Faceამბები
სამართალი
პოლიტიკა

25

მაისი

დღის ზოგადი ასტროლოგიური პროგნოზი

კვირა, მთვარის ოცდამერვე დღე დაიწყება 03:43-ზე, მთვარე კუროშია – დღეს დაწყებული საქმეები წარმატებულად სრულდება. კარგი დღეა ფინანსური საკითხის მოსაგვარებლად; საყიდლებისთვის. შემოქმედებითი საქმიანობა წარმატებას მოგიტანთ. მოერიდეთ ურთიერთობის გარჩევას გარშემო მყოფებთან. კარგი დღეა სამსახურის, საქმიანობის შესაცვლელად. სასიამოვნო ემოციებს შეგძენთ ხანმოკლე მგზავრობა, ხანგრძლივი მოგზაურობა სხვა დღისთვის გადადეთ. კარგი დღეა ფიზიკური ვარჯიშებისთვის, საოჯახო საქმეების შესასრულებლად. მოერიდეთ ჭარბი საკვების მიღებას. აგრეთვე, არასასურველია სმა და მოწევა. მოერიდეთ ხის მოჭრას, ყვავილების მოწყვეტას. ყურადღება მიაქციეთ არტერიულ წნევას. გაუფრთხილდით თავს, არ გადაღალოთ ტვინი. კარგი დღეა ბუნებაში სასეირნოდ, მიწაზე სამუშაოდ. რაციონიდან გამორიცხეთ პროდუქტები, რომლებიც სახამებელსა და ნახშირწყლებს შეიცავს.
მსოფლიო
სამხედრო
სპორტი
საზოგადოება
კულტურა/შოუბიზნესი
მოზაიკა
მეცნიერება
წიგნები
კონფლიქტები
კვირის კითხვადი სტატიები
თვის კითხვადი სტატიები
ნიკორა ”ოქროს ბრენდი”-ს დაჯილდოებაზე კვლავ რჩეული კომპანია გახდა
ნიკორა ”ოქროს ბრენდი”-ს დაჯილდოებაზე კვლავ რჩეული კომპანია გახდა

წელს Global Idea-ს და The FINANCIAL-ის მიერ ორ­გა­ნი­ზე­ბულ­მა ბიზ­ნეს­და­ჯილ­დო­ე­ბამ 50 რჩე­უ­ლი ბრენ­დი გა­მო­ავ­ლი­ნა. ნო­მი­ნა­ცი­ებს შო­რის იყო ხორ­ცპ­რო­დუქ­ტე­ბის #1 კომ­პა­ნია და სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის #1ქსე­ლი. ორი­ვე ნო­მი­ნა­ცი­ა­ში გა­მარ­ჯვე­ბა ”ნი­კო­რამ” მო­ი­პო­ვა, კომ­პა­ნი­ამ, რო­მე­ლიც უკვე 20 წელს ით­ვლის და ტრა­დი­ცი­უ­ლად ბაზ­რის ლი­დე­რია ორი­ვე მი­მარ­თუ­ლე­ბით.

Global Idea-ს და The FINANCIAL-ის მიერ ორ­გა­ნი­ზე­ბუ­ლი და­ჯილ­დო­ე­ბა ”ოქ­როს ბრენ­დი” გახ­ლავთ მთა­ვა­რი ჯილ­დო ბიზ­ნეს პრო­ექ­ტე­ბის­თვის სა­ქარ­თვე­ლო­ში, რო­მელ­საც ღიად ირ­ჩე­ვენ ექ­სპერ­ტე­ბი და მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი. რჩე­უ­ლი ბრენ­დე­ბის კვლე­ვა ორი ეტა­პის­გან შედ­გე­ბო­და. პირ­ვე­ლი ეტაპ­ზე - ოქ­როს ბრენ­დე­ბის შერ­ჩე­ვა­ში მო­ნა­წი­ლე­ობ­დნენ: უმაღ­ლე­სი სას­წავ­ლებ­ლე­ბის პრო­ფე­სორ მას­წავ­ლებ­ლე­ბი, ხელ­მძღვა­ნე­ლი პი­რე­ბი, ბიზ­ნე­სის ად­მი­ნის­ტრი­რე­ბის სპე­ცი­ა­ლის­ტე­ბი, კონ­სალ­ტინ­გუ­რი ჯგუ­ფე­ბი, სა­ხელ­მწი­ფო და არა­სამ­თავ­რო­ბო ბიზ­ნეს სექ­ტო­რის წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი, და­მო­უ­კი­დე­ბე­ლი ექ­სპერ­ტე­ბი ეკო­ნო­მი­კურ სა­კი­თხებ­ში. მათ შე­არ­ჩი­ეს თი­თო­ე­ულ ნო­მი­ნა­ცი­ა­ში რჩე­უ­ლი 2 ბრენ­დი. მათ ევა­ლე­ბო­დათ, რომ შე­ერ­ჩი­ათ თი­თო­ე­ულ კა­ტე­გო­რი­ა­ში ნო­მი­ნან­ტი ბრენ­დე­ბი მათი ცნო­ბა­დო­ბის, კომ­პა­ნი­ის ავტრი­ტე­ტის და გან­სა­კუთ­რე­ბით წარ­მა­ტე­ბუ­ლი კრე­ა­ტი­უ­ლი გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბე­ბის მი­ხედ­ვით.

მე­ო­რე ეტაპ­ზე გა­მო­კი­თხვა მომ­ხმა­რებ­ლებ­ში ჩა­ტარ­და და ექ­სპერ­ტე­ბის მიერ შერ­ჩე­უ­ლი 2 ბრენ­დი­დან სა­უ­კე­თე­სო სწო­რედ მათ და­ა­სა­ხე­ლეს.

რაც შე­ე­ხე­ბა თა­ვად ჯილ­დოს, „ოქ­როს ბრენ­დის“ წო­დე­ბა ზრდის მომ­ხმა­რებ­ლის ნდო­ბას, აქ­ცევს მას სა­ერ­თა­შო­რი­სო სა­ვაჭ­რო ნიშ­ნად, რო­მელ­საც წარ­მა­ტე­ბით იყე­ნე­ბენ რო­გორც ქარ­თუ­ლი, ასე­ვე სა­ერ­თა­შო­რი­სო ბრენ­დე­ბი. რო­გორც და­ჯილ­დო­ე­ბის ორ­გა­ნი­ზა­ტო­რე­ბი, Global Idea-ს წარ­მო­მად­გენ­ლე­ბი გან­მარ­ტა­ვენ, კონ­კურ­სში გა­მარ­ჯვე­ბა გა­მო­ხა­ტავს არა­მარ­ტო ბრენ­დის წარ­მა­ტე­ბას, არა­მედ, მათ პრო­ფე­სი­ო­ნა­ლურ სტა­ტუსს, ვისი ხელ­მძღვა­ნე­ლო­ბი­თაც ბრენდმა მწვა­ვე კონ­კუ­რენ­ცი­ის პი­რო­ბებ­ში ბა­ზარ­ზე ლი­დე­რის პო­ზი­ცია და­ი­კა­ვა.

სწო­რედ ამ და­ჯილ­დო­ე­ბის შე­სა­ბა­მი­სი ნო­მი­ნა­ცი­ე­ბის რჩე­უ­ლი ბრენ­დე­ბი გახ­დნენ ”ნი­კო­რა” და ”ნი­კო­რა სუ­პერ­მარ­კე­ტი”. ”ნი­კო­რამ” - კვე­ბის პრო­დუქ­ტე­ბის პირ­ველ­მა ორ­გა­ნი­ზე­ბულ­მა, თა­ნა­მედ­რო­ვე სტან­დარ­ტე­ბის შე­სა­ბა­მის­მა სა­წარ­მომ ქვე­ყა­ნა­ში ზო­გა­დად ხორ­ცპ­რო­დუქ­ტე­ბის წარ­მო­ე­ბის მი­მარ­თუ­ლე­ბის გან­ვი­თა­რე­ბას ჩა­უ­ყა­რა სა­ფუძ­ვე­ლი და უკვე 20 წე­ლია 40%-იანი წი­ლით მყა­რად ინარ­ჩუ­ნებს ლი­დე­რის პო­ზი­ცი­ას ამ ბა­ზარ­ზე.

"ნი­კო­რას" პირ­ვე­ლი სუ­პერ­მარ­კე­ტი თბი­ლის­ში, 2000 წელს გა­იხ­სნა. მომ­დევ­ნო წლებ­ში, ქსე­ლი გა­ფარ­თოვ­და და სრუ­ლი­ად სა­ქარ­თვე­ლო მო­იც­ვა. ამ­ჟა­მად, "ნი­კო­რა" ქარ­თულ ბა­ზარ­ზე ყვე­ლა­ზე მრა­ვალ­რი­ცხო­ვა­ნი - 228 სუ­პერ­მარ­კე­ტი­თაა წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. უმაღ­ლე­სი ხა­რის­ხი, ასორ­ტი­მენ­ტის მრა­ვალ­ფე­როვ­ნე­ბა, არ­ჩე­ვა­ნის თა­ვი­სუფ­ლე­ბა, მაქ­სი­მა­ლუ­რი კომ­ფორ­ტი და ხელ­მი­საწ­ვდო­მი ფა­სე­ბი - "ნი­კო­რას" სუ­პერ­მარ­კე­ტე­ბის მთა­ვა­რი უპი­რა­ტე­სო­ბაა.

რაც შე­ე­ხე­ბა, ”ოქ­როს ბრენ­დის” და­ჯილ­დო­ე­ბას, ის 2006 წლი­დან ტარ­დე­ბა და ყვე­ლა­ზე პრეს­ტი­ჟულ და გავ­ლე­ნი­ან ბიზ­ნეს და­ჯილ­დო­ვე­ბად არის აღი­ა­რე­ბუ­ლი სა­ქარ­თვე­ლო­ში.

sponsored by ContentRoom
დღის ვიდეო
00:00 / 00:00
ჩრდილოეთ კორეის ახალმა სამხედრო ხომალდმა კატასტროფა განიცადა

ნიკორა ”ოქროს ბრენდი”-ს დაჯილდოებაზე კვლავ რჩეული კომპანია გახდა

ნიკორა ”ოქროს ბრენდი”-ს დაჯილდოებაზე კვლავ რჩეული კომპანია გახდა

წელს Global Idea-ს და The FINANCIAL-ის მიერ ორგანიზებულმა ბიზნესდაჯილდოებამ 50 რჩეული ბრენდი გამოავლინა. ნომინაციებს შორის იყო ხორცპროდუქტების #1 კომპანია და სუპერმარკეტების #1ქსელი. ორივე ნომინაციაში გამარჯვება ”ნიკორამ” მოიპოვა, კომპანიამ, რომელიც უკვე 20 წელს ითვლის და ტრადიციულად ბაზრის ლიდერია ორივე მიმართულებით.

Global Idea-ს და The FINANCIAL-ის მიერ ორგანიზებული დაჯილდოება ”ოქროს ბრენდი” გახლავთ მთავარი ჯილდო ბიზნეს პროექტებისთვის საქართველოში, რომელსაც ღიად ირჩევენ ექსპერტები და მომხმარებლები. რჩეული ბრენდების კვლევა ორი ეტაპისგან შედგებოდა. პირველი ეტაპზე - ოქროს ბრენდების შერჩევაში მონაწილეობდნენ: უმაღლესი სასწავლებლების პროფესორ მასწავლებლები, ხელმძღვანელი პირები, ბიზნესის ადმინისტრირების სპეციალისტები, კონსალტინგური ჯგუფები, სახელმწიფო და არასამთავრობო ბიზნეს სექტორის წარმომადგენლები, დამოუკიდებელი ექსპერტები ეკონომიკურ საკითხებში. მათ შეარჩიეს თითოეულ ნომინაციაში რჩეული 2 ბრენდი. მათ ევალებოდათ, რომ შეერჩიათ თითოეულ კატეგორიაში ნომინანტი ბრენდები მათი ცნობადობის, კომპანიის ავტრიტეტის და განსაკუთრებით წარმატებული კრეატიული გადაწყვეტილებების მიხედვით.

მეორე ეტაპზე გამოკითხვა მომხმარებლებში ჩატარდა და ექსპერტების მიერ შერჩეული 2 ბრენდიდან საუკეთესო სწორედ მათ დაასახელეს.

რაც შეეხება თავად ჯილდოს, „ოქროს ბრენდის“ წოდება ზრდის მომხმარებლის ნდობას, აქცევს მას საერთაშორისო სავაჭრო ნიშნად, რომელსაც წარმატებით იყენებენ როგორც ქართული, ასევე საერთაშორისო ბრენდები. როგორც დაჯილდოების ორგანიზატორები, Global Idea-ს წარმომადგენლები განმარტავენ, კონკურსში გამარჯვება გამოხატავს არამარტო ბრენდის წარმატებას, არამედ, მათ პროფესიონალურ სტატუსს, ვისი ხელმძღვანელობითაც ბრენდმა მწვავე კონკურენციის პირობებში ბაზარზე ლიდერის პოზიცია დაიკავა.

სწორედ ამ დაჯილდოების შესაბამისი ნომინაციების რჩეული ბრენდები გახდნენ ”ნიკორა” და ”ნიკორა სუპერმარკეტი”. ”ნიკორამ” - კვების პროდუქტების პირველმა ორგანიზებულმა, თანამედროვე სტანდარტების შესაბამისმა საწარმომ ქვეყანაში ზოგადად ხორცპროდუქტების წარმოების მიმართულების განვითარებას ჩაუყარა საფუძველი და უკვე 20 წელია 40%-იანი წილით მყარად ინარჩუნებს ლიდერის პოზიციას ამ ბაზარზე.

"ნიკორას" პირველი სუპერმარკეტი თბილისში, 2000 წელს გაიხსნა. მომდევნო წლებში, ქსელი გაფართოვდა და სრულიად საქართველო მოიცვა. ამჟამად, "ნიკორა" ქართულ ბაზარზე ყველაზე მრავალრიცხოვანი - 228 სუპერმარკეტითაა წარმოდგენილი. უმაღლესი ხარისხი, ასორტიმენტის მრავალფეროვნება, არჩევანის თავისუფლება, მაქსიმალური კომფორტი და ხელმისაწვდომი ფასები - "ნიკორას" სუპერმარკეტების მთავარი უპირატესობაა.

რაც შეეხება, ”ოქროს ბრენდის” დაჯილდოებას, ის 2006 წლიდან ტარდება და ყველაზე პრესტიჟულ და გავლენიან ბიზნეს დაჯილდოვებად არის აღიარებული საქართველოში.

სადაზღვევო კომპანია პრაიმში მასშტაბური აქცია დაიწყო! - დააზღვიე ავტომობილი და დაიბრუნე გადახდილი თანხის ნახევარი!

როგორ შევარჩიოთ გათბობის სისტემა სწორად? - სპეციალისტის რჩევები

სასარგებლო რჩევები ავტომფლობელთათვის