მას­რუ­ლე­ბე­ლი დი­რექ­ტო­რი, ჯაბა ფუტ­კა­რა­ძე.

კომ­პა­ნი­ის და­ბა­დე­ბის დღის მი­სა­ლო­ცად და Tubadzin - ის პრე­ზენ­ტა­ცი­ა­ზე და­სას­წრე­ბად, პო­ლო­ნე­თი­დან სპე­ცი­ა­ლუ­რად ეწ­ვია Tubadzin- ის ექ­სპორ­ტის მენ­ჯე­რი არ­ტურ ბა­რა­ვეც­კი.

„მო­ხა­რუ­ლი ვარ, რომ და­ვეს­წა­რი დღე­ვან­დელ სა­ღა­მოს. დღეს „ზო­დი­ში“ ახა­ლი ბრენდ-სექ­ცია მო­ე­წყო, სა­დაც გან­თავ­სე­ბუ­ლი იქ­ნე­ბა Tubadzin- ის კო­ლექ­ცია და პრო­დუქ­ტი. ვი­მე­დოვ­ნებ, რომ Tubadzin ქარ­თველ მომ­ხმა­რე­ბელს მო­ე­წო­ნე­ბა. „ზოდს“ კი დიდი წარ­მა­ტე­ბას ვუ­სურ­ვებ“ - ამ­ბობს არ­ტურ ბა­რა­ვეც­კი.

„ზოდი“ ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე 2007 წელს გა­მოჩ­ნდა. კომ­პა­ნი­ის ძი­რი­თა­დი მი­მარ­თუ­ლე­ბე­ბი შიდა და გარე კა­რე­ბის, ბუ­ნებ­რი­ვი ქვე­ბის, ასე­ვე სა­რე­მონ­ტო-მო­სა­პირ­კე­თე­ბე­ლი მა­სა­ლე­ბის იმ­პორ­ტი და რე­ა­ლი­ზა­ცი­აა. მთა­ვა­რი კომ­ფორ­ტი, რა­საც „ზოდი“ მომ­ხმა­რე­ბელს უქ­მნის, მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი არ­ჩე­ვა­ნი და ერთ სივ­რცე­ში თავ­მოყ­რი­ლი პრაქ­ტი­კუ­ლად ყვე­ლა სა­რე­მონ­ტო მა­სა­ლაა. მის სა­კუთ­რე­ბა­შია მა­ღალკ­ვა­ლი­ფი­ცი­უ­რი, გა­მოც­დი­ლი ოს­ტა­ტე­ბით და­კომ­პექ­ტე­ბუ­ლი ქვის სა­ამ­ქრო, სა­დაც ევ­რო­პუ­ლი სტან­დარ­ტე­ბის შე­სა­ბა­მი­სი და­ნად­გა­რე­ბით მზად­დე­ბა მომ­ხმა­რებ­ლის­თვის სა­სურ­ვე­ლი დი­ზა­ი­ნის უნი­კა­ლუ­რი ნა­კე­თო­ბე­ბი: ბუხ­რე­ბი, სამ­ზა­რე­უ­ლოს ზე­და­პი­რე­ბი, ფან­ჯრის რა­ფე­ბი, ბა­რის ზე­და­პი­რე­ბი, კი­ბის სა­ფე­ხუ­რე­ბი, ია­ტა­კის ფი­ლე­ბი და სხვა.

R

თეკ­ლე ჯა­ნე­ლი­ძე

sponsored by ContentRoom
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
როგორ მიმდინარეობს საქალაქო სასამართლოში „სტრატეგია აღმაშენებლის“ ლიდერის, გიორგი ვაშაძის პროცესი
ავტორი:

როგორ აღინიშნა „ზოდის“ 11 წლის იუბილე

როგორ აღინიშნა „ზოდის“ 11 წლის იუბილე

23 ოქტომბერს, სარემონტო მასალების მაღაზიათა ქსელი „ზოდი“ 11 წლის გახდა, ამასთან დაკავშირებით, „ზოდის“ ცენტრალურ ფილიალში საიუბილეო საღამო მოეწყო, სადაც ევროპული ბრენდის, Tubadzin- ის კერამიკული ფილების პრეზენტაციაც გაიმართა.

საიუბილეო საღამოს „ზოდის“ პარტნიორები, ერთგული მომხმარებლები, საზოგადოებისთვის ცნობილი სახეები და უცხოელი სტუმრები ესწრებოდნენ.

საღამოს წამყვანმა, ჟურნალისტმა - გვანცა კილასონიამ სტუმრებს „ზოდის“ ცენტრალური ფილიალი დაათვალიერებინა და Tubadzin- ის კატალოგი წარუდგინა, შემდეგ, მარმარილოს ფორმაში გამოწყობილ მიმთან ერთად, „ზოდის“ ქვის საამქროში დამზადებულ ბუხართან, ამავე საამქროში დამზადებული ტრავერტინის ქვის ჭადრაკით თამაშის პერფორმანსიც მოაწყო. ბოლოს, ყველა სტუმარი გათამაშებაში ჩაერთო, სადაც „ზოდისა“ და სხვა პარტნიორი კომპანიების მიერ დაწესებულმა პრიზებმა ყველა განსაკუთრებულად გაახარა.

როგორც კომპანიაში აცხადებენ, საღამოს მთავარი მიზანი ქართული ბიზნესის 11 წლიანი წარმატებული განვითარების აღნიშვნა და საზოგადოებისთვის კომპანიის უკეთ გაცნობა იყო.

„ზოდი ერთ-ერთი პირველი კომპანია იყო საქართველოში, რომელმაც ბუნებრივი ქვების, შიდა და გარე კარის იმპორტი და რეალიზაცია დაიწყო. თამამად ვამბობ, რომ 11 წელი გავიარეთ ღირსეულად, იყო ბევრი გამოწვევა, მაგრამ დღეს ამაყები ვართ, რომ მეგობრებთან და პარტნიორებთან ერთად აღვნიშნავთ ამ დღეს. საიუბილეო საღამოს საინტერესოდ დაემთხვა ევროპული კერამიკული ფილების Tubadzin- ის პრეზენტაციაც. ჩვენ ახალი შოურუმი გვაქვს თბილისში, მტკვრის მარცხენა სანაპიროზე, რომლის მესამე სართულზეც იქნება წარმოდგენილი ამ ბრენდის ფართოფორმატიანი კერამიკული ფილები,“ - აცხადებს „ზოდის“ მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი, ნატალია ნოღაიდელი.

„11 წლის განმავლობაში ჩამოყალიბდა „ზოდი“ როგორც ბრენდი, რომელსაც იცნობენ და ენდობიან საქართველოში. აღსანიშნავია, რომ წლიდან წლამდე იზრდება ჩვენი კომპანია და ყოველ ახალ იუბილეზე, ახალი პროექტით ვხვდებით მომხმარებელს,“ - აღნიშნავს კომპანიის აღმასრულებელი დირექტორი, ჯაბა ფუტკარაძე.

კომპანიის დაბადების დღის მისალოცად და Tubadzin - ის პრეზენტაციაზე დასასწრებად, პოლონეთიდან სპეციალურად ეწვია Tubadzin- ის ექსპორტის მენჯერი არტურ ბარავეცკი.

„მოხარული ვარ, რომ დავესწარი დღევანდელ საღამოს. დღეს „ზოდიში“ ახალი ბრენდ-სექცია მოეწყო, სადაც განთავსებული იქნება Tubadzin- ის კოლექცია და პროდუქტი. ვიმედოვნებ, რომ Tubadzin ქართველ მომხმარებელს მოეწონება. „ზოდს“ კი დიდი წარმატებას ვუსურვებ“ - ამბობს არტურ ბარავეცკი.

„ზოდი“ ქართულ ბაზარზე 2007 წელს გამოჩნდა. კომპანიის ძირითადი მიმართულებები შიდა და გარე კარების, ბუნებრივი ქვების, ასევე სარემონტო-მოსაპირკეთებელი მასალების იმპორტი და რეალიზაციაა. მთავარი კომფორტი, რასაც „ზოდი“ მომხმარებელს უქმნის, მრავალფეროვანი არჩევანი და ერთ სივრცეში თავმოყრილი პრაქტიკულად ყველა სარემონტო მასალაა. მის საკუთრებაშია მაღალკვალიფიციური, გამოცდილი ოსტატებით დაკომპექტებული ქვის საამქრო, სადაც ევროპული სტანდარტების შესაბამისი დანადგარებით მზადდება მომხმარებლისთვის სასურველი დიზაინის უნიკალური ნაკეთობები: ბუხრები, სამზარეულოს ზედაპირები, ფანჯრის რაფები, ბარის ზედაპირები, კიბის საფეხურები, იატაკის ფილები და სხვა.

R

თეკლე ჯანელიძე

აზერბაიჯანის ტურიზმის საბჭო თბილისში ვიზიტორთა ცენტრ „Azerbaijan.Travel”-ს ხსნის

“დანკინში“ WOLT – ით შეკვეთისას Pickup სერვისი დაიწყო

როგორ მზადდება სახის მოვლის საშუალებები ლოკოკინისგან და რა განსაკუთრებულ თვისებებს შეიცავს ისინი