მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
კონფლიქტები
პოლიტიკა
მსოფლიო

21

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

ოთხშაბათი, მთვარის ოცდამეოთხე დღე დაიწყება 03:14, მთვარე თევზებშია - კარგია ახალი, მნიშვნელოვანი საქმეების დაწყება. ფინანსური საკითხების მოგვარება. ვაჭრობა. მოერიდეთ კამათს, საქმეების გარჩევას. არ გირჩევთ მგზავრობას, საცხოვრებელი მისამართის შეცვლას. სარგებელს მოგიტანთ კოლექტიური სამუშაო, მაგრამ კოლეგების მიმართ ირონიის, ცინიზმის გამოვლენას არ გირჩევთ. მოერიდეთ ალკოჰოლსა და სიგარეტს. არ გირჩევთ ოპერაციის ჩატარებას ღვიძლზე, ფეხებზე. კარგია ტერფების მასაჟი. რაციონიდან გამორიცხეთ ხორცეული, პურ-ფუნთუშეული და ტკბილეული.
სამართალი
მეცნიერება
საზოგადოება
მოზაიკა
Faceამბები
წიგნები
სპორტი
მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
თბილისის მოდის  კვირეულის მე -18 სეზონი დღეს გაიხსნება
თბილისის მოდის  კვირეულის მე -18 სეზონი დღეს გაიხსნება

თბი­ლი­სის მო­დის კვი­რე­უ­ლის მე-18 სე­ზო­ნი დღეს ქარ­თუ­ლი კულ­ტუ­რის ლე­გენ­დის, ქარ­თუ­ლი სტი­ლის კერ­პის ბელა მი­რი­ა­ნაშ­ვი­ლი­სად­მი მი­ძღვნი­ლი ღო­ნის­ძი­ე­ბით -"Style Icon” გა­იხ­სნე­ბა, რო­მელ­საც SOLO წარ­მო­ად­გენს.

თბი­ლი­სის მო­დის კვი­რე­უ­ლის გახ­სნის მხარ­დამ­ჭე­რია "სა­ქარ­თვე­ლოს ფოს­ტა“. ღო­ნის­ძი­ე­ბას მსა­ხი­ო­ბი გო­გო­ლა კა­ლან­და­ძე გა­უ­ძღვე­ბა.

2019 წლის გა­ზა­ფხუ­ლი - ზა­ფხუ­ლის სე­ზო­ნის კო­ლექ­ცი­ე­ბის ჩვე­ნე­ბებს, შო­უ­რუმს და სხვა ღო­ნის­ძი­ე­ბებს ღვი­ნის უბა­ნი უმას­პინ­ძლებს.

კვი­რე­უ­ლის მხარ­დამ­ჭე­რე­ბი არი­ან: თბი­ლი­სის მე­რია, სა­ქარ­თვე­ლოს გა­ნათ­ლე­ბის, მეც­ნი­ე­რე­ბის კულ­ტუ­რი­სა და სპორ­ტის სა­მი­ნის­ტრო, სა­ქარ­თვე­ლოს ეკო­ნო­მი­კი­სა და მდგრა­დი გან­ვი­თა­რე­ბის სა­მი­ნის­ტრო, სა­ა­გენ­ტო „აწარ­მოე სა­ქარ­თვე­ლო­ში“ და ტუ­რიზ­მის ეროვ­ნუ­ლი ად­მი­ნის­ტრა­ცია.

კვი­რე­უ­ლის 4 დღი­ა­ნი პროგ­რა­მა 20-მდე ღო­ნის­ძი­ე­ბას მო­ი­ცავს, რო­მელ­თა შო­რი­საა ქარ­თვე­ლი და უცხო­ე­ლი დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის: ლაშა ჯო­ხა­ძის, „მირო“-ს, „ეტე­რე“-ს, „მა­ტუ­რე­ლი“-ს, „მაკ­მა­რი“-ს, „რუ­ა­რუა“-ს, ლაშა დევ­და­რი­ა­ნის, „წითე“-ს და სხვა­თა ჩვე­ნე­ბე­ბი.

კვი­რე­უ­ლი ქეთი ჩხიკ­ვა­ძის ჩვე­ნე­ბით და­ი­ხუ­რე­ბა.

ღო­ნის­ძი­ე­ბას ტუ­რიზ­მის ეროვ­ნუ­ლი ად­მი­ნის­ტრა­ცი­ის მოწ­ვე­ვით და­ეს­წრე­ბი­ან „ვო­გის“, „ელის“, „ჰარ­პერსბა­ზა­ა­რის“, „ელო­ფი­სი­ე­ლის“, „მა­რიკ­ლე­რის“ და სხვა ცნო­ბი­ლი გა­მო­ცე­მე­ბის ჟურ­ნა­ლის­ტე­ბი. სა­ა­გენ­ტოს „აწარ­მოე სა­ქარ­თვე­ლო­ში" მოწ­ვე­ვით კი, მო­დის კვი­რე­ულს უცხო­ე­ლი შემ­სყიდ­ვე­ლე­ბი, ე.წ. ბა­ი­ე­რე­ბი და­ეს­წრე­ბი­ან.

მო­დის კვი­რე­უ­ლის ეს სე­ზო­ნი გა­მორ­ჩე­უ­ლი იქ­ნე­ბა, ვი­ნა­ი­დან ის გან­სხვა­ვე­ბუ­ლი კონ­ცეფ­ცი­ით წარ­დგე­ბა მა­ყუ­რებ­ლის წი­ნა­შე.

მო­დის კვი­რე­უ­ლის ფარ­გლებ­ში მო­ე­წყო­ბა გლა­მუ­რუ­ლი ეკო­ბა­ზა­რი, სა­დაც წარ­მოდ­გე­ნი­ლი იქ­ნე­ბა ქარ­თუ­ლი ეკოპ­რო­დუქ­ცია.

ქვე­ყა­ნა­ში ეკო­ლო­გი­უ­რი მდგო­მა­რე­ო­ბის გა­უმ­ჯო­ბე­სე­ბა­ში სა­კუ­თა­რი წვლი­ლის შე­ტა­ნი­სა და ბუ­ნე­ბის დაც­ვის თე­მის პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ი­სათ­ვის, თბი­ლი­სის მო­დის კვი­რე­უ­ლის ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რე­ბის გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბით, წლე­ვან­დელ სე­ზონ­ზე სტუმ­რე­ბი­სათ­ვის ტრა­დი­ცი­უ­ლი, ქა­ღალ­დის მო­საწ­ვე­ვე­ბი არ და­ი­ბეჭ­დე­ბა და მათ ღო­ნის­ძი­ე­ბა­ზე დას­წრე­ბას ელექტრო­ნუ­ლი ფოს­ტის სა­შუ­ა­ლე­ბით შეს­თა­ვა­ზე­ბენ.

ჩვე­ნე­ბე­ბი ღვი­ნის მარ­ნებ­ში და სპე­ცი­ა­ლუ­რად შერ­ჩე­ულ ისეთ ად­გი­ლებ­ში გა­ი­მარ­თე­ბა, რომ­ლე­ბიც ტუ­რის­ტე­ბის, უცხო­უ­რი პრე­სი­სა და ქარ­თვე­ლი მნახ­ვე­ლი­სათ­ვის სა­ინ­ტე­რე­სო იქ­ნე­ბა. კვი­რე­უ­ლის 4-დღი­ა­ნი პროგ­რა­მა 20-მდე ღო­ნის­ძი­ე­ბას მო­ი­ცავს, რო­მელ­თა შო­რი­საა ქარ­თვე­ლი და უცხო­ე­ლი დი­ზა­ი­ნე­რე­ბის: ლაშა ჯო­ხა­ძის, „მირო“-ს, „ეტე­რე“-ს, „მა­ტუ­რე­ლი“-ს, „მაკ­მა­რი“- კვი­რე­უ­ლი გა­ნაგ­რძობს ახა­ლი ტა­ლან­ტე­ბის აღ­მო­ჩე­ნას და მათ პო­პუ­ლა­რი­ზა­ცი­ას.

ახალ­ბე­და დი­ზა­ი­ნე­რე­ბი მა­ყუ­რებ­ლის წი­ნა­შე გან­სა­კუთ­რე­ბუ­ლი კო­ლექ­ცი­ე­ბი­თა და პერ­ფორ­მან­სე­ბით წარ­სდგე­ბი­ან.

თბი­ლი­სის მო­დის კვი­რე­უ­ლის პარტნი­ო­რი კომ­პა­ნი­ე­ბი: SOLO ,სა­ქარ­თვე­ლოს ფოს­ტა, კომ­პა­ნია „სო­კა­რი“, სა­ად­ვო­კა­ტო ბი­უ­რო „გა­ბუ­ნია და პარტნი­ო­რე­ბი“, პარ­ფი­უ­მე­რუ­ლი მა­ღა­ზი­ა­თა ქსე­ლი „ლუ­ტე­ცია“, სა­აფ­თი­ა­ქო ქსე­ლი „ჯი­პი­სი“, დე­კო­რა­ტი­უ­ლი კოს­მე­ტი­კის ევ­რო­პუ­ლი ბრენ­დი „ინ­გლო­ტი“, „ლა­პა­რის“, „ჩა­ი­ჰა­ნა­ბა­ზა­რი“, რეს­ტო­რა­ნი „ქა­ლა­ქი“ სა­ინ­ფორ­მა­ციო მხარ­და­ჭე­რა: ტე­ლე­კომ­პა­ნია „იმე­დი“,“ნარ­გი­სი სა­ქარ­თვე­ლო“,ჟურ­ნა­ლი “HELLO”,ჟურ­ნა­ლი“სითი“, ჟურ­ნა­ლი“ბო­მონ­დი“, ჟურ­ნა­ლი“FOREBS ”, ”MUSIC BOX”, “არ­ტა­რეა „,“ალმა-alma “, რა­დიო ჰოლ­დინ­გი „ფორ­ტუ­ნა“,“ივენთს ამ­ბე­ბი.ჯი“,“Fashionholics Online”,”TREND.Ge,” „ინ­ტერ­ნეტ მე­დია ჯგუ­ფი, ინ­გლი­სუ­რე­ნო­ვა­ნი გა­მო­ცე­მა „Messenger”,სა­ინ­ფორ­მა­ციო სა­ა­გენ­ტო „ჯი-ეიჩ-ენი.

დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
პირველებმა ბექა ონიანზე სასტიკი ანგარიშსწორების პირველი კადრები მოიპოვა
მნიშვნელოვანი ინფორმაცია
ავტორი:

თბილისის მოდის  კვირეულის მე -18 სეზონი დღეს გაიხსნება

თბილისის მოდის  კვირეულის მე -18 სეზონი დღეს გაიხსნება

თბილისის მოდის კვირეულის მე-18 სეზონი დღეს ქართული კულტურის ლეგენდის, ქართული სტილის კერპის ბელა მირიანაშვილისადმი მიძღვნილი ღონისძიებით -"Style Icon” გაიხსნება, რომელსაც SOLO წარმოადგენს.

თბილისის მოდის კვირეულის გახსნის მხარდამჭერია "საქართველოს ფოსტა“. ღონისძიებას მსახიობი გოგოლა კალანდაძე გაუძღვება.

2019 წლის გაზაფხული - ზაფხულის სეზონის კოლექციების ჩვენებებს, შოურუმს და სხვა ღონისძიებებს ღვინის უბანი უმასპინძლებს.

კვირეულის მხარდამჭერები არიან: თბილისის მერია, საქართველოს განათლების, მეცნიერების კულტურისა და სპორტის სამინისტრო, საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო, სააგენტო „აწარმოე საქართველოში“ და ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაცია.

კვირეულის 4 დღიანი პროგრამა 20-მდე ღონისძიებას მოიცავს, რომელთა შორისაა ქართველი და უცხოელი დიზაინერების: ლაშა ჯოხაძის, „მირო“-ს, „ეტერე“-ს, „მატურელი“-ს, „მაკმარი“-ს, „რუარუა“-ს, ლაშა დევდარიანის, „წითე“-ს და სხვათა ჩვენებები.

კვირეული ქეთი ჩხიკვაძის ჩვენებით დაიხურება.

ღონისძიებას ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის მოწვევით დაესწრებიან „ვოგის“, „ელის“, „ჰარპერსბაზაარის“, „ელოფისიელის“, „მარიკლერის“ და სხვა ცნობილი გამოცემების ჟურნალისტები. სააგენტოს „აწარმოე საქართველოში" მოწვევით კი, მოდის კვირეულს უცხოელი შემსყიდველები, ე.წ. ბაიერები დაესწრებიან.

მოდის კვირეულის ეს სეზონი გამორჩეული იქნება, ვინაიდან ის განსხვავებული კონცეფციით წარდგება მაყურებლის წინაშე.

მოდის კვირეულის ფარგლებში მოეწყობა გლამურული ეკობაზარი, სადაც წარმოდგენილი იქნება ქართული ეკოპროდუქცია.

ქვეყანაში ეკოლოგიური მდგომარეობის გაუმჯობესებაში საკუთარი წვლილის შეტანისა და ბუნების დაცვის თემის პოპულარიზაციისათვის, თბილისის მოდის კვირეულის ორგანიზატორების გადაწყვეტილებით, წლევანდელ სეზონზე სტუმრებისათვის ტრადიციული, ქაღალდის მოსაწვევები არ დაიბეჭდება და მათ ღონისძიებაზე დასწრებას ელექტრონული ფოსტის საშუალებით შესთავაზებენ.

ჩვენებები ღვინის მარნებში და სპეციალურად შერჩეულ ისეთ ადგილებში გაიმართება, რომლებიც ტურისტების, უცხოური პრესისა და ქართველი მნახველისათვის საინტერესო იქნება. კვირეულის 4-დღიანი პროგრამა 20-მდე ღონისძიებას მოიცავს, რომელთა შორისაა ქართველი და უცხოელი დიზაინერების: ლაშა ჯოხაძის, „მირო“-ს, „ეტერე“-ს, „მატურელი“-ს, „მაკმარი“- კვირეული განაგრძობს ახალი ტალანტების აღმოჩენას და მათ პოპულარიზაციას.

ახალბედა დიზაინერები მაყურებლის წინაშე განსაკუთრებული კოლექციებითა და პერფორმანსებით წარსდგებიან.

თბილისის მოდის კვირეულის პარტნიორი კომპანიები: SOLO ,საქართველოს ფოსტა, კომპანია „სოკარი“, საადვოკატო ბიურო „გაბუნია და პარტნიორები“, პარფიუმერული მაღაზიათა ქსელი „ლუტეცია“, სააფთიაქო ქსელი „ჯიპისი“, დეკორატიული კოსმეტიკის ევროპული ბრენდი „ინგლოტი“, „ლაპარის“, „ჩაიჰანაბაზარი“, რესტორანი „ქალაქი“ საინფორმაციო მხარდაჭერა: ტელეკომპანია „იმედი“,“ნარგისი საქართველო“,ჟურნალი “HELLO”,ჟურნალი“სითი“, ჟურნალი“ბომონდი“, ჟურნალი“FOREBS ”, ”MUSIC BOX”, “არტარეა „,“ალმა-alma “, რადიო ჰოლდინგი „ფორტუნა“,“ივენთს ამბები.ჯი“,“Fashionholics Online”,”TREND.Ge,” „ინტერნეტ მედია ჯგუფი, ინგლისურენოვანი გამოცემა „Messenger”,საინფორმაციო სააგენტო „ჯი-ეიჩ-ენი.

სალომე ჭაჭუა უცხოეთში მიემგზავრება - რომელი ქვეყნის "ცეკვავენ ვარსკვლავებში" გამოჩნდება მოცეკვავე

"სადაც არ უნდა ყოფილიყო, ყოველთვის სახლში ბრუნდებოდა... თბილისში..." - რას წერს გენიალურ კომპოზიტორზე ხელოვნებათმცოდნე

„თბილისური ჩუქურთმა“ - იმპრესიონისტი მხატვრის გამოფენა, რომელიც თბილისობას ეძღვნება